Ach de cartoonrellen in Denemarken werden ook maanden nadien geregiseerd door enkele 'verontwaardige' imams, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:21 schreef Super7fighter het volgende:
De timing van de Telegraaf is zo doorzichtig als het maar, net één dag na de oproep van Wilders, terwijl deze filmpjes al maanden circuleren.![]()
Ook zal het me niet verbazen als er een hoop geknipt en geplakt is, net zoals dat propagandafilmpje wat ze gisteren bij het programma "wat nu" lieten zien. Circuleerde ook al maanden op Youtube.![]()
en nu is het de Telegraaf die het zit te regisseren .. !!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach de cartoonrellen in Denemarken werden ook maanden nadien geregiseerd door enkele 'verontwaardige' imams, dus wat is je punt?
Volgens mij is dat niet wat hier gebeurt. Het gaat duidelijk om bepaalde moskees en niemand suggereert dat het er in alle moskees zo aan toe gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:41 schreef Toeps het volgende:
Natuurlijk kun je de ergste moskee opzoeken, daarvan de ergste uitspraken uitzenden, en dan zeggen dat dat de gang van zaken is in "de" moskee.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef bleiblei het volgende:
Overigens is het hele counteren jegens het Christendom kansloos. Als er kerken zijn die zo prediken mogen die wmb. ook opgedoekt worden. Heel simpel. Het is wel erg laf om een discussie zo neer te halen met een dergelijk flauw voorbeeld. Hoe het in kerken aan toe gaat is absoluut niet aan de orde in die nieuwsbericht.
Blijkt maar weer dat dit een zwak punt is voor mensen die dit soort klets goedpraten. Ze hebben er geen antwoord op dus wijzen ze met een bibberend vingertje terug.... "Maar maar maar mamma! Jantje doet het ook!". En dat zonder enig bewijs. Lekker zwak
.
Tja, mensen zijn in essentie gewoon kuddedieren. die gemakkelijk te beinvloeden zijn. Wat doe je eraan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:35 schreef moussie het volgende:
[..]
en nu is het de Telegraaf die het zit te regisseren .. !!
Alleen hoe pak je de extremistische anti-gelovige die er ook zijn en ook haat prediken om de macht naar zich toe te trekken. Om te geilen op zichzelf.quote:Als een kerk het doet mogen ze die ook sluiten hoor. Gewoon beide sluiten. Zouden eigenlijk voor moskeeen en desnoods kerken undercover mensen moeten komen. Ga je over de schreef.. Moskee of kerk dicht.Klaar.
Het is wel degelijk een scheldwoord, Super7fighterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef Super7fighter het volgende:
Ik ben het fiilmpje nu aan het kijjken. Het woord kuffar is geen scheldwoord zoals de vrouw in het filmpje suggereert, maar de uitspraken over liegende kuffars vallen in dezelfde categorie als de uitspraken van Wilders over Moslims. Dus ze kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft, al zullen beide kampen het niet doen.
Ja maar mamamar als een ander iets doet is dat ook niet erg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef popolon het volgende:
Al vind ik het oproepen tot moord en het vernietigen van de westerse wereld toch wel wat zorgwekkend.
Mee eens, maar er komt nog wel een tijd dat ook die extremisten politiebescherming nodig hebben....en wat die clan betreft....Ik vond die kerk al aardig vol hoor. Vond ze dus wel degelijk eng...net als die Imams die al die haat prediken. Ik ga alleen niet meteen elke moslim vreemd aankijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef popolon het volgende:
Je doelt op de Phelps' clan, da's eerder een stel hersenloze mafkezen die weinig voet aan wal krijgen. Ze worden dan ook vaak beschermt door de politie omdat de 'gewone' burgers ze wel even een lesje willen leren.
Wat mij betreft mogen al die extremisten in de cel maar goed, dat strookt wat tegen het recht op vrijheid van meningsuiting.
Al vind ik het oproepen tot moord en het vernietigen van de westerse wereld toch wel wat zorgwekkend.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:04 schreef afdak het volgende:
[..]
Ja maar mamamar als een ander iets doet is dat ook niet erg.![]()
Ik heb ook niks tegen moslims, ik heb wat tegen extremisten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Mee eens, maar er komt nog wel een tijd dat ook die extremisten politiebescherming nodig hebben....en wat die clan betreft....Ik vond die kerk al aardig vol hoor. Vond ze dus wel degelijk eng...net als die Imams die al die haat prediken. Ik ga alleen niet meteen elke moslim vreemd aankijken.
Denk dat ze dan beter ons als westerling vreemd aan kunnen gaan kijken....Ik zie op de FP anders aardig extremistische niet-gelovige uitspraken die gelijkwaardig zijn aan die van die op zichzelfgeilende Imams. Die kunnen er net zo goed voor zorgen dat er argwanend naar de blanke autochtoon gekeken wordt.
Ik vlak dus die Engelse Moskee niet uit hoor, maar zo vlak ik ook de hater van Moslims/Christenen niet uit...of sommige kerken die haat prediken.....enz enz.
ik denk dat je dat even in zijn context moet plaatsen .. die kreet komt namelijk voornamelijk uit gebieden waarin westerse troepen, voor de zoveelste keer binnen de laatste eeuw alleen al, zich uit eigenbelang bemoeien met de interne aangelegenheden van dat land ..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef popolon het volgende:
Eh.....nee, die kreten komen uit diverse moskeeen in Engeland dus, en ook uit sommige moskeeen in Nederland. Dat ze in landen waar oorlog is worden geuit kan ik nog enigzins begrijpen, maar dat ze ook in ons midden worden geuit vind ik een iets serieuzere zaak.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:34 schreef moussie het volgende:
[..]
ik denk dat je dat even in zijn context moet plaatsen .. die kreet komt namelijk voornamelijk uit gebieden waarin westerse troepen, voor de zoveelste keer binnen de laatste eeuw alleen al, zich uit eigenbelang bemoeien met de interne aangelegenheden van dat land ..
en als je daarbij bedenkt dat het gros van de armere bevolking in die streken nog steeds ongeletterd is en niet zoals wij toegang heeft tot een keur van media met een breed spectrum aan informatie, en cq veel makkelijker te manipuleren is ..
Dat er een paar moslims gek doen betekend voor mij ook niet dat ik alle moslims gek aan kijk. Ik woon hier in Thailand en daar zijn ook moslims, het restaurantje waar ik eigenlijk het meeste kom (dagelijks) wordt gerund door een moslima ik kom daar omdat daar het beste eten is. Zolang mensen gewoon normaal doen heb ik geen problemen met ze. Maar als ik dit soort uitwassen zie maak ik me best wel zorgen. Dan kunnen gewone moslims nog 10 keer zeggen het valt wel meer maar ik vraag me dat gewoon af. Als zij nu ook actief zouden meehelpen dit soort extremisten aan te pakken zou dat gevoel een stuk beter zijn. Je ziet niet veel Nederlanders achter de kaalkopjes aanlopen om het zo maar te zeggen Er wordt zelfs opelijk afkeur over uitgesproken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Mee eens, maar er komt nog wel een tijd dat ook die extremisten politiebescherming nodig hebben....en wat die clan betreft....Ik vond die kerk al aardig vol hoor. Vond ze dus wel degelijk eng...net als die Imams die al die haat prediken. Ik ga alleen niet meteen elke moslim vreemd aankijken.
Denk dat ze dan beter ons als westerling vreemd aan kunnen gaan kijken....Ik zie op de FP anders aardig extremistische niet-gelovige uitspraken die gelijkwaardig zijn aan die van die op zichzelfgeilende Imams. Die kunnen er net zo goed voor zorgen dat er argwanend naar de blanke autochtoon gekeken wordt.
Ik vlak dus die Engelse Moskee niet uit hoor, maar zo vlak ik ook de hater van Moslims/Christenen niet uit...of sommige kerken die haat prediken.....enz enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |