abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:55:35 #26
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52230848
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef osho het volgende:

[..]

ik kijk alleen plaatjes
Waarom meng je je in een discussie als je toch niks zinnigs weet te zeggen..
Als je uitgelult bent kom je met dit soort zwakke opmerkingen..

You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_52230875
Volgens mij is dat al maanden oud...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:57:10 #28
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52230902
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef osho het volgende:

[..]

ik zoek geen excuses waarvoor moet ik me excuseren ?
Blijkbaar voor de mensen die je probeert te verdedigen m.b.v. ongefundeerde domme onzin posts .
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:57:22 #29
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52230908
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Waarom post je dat dan niet?
Je begint met een vingertje naar kerken te wijzen. Zonder enig bewijs.
Lekker zwak. Hoop excusen zoeken om het onderwerp af te leiden op iets anders.
Ach.. het is gewoon weer een zo'n suffe 'tegen alles aanschoppende' user. Gaat het linksom dan wil hij rechtsom, gaat het rechtsom, dan wil hij linksom..

* BereNDD Zet eventjes de negeer modus aan
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_52231008
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:56 schreef Evil_Jur het volgende:
De beelden wel ja het gaat meer om dit stukje volgens mij:

Nu ligt ook de tv-zender Channel 4 onder vuur, want de beelden zouden wel erg 'scherp' zijn gesneden en teksten uit hun context gehaald.
pi_52231079
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Christenen gaan niet bewust op Homo's jagen, sommige moslimjongeren echter wel
kuch KKK kuch!@
Allah Al Watan Al Malik
pi_52231120
Kansloze telegraaf

Heeft iemand de bron naar de Engelse berichten anders, is er onlangs nog ophef over ontstaan of heeft de Telegraaf kans gegrepen dit inderdaad oude nieuws toch eens op te rakelen (zie YouTube, added: January 15, 2007)
pi_52231122
Gewoon in de fik ermee... liefst als er nog wat mensen binnen zijn ook ...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52231310
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:03 schreef worldpimber het volgende:
Kansloze telegraaf

Heeft iemand de bron naar de Engelse berichten anders, is er onlangs nog ophef over ontstaan of heeft de Telegraaf kans gegrepen dit inderdaad oude nieuws toch eens op te rakelen (zie YouTube, added: January 15, 2007)
http://wwwFull statement issued by the broadcaster on Dispatches: Undercover Mosque.

Kevin Sutcliffe, Commissioning Editor for Dispatches at Channel 4, said: "We are very confident of successfully defending this unfairness complaint against the programme if Ofcom chooses to consider it.

"West Midlands police have made a very general allegation of unfairness against the programme and have produced no evidence to support their claims; we find it extraordinary that they have gone public on these concerns without discussing them with us first.

"We believe the comments made in the film speak for themselves - several speakers were clearly shown making abhorrent and extreme comments; many of these comments were made in DVDs and in internet broadcasts which Channel 4 had no involvement in producing and which are available for public consumption.

"This was a thorough and detailed one-hour documentary, made over nine months, which allowed these comments to be seen in a fuller context. All the speakers featured in the film were offered a right to reply and none denied making these comments, nor have any of them complained to Ofcom to our knowledge.

"The film has been widely recognised as an important piece of investigative journalism on an issue of critical national importance. Channel 4 was fully aware of the sensitivities surrounding the subject matter, particularly its effect on community relations; however, we believe there was a greater public interest in exposing what was being preached in the name of Islam in some mainstream British mosques."

http://www.channel4.com/n(...)l+4+statement/663752
pi_52231606
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

kuch KKK kuch!@
Maar dat zijn geen echte christenen he!! Ook al gaan ze vast naar de kerk en zeggen ze hun daden in naam an God te doen
pi_52231723
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

http://wwwFull statement issued by the broadcaster on Dispatches: Undercover Mosque.

Kevin Sutcliffe, Commissioning Editor for Dispatches at Channel 4, said: "We are very confident of successfully defending this unfairness complaint against the programme if Ofcom chooses to consider it.

"West Midlands police have made a very general allegation of unfairness against the programme and have produced no evidence to support their claims; we find it extraordinary that they have gone public on these concerns without discussing them with us first.

"We believe the comments made in the film speak for themselves - several speakers were clearly shown making abhorrent and extreme comments; many of these comments were made in DVDs and in internet broadcasts which Channel 4 had no involvement in producing and which are available for public consumption.

"This was a thorough and detailed one-hour documentary, made over nine months, which allowed these comments to be seen in a fuller context. All the speakers featured in the film were offered a right to reply and none denied making these comments, nor have any of them complained to Ofcom to our knowledge.

"The film has been widely recognised as an important piece of investigative journalism on an issue of critical national importance. Channel 4 was fully aware of the sensitivities surrounding the subject matter, particularly its effect on community relations; however, we believe there was a greater public interest in exposing what was being preached in the name of Islam in some mainstream British mosques."

http://www.channel4.com/n(...)l+4+statement/663752
hoax!!
pi_52231733
*kuch* *kuch*

Alles wat de moslims verkeerd doen, doen de christenen veel erger

en het zijn argumenten van mensen die niet eens moslim zijn
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52231804
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
*kuch* *kuch*

Alles wat de moslims verkeerd doen, doen de christenen veel erger

en het zijn argumenten van mensen die niet eens moslim zijn
Wat een goede post zeg? Wil je het soms ontkennen dan? Je ontkent toch dat Christenen op homo's zouden jagen? Valt weer vies tegen dat er gewoon Christenen zijn die daar zelfs hun werk van hebben gemaakt.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:30:31 #39
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52231885
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef osho het volgende:
misschien dat je ook zo'n docu kunt maken over bepaalde kerken.
ik heb geen idee in hoeveel moskeeën er wel lief gepreekt wordt
Moslim leiders ook niet. Anders zouden die wel gesloten worden.
  Moderator donderdag 9 augustus 2007 @ 16:33:22 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52231956
je hebt in Amerika ook de Westboro baptist church oid ... houden niet van homo's hoor

maar goed, moskeeen sluiten haatdragers aanklagen
verder doet het me niet zo heel veel eigenlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_52232009
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef osho het volgende:
misschien dat je ook zo'n docu kunt maken over bepaalde kerken.
En dan is het wel ok?
Dit soort zaken worden sinds de Kruistochten niet meer in kerken gezegd trouwens...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:36:57 #42
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52232046
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef sp3c het volgende:
je hebt in Amerika ook de Westboro baptist church oid ... houden niet van homo's hoor

maar goed, moskeeen sluiten haatdragers aanklagen
verder doet het me niet zo heel veel eigenlijk
Denk alleen dat de impact die zulke stinkholen hebben daar wel iets anders is als in GB. Je vergeet even dat de groep vatbare moslims voor dit soort troep vele malen groter is.

Ten tweede worden die Phelps aanhangers goed in de gaten gehouden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_52232136
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef popolon het volgende:

[..]

Denk alleen dat de impact die zulke stinkholen hebben daar wel iets anders is als in GB. Je vergeet even dat de groep vatbare moslims voor dit soort troep vele malen groter is.

Ik zelf denk het niet, die stinkholen in de VS opereren vaak als een soort organisatie. Een moskee heeft geen organisatie met "leden" of bepaalde "controleurs". Je komt een moskee binnen luister en gaat weer weg. Terwijl binnen die stinkholes binnen de VS er vaak een constante flow is van dergelijke informatie. (Binnen KKK gemeenschappen bijvoorbeeld).
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:42:35 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52232219
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zelf denk het niet, die stinkholen in de VS opereren vaak als een soort organisatie. Een moskee heeft geen organisatie met "leden" of bepaalde "controleurs". Je komt een moskee binnen luister en gaat weer weg. Terwijl binnen die stinkholes binnen de VS er vaak een constante flow is van dergelijke informatie. (Binnen KKK gemeenschappen bijvoorbeeld).
Leuk voor een eigen topic maar 't gaat hier over die stinkholen in Europa.
quote:
Je komt een moskee binnen luister en gaat weer weg.
Blijkbaar niet, het oproepen tot jihad is aan de orde. Het opzwepen van het publiek om de westerse wereld te vernietigen, alle ongelovigen te doden. Dat soort flauwekul hebben we het over.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator donderdag 9 augustus 2007 @ 16:46:05 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52232337
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef popolon het volgende:

[..]

ik vergeet helemaal nix

er wordt hier gesteld dat het er in de kerk altijd veel vriendelijker aan toegaat dan in de moskee en dat is gewoon niet waar, wat die figuren er buiten de kerk mee doen doet er nu even niet toe

maar voor mijn part sluiten ze die figuren 1 voor 1 op voor het aanzetten tot crimineel gedrag
quote:
nou ik mag hopen dat de extremere gevallen in deze zaak ook goed in de gaten worden gehouden hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:50:31 #46
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52232467
Wat raar dat we nu weer afdwalen naar de VS.

Maar goed, de groep waar het hier over gaat is vele malen groter en ook zeker meer vatbaar voor de jihad oproepen.

En ja, alle extremisten moeten in de gaten worden gehouden aan hardhandig worden aangepakt als dat nodig is, moslim, christen of pacifist. Kan mij het schelen.
pi_52232551
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef popolon het volgende:

Maar goed, de groep waar het hier over gaat is vele malen groter en ook zeker meer vatbaar voor de jihad oproepen.
Waar baseer je dat op?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:04:26 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52232904
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
De nieuwsberichten, 't is niet de eerste keer namelijk. Ook vanuit Nederland alleen al zijn er meerdere malen dit soort berichten gekomen.
pi_52233128
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:56 schreef Evil_Jur het volgende:
uit de kast gehaald als steuntje in de rug voor Wilders ?
pleased to meet you
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:23:07 #50
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_52233475
Ontkenning alom, en gelijk maar even de VS erbijhalen. In plaats de moslims nu gewoon toegeven dat het er vaak niet fris aan toe gaat in Moskeeen nee gelijk maar zij doen het ook posts. Als een kerk het doet mogen ze die ook sluiten hoor. Gewoon beide sluiten. Zouden eigenlijk voor moskeeen en desnoods kerken undercover mensen moeten komen. Ga je over de schreef.. Moskee of kerk dicht.Klaar.
mai pen rai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')