Goed, heb helemaal geen zin in deze discussie aangezien dit het ajax topic is en hij toch niet komt. Maar dit is zo zn eigen leven gaan leiden he....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Valrobben? Nee, laat dat niet gebeuren!![]()
Z'n eigen leven gaan leiden? Komop zeg. Elke wedstrijd doet hij het nog steeds (die ik zie tenminste).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Goed, heb helemaal geen zin in deze discussie aangezien dit het ajax topic is en hij toch niet komt. Maar dit is zo zn eigen leven gaan leiden he....
Als hij zich niet laat vallen en zijn airtje thuislaat, dan welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Goed, heb helemaal geen zin in deze discussie aangezien dit het ajax topic is en hij toch niet komt. Maar dit is zo zn eigen leven gaan leiden he....
Robben is een prima voetballer.
Heel goed, zet maar een b elftal neer. Wint PSV dit seizoen wat mij betreft toch nog één schaal.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:04 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij mistten zowel PSV als Ajax vorig jaar ook beiden een belangrijke speler bij de JC schaal. Weet alleen niet meer wie. Of alleen Ajax hmm
Iemand een idee?
Ajax miste Huntelaar en PSV Gomes zo te zien.quote:Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu (46. Heitinga), Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Schilder (46. Maduro), Sneijder; Rosales, Rosenberg (68. Perez), Babel.
Opstelling PSV: Moens; Lamey, Alex, Simons, Salcido; Farfán, Väyrynen (69. Féher), Aissati (82. Lee Nguyen), Cocu (79. Addo); Vennegoor of Hesselink, Koné.
Lee Nguyenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
Ajax miste Huntelaar en PSV Gomes zo te zien.
Ik wist helemaal niet dat Schilder toen meedeed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
En kluivert natuurlijk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
Enigszins betrouwbaar ook nog?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Op ajax.netwerk.to postte iemand een stukje Tsjechische tekst waaruit zou blijken dat we de 29e spelen tegen Slavia.
Ik hoef niet weer zon Rosenberg. We spelen hier een 4-3-3 systeem hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Hopen dat ze die Markus Berg voor de neus van Groningen weg kunnen kapen. Van mij magtie komen!
Inderdaad. Ook al is het leuk om die Berg voor Nijland z'n neus weg te kapen nadat 'ie zo over hem staat te paraderen tegenover de media, is het niet 3,5 miljoen waard om weer een nutteloze speler te kopen. Hij zal best van goede kwaliteit zijn hoor, maar hij past niet bij 4-3-3 plannen van Ajax.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik hoef niet weer zon Rosenberg. We spelen hier een 4-3-3 systeem hoor.
Zo blij is Nijland niet met al die media aandacht rond Berg hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef Chivu het volgende:
[..]
nadat 'ie zo over hem staat te paraderen tegenover de media,
Beetje jaloers aan het worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Hopen dat ze die Markus Berg voor de neus van Groningen weg kunnen kapen. Van mij magtie komen!
Dat lijkt me echt onzin, want als hij die media-aandacht niet wil, dan hoeft hij er helemaal niks over te zeggen. Hij heeft het echter in detail over wat er besproken is met Berg. Sorry hoor, ik heb nog nooit enige toekomstige transfer op die manier behandeld zien worden in de media, voordat de zaak beklonken was.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zo blij is Nijland niet met al die media aandacht rond Berg hoor.
Nou Aanvoerder, noem dan eens een haalbare/betaalbare/beschikbare spits...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Koller en Robben... Ga toch alsjeblieft weg man.
Die media aandacht komt vooral uit Zweden. Nijland heeft na aanleiding van al die berichten een paar vragen beantwoord aan het DVHN.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:32 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt onzin, want als hij die media-aandacht niet wil, dan hoeft hij er helemaal niks over te zeggen. Hij heeft het echter in detail over wat er besproken is met Berg. Sorry hoor, ik heb nog nooit enige toekomstige transfer op die manier behandeld zien worden in de media, voordat de zaak beklonken was.
Koller op linksbuitenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nou Aanvoerder, noem dan eens een haalbare/betaalbare/beschikbare spits...
Koller kan je er goed bij hebben, maar ben benieuwd naar jouw alternatieven.
Zoiets moet ik postenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef devv05 het volgende:
Mensen die de selectie zo wel goed vinden hebben geen ambitie en willen zeker geen kampioen worden. We hebben niet eens een linksbuitenJa, drie stuks in de lappenmand die alle drie van glas zijn. Hebben eindelijk de rechtervleugel eens redelijk bezet, moeten die weer naar links omdat we niemand hebben. Met Perez en Babel ben je in principe twee linkervleugel spelers kwijt, daar kun je toch niet niemand voor terughalen omdat we zelfs mét die twee spelers vorig seizoen al smal bezet waren.
Maar goed, we worden toch wel automatisch kampioen omdat we Ajax zijn, maakt niet eens uit wie we opstellen.
Berg mag van mij een kans krijgen achter Huntelaar, niet al te groot risico, veelbelovend en als het wat is kan ie volgend jaar Huntelaar opvolgen. Linksbuiten is een lastiger verhaal. Delgado speelde op rechts toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nou Aanvoerder, noem dan eens een haalbare/betaalbare/beschikbare spits...
Koller kan je er goed bij hebben, maar ben benieuwd naar jouw alternatieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |