Waarom meng je je in een discussie als je toch niks zinnigs weet te zeggen..quote:
Blijkbaar voor de mensen die je probeert te verdedigen m.b.v. ongefundeerde domme onzin postsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef osho het volgende:
[..]
ik zoek geen excuseswaarvoor moet ik me excuseren ?
Ach.. het is gewoon weer een zo'n suffe 'tegen alles aanschoppende' user. Gaat het linksom dan wil hij rechtsom, gaat het rechtsom, dan wil hij linksom..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom post je dat dan niet?
Je begint met een vingertje naar kerken te wijzen. Zonder enig bewijs.
Lekker zwak. Hoop excusen zoeken om het onderwerp af te leiden op iets anders.
De beelden wel ja het gaat meer om dit stukje volgens mij:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Volgens mij is dat al maanden oud...
kuch KKK kuch!@quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Christenen gaan niet bewust op Homo's jagen, sommige moslimjongeren echter wel
http://wwwFull statement issued by the broadcaster on Dispatches: Undercover Mosque.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:03 schreef worldpimber het volgende:
Kansloze telegraaf![]()
Heeft iemand de bron naar de Engelse berichten anders, is er onlangs nog ophef over ontstaan of heeft de Telegraaf kans gegrepen dit inderdaad oude nieuws toch eens op te rakelen(zie YouTube, added: January 15, 2007)
Maar dat zijn geen echte christenen he!! Ook al gaan ze vast naar de kerk en zeggen ze hun daden in naam an God te doenquote:
hoax!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://wwwFull statement issued by the broadcaster on Dispatches: Undercover Mosque.
Kevin Sutcliffe, Commissioning Editor for Dispatches at Channel 4, said: "We are very confident of successfully defending this unfairness complaint against the programme if Ofcom chooses to consider it.
"West Midlands police have made a very general allegation of unfairness against the programme and have produced no evidence to support their claims; we find it extraordinary that they have gone public on these concerns without discussing them with us first.
"We believe the comments made in the film speak for themselves - several speakers were clearly shown making abhorrent and extreme comments; many of these comments were made in DVDs and in internet broadcasts which Channel 4 had no involvement in producing and which are available for public consumption.
"This was a thorough and detailed one-hour documentary, made over nine months, which allowed these comments to be seen in a fuller context. All the speakers featured in the film were offered a right to reply and none denied making these comments, nor have any of them complained to Ofcom to our knowledge.
"The film has been widely recognised as an important piece of investigative journalism on an issue of critical national importance. Channel 4 was fully aware of the sensitivities surrounding the subject matter, particularly its effect on community relations; however, we believe there was a greater public interest in exposing what was being preached in the name of Islam in some mainstream British mosques."
http://www.channel4.com/n(...)l+4+statement/663752
Wat een goede post zeg? Wil je het soms ontkennen dan? Je ontkent toch dat Christenen op homo's zouden jagen? Valt weer vies tegen dat er gewoon Christenen zijn die daar zelfs hun werk van hebben gemaakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
*kuch* *kuch*
Alles wat de moslims verkeerd doen, doen de christenen veel erger![]()
en het zijn argumenten van mensen die niet eens moslim zijn![]()
Moslim leiders ook niet. Anders zouden die wel gesloten worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef osho het volgende:
misschien dat je ook zo'n docu kunt maken over bepaalde kerken.
ik heb geen idee in hoeveel moskeeën er wel lief gepreekt wordt
En dan is het wel ok?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef osho het volgende:
misschien dat je ook zo'n docu kunt maken over bepaalde kerken.
Denk alleen dat de impact die zulke stinkholen hebben daar wel iets anders is als in GB. Je vergeet even dat de groep vatbare moslims voor dit soort troep vele malen groter is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef sp3c het volgende:
je hebt in Amerika ook de Westboro baptist church oid ... houden niet van homo's hoor
maar goed, moskeeen sluiten haatdragers aanklagen
verder doet het me niet zo heel veel eigenlijk
Ik zelf denk het niet, die stinkholen in de VS opereren vaak als een soort organisatie. Een moskee heeft geen organisatie met "leden" of bepaalde "controleurs". Je komt een moskee binnen luister en gaat weer weg. Terwijl binnen die stinkholes binnen de VS er vaak een constante flow is van dergelijke informatie. (Binnen KKK gemeenschappen bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Denk alleen dat de impact die zulke stinkholen hebben daar wel iets anders is als in GB. Je vergeet even dat de groep vatbare moslims voor dit soort troep vele malen groter is.
Ten tweede worden die Phelps aanhangers goed in de gaten gehouden.
Leuk voor een eigen topic maar 't gaat hier over die stinkholen in Europa.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zelf denk het niet, die stinkholen in de VS opereren vaak als een soort organisatie. Een moskee heeft geen organisatie met "leden" of bepaalde "controleurs". Je komt een moskee binnen luister en gaat weer weg. Terwijl binnen die stinkholes binnen de VS er vaak een constante flow is van dergelijke informatie. (Binnen KKK gemeenschappen bijvoorbeeld).
Blijkbaar niet, het oproepen tot jihad is aan de orde. Het opzwepen van het publiek om de westerse wereld te vernietigen, alle ongelovigen te doden. Dat soort flauwekul hebben we het over.quote:Je komt een moskee binnen luister en gaat weer weg.
ik vergeet helemaal nixquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Denk alleen dat de impact die zulke stinkholen hebben daar wel iets anders is als in GB. Je vergeet even dat de groep vatbare moslims voor dit soort troep vele malen groter is.
nou ik mag hopen dat de extremere gevallen in deze zaak ook goed in de gaten worden gehouden hoorquote:Ten tweede worden die Phelps aanhangers goed in de gaten gehouden.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef popolon het volgende:
Maar goed, de groep waar het hier over gaat is vele malen groter en ook zeker meer vatbaar voor de jihad oproepen.
De nieuwsberichten, 't is niet de eerste keer namelijk. Ook vanuit Nederland alleen al zijn er meerdere malen dit soort berichten gekomen.quote:
uit de kast gehaald als steuntje in de rug voor Wilders ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Volgens mij is dat al maanden oud...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |