quote:Suárez per direct naar AFC Ajax
FC Groningen heeft met AFC Ajax overeenstemming bereikt over een onmiddellijke overgang van Luis Suárez naar de Amsterdamse club.
Direct nadat de arbitragecommissie van de KNVB een uitspraak heeft gedaan over de zaak die Suárez had aangespannen om zijn contract te ontbinden, heeft Ajax contact opgenomen met FC Groningen. Onderhandelingen hebben zojuist geleid tot een overeenstemming en de transfer van Suárez naar Ajax.
Met de overgang van Suárez is een bedrag van circa acht miljoen euro gemoeid inclusief de afkoop van de solidariteitsbijdrage. Daarnaast heeft FC Groningen de afspraak gemaakt dat Ajax een bonus van maximaal één miljoen euro zal overmaken, afhankelijk van de sportieve resultaten van Ajax in de komende twee seizoenen.
Directeur Hans Nijland in reactie op deze transfer: “Wij denken dat deze afwikkeling voor alle partijen in deze situatie de juiste oplossing is en wensen Luis veel succes bij Ajax en in zijn verdere carričre. Om de transfer tot stand te laten komen heeft het management van Suárez – dat recht heeft op een bepaald percentage van de transfersom – water bij de wijn gedaan.”
http://www.fcgroningen.nl
Nooit gedacht van die irritante makelaar...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:03 schreef venomsnake het volgende:
Om de transfer tot stand te laten komen heeft het management van Suárez – dat recht heeft op een bepaald percentage van de transfersom – water bij de wijn gedaan.”
Dat jij Suarez en Sneijder vergelijkt is ook lachwekkend.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:05 schreef Jajong het volgende:
Jankende 801-fans. Suarez moet komen voor 2 tientjes en een bounty maar Sneijder moet 3345 miljoen kosten. De hypocrisie van het stelletje puberts hier is echt lachwekkend.
Inderdaad. Iets met appels en peren...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat jij Suarez en Sneijder vergelijkt is ook lachwekkend.
Die wint het dalijk bij Ajax weer terugquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nooit gedacht van die irritante makelaar...
Jij vindt 8 miljoen + 1 miljoen ook niet wat aan de hoge kant als je eerst zegt niet meer dan 3,5 miljoen te willen betalen en alternatieven achter de hand te zeggen hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:05 schreef Jajong het volgende:
Jankende 801-fans. Suarez moet komen voor 2 tientjes en een bounty maar Sneijder moet 3345 miljoen kosten. De hypocrisie van het stelletje puberts hier is echt lachwekkend.
Ja dat is waar. En we hebben de 5 miljoen van de Mul nog.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef BB-boy het volgende:
8 miljoen is veel te veel, maar in perspectief gezien; Babel is niet veel beter.
Wat dat betreft hebben we 9 miljoen winst.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef BB-boy het volgende:
8 miljoen is veel te veel, maar in perspectief gezien; Babel is niet veel beter.
Nu komt Martin Fenin zeker niet meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:09 schreef Sethje het volgende:
Welkom Luis!
Juist. Niet mijn droomaankoop, maar nu hij er is moeten we er toch het beste van maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:09 schreef Sethje het volgende:
Welkom Luis!
Ik vind 8 miljoen ook te veel ja, veels te veel. Maar als je het inderdada zo bekijkt. Voor Babel is ook veels te veel betaaldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef BB-boy het volgende:
Gezien dit bedrag, verwacht ik eigenlijk geen verdere aankopen meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind 8 miljoen ook te veel ja, veels te veel. Maar als je het inderdada zo bekijkt. Voor Babel is ook veels te veel betaald.
Maar goed, er mag van mij nog wel een aankoop bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |