Ja, maar toen lag ik al op één oor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA'tje![]()
![]()
Ik was gisteren vrij... thuis verder geklust... en moest wachten op de BCC op nieuwe tv/dolby set... enzo..
gisteravond laat was ik er heeel effe
OMFG....OMFG...OMFG....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Godver.. wat een bericht zeg... wat ben ik nu nog extra blij dat jij veilig terug bent gekomen...
Je zal zo'n bericht maar een week eerder zien zeg....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Godver.. wat een bericht zeg... wat ben ik nu nog extra blij dat jij veilig terug bent gekomen...
alles is gebracht, alles naar wensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar toen lag ik al op één oor!![]()
En is je tv nog gebracht en is alles verder naar wens?![]()
dan had ik nix laten zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je zal zo'n bericht maar een week eerder zien zeg....![]()
Zo moet je nie denken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG....OMFG...OMFG......en dat te bedenken dat wij oorspronkelijk dus rond nu pas op Moorea wilde gaan...
![]()
mja das waar..maar ik geloof dus niet in toeval, dat weet je...ik heb dus ergens een beschermengelte rond lopen.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo moet je nie denken...![]()
Dan was dit misschien ook wel twee weken eerder of nog later gebeurd...
En dan had ik je nu moeten missen want dan was je nu op vakantie![]()
Maar decatetten mag wel zeker?quote:
kut, net 19 teveel... had ik net ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Maar decatetten mag wel zeker? [afbeelding]
Oeh, palindroom postcount....![]()
Oeps!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |