Eensch.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:13 schreef zwartedoos het volgende:
Een romantisch weekendje weg? Hoeft helemaal niet duur te zijn: www.hotelspecials.nl
Ze drinken geen wijn. Mijn vader lust daarentegen wel een biertje, maar mijn moeder drinkt geen alcohol.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:35 schreef zoalshetis het volgende:
koop een fles wijn die lekker is en 25 jaar oud.
Heb mijn ouders een uit-eten bon gegeven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:32 schreef Intergalactrick het volgende:
Hm..creatieve dingen met mn zussen regelen lukt niet meer. Ene zus is al een tijd aan het knutselen, en dat is echt niets voor mij. En met m'n familie wil ik liever ook niets regelen. Ik vind dat ik zelf iets moet regelen, maaar heb echt geen idee wat.
Hey, dat is misschien wel even leuk om te geven. Ik vind het alleen niet echt tastbaar als je snapt wat ik bedoel. Het idee is wel leuk, aleen wil ik er dan nog wel iets kleins bij geven. Hmz.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb mijn ouders een uit-eten bon gegeven.
Niet echt duur, wel gegarandeerd een leuke avond voor die 2!
Ja ik snap t...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Hey, dat is misschien wel even leuk om te geven. Ik vind het alleen niet echt tastbaar als je snapt wat ik bedoel. Het idee is wel leuk, aleen wil ik er dan nog wel iets kleins bij geven. Hmz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |