abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52226623
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zoiets moet ik posten .
Ow sorry
pi_52226631
Wat een idioot bericht, alsof het in kannen en kruiken is.
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=56671&c=1
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52226642
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:33 schreef BobbyHill het volgende:
Waarom loopt iedereen hier zo op Nijland te zeiken? Van Geel doet precies hetzelfde met Sneijder en dan zijn de 's niet aan te slepen.

Groningen is niet op deze wereld om het almachtige Ajax te voorzien van haar zelf gescoute topspelers. Voor liefdadigheid ga je maar naar het leger des heils.
Van Geel vraagt realistische bedragen, Nijland niet.
lollig
pi_52226658
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Berg mag van mij een kans krijgen achter Huntelaar, niet al te groot risico, veelbelovend en als het wat is kan ie volgend jaar Huntelaar opvolgen. Linksbuiten is een lastiger verhaal. Delgado speelde op rechts toch?
Delgado speelt op rechts maar de mexicaanse transfermarkt is binnen een paar dagen gesloten dus ze zullen hem niet laten gaan.
En als ze hem laten gaan gaat hij naar Olympiakos of Besiktas.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:41:58 #105
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52226663
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet alle Zuid-Amerikanen over één kam scheren, het zijn die kut-Brazilianen die geen goede mentaliteit hebben, de rest juist wel. Argentijnen, Uruguayanen, Paraguayanen, Columbianen, noem maar op.
True
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:43:52 #106
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52226732
Wanneer is de huldiging eigenlijk als we Zaterdag winnen?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:45:13 #107
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52226774
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:29 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Beetje jaloers aan het worden?
Nee, vind het gewoon een prima voetballer. Rosenberg heeft het overigens niet onaardig gedaan bij Ajax. Wat overigens niet wil zeggen dat ik er een herhaling van wil. Maar iets zegt me dat die Berg het wel kan.
pi_52226837
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Nee, vind het gewoon een prima voetballer. Rosenberg heeft het overigens niet onaardig gedaan bij Ajax. Wat overigens niet wil zeggen dat ik er een herhaling van wil. Maar iets zegt me dat die Berg het wel kan.
We hebben al 2 spitsen we moeten een linksbuiten hebben.
lollig
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:47:35 #109
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52226838
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
Voetbalprimeur.nl
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:48:15 #110
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52226855
quote:
maar wel verontrustend!
pi_52226911
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Koller op linksbuiten .
true....
Ik zit aan 4/4/2 te denken en dan heb je zeker wat aan hem, maar Ajax wilt aan het 4/3/3 systeem hangen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:53:19 #112
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52227003
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef devv05 het volgende:
Mensen die de selectie zo wel goed vinden hebben geen ambitie en willen zeker geen kampioen worden. We hebben niet eens een linksbuiten Ja, drie stuks in de lappenmand die alle drie van glas zijn. Hebben eindelijk de rechtervleugel eens redelijk bezet, moeten die weer naar links omdat we niemand hebben. Met Perez en Babel ben je in principe twee linkervleugel spelers kwijt, daar kun je toch niet niemand voor terughalen omdat we zelfs mét die twee spelers vorig seizoen al smal bezet waren.

Maar goed, we worden toch wel automatisch kampioen omdat we Ajax zijn, maakt niet eens uit wie we opstellen.
Simpel, zonder linksbuiten spelen.
pi_52227077
quote:
Voetbalzone en voetbalprimeur moet je niet serieus nemen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:58:27 #114
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52227147
quote:
Idd, Marca en AS spreken alleen over Sneijder in de kantlijnen.

Als er echt iets gaande zou zijn dan zou dat groot op de voorpagina staan. Zo goed zijn ze in Madrid niet in het stilhouden van eventuele transfers.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52227218
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef pfaf het volgende:

[..]

Simpel, zonder linksbuiten spelen.
Ik ben ook voor een 4-4-2 systeem of een variant daarop, maar in dat geval zou Berg me helemaal wenselijk lijken, of een andere centrumspits erbij. Maarja, 4-4-2 gaat het toch nooit worden, alleen in de belangrijke duels. Zelfs als we geen vleugelspelers hebben spelen we nog 4-3-3, niet omdat dat beter is maar dat moet nu eenmaal als je Ajax bent.
pi_52227238

Kan spelen op de plek van Davids en ook linksvoorin. Musampa
pi_52227283
Paniekaankopen Musampa en Luque kan ik mee leven.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:02:22 #118
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52227290
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef devv05 het volgende:
Mensen die de selectie zo wel goed vinden hebben geen ambitie en willen zeker geen kampioen worden. We hebben niet eens een linksbuiten Ja, drie stuks in de lappenmand die alle drie van glas zijn. Hebben eindelijk de rechtervleugel eens redelijk bezet, moeten die weer naar links omdat we niemand hebben. Met Perez en Babel ben je in principe twee linkervleugel spelers kwijt, daar kun je toch niet niemand voor terughalen omdat we zelfs mét die twee spelers vorig seizoen al smal bezet waren.

Maar goed, we worden toch wel automatisch kampioen omdat we Ajax zijn, maakt niet eens uit wie we opstellen.
dramaqueen...
Nee kopen, kopen en kopen is goed
pi_52227374
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

dramaqueen...
Nee kopen, kopen en kopen is goed
Nee zonder linksbuiten de CL in gaan is goed, jij hebt er echt kijk op

Vorig jaar was volgens iedereen de selectie te dun, en toen had je 2/3 spelers meer op linksbuiten dan nu. Nu zijn die spelers weg, is het breedte probleem dus alleen maar groter geworden, en dan ga je geen vervangers halen. Dan ben je echt goed bezig hoor
pi_52227428
Kiki Musampa die gast is nooit goed genoeg geweest voor Ajax. En Koller is niet nodig want we hebben Urzaiz al. Ik zou liever een jonge talentvolle speler zien komen voor in de spits. Ik zelf vind het jammer dat Suarez niet meer komt.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:07:48 #121
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52227457
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee zonder linksbuiten de CL in gaan is goed, jij hebt er echt kijk op

Vorig jaar was volgens iedereen de selectie te dun, en toen had je 2/3 spelers meer op linksbuiten dan nu. Nu zijn die spelers weg, is het breedte probleem dus alleen maar groter geworden, en dan ga je geen vervangers halen. Dan ben je echt goed bezig hoor
Wat nou zonder linksbuiten.. er zitten er 4 (!) in de selectie. Straks is iedereen weer fit en zeiken we weer dat we niet begrijpen dat er zoveel linksbuitens zijn.
Je mag wel kopen, maar dan kwaliteit en haalbaar. Suggesties????
pi_52227505
Suarez is rechts, dus die is ook niet ideaal voor op links. Er moet gewoon een linksbenige speler komen.

Linksbuitens in de selectie:
- Leonardo, is nog minstens 1 maand geblesseerd, en dan moet hij nog sportief revalideren aangezien hij de hele voorbereiding heeft misgelopen
- Mitea, zit al jaren in de lappenmand en blijft nooit meer dan 3 wedstrijden heel. Blokkeerde bovendien op het moment dat hij de kans weer kreeg. Als hij fit is, is hij een redelijke optie.
- Manucharyan, heeft het nooit laten zien en zou z'n kans moeten krijgen. Echter, blijft hij wel heel? Ook hij heeft geen lange periodes zonder blessureleed gehad.
- Goossens, Ajax lijkt hem te licht te vinden gezien de verhalen dat ze hem om zouden willen turnen? Bovendien geen enkele minuut op het hoogste niveau gespeeld.

Zijn 2 van de 3 spelers het hele jaar lang fit, dan vind ik het prima. Leonardo en Mitea afwisselen en eventueel af en toe daar een andere speler stallen, dan heb je een aardig niveau in huis. Echter kun je daar gewoon niet van uit gaan met Mitea, en moet Manucharyan het nog maar eens constant laten zien.
pi_52227532
kiki mijn oude achter buurjongen....
Ajax!!
pi_52227536
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:56 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

hoezo?
Pijnlijke stiltes, belachelijke vragen, tegen Leonardo in het Engels beginnen te praten enzo. Niet al te best.

Ali B deed het een stuk beter vorig jaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52227548
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:06 schreef Wooldoor het volgende:
Kiki Musampa die gast is nooit goed genoeg geweest voor Ajax. En Koller is niet nodig want we hebben Urzaiz al. Ik zou liever een jonge talentvolle speler zien komen voor in de spits. Ik zelf vind het jammer dat Suarez niet meer komt.
Kiki is dan ook te jong weggegaan en heeft zich inmiddels aardig weten te ontwikkelen....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')