abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52400859
Wat groeien ze allemaal goed. Leuk om te lezen, zo verschillend.

Lief van Maud en Fleur.

Anna is nu fanatiek aan het staan. Alleen is het dan moeilijk om weer te gaan zitten. Ze valt dus na een tijdje en dan is het meestal paniek. Probeert nu ook blokjes in de vormenstoof te krijgen. Leuk dat ze zo snel bij leert.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:57:35 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52401751
Hoop lichtgewichtjes hier (of is die van mij gewoon zo'n dikzak? )

Tijn is gister ook gekeurd op het CB.. 9810 gram en 73 cm. Hij zit nogal aan de bovenkant van de curve zeg maar (ik zag dat Storm ongeveer overeenkwam, maar die is 4 maanden ouder )maar wel gewoon in evenwicht, dus niks aan de hand
Verder is hij weer helemaal goedgekeurd

zo leuk om te zien hoe hij probeert te kruipen.. hij doet twee benen tegelijk en hupst dus vooruit, maar vergeet vervolgens zijn handen ook een stukje verder neer te zetten *boem* vol op z'n neus Valt me nog mee dat die niet helemaal bont en blauw is, het arme kind
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:21:30 #153
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52402635
Dat klinkt bekend E.T. En het zal dus ook wel goed komen. Bij Maud was het een rode plek op d'r voorhoofd, maar die weet nu dus ook dat de handen mee moeten.

Anna, gewoon door je knietjes zakken meisje. Dan zit je zo weer op je billen. En met de blokkenstoof bezig. Gaaf, zo mooi.
pi_52414676
Moonah Kaith heeft er ineens de sokken in zeg maar... Ik denk maar zo het kan straks weer een tijdje stilstaan maar nu is ze ineens dat afhankelijke kwijt en heeft echt haar eigen dingen.

Chaca het klinkt zo lief tussen jouw twee meiden.

Anna wel netjes op je pamperkontje ploffen hoor en niet vallen.

Tijn jij ook niet constant op je neus vallen hoor dat doet zeer.

Kaith heeft haar eerste echt blauwe buts op haar voorhoofd. Ze stond aan de tafel en liet spontaan haar handjes los en ging voorover vallen en lief was net te laat. Hij had haar half vast maar goed ze schudde even met haar hoofd en ging weer verder (betonnen hoofd ofzo) waar lief had een halve hartverzakking en Kaith een blauw ei.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52418110
Heb je hem toen wel uitgelegd dat het niet de laatste bult zal zijn en als hij elke keer een hartverzakking krijgt, dit slecht voor zijn hart is. Want het is schrikken, maar boem-auw is iets dat er bij gaat horen.... het went.
pi_52420597
Moonah

Chaca, herkenbaar die zusterliefde. julia wordt ook helemaal enthousiast van haar zusjes! schattig he.

Ik ben nu in t zh, Julia heeft net goed gegeten. met wat afleiding, een speeltje etc. ging het goed. Ze was héél blij om me te zien, ik kreeg bijna tranen in mijn ogen (muts die ik ben)
Straks gesprek met de psych, over mij vooral...
pi_52420653
Succes Suus, kan me voorstellen dat het confronterend gaat zijn. En een enthousiaste Julia. Heerlijk. Tranen....tja, ook dat kan ik me voorstellen. Ik heb soms al als ik ze ga halen bij de oppas en ze zit te springen in de box als ze me ziet.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:15:59 #158
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52427607
Oooo Suzanna, Julia toch weer in het zh. Ik lees de laatste tijd niet zoveel hier, dus had het even gemist. Ik lees hopelijk gauw bij over haar, maar gaat het al iets beter met haar? En met jullie?
Dikke welgemeende
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:06:15 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_52433879
suzanna, je bent geen muts! man dat heb ik al als ik de kindjes ophaal bij de oppas en ze zijn blij om me te zien dat is gewoon heerlijk fijn dat het eten wat beter lijkt te gaan.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:07:33 #160
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52433904
Ik zwaai nog even twee daagjes te laat Romme uit Tot snel, ook jij mama Kozakken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52434533
Hoe was het gesprek Suzanna?

Hier lijkt het iets beter te gaan met Ethan qua krampjes/stoelgang. Gisteren is hij wel van 9 tot 12 uur 's avonds wakker geweest en gejengeld , maar toen tot 5 uur en daarna tot bijna 9 uur als een baby ( ) geslapen Gelukkig is het krijsen en paars aanlopen / zweten duidelijk afgenomen en hij is ook een beetje te troosten nu, dat geeft ons iig een beter gevoel

Het enige wat we echt hebben veranderd trouwens is het type fles; hij heeft nu een Difrax S fles met speciale speen waarbij hij meer moeite moet doen om te drinken - hij deed eerst misschien 5-10 minuten over een fles, maar nu meer tussen de 15-20 minuten en daar is hij een stuk relaxter bij, waarschijnlijk omdat alles een stuk geleidelijker wordt verwerkt op deze manier. We hebben ook cinababy en een speciale babykersenpittenkruik (mooi woord ) in huis gehaald, maar tot nu toe nog niet nodig gehad
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:12:07 #162
19529 Fendy
True Spirit
pi_52435532
Vandaag ook weer op het CB geweest. Jay is nu 69 centimeter en 8750 gram. (6 maanden en 2 dagen oud is hij nu)
Door zijn buikgriepje van vorige maand was ie een flink stuk afgevallen, dus het is nu allemaal in proportie.

Alle testjes waren ook goed (schijnbaar kon hij iets wat hij nog niet hoefde te kunnen enzo)

Nog een vraagje, we hebben zo'n mooie trappelzakje voor hem gekocht...hij slaapt meestal wat onrustig in met wat zwiepende armpjes en beentjes. Die dingen zijn toch wel geschikt voor kindjes van een half jaartje? Kon het nergens zo snel even vinden enzo
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_52435607
Fijn dat het beter gaat met Ethan nu!

Fendy dat kan gewoon hoor! Jayden groeit goed, het is nog steeds een flinke volgens mij.
Damian is ongeveer net zo oud en bijna 7400 gram en 69,5 cm.
pi_52435671
Tenzij het zo een slaapzakje is waar ze ook met de armpjes in zitten omdat je het over maaiende armpjes hebt, dat mag niet als hij al kan draaien enzo.

Iris lag al toen ze een paar weken oud was in een gewoon slaapzakje
pi_52435707
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef Fendy het volgende:

Nog een vraagje, we hebben zo'n mooie trappelzakje voor hem gekocht...hij slaapt meestal wat onrustig in met wat zwiepende armpjes en beentjes. Die dingen zijn toch wel geschikt voor kindjes van een half jaartje? Kon het nergens zo snel even vinden enzo
trappelzakje als in slaapzakje?

Dat kan gewoon hoor. Amber sliep toen ze een dag of 3/4 was al in een slaapzak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:22:52 #166
19529 Fendy
True Spirit
pi_52435812
Ja het is zo'n ding met armgaten, dus hij heeft gewoon zijn armpjes helemaal vrij. Ding is iets van een meter lang, dus ik zat me effe af te vragen of het slim is om hem aan het voeteneind in te stoppen enzo. Hoe doen jullie dat?
Je hebt gelijk Fen.
pi_52435879
Ik stopte het niet in. Zeker niet als de slaapzak goed passend was rond het lichaampje.
pi_52435932
Nee het voeteneind niet in stoppen dat zou juist gevaarlijk kunnen zijn denk ik. Met het omdraaien misschien kan hij dan wel niet terugdraaien als het vast zit.
Ik leg Damian altijd in het slaapzakje en dan het dekentje goed strak leggen, dan kan hij het niet zomaar lostrappen.
pi_52436010
ik stopte de onderkant juist wel in.
Je zou eventueel de onderkant om kunnen slaan en met een paar steekjes vast kunnen zetten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52436458
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:22 schreef Fendy het volgende:
Ja het is zo'n ding met armgaten, dus hij heeft gewoon zijn armpjes helemaal vrij. Ding is iets van een meter lang, dus ik zat me effe af te vragen of het slim is om hem aan het voeteneind in te stoppen enzo. Hoe doen jullie dat?
waarom zou je dat willen?

hij ligt toch lekker warm zo in zijn slaapzak, maakt niet uit toch hoe hij dan ligt?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:46:11 #171
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52436465
Jellyrose, ik had hetzelfde probleem met die flessen met Anna. Met de Difrax S-fles was het probleem inderdaad opgelost. Vergeet niet de onderkant goed aan te draaien.
Blij dat het beter gaat nu.

Wb slaapzakje: ik leg Anna niet meer onder een deken hoor nu ze in een zak ligt. Moet dat dan? Gewoon romper met korte of lange mouw afhankelijk van temp en dan de zak in.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:48:29 #172
19529 Fendy
True Spirit
pi_52436528
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:45 schreef milagro het volgende:

[..]

waarom zou je dat willen?

hij ligt toch lekker warm zo in zijn slaapzak, maakt niet uit toch hoe hij dan ligt?
Whehe...ik zei ook niet dat ik dat wilde, vroeg me af of het 'normaal was om te doen'

Het zag er wat onnatuurlijk uit om hem zo niet-ingestopt te zien liggen enzo .
Je hebt gelijk Fen.
pi_52436567
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:07 schreef PM-girl het volgende:
Ik zwaai nog even twee daagjes te laat Romme uit Tot snel, ook jij mama Kozakken!
Huh? Is Romme al vertrokken hier?
Nou....
En nog van harte gefeliciteerd....

Zeg, kan iemand mij even zeggen dat Thies zijn inslaapperikelen slechts van tijdelijke aard zijn?
Ik word er helemaal gaar van. We doen hem al ietsje later naar bed (20 uur). Dan slaapt hij een half uurtje om van zijn ergste vermoeidheid af te zijn. Vervolgens blijft hij doodleuk wakker tot 22.30. Blert alles bij elkaar als ik mijn kont keer. Houdt dat rustig heeeel lang vol. Alternatief: Deur open, mama met een boekje in het zicht op de gang zitten lezen (géén aandacht aan mijn ventje), Thies stopt met krijsen en gaat lekker zitten keuvelen en spelen in zijn bed.
Ik wil dit niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52436868
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Fendy het volgende:

[..]

Whehe...ik zei ook niet dat ik dat wilde, vroeg me af of het 'normaal was om te doen'

Het zag er wat onnatuurlijk uit om hem zo niet-ingestopt te zien liggen enzo .
mijn kinderen zagen in hun slaapzakjes alle hoeken van hun bedjes, het was altijd even zoeken "ah, daar is het hoofdje, dan moeten dit de voetjes zijn".

zolang hij lekker warm ligt en nergens in verstrikt kan raken, lekker ondersteboven opgekruld in de linkeronderhoek laten liggen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52437325
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef Memmel het volgende:
Blij dat het beter gaat nu.
Ik had het blijkbaar niet mogen zeggen.. meneer heeft net 1.5 uur af en aan gekrijsd van de krampjes (het lijken wel weeën, ik hoorde mezelf net zeggen: "er doorheen zuchten lieverd, hup je kan het!" ), maar toch een stuk beter dan de afgelopen tijd en als het 1 keer per dag en om deze tijd is kunnen wij als ouders het in ieder geval handelen.. ik blijf het alleen zo'n zielig gezicht vinden
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')