abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:21:23 #61
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52234877
De timing van de Telegraaf is zo doorzichtig als het maar kan, net één dag na de oproep van Wilders, terwijl deze filmpjes al maanden circuleren.

Ook zal het me niet verbazen als er een hoop geknipt en geplakt is, net zoals dat propagandafilmpje wat ze gisteren bij het programma "wat nu" lieten zien. Circuleerde ook al maanden op Youtube.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52234911
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:21 schreef Super7fighter het volgende:
De timing van de Telegraaf is zo doorzichtig als het maar, net één dag na de oproep van Wilders, terwijl deze filmpjes al maanden circuleren.

Ook zal het me niet verbazen als er een hoop geknipt en geplakt is, net zoals dat propagandafilmpje wat ze gisteren bij het programma "wat nu" lieten zien. Circuleerde ook al maanden op Youtube.
Ach de cartoonrellen in Denemarken werden ook maanden nadien geregiseerd door enkele 'verontwaardige' imams, dus wat is je punt?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:27:07 #63
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52234972
Ik ben het fiilmpje nu aan het kijjken. Het woord kuffar is geen scheldwoord zoals de vrouw in het filmpje suggereert, maar de uitspraken over liegende kuffars vallen in dezelfde categorie als de uitspraken van Wilders over Moslims. Dus ze kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft, al zullen beide kampen het niet doen.

[ Bericht 38% gewijzigd door Super7fighter op 09-08-2007 18:38:44 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52235189
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ach de cartoonrellen in Denemarken werden ook maanden nadien geregiseerd door enkele 'verontwaardige' imams, dus wat is je punt?
en nu is het de Telegraaf die het zit te regisseren .. !!
pleased to meet you
pi_52235321
Er zullen ongetwijfeld moskeeën zijn waar radicale dingen gepredikt worden. En onder elke groep (van dierenwelzijn/milieuorganisaties, religie, levensopvattingen) zullen er zulke instellingen zijn. Natuurlijk niet goed. Maar wat wij niet horen nu, is hoevéél van dat soort instellingen er zijn. Natuurlijk kun je de ergste moskee opzoeken, daarvan de ergste uitspraken uitzenden, en dan zeggen dat dat de gang van zaken is in "de" moskee. Maar dat is wmb net zo iets als die Amerikaanse "God hates Fags" familie neerzetten als "de" christen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:11:59 #66
3542 Gia
User under construction
pi_52236015
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:41 schreef Toeps het volgende:
Natuurlijk kun je de ergste moskee opzoeken, daarvan de ergste uitspraken uitzenden, en dan zeggen dat dat de gang van zaken is in "de" moskee.
Volgens mij is dat niet wat hier gebeurt. Het gaat duidelijk om bepaalde moskees en niemand suggereert dat het er in alle moskees zo aan toe gaat.

Het zou wel fijn zijn als Jami een groep 'afvallige' moslims om zich heen weet te verzamelen die regelmatig moskees bezoeken (dus zonder dat men weet dat ze zich geen moslim meer voelen), om daar te checken wat er gepredikt wordt.
pi_52236210
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef bleiblei het volgende:
Overigens is het hele counteren jegens het Christendom kansloos. Als er kerken zijn die zo prediken mogen die wmb. ook opgedoekt worden. Heel simpel. Het is wel erg laf om een discussie zo neer te halen met een dergelijk flauw voorbeeld. Hoe het in kerken aan toe gaat is absoluut niet aan de orde in die nieuwsbericht.

Blijkt maar weer dat dit een zwak punt is voor mensen die dit soort klets goedpraten. Ze hebben er geen antwoord op dus wijzen ze met een bibberend vingertje terug.... "Maar maar maar mamma! Jantje doet het ook!". En dat zonder enig bewijs . Lekker zwak .
pi_52236794
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:35 schreef moussie het volgende:

[..]

en nu is het de Telegraaf die het zit te regisseren .. !!
Tja, mensen zijn in essentie gewoon kuddedieren. die gemakkelijk te beinvloeden zijn. Wat doe je eraan?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52245200
Er is een documentaire van een bepaalde groep baptisten (moet ik zeggen dat ze ook door de meeste baptisten uitgekotst worden) Toch zit hun kerkje al aardig vol......Ze zitten vol haat en zijn niet minder eng dan de hatende moslim extremisten. Zoek maar eens op meest gehate familie in Amerika door De Britse reportagemaker Louis Theroux . Is volgens mij ook gefilmd.

Net als die haat moskee in Engeland zit ook daar een kerk zijn haat te verspreiden. Vlak trouwens niet de extremistische anti-gelovige niet uit. Zoals ik eerder voorspelde.....Er zijn machtgeile mensen die het geloof gebruiken wanneer deze in overvloed is.....maar er zijn ook zeker machtgeile mensen die het niet geloven gebruiken om aan de macht te komen.....mensen te onderdrukken... Zie Noord-Korea...maar zie ook de partijen die nu dit aanhalen om meer macht te krijgen.

Ben dus eigenlijk wel voor deze
quote:
Als een kerk het doet mogen ze die ook sluiten hoor. Gewoon beide sluiten. Zouden eigenlijk voor moskeeen en desnoods kerken undercover mensen moeten komen. Ga je over de schreef.. Moskee of kerk dicht.Klaar.
Alleen hoe pak je de extremistische anti-gelovige die er ook zijn en ook haat prediken om de macht naar zich toe te trekken. Om te geilen op zichzelf.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52245507
En tegenargumenten mogen best genoemd worden. Niet om het andere af te vlakken, maar om te laten weten dat er meer ellende is dan je denkt en dat het toch .....Het woordje macht is telkens weer "het" woord wat een aantrekkingskracht heeft op bepaalde bepaalde mensen.

Macht is ook het enige woord waar ik nu weer aan denk bij het lezen van de OP Ik heb trouwens al meer filmpjes gezien en ja, pas vooral op dat je met de beide benen op de wereld blijft staan en niet elke moslim over één kam gaat scheren, anders ben je net zo fout bezig.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 10-08-2007 00:44:59 (moet maar eens gaan slapen met al die fouten :+) ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_52245646
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef Super7fighter het volgende:
Ik ben het fiilmpje nu aan het kijjken. Het woord kuffar is geen scheldwoord zoals de vrouw in het filmpje suggereert, maar de uitspraken over liegende kuffars vallen in dezelfde categorie als de uitspraken van Wilders over Moslims. Dus ze kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft, al zullen beide kampen het niet doen.
Het is wel degelijk een scheldwoord, Super7fighter
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:48:46 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52245681
Je doelt op de Phelps' clan, da's eerder een stel hersenloze mafkezen die weinig voet aan wal krijgen. Ze worden dan ook vaak beschermt door de politie omdat de 'gewone' burgers ze wel even een lesje willen leren.

Wat mij betreft mogen al die extremisten in de cel maar goed, dat strookt wat tegen het recht op vrijheid van meningsuiting.

Al vind ik het oproepen tot moord en het vernietigen van de westerse wereld toch wel wat zorgwekkend.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:04:33 #73
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_52246008
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef popolon het volgende:
Al vind ik het oproepen tot moord en het vernietigen van de westerse wereld toch wel wat zorgwekkend.
Ja maar mamamar als een ander iets doet is dat ook niet erg.
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_52246106
quote:
Je doelt op de Phelps' clan, da's eerder een stel hersenloze mafkezen die weinig voet aan wal krijgen. Ze worden dan ook vaak beschermt door de politie omdat de 'gewone' burgers ze wel even een lesje willen leren.

Wat mij betreft mogen al die extremisten in de cel maar goed, dat strookt wat tegen het recht op vrijheid van meningsuiting.

Mee eens, maar er komt nog wel een tijd dat ook die extremisten politiebescherming nodig hebben....en wat die clan betreft....Ik vond die kerk al aardig vol hoor. Vond ze dus wel degelijk eng...net als die Imams die al die haat prediken. Ik ga alleen niet meteen elke moslim vreemd aankijken.

Denk dat ze dan beter ons als westerling vreemd aan kunnen gaan kijken....Ik zie op de FP anders aardig extremistische niet-gelovige uitspraken die gelijkwaardig zijn aan die van die op zichzelfgeilende Imams. Die kunnen er net zo goed voor zorgen dat er argwanend naar de blanke autochtoon gekeken wordt.

Ik vlak dus die Engelse Moskee niet uit hoor, maar zo vlak ik ook de hater van Moslims/Christenen niet uit...of sommige kerken die haat prediken.....enz enz.
pi_52246131
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:04 schreef afdak het volgende:

[..]

Ja maar mamamar als een ander iets doet is dat ook niet erg.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:16:25 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52246250
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Mee eens, maar er komt nog wel een tijd dat ook die extremisten politiebescherming nodig hebben....en wat die clan betreft....Ik vond die kerk al aardig vol hoor. Vond ze dus wel degelijk eng...net als die Imams die al die haat prediken. Ik ga alleen niet meteen elke moslim vreemd aankijken.

Denk dat ze dan beter ons als westerling vreemd aan kunnen gaan kijken....Ik zie op de FP anders aardig extremistische niet-gelovige uitspraken die gelijkwaardig zijn aan die van die op zichzelfgeilende Imams. Die kunnen er net zo goed voor zorgen dat er argwanend naar de blanke autochtoon gekeken wordt.

Ik vlak dus die Engelse Moskee niet uit hoor, maar zo vlak ik ook de hater van Moslims/Christenen niet uit...of sommige kerken die haat prediken.....enz enz.
Ik heb ook niks tegen moslims, ik heb wat tegen extremisten.

Mijn overbuurman is moslim, voor mij is het een gewone Amerikaan: Een barbecue buiten, grote pickup truck en meer van dat soort flauwekul.

En dat die Phelps 'kerk' vol zit zegt me weinig, in een groot land heb je een grote kans op veel meer idioten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_52246585
quote:
ik denk dat je dat even in zijn context moet plaatsen .. die kreet komt namelijk voornamelijk uit gebieden waarin westerse troepen, voor de zoveelste keer binnen de laatste eeuw alleen al, zich uit eigenbelang bemoeien met de interne aangelegenheden van dat land ..
en als je daarbij bedenkt dat het gros van de armere bevolking in die streken nog steeds ongeletterd is en niet zoals wij toegang heeft tot een keur van media met een breed spectrum aan informatie, en cq veel makkelijker te manipuleren is ..
pleased to meet you
pi_52246743
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:34 schreef moussie het volgende:

[..]

ik denk dat je dat even in zijn context moet plaatsen .. die kreet komt namelijk voornamelijk uit gebieden waarin westerse troepen, voor de zoveelste keer binnen de laatste eeuw alleen al, zich uit eigenbelang bemoeien met de interne aangelegenheden van dat land ..
en als je daarbij bedenkt dat het gros van de armere bevolking in die streken nog steeds ongeletterd is en niet zoals wij toegang heeft tot een keur van media met een breed spectrum aan informatie, en cq veel makkelijker te manipuleren is ..
Eh.....nee, die kreten komen uit diverse moskeeen in Engeland dus, en ook uit sommige moskeeen in Nederland. Dat ze in landen waar oorlog is worden geuit kan ik nog enigzins begrijpen, maar dat ze ook in ons midden worden geuit vind ik een iets serieuzere zaak.

Niks context dus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 04:03:24 #79
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52247955
Mensen die moedwillig dit soort preken blijven bijwonen zijn ook hartstikke ziek.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 04:33:26 #80
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_52248024
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat er een paar moslims gek doen betekend voor mij ook niet dat ik alle moslims gek aan kijk. Ik woon hier in Thailand en daar zijn ook moslims, het restaurantje waar ik eigenlijk het meeste kom (dagelijks) wordt gerund door een moslima ik kom daar omdat daar het beste eten is. Zolang mensen gewoon normaal doen heb ik geen problemen met ze. Maar als ik dit soort uitwassen zie maak ik me best wel zorgen. Dan kunnen gewone moslims nog 10 keer zeggen het valt wel meer maar ik vraag me dat gewoon af. Als zij nu ook actief zouden meehelpen dit soort extremisten aan te pakken zou dat gevoel een stuk beter zijn. Je ziet niet veel Nederlanders achter de kaalkopjes aanlopen om het zo maar te zeggen Er wordt zelfs opelijk afkeur over uitgesproken.

Lijkt me gewoon handig dat Moskeeen en kerken die over de schreef gaan na een paar controles gesloten worden. We moeten niet vergeten dat het vrij ernstig is wat er gebeurd. Over niet gelovigen (ik ben er zelf een), ik zie niet hoe die macht zouden kunnen krijgen (buiten politieke partijen) of gewone partijen die beide ook gecontroleerd kunnen worden.
mai pen rai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')