Dat de mensen die tegen de euro waren/zijn ons bijna in de afgrond hebben gewerktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef Lexjuuuh het volgende:
Wat wil je nou zeggen...
Daarom lijkt het me rechtvaardig als we die tegenstanders op hun beurt nu in de afgrond gooien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat de mensen die tegen de euro waren/zijn ons bijna in de afgrond hebben gewerkt!
Ja, anders waren we nog afhankelijk van de dollarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef Lexjuuuh het volgende:
Ik was eigenlijk geen voorstander van de euro en ben nog steeds pissed erover....maar verklaar je nader, was de euro dan zo goed voor jou?
Da's dan weer waar: de ¤ pwnt de $ zó hardquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef Pavement het volgende:
De euro is goed geweest voor iedereen, deze munt staat 10x sterker dan welke in de wereld dan ook !
Alles is dan ook 2x zo duur geworden dankzij de euro.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Biogarde het volgende:
Iedereen is meer dan het dubbele gaan verdienen en nog zeuren ze
Kan me niet herinneren dat ik in de guldentijd zoveel geld per maand overhield als nu![]()
Nogmaals, ik heb veel meer te besteden dan in de guldentijd. Ik hou zelfs geld over.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alles is dan ook 2x zo duur geworden dankzij de euro.![]()
Ik hou nooit geld over lolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb veel meer te besteden dan in de guldentijd. Ik hou zelfs geld over.
Kleutergeld was het.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Dakgoot het volgende:
Maar de gulden zag er altijd zo lief uit
Oh oh oh, wat generaliseer je weer. Dat JIJ meer geld per maand overhoudt betekend niet dat iedereen dat automatisch heeft. Zeker niet de zwakkeren in de samenleving!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Biogarde het volgende:
Iedereen is meer dan het dubbele gaan verdienen en nog zeuren ze
Kan me niet herinneren dat ik in de guldentijd zoveel geld per maand overhield als nu![]()
Heb jij dan ff mazzel, ik ben juist meer geld kwijtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb veel meer te besteden dan in de guldentijd. Ik hou zelfs geld over.
Ik hield in de guldentijd altijd heel veel over...nu niks meer en ik verdien een stuk meer nou.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |