trappelzakje als in slaapzakje?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef Fendy het volgende:
Nog een vraagje, we hebben zo'n mooie trappelzakje voor hem gekocht...hij slaapt meestal wat onrustig in met wat zwiepende armpjes en beentjes. Die dingen zijn toch wel geschikt voor kindjes van een half jaartje? Kon het nergens zo snel even vinden enzo
waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:22 schreef Fendy het volgende:
Ja het is zo'n ding met armgaten, dus hij heeft gewoon zijn armpjes helemaal vrij. Ding is iets van een meter lang, dus ik zat me effe af te vragen of het slim is om hem aan het voeteneind in te stoppen enzo. Hoe doen jullie dat?
Whehe...ik zei ook niet dat ik dat wilde, vroeg me af of het 'normaal was om te doen'quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:45 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen?
hij ligt toch lekker warm zo in zijn slaapzak, maakt niet uit toch hoe hij dan ligt?
Huh? Is Romme al vertrokken hier?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:07 schreef PM-girl het volgende:
Ik zwaai nog even twee daagjes te laatRomme uit
Tot snel, ook jij mama Kozakken!
mijn kinderen zagen in hun slaapzakjes alle hoeken van hun bedjes, het was altijd even zoeken "ah, daar is het hoofdje, dan moeten dit de voetjes zijn".quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Whehe...ik zei ook niet dat ik dat wilde, vroeg me af of het 'normaal was om te doen'
Het zag er wat onnatuurlijk uit om hem zo niet-ingestopt te zien liggen enzo.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef Memmel het volgende:
Blij dat het beter gaat nu.
Nu laat je ons in spanning achter. Vertel!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:44 schreef Popples het volgende:
....
wij zijn gisteren naar het cb geweest en heb me flink aan ze gestoord. die zijn echt betoeterd.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef Moonah het volgende:
Dankjewel Chaca! Wellicht is licht/geluid idd van invloed. We wonen aan een drukke straat midden in het centrum. Dus altijd veel verkeer. Daarom hebben we van begin af aan al een muziekje bij Thies op zijn kamer als hij gaat slapen. Gewoon een babyCD'tje en dat op repeat. Al blert hij daar dwars doorheen als hij eenmaal op gang is.
Qua licht, ik bedenk me nu dat het rond 20 uur nog niet donker is, eigenlijk even licht als overdag... Maar ik ga het eens in de gaten houden.
Al vrees ik dat we hem met de vakantie toch te veel aandacht hebben gegeven. Elke keer als hij iets meer deed dan 'kik' ging ik naar hem toe...
Net als indertijd de borst geven bij elke kik...
Ja, had de kinderboerderij al op mijn lijstje staan (Anna in de zak, de kleine in de buggy), maar het wordt gewoon koud. Is ook niet echt leuk. Ik neem aan dat ze wel een tas speelgoed mee zal krijgen. En anders ga ik gewoon voorlezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:33 schreef Mibos het volgende:
....
Memmel lekker naar de speeltuin bij mooi weer?
Oeh Moonah, dat klinkt bekend, alleen slaat die van mij dat half uurtje overquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Huh? Is Romme al vertrokken hier?
Nou....![]()
En nog van harte gefeliciteerd....
Zeg, kan iemand mij even zeggen dat Thies zijn inslaapperikelen slechts van tijdelijke aard zijn?![]()
Ik word er helemaal gaar van. We doen hem al ietsje later naar bed (20 uur). Dan slaapt hij een half uurtje om van zijn ergste vermoeidheid af te zijn. Vervolgens blijft hij doodleuk wakker tot 22.30. Blert alles bij elkaar als ik mijn kont keer. Houdt dat rustig heeeel lang vol. Alternatief: Deur open, mama met een boekje in het zicht op de gang zitten lezen (géén aandacht aan mijn ventje), Thies stopt met krijsen en gaat lekker zitten keuvelen en spelen in zijn bed.
Ik wil dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |