abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52231645
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:14 schreef koningdavid het volgende:
Samaras? Wat moet ik daarvan denken? Heeft volgens mij ook niet kunnen imponeren in Engeland.
Het is toch ook een spits? Geen linksbuiten?
Hij speelde toen in de tijd van KJH toch relatief vaak linksbuiten hoor. Maakte vanuit die positie een schitterende goal tegen Groningen ( ), vanuit een onmogelijke hoek. Maar ja dat was toen of ik nou blij zou worden van zijn komst...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:22:02 #202
82589 S-Two
barba macacu
pi_52231650
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef Chivu het volgende:
Die rode kaart van Supusepa was dus onverdiend.
Klopt. Wat ik er van gezien heb was het spel wel hartstikke onsamenhangend. Blind liet trouwens wel een goede indruk achter. Alleen wat ik niet snap, ik schakelde in om 5 voor 4 ofso, en toen was de tweede helft net begonnen. Hoe kan het dan dat het nu al afgelopen is?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52231747
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:22 schreef S-Two het volgende:

[..]

Klopt. Wat ik er van gezien heb was het spel wel hartstikke onsamenhangend. Blind liet trouwens wel een goede indruk achter. Alleen wat ik niet snap, ik schakelde in om 5 voor 4 ofso, en toen was de tweede helft net begonnen. Hoe kan het dan dat het nu al afgelopen is?
15.45 begon de 2e helft, en ze spelen 2x35 minuten.
pi_52231748
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Chivu het volgende:
- Mitea, zit al jaren in de lappenmand en blijft nooit meer dan 3 wedstrijden heel. Blokkeerde bovendien op het moment dat hij de kans weer kreeg. Als hij fit is, is hij een redelijke optie.
- Manucharyan, heeft het nooit laten zien en zou z'n kans moeten krijgen. Echter, blijft hij wel heel? Ook hij heeft geen lange periodes zonder blessureleed gehad.
Mitea en Manu
pi_52231778
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mitea en Manu
Deze twee zouden die spierversterkende middeltjes van Edgar en Jaap eens moeten proberen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:26:25 #206
82589 S-Two
barba macacu
pi_52231779
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:25 schreef Chivu het volgende:

[..]

15.45 begon de 2e helft, en ze spelen 2x35 minuten.
Ah, vandaar.
pi_52231849
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja.

Je kan er toch niet klakkeloos vanuit gaan dat Ajax komend seizoen kampioen gaat worden. (zullen de Ajacieden wel anders over denken )
Leuk dat ze waarschijnlijk om het kampioenschap gaan spelen, maar wie weet doet Groningen dat ook wel. Beide clubs beginnen immers met 0 punten.
Ook kan je er niet vanuit gaan dat Ajax de V-CL wel even gaat winnen.
Dat Ajax een grotere club is die veel prijzen heeft gewonnen in het verleden is voor zo'n comissie totaal niet interessant.
Ook de comissie vond Ajax een sportieve verbetering, maar het moet gaan om een FORSE sportieve verbetering, en daar is juridisch gezien gewoon geen sprake van.
Misschien als Ajax zeker was van CL voetbal wel.

Als je dit niet wilt snappen.. tja..

Ik ga me er verder niet meer mee bezig houden in ieder geval.
Niemand heeft ooit beweerd dat
- Ajax volgend jaar kampioen gaat worden
- Ajax zich plaatst voor CL-hoofdtoernooi (zeker na vorig jaar beweert niemand dat)

Als we toch bij de FEITEN moeten blijven. Ajax had vorig jaar 24 punten meer dan Groningen. Ajax had een doelsaldo van +49 en FC Groningen had een doelsaldo van 0. FC Groningen eindigde op de achtste plaats, Ajax op de tweede. FC Groningen maakte er gebruik van dat Nederland het enige land in Europa is, waarin je je via de achtste plaats voor Europees voetbal kunt plaatsen en gebruikt dat nu als argument om zichzelf aan te prijzen. Wat had Ajax moeten doen om wél een sportieve verbetering te zijn? Het had vorig jaar ÉËN doelpunt meer moeten maken om zodoende directe plaatsing voor de CL af te dwingen. Zo complex ligt het dus. Dat is toch ridicuul?
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_52231866
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik meen het wel, zo kijkt een comissie er gewoon naar.
Het was wel een sportieve vooruitgang, maar niet genoeg om de rechtszaak te winnen.

edit: Maar dat hadden al genoeg mensen gezegd
pi_52231916
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het was wel een sportieve vooruitgang, maar niet genoeg om de rechtszaak te winnen.
Klopt, bovendien had Suarez nog een contract van 4 jaar. Het verschil was niet groot genoeg
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:34:20 #210
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52231976
Morgen speelt Ajax A1 tegen Milan en het is weer te zien op eurosport
Jawel, je keek.
pi_52232036
Ik keek net even naar het item van de open dag...

pi_52232078
Samaras zou ik wel een leuke vinden
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:39:25 #213
82589 S-Two
barba macacu
pi_52232125
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:34 schreef jna het volgende:
Morgen speelt Ajax A1 tegen Milan en het is weer te zien op eurosport
Van 17.30 tot 18.00?
pi_52232146
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Gisteren ook al volgens mij
Wat genant van me werk de laatste dagen zoveel dat ik serieus dacht dat het live was
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:41:39 #215
131729 jna
pi_52232185
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef S-Two het volgende:

[..]

Van 17.30 tot 18.00?
en van 18.15 tot 18.45
Jawel, je keek.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:42:08 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52232203
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:29 schreef UtrechtSlim het volgende:

[..]

Niemand heeft ooit beweerd dat
- Ajax volgend jaar kampioen gaat worden
- Ajax zich plaatst voor CL-hoofdtoernooi (zeker na vorig jaar beweert niemand dat)

Als we toch bij de FEITEN moeten blijven. Ajax had vorig jaar 24 punten meer dan Groningen. Ajax had een doelsaldo van +49 en FC Groningen had een doelsaldo van 0. FC Groningen eindigde op de achtste plaats, Ajax op de tweede. FC Groningen maakte er gebruik van dat Nederland het enige land in Europa is, waarin je je via de achtste plaats voor Europees voetbal kunt plaatsen en gebruikt dat nu als argument om zichzelf aan te prijzen. Wat had Ajax moeten doen om wél een sportieve verbetering te zijn? Het had vorig jaar ÉËN doelpunt meer moeten maken om zodoende directe plaatsing voor de CL af te dwingen. Zo complex ligt het dus. Dat is toch ridicuul?
In de ogen van die comissie is de stap van Feyenoord naar FCG wél een sportieve verbetering, aangezien onze Rotterdamse vrienden geen UEFA Cup spelen, ongeacht het feit dat Feyenoord in de reguliere competitie wel boven FCG eindigde.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52232240
En daar gaan we weer op onze bek:

Leiding Ajax niet onder indruk van Slavia
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 augustus om 15:15

De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag. De Tsjechische ploeg fungeert als tegenstander voor de Amsterdammers in de derde kwalificatieronde voor de Champions League.
Klik hier!
Gisteren bezochten Ajax-trainer Henk ten Cate en diens assistent Alfons Groenendijk het treffen in de tweede ronde tussen Slavia en het Slovaakse MSK Zilina (0-0). Omdat er in het eerste duel ook al niet werd gescoord, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Slavia toonde zich hierin iets beter.

”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht,” zo vertelde Groenendijk in de verlenging van het duel aan de NOS. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.

”Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek,” zo zag Groenendijk. “Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:45:31 #218
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_52232316
Is er niet een gelijkwaardig bericht van jullie vorige CL-voorronde ontmoeting?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_52232336
Nergens zegt Groenendijk niet onder de indruk te zijn. De laatste zin getuigt zelfs van respect tegenover de tegenstander.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52232338
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef patrickt37 het volgende:

De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag. De Tsjechische ploeg fungeert als tegenstander voor de Amsterdammers in de derde kwalificatieronde voor de Champions League.
Klik hier!
Gisteren bezochten Ajax-trainer Henk ten Cate en diens assistent Alfons Groenendijk het treffen in de tweede ronde tussen Slavia en het Slovaakse MSK Zilina (0-0). Omdat er in het eerste duel ook al niet werd gescoord, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Slavia toonde zich hierin iets beter.

”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht,” zo vertelde Groenendijk in de verlenging van het duel aan de NOS. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.

”Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek,” zo zag Groenendijk. “Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
Wordt weer een mooi verhaal inderdaad. Het zullen wel weer twee draken van wedstrijden worden, waarbij we vooral uit het zwaar krijgen.
pi_52232340
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Vast wel
pi_52232351
Met fysiek sterke ploegen wil Ajax het nog wel eens lastig hebben.. Ben benieuwd
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:47:09 #223
131729 jna
pi_52232367
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef patrickt37 het volgende:

Klik hier!

Mooie titel maar dat zeggen ze dus niet he. Ze zeggen alleen hoe ze spelen maar er staat nergens dat ze niet onder de indruk zijn
Jawel, je keek.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:47:46 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52232385
Idd, alsof andere ploegen onder de indruk moeten zijn van Ajax op basis van het vertoonde spel .

Onderschatting, echt wie dat nu nog durft te doen is echt niet goed bij zijn hoofd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52232418
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In de ogen van die comissie is de stap van Feyenoord naar FCG wél een sportieve verbetering, aangezien onze Rotterdamse vrienden geen UEFA Cup spelen, ongeacht het feit dat Feyenoord in de reguliere competitie wel boven FCG eindigde.
Een beetje rechter had

a) FC Groningens argumenten weggelachen
b) de KNVB opgedragen te stoppen met deze idiote verdeling van Europese tickets..
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_52232425
quote:
In een gesprek met Parool-verslaggever Thomas Rijsman heeft Olaf Lindenbergh gezegd dat hij graag weer met het eerste mee wil trainen, nadat hem maandag de toegang tot het trainingsveld met het eerste is ontzegd. "Technisch directeur Martin van Geel en trainer Henk ten Cate hebben me eerder gezegd dat ik niet langer in hun plannen voorkom, maar dat ik wel mee mag trainen op het veld naast de Arena. Ik heb een tijdje met het tweede getraind. Maandag trainde het eerste echter weer naast het stadion, maar ik was niet welkom. Ik ben naar huis gegaan en sinds dinsdag ben ik ziek."

Vandaag heeft Ajax een gesprek over de situatie met de advocaat van Lindenbergh.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:50:20 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52232457
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Sssssssst, kan jij je jullie vorige CL-ontmoeting überhaupt nog wel herinneren?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:53:08 #228
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_52232557
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sssssssst, kan jij je jullie vorige CL-ontmoeting überhaupt nog wel herinneren?
Ja. Fenerbahce, 2 keer winnen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_52233161
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:53 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ja. Fenerbahce, 2 keer winnen.
Ohja, was dat toen niet met Newcastle dat jaar
pi_52233206
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef jna het volgende:

[..]

Mooie titel maar dat zeggen ze dus niet he. Ze zeggen alleen hoe ze spelen maar er staat nergens dat ze niet onder de indruk zijn
Exact,nu zal de media Slavia wel even onderschatten...
"een muur kapot spelen" eerste karweitje voor Urzaiz!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52233301
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef Longmen het volgende:

[..]

Exact,nu zal de media Slavia wel even onderschatten...
"een muur kapot spelen" eerste karweitje voor Urzaiz!
Eerste karweitje is nog altijd voor Huntelaar.
pi_52233663
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Eerste karweitje is nog altijd voor Huntelaar.
Jah maar ik acht Urzaiz hier beter toe in staat. zeker als t lang 0-0 blijft
pi_52233839
quote:
Sneijder: 'Ik weet niets van Real Madrid'

Marca, AS, El Pais en tal van andere Spaanse media berichtten deze week dat Real Madrid niet alleen achter Royston Drenthe en Arjen Robbben aanzit, maar ook de jacht op Wesley Sneijder heeft geopend. Onzin, melden de Ajacieden.
Zowel algemeen directeur Maarten Fontein als Sneijder zelf ontkent dat er contact is geweest met de Spaanse kampioen. 'Ik weet helemaal van niets', vertelde de 23-jarige middenvelder donderdagmiddag aan VI.nl. Fontein verklaarde hetzelfde.

De Oranje-international had vorige maand de clubleiding van Ajax al laten weten dat hij dit seizoen voor de Amsterdammers blijft spelen. Daarmee hoopte Sneijder een einde te hebben gemaakt aan alle speculaties over een aanstaande transfer.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52233861
Urzaiz lijkt me beter, Huntelaar zal stilstaan tussen die muur omdat er noodgedwongen 4/4/2 zal worden gespeelt.
Netzoals tegen Atletico was ie ook onzichtbaar
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52233917
Suarez gaat toch naar Ajax volgens RADIO NOORD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52233928
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef venomsnake het volgende:
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:38:49 #237
82589 S-Two
barba macacu
pi_52233940
quote:
pi_52233947
quote:
pi_52233952
quote:
Dan ben ik heel benieuwd wat er voor is gedokt...

Maar goed, als ie via de normale weg toch komt... welkom Suarez... nu nog Samaras en klaar is Martin
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52233963
quote:
Als ze maar niet meer dan 6,5 hebben betaald....
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52233997
quote:
Paniekaankoop?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52234008
Nijland komt straks op radio noord.
pi_52234020
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Paniekaankoop?
Ze wilden hem al weken hebben dus zo'n paniek is het niet... ze hebben waarschijnlijk afgewacht of ze hem goedkoop konden krijgen, ik denk dat ze er nu alsnog 7 miljoen voor neerleggen...
pi_52234032
9,5 miljoen, Van Geel is op z'n achterhoofd gevallen...
pi_52234049
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze wilden hem al weken hebben dus zo'n paniek is het niet... ze hebben waarschijnlijk afgewacht of ze hem goedkoop konden krijgen, ik denk dat ze er nu alsnog 7 miljoen voor neerleggen...
Ze zouden nog alternatieven achter de hand hebben....
pi_52234068
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:43 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ze zouden nog alternatieven achter de hand hebben....
Ik denk dat er nog wel iemand komt
pi_52234085
KNJB toch?
quote:
KNVB-directeur Kesler: 'AZ wordt kampioen' ( )

9/8/2007 17:31

Henk Kesler waagt op de website van de KNVB een voorspelling over de kampioensstrijd in de Eredivisie. De algemeen directeur gokt op AZ.
'Ik denk dat AZ kampioen wordt. Die ploeg was er vorig seizoen dichtbij en heeft de selectie aardig op peil gehouden. Ajax wordt tweede, PSV derde en Feyenoord vierde. Ik denk dat het voor Feyenoord nog iets te vroeg is om voor het kampioenschap te gaan.'

'Maar eerst staat zaterdag in de Amsterdam Arena de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en PSV op het programma. De eerste prijs van het nieuwe seizoen. De wedstrijd wordt gespeeld voor 46 duizend toeschouwers, zo is mij verteld. Sinds 1999 waren dat er niet zoveel. Een mooie voorbode voor een nieuw voetbalseizoen met hopelijk weer volle stadions.'
pi_52234091
Wtf .
Elk miljoen boven de 5 is er ééntje teveel .
pi_52234093
pi_52234096
quote:
Luis Suárez gaat toch naar Ajax

GRONINGEN - Luis Suárez gaat toch naar Ajax. De spits van FC Groningen heeft donderdagmiddag een overeenkomst bereikt met de club.

De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.

De KNVB stuurde met die uitspraak de beide clubs feitelijk weer naar de onderhandelingstafel om een afkoopsom af te spreken. Eerder liepen deze onderhandelingen op niets uit; Groningen vroeg 9,5 miljoen euro, Ajax wilde niet hoger gaan dan 6,5 miljoen euro.

Hoeveel Ajax nu betaalt voor het goudhaantje is nog onbekend.
pi_52234101
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:42 schreef Chivu het volgende:
9,5 miljoen, Van Geel is op z'n achterhoofd gevallen...
Die kan je nooit met winst verkopen....
Maar goed Suarez dan toch....
pi_52234108
van Geel gaat goed op zijn bek als hij er meer dan 6,5 miljoen voor heeft uitgegeven
pi_52234115
He nee . Gvd. Ze hebben dus nooit een alternatief gehad.
pi_52234121
Kut .
Schaduwlijst me reet.
pi_52234140
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:45 schreef sjimz het volgende:
van Geel gaat goed op zijn bek als hij er meer dan 6,5 miljoen voor heeft uitgegeven
Het zal wel rond de 7 miljoen liggen, veel geld maar goed... we hebben er een nuttige speler bij...
pi_52234145
Zal er niet ter compensatie iets van 7 of 8 zijn betaald ofzo?
pi_52234147
quote:
Hooguit ja.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52234156
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:45 schreef Nashje het volgende:
Inderdaad...
pi_52234180
Wat een leugenaar die Van Geel
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:49:23 #260
51286 w00h00
Digital man!
pi_52234204
SUAREZ TOCH NAAR AJAX! chill!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:49:30 #261
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52234208
15.5 miljoen gulden voor zo'n gast

goed gedaan door Groningen.
pi_52234209
Meenje.. Beter schiet ie er 20 in dan dit seizoen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52234211
quote:
tuurlijk heeft ie meer betaald, anders was Groningen toch nooit aan die arbitragezaak begonnen.

Vanmorgen zei Nijland nog dat Groningen er nu nog sterker voor staat.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:50:35 #264
131729 jna
pi_52234234
Jullie snappen er ook niks van he...

die mafiazaakwaarnemer van Suarez heeft ff een goed "gesprek" gehad met die Nijland waarna ie toch maar dat bod van 3,5 miljoen heeft geaccepteerd
Jawel, je keek.
pi_52234238
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef PLAE@ het volgende:

15.5 miljoen gulden voor zo'n gast

goed gedaan door Groningen.
Eh hoe kom je aan dat bedrag? Weer een verzinsel van je?
pi_52234247
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef jna het volgende:
Jullie snappen er ook niks van he...

die mafiazaakwaarnemer van Suarez heeft ff een goed "gesprek" gehad met die Nijland waarna ie toch maar dat bod van 3,5 miljoen heeft geaccepteerd
pi_52234250
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Longmen het volgende:

[..]

er staat gulden he
pi_52234257
8 miljoen.!

Plus bonussen
pi_52234267
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:51 schreef venomsnake het volgende:
8 miljoen.!

Plus bonussen
pi_52234268
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

er staat gulden he
Guldens zijn zoooo 2001
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:52:15 #271
51286 w00h00
Digital man!
pi_52234270
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

tuurlijk heeft ie meer betaald, anders was Groningen toch nooit aan die arbitragezaak begonnen.

Vanmorgen zei Nijland nog dat Groningen er nu nog sterker voor staat.
Denk je dat Groningen hem nog kon houden, nadat hij twee maal een abritragezaak heeft aangespannen en nadat Groningen de belofte heeft eruit te komen met Ajax.
pi_52234271
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:45 schreef Nashje het volgende:
Hoe weet je dat? Misschien hebben ze hun opties afgewogen en vonden ze dat iets meer geld voor Suarez een betere optie was dat 1 van de alternatieven halen. Beter nadenken met je puberverstand voordat je gaat babbelen.
pi_52234273
Pfft wie rekent er nu nog in de gulden? haha die ben ik al 4 jaar vergeten
pi_52234275
quote:
8 miljoen.!

Plus bonussen
pi_52234276
quote:
8 miljoen.!

Plus bonussen
Bron?
pi_52234277
Wat een negatief gedoe hier ineens, wees blij dat Suarez via de normale weg gewoon komt... ze hebben er echt geen 9,5 miljoen voor betaald...

En om na te schelden omdat die alternatieven niet komen, die zullen niet veel meer inbrengen dan Suarez kan...

Ik ben er blij mee... soap ten einde en we hebben er een goeie speler bij
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:52:56 #277
131729 jna
pi_52234284
Nee maar even serieus, Het zou mij niks verbazen als het bedrag 7 miljoen is geworden ofzo omdat Groningen nu met een ongemotiveerde speler zit waar ze wellicht niks aan hebben de rest van het seizoen.
Jawel, je keek.
pi_52234286
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:52 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Bron?
radio noord
pi_52234287
Als ze meer dan 7 hebben betaald zegt dat idd wel dat de alternatieven niet voorhanden, haalbaar of goed genoeg waren.
pi_52234291
quote:
8 miljoen.!

Plus bonussen
Mooi compromis toch?

Alle jankballen even een seizoen afwachten dan mag je gaan kakelen over of het veel te veel was of niet.
pi_52234313
Slim gespeeld van Groningen. En we zullen zien, Suarez is een leuke speler.
pi_52234330
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
True, eindelijk eens een aankoop..
pi_52234340
Van Geel wat doe je?
pi_52234363
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:55 schreef Urquhart het volgende:
Van Geel wat doe je?
Geld uitgeven
pi_52234366
Nu ook nog even Berg voor de neus van FC Groningen wegkapen
pi_52234370
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Geld uitgeven
Iets te veel naar mijn mening voor Suarez.
pi_52234373
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
Ik mag hopen dat het wat meer wordt dan leuk voor dat bedrag.
pi_52234396
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Iets te veel naar mijn mening voor Suarez.
Daarom ben jij ook geen TD van Ajax hè?
pi_52234417
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat klopt.
Ik had Colin ook nooit aangetrokken
pi_52234419
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat het wat meer wordt dan leuk voor dat bedrag.
Ja de TS heeft heel veel vertrouwen in Suarez
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:59:19 #291
131729 jna
pi_52234423
Eerst maar even wachten voordat we gaan zeggen dat het een miskoop is
Jawel, je keek.
pi_52234431
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

De TD wilde eerst nog niet de helft betalen
pi_52234443
De som kan dus oplopen tot maximaal 9 miljoen euro in totaal.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:00:33 #294
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52234448
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Longmen het volgende:

[..]

Het is een lage schatting.
pi_52234456
quote:
8 miljoen.!

Plus bonussen
Als dat zo is dan is het echt wanbeleid zeg.
pi_52234461
8 miljoen . Miljoentje onder Huntelaar, die toen aan de lopende band goals scoorde.

Ik hoop dat Suarez me gaat verbazen dit seizoen. Z'n naam past wel vreselijk goed in het rijtje Sikora, Soetaers, Sonck.
pi_52234463
quote:
Suárez per direct naar AFC Ajax

FC Groningen heeft met AFC Ajax overeenstemming bereikt over een onmiddellijke overgang van Luis Suárez naar de Amsterdamse club.

Direct nadat de arbitragecommissie van de KNVB een uitspraak heeft gedaan over de zaak die Suárez had aangespannen om zijn contract te ontbinden, heeft Ajax contact opgenomen met FC Groningen. Onderhandelingen hebben zojuist geleid tot een overeenstemming en de transfer van Suárez naar Ajax.

Met de overgang van Suárez is een bedrag van circa acht miljoen euro gemoeid inclusief de afkoop van de solidariteitsbijdrage. Daarnaast heeft FC Groningen de afspraak gemaakt dat Ajax een bonus van maximaal één miljoen euro zal overmaken, afhankelijk van de sportieve resultaten van Ajax in de komende twee seizoenen.

Directeur Hans Nijland in reactie op deze transfer: “Wij denken dat deze afwikkeling voor alle partijen in deze situatie de juiste oplossing is en wensen Luis veel succes bij Ajax en in zijn verdere carrière. Om de transfer tot stand te laten komen heeft het management van Suárez – dat recht heeft op een bepaald percentage van de transfersom – water bij de wijn gedaan.”

http://www.fcgroningen.nl
pi_52234464
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef BB-boy het volgende:

[..]

De TD wilde eerst nog niet de helft betalen
Dat heet onderhandelen, je laat niet gelijk het achterste van je tong zien he... ooit een huis verkocht toevallig? Dat gaat op dezelfde manier
pi_52234467
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:00 schreef sjimz het volgende:
De som kan dus oplopen tot maximaal 9 miljoen euro in totaal.
Nog zat geld over dus
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:01:35 #300
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52234471
Altijd lachen die transfer soaps .
pi_52234472
Dat alternatief is gewoon lariekoek geweest, want een beleid zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')