Van Geel vraagt realistische bedragen, Nijland niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:33 schreef BobbyHill het volgende:
Waarom loopt iedereen hier zo op Nijland te zeiken? Van Geel doet precies hetzelfde met Sneijder en dan zijn de's niet aan te slepen.
Groningen is niet op deze wereld om het almachtige Ajax te voorzien van haar zelf gescoute topspelers. Voor liefdadigheid ga je maar naar het leger des heils.
Delgado speelt op rechts maar de mexicaanse transfermarkt is binnen een paar dagen gesloten dus ze zullen hem niet laten gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Berg mag van mij een kans krijgen achter Huntelaar, niet al te groot risico, veelbelovend en als het wat is kan ie volgend jaar Huntelaar opvolgen. Linksbuiten is een lastiger verhaal. Delgado speelde op rechts toch?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet alle Zuid-Amerikanen over één kam scheren, het zijn die kut-Brazilianen die geen goede mentaliteit hebben, de rest juist wel. Argentijnen, Uruguayanen, Paraguayanen, Columbianen, noem maar op.
Nee, vind het gewoon een prima voetballer. Rosenberg heeft het overigens niet onaardig gedaan bij Ajax. Wat overigens niet wil zeggen dat ik er een herhaling van wil. Maar iets zegt me dat die Berg het wel kan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:29 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Beetje jaloers aan het worden?![]()
We hebben al 2 spitsen we moeten een linksbuiten hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon een prima voetballer. Rosenberg heeft het overigens niet onaardig gedaan bij Ajax. Wat overigens niet wil zeggen dat ik er een herhaling van wil. Maar iets zegt me dat die Berg het wel kan.
Voetbalprimeur.nlquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
Wat een idioot bericht, alsof het in kannen en kruiken is.
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=56671&c=1
![]()
maar wel verontrustend!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
![]()
true....quote:
Simpel, zonder linksbuiten spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef devv05 het volgende:
Mensen die de selectie zo wel goed vinden hebben geen ambitie en willen zeker geen kampioen worden. We hebben niet eens een linksbuitenJa, drie stuks in de lappenmand die alle drie van glas zijn. Hebben eindelijk de rechtervleugel eens redelijk bezet, moeten die weer naar links omdat we niemand hebben. Met Perez en Babel ben je in principe twee linkervleugel spelers kwijt, daar kun je toch niet niemand voor terughalen omdat we zelfs mét die twee spelers vorig seizoen al smal bezet waren.
Maar goed, we worden toch wel automatisch kampioen omdat we Ajax zijn, maakt niet eens uit wie we opstellen.
Voetbalzone en voetbalprimeur moet je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
![]()
Idd, Marca en AS spreken alleen over Sneijder in de kantlijnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
![]()
Ik ben ook voor een 4-4-2 systeem of een variant daarop, maar in dat geval zou Berg me helemaal wenselijk lijken, of een andere centrumspits erbij. Maarja, 4-4-2 gaat het toch nooit worden, alleen in de belangrijke duels. Zelfs als we geen vleugelspelers hebben spelen we nog 4-3-3, niet omdat dat beter is maar dat moet nu eenmaal als je Ajax bent.quote:
dramaqueen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef devv05 het volgende:
Mensen die de selectie zo wel goed vinden hebben geen ambitie en willen zeker geen kampioen worden. We hebben niet eens een linksbuitenJa, drie stuks in de lappenmand die alle drie van glas zijn. Hebben eindelijk de rechtervleugel eens redelijk bezet, moeten die weer naar links omdat we niemand hebben. Met Perez en Babel ben je in principe twee linkervleugel spelers kwijt, daar kun je toch niet niemand voor terughalen omdat we zelfs mét die twee spelers vorig seizoen al smal bezet waren.
Maar goed, we worden toch wel automatisch kampioen omdat we Ajax zijn, maakt niet eens uit wie we opstellen.
Nee zonder linksbuiten de CL in gaan is goed, jij hebt er echt kijk opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
dramaqueen...
Nee kopen, kopen en kopen is goed![]()
Wat nou zonder linksbuiten..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee zonder linksbuiten de CL in gaan is goed, jij hebt er echt kijk op
Vorig jaar was volgens iedereen de selectie te dun, en toen had je 2/3 spelers meer op linksbuiten dan nu. Nu zijn die spelers weg, is het breedte probleem dus alleen maar groter geworden, en dan ga je geen vervangers halen. Dan ben je echt goed bezig hoor
Pijnlijke stiltes, belachelijke vragen, tegen Leonardo in het Engels beginnen te praten enzo. Niet al te best.quote:
Kiki is dan ook te jong weggegaan en heeft zich inmiddels aardig weten te ontwikkelen....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:06 schreef Wooldoor het volgende:
Kiki Musampa die gast is nooit goed genoeg geweest voor Ajax. En Koller is niet nodig want we hebben Urzaiz al. Ik zou liever een jonge talentvolle speler zien komen voor in de spits. Ik zelf vind het jammer dat Suarez niet meer komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |