Hij speelde toen in de tijd van KJH toch relatief vaak linksbuiten hoor. Maakte vanuit die positie een schitterende goal tegen Groningen (quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:14 schreef koningdavid het volgende:
Samaras? Wat moet ik daarvan denken? Heeft volgens mij ook niet kunnen imponeren in Engeland.
Het is toch ook een spits? Geen linksbuiten?
Klopt. Wat ik er van gezien heb was het spel wel hartstikke onsamenhangend. Blind liet trouwens wel een goede indruk achter. Alleen wat ik niet snap, ik schakelde in om 5 voor 4 ofso, en toen was de tweede helft net begonnen. Hoe kan het dan dat het nu al afgelopen is?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef Chivu het volgende:
Die rode kaart van Supusepa was dus onverdiend.
15.45 begon de 2e helft, en ze spelen 2x35 minuten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Klopt. Wat ik er van gezien heb was het spel wel hartstikke onsamenhangend. Blind liet trouwens wel een goede indruk achter. Alleen wat ik niet snap, ik schakelde in om 5 voor 4 ofso, en toen was de tweede helft net begonnen. Hoe kan het dan dat het nu al afgelopen is?
Mitea en Manuquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef Chivu het volgende:
- Mitea, zit al jaren in de lappenmand en blijft nooit meer dan 3 wedstrijden heel. Blokkeerde bovendien op het moment dat hij de kans weer kreeg. Als hij fit is, is hij een redelijke optie.
- Manucharyan, heeft het nooit laten zien en zou z'n kans moeten krijgen. Echter, blijft hij wel heel? Ook hij heeft geen lange periodes zonder blessureleed gehad.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:25 schreef Chivu het volgende:
[..]
15.45 begon de 2e helft, en ze spelen 2x35 minuten.
Niemand heeft ooit beweerd datquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.
Je kan er toch niet klakkeloos vanuit gaan dat Ajax komend seizoen kampioen gaat worden. (zullen de Ajacieden wel anders over denken)
Leuk dat ze waarschijnlijk om het kampioenschap gaan spelen, maar wie weet doet Groningen dat ook wel. Beide clubs beginnen immers met 0 punten.
Ook kan je er niet vanuit gaan dat Ajax de V-CL wel even gaat winnen.
Dat Ajax een grotere club is die veel prijzen heeft gewonnen in het verleden is voor zo'n comissie totaal niet interessant.
Ook de comissie vond Ajax een sportieve verbetering, maar het moet gaan om een FORSE sportieve verbetering, en daar is juridisch gezien gewoon geen sprake van.
Misschien als Ajax zeker was van CL voetbal wel.
Als je dit niet wilt snappen.. tja..
Ik ga me er verder niet meer mee bezig houden in ieder geval.
Het was wel een sportieve vooruitgang, maar niet genoeg om de rechtszaak te winnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik meen het wel, zo kijkt een comissie er gewoon naar.![]()
Klopt, bovendien had Suarez nog een contract van 4 jaar. Het verschil was niet groot genoegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was wel een sportieve vooruitgang, maar niet genoeg om de rechtszaak te winnen.
Van 17.30 tot 18.00?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:34 schreef jna het volgende:
Morgen speelt Ajax A1 tegen Milan en het is weer te zien op eurosport
Wat genant van mequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gisteren ook al volgens mij
In de ogen van die comissie is de stap van Feyenoord naar FCG wél een sportieve verbetering, aangezien onze Rotterdamse vrienden geen UEFA Cup spelen, ongeacht het feit dat Feyenoord in de reguliere competitie wel boven FCG eindigde.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:29 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit beweerd dat
- Ajax volgend jaar kampioen gaat worden
- Ajax zich plaatst voor CL-hoofdtoernooi (zeker na vorig jaar beweert niemand dat)
Als we toch bij de FEITEN moeten blijven. Ajax had vorig jaar 24 punten meer dan Groningen. Ajax had een doelsaldo van +49 en FC Groningen had een doelsaldo van 0. FC Groningen eindigde op de achtste plaats, Ajax op de tweede. FC Groningen maakte er gebruik van dat Nederland het enige land in Europa is, waarin je je via de achtste plaats voor Europees voetbal kunt plaatsen en gebruikt dat nu als argument om zichzelf aan te prijzen. Wat had Ajax moeten doen om wél een sportieve verbetering te zijn? Het had vorig jaar ÉËN doelpunt meer moeten maken om zodoende directe plaatsing voor de CL af te dwingen. Zo complex ligt het dus. Dat is toch ridicuul?![]()
Wordt weer een mooi verhaal inderdaad. Het zullen wel weer twee draken van wedstrijden worden, waarbij we vooral uit het zwaar krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef patrickt37 het volgende:
En daar gaan we weer op onze bek:
Leiding Ajax niet onder indruk van Slavia
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 augustus om 15:15
De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag. De Tsjechische ploeg fungeert als tegenstander voor de Amsterdammers in de derde kwalificatieronde voor de Champions League.
Klik hier!
Gisteren bezochten Ajax-trainer Henk ten Cate en diens assistent Alfons Groenendijk het treffen in de tweede ronde tussen Slavia en het Slovaakse MSK Zilina (0-0). Omdat er in het eerste duel ook al niet werd gescoord, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Slavia toonde zich hierin iets beter.
”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht,” zo vertelde Groenendijk in de verlenging van het duel aan de NOS. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.
”Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek,” zo zag Groenendijk. “Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
Vast welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Is er niet een gelijkwaardig bericht van jullie vorige CL-voorronde ontmoeting?
Mooie titel maar dat zeggen ze dus niet he. Ze zeggen alleen hoe ze spelen maar er staat nergens dat ze niet onder de indruk zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef patrickt37 het volgende:
En daar gaan we weer op onze bek:
Leiding Ajax niet onder indruk van Slavia
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 augustus om 15:15
De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag. De Tsjechische ploeg fungeert als tegenstander voor de Amsterdammers in de derde kwalificatieronde voor de Champions League.
Klik hier!
Gisteren bezochten Ajax-trainer Henk ten Cate en diens assistent Alfons Groenendijk het treffen in de tweede ronde tussen Slavia en het Slovaakse MSK Zilina (0-0). Omdat er in het eerste duel ook al niet werd gescoord, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Slavia toonde zich hierin iets beter.
”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht,” zo vertelde Groenendijk in de verlenging van het duel aan de NOS. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.
”Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek,” zo zag Groenendijk. “Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
Een beetje rechter hadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de ogen van die comissie is de stap van Feyenoord naar FCG wél een sportieve verbetering, aangezien onze Rotterdamse vrienden geen UEFA Cup spelen, ongeacht het feit dat Feyenoord in de reguliere competitie wel boven FCG eindigde.
quote:In een gesprek met Parool-verslaggever Thomas Rijsman heeft Olaf Lindenbergh gezegd dat hij graag weer met het eerste mee wil trainen, nadat hem maandag de toegang tot het trainingsveld met het eerste is ontzegd. "Technisch directeur Martin van Geel en trainer Henk ten Cate hebben me eerder gezegd dat ik niet langer in hun plannen voorkom, maar dat ik wel mee mag trainen op het veld naast de Arena. Ik heb een tijdje met het tweede getraind. Maandag trainde het eerste echter weer naast het stadion, maar ik was niet welkom. Ik ben naar huis gegaan en sinds dinsdag ben ik ziek."
Vandaag heeft Ajax een gesprek over de situatie met de advocaat van Lindenbergh.
Sssssssst, kan jij je jullie vorige CL-ontmoeting überhaupt nog wel herinneren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Is er niet een gelijkwaardig bericht van jullie vorige CL-voorronde ontmoeting?
Ja. Fenerbahce, 2 keer winnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sssssssst, kan jij je jullie vorige CL-ontmoeting überhaupt nog wel herinneren?![]()
Exact,nu zal de media Slavia wel even onderschatten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef jna het volgende:
[..]
Mooie titel maar dat zeggen ze dus niet he. Ze zeggen alleen hoe ze spelen maar er staat nergens dat ze niet onder de indruk zijn
Eerste karweitje is nog altijd voor Huntelaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Exact,nu zal de media Slavia wel even onderschatten...![]()
"een muur kapot spelen" eerste karweitje voor Urzaiz!![]()
Jah maar ik acht Urzaiz hier beter toe in staat. zeker als t lang 0-0 blijftquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eerste karweitje is nog altijd voor Huntelaar.
quote:Sneijder: 'Ik weet niets van Real Madrid'
Marca, AS, El Pais en tal van andere Spaanse media berichtten deze week dat Real Madrid niet alleen achter Royston Drenthe en Arjen Robbben aanzit, maar ook de jacht op Wesley Sneijder heeft geopend. Onzin, melden de Ajacieden.
Zowel algemeen directeur Maarten Fontein als Sneijder zelf ontkent dat er contact is geweest met de Spaanse kampioen. 'Ik weet helemaal van niets', vertelde de 23-jarige middenvelder donderdagmiddag aan VI.nl. Fontein verklaarde hetzelfde.
De Oranje-international had vorige maand de clubleiding van Ajax al laten weten dat hij dit seizoen voor de Amsterdammers blijft spelen. Daarmee hoopte Sneijder een einde te hebben gemaakt aan alle speculaties over een aanstaande transfer.
VI
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef venomsnake het volgende:
Suarez gaat toch naar Ajax volgens RADIO NOORD
Dan ben ik heel benieuwd wat er voor is gedokt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef venomsnake het volgende:
Als ze maar niet meer dan 6,5 hebben betaald....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef venomsnake het volgende:
Paniekaankoop?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef venomsnake het volgende:
Ze wilden hem al weken hebben dus zo'n paniek is het niet... ze hebben waarschijnlijk afgewacht of ze hem goedkoop konden krijgen, ik denk dat ze er nu alsnog 7 miljoen voor neerleggen...quote:
Ze zouden nog alternatieven achter de hand hebben....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze wilden hem al weken hebben dus zo'n paniek is het niet... ze hebben waarschijnlijk afgewacht of ze hem goedkoop konden krijgen, ik denk dat ze er nu alsnog 7 miljoen voor neerleggen...
Ik denk dat er nog wel iemand komtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ze zouden nog alternatieven achter de hand hebben....
quote:KNVB-directeur Kesler: 'AZ wordt kampioen' ()
9/8/2007 17:31
Henk Kesler waagt op de website van de KNVB een voorspelling over de kampioensstrijd in de Eredivisie. De algemeen directeur gokt op AZ.
'Ik denk dat AZ kampioen wordt. Die ploeg was er vorig seizoen dichtbij en heeft de selectie aardig op peil gehouden. Ajax wordt tweede, PSV derde en Feyenoord vierde. Ik denk dat het voor Feyenoord nog iets te vroeg is om voor het kampioenschap te gaan.'
'Maar eerst staat zaterdag in de Amsterdam Arena de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en PSV op het programma. De eerste prijs van het nieuwe seizoen. De wedstrijd wordt gespeeld voor 46 duizend toeschouwers, zo is mij verteld. Sinds 1999 waren dat er niet zoveel. Een mooie voorbode voor een nieuw voetbalseizoen met hopelijk weer volle stadions.'
quote:Luis Suárez gaat toch naar Ajax
GRONINGEN - Luis Suárez gaat toch naar Ajax. De spits van FC Groningen heeft donderdagmiddag een overeenkomst bereikt met de club.
De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.
De KNVB stuurde met die uitspraak de beide clubs feitelijk weer naar de onderhandelingstafel om een afkoopsom af te spreken. Eerder liepen deze onderhandelingen op niets uit; Groningen vroeg 9,5 miljoen euro, Ajax wilde niet hoger gaan dan 6,5 miljoen euro.
Hoeveel Ajax nu betaalt voor het goudhaantje is nog onbekend.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:42 schreef Chivu het volgende:
9,5 miljoen, Van Geel is op z'n achterhoofd gevallen...
Het zal wel rond de 7 miljoen liggen, veel geld maar goed... we hebben er een nuttige speler bij...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:45 schreef sjimz het volgende:
van Geel gaat goed op zijn bek als hij er meer dan 6,5 miljoen voor heeft uitgegeven
Hooguit ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:45 schreef sjimz het volgende:
van Geel gaat goed op zijn bek als hij er meer dan 6,5 miljoen voor heeft uitgegeven
Inderdaad...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:45 schreef Nashje het volgende:
He nee. Gvd. Ze hebben dus nooit een alternatief gehad.
tuurlijk heeft ie meer betaald, anders was Groningen toch nooit aan die arbitragezaak begonnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:45 schreef sjimz het volgende:
Eh hoe kom je aan dat bedrag? Weer een verzinsel van je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef PLAE@ het volgende:
15.5 miljoen gulden voor zo'n gast
goed gedaan door Groningen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef jna het volgende:
Jullie snappen er ook niks van he...
die mafiazaakwaarnemer van Suarez heeft ff een goed "gesprek" gehad met die Nijland waarna ie toch maar dat bod van 3,5 miljoen heeft geaccepteerd![]()
er staat gulden hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Eh hoe kom je aan dat bedrag? Weer een verzinsel van je?
Denk je dat Groningen hem nog kon houden, nadat hij twee maal een abritragezaak heeft aangespannen en nadat Groningen de belofte heeft eruit te komen met Ajax.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
tuurlijk heeft ie meer betaald, anders was Groningen toch nooit aan die arbitragezaak begonnen.
Vanmorgen zei Nijland nog dat Groningen er nu nog sterker voor staat.
Hoe weet je dat? Misschien hebben ze hun opties afgewogen en vonden ze dat iets meer geld voor Suarez een betere optie was dat 1 van de alternatieven halen. Beter nadenken met je puberverstand voordat je gaat babbelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:45 schreef Nashje het volgende:
He nee. Gvd. Ze hebben dus nooit een alternatief gehad.
radio noordquote:
Mooi compromis toch?quote:
True, eindelijk eens een aankoop..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
Slim gespeeld van Groningen. En we zullen zien, Suarez is een leuke speler.
Geld uitgevenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:55 schreef Urquhart het volgende:
Van Geel wat doe je?
Ik mag hopen dat het wat meer wordt dan leuk voor dat bedrag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Longmen het volgende:
Slim gespeeld van Groningen. En we zullen zien, Suarez is een leuke speler.
Daarom ben jij ook geen TD van Ajax hè?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iets te veel naar mijn mening voor Suarez.
Dat klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen TD van Ajax hè?
Ja de TS heeft heel veel vertrouwen in Suarezquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:57 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het wat meer wordt dan leuk voor dat bedrag.
De TD wilde eerst nog niet de helft betalenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen TD van Ajax hè?
Het is een lage schatting.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Eh hoe kom je aan dat bedrag? Weer een verzinsel van je?
quote:Suárez per direct naar AFC Ajax
FC Groningen heeft met AFC Ajax overeenstemming bereikt over een onmiddellijke overgang van Luis Suárez naar de Amsterdamse club.
Direct nadat de arbitragecommissie van de KNVB een uitspraak heeft gedaan over de zaak die Suárez had aangespannen om zijn contract te ontbinden, heeft Ajax contact opgenomen met FC Groningen. Onderhandelingen hebben zojuist geleid tot een overeenstemming en de transfer van Suárez naar Ajax.
Met de overgang van Suárez is een bedrag van circa acht miljoen euro gemoeid inclusief de afkoop van de solidariteitsbijdrage. Daarnaast heeft FC Groningen de afspraak gemaakt dat Ajax een bonus van maximaal één miljoen euro zal overmaken, afhankelijk van de sportieve resultaten van Ajax in de komende twee seizoenen.
Directeur Hans Nijland in reactie op deze transfer: “Wij denken dat deze afwikkeling voor alle partijen in deze situatie de juiste oplossing is en wensen Luis veel succes bij Ajax en in zijn verdere carrière. Om de transfer tot stand te laten komen heeft het management van Suárez – dat recht heeft op een bepaald percentage van de transfersom – water bij de wijn gedaan.”
http://www.fcgroningen.nl
Dat heet onderhandelen, je laat niet gelijk het achterste van je tong zien he... ooit een huis verkocht toevallig? Dat gaat op dezelfde manierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De TD wilde eerst nog niet de helft betalen
Nog zat geld over dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:00 schreef sjimz het volgende:
De som kan dus oplopen tot maximaal 9 miljoen euro in totaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |