nee, ik zei gister nog dat ik zelf een briljante gemaakt hadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets tegen belegde stokbroodjes uit de oven?
ok..ok daar heb je wel gelijk in....de nieuwe zijn niet te pruimen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nog zoiets, die nieuwe bastognes![]()
![]()
oude daarentegen![]()
Val me dan niet aan op ontbijten, hond!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik zei gister nog dat ik zelf een briljante gemaakt had
Oke dat kan ik niet ontkennen, hierin heb je gelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nog zoiets, die nieuwe bastognes![]()
![]()
oude daarentegen![]()
ohhhh..ik dacht al..wat een rare combo...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:08 schreef covie het volgende:
[..]
chocopasta he, geen macaroni [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhhh..ik dacht al..wat een rare combo...![]()
Nee, de afweging kan ik pas woensdag maken, maar ik zou graag even de contactpersoon willen bellen over het gebeuren van gisteren. Alleen die is er niet (of niet beschikbaar).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
Ph., al een beslissing genomen, of iig een goede afweging kunnen maken?
c1 ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de afweging kan ik pas woensdag maken, maar ik zou graag even de contactpersoon willen bellen over het gebeuren van gisteren. Alleen die is er niet (of niet beschikbaar).
Ik stuur hem vanavond een mailtje, dan leest hij die morgen.
De keuze ligt tussen geld <> reistijd
c1 <> leasebak.
En ik voel mezelf echt een slappe zak hooi om toch voor geld te gaan. Ik kijk er echt naar uit om opnieuw te beginnen, eindelijk met wat meer vrije tijd, maar de situatie ligt iets aparter op het moment, waardoor ik toch geld niet kan en mag afweren.
nah was geen ruzie...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef covie het volgende:
Maar is de ruzie over, of mag ik helpen met slaan! [afbeelding] [afbeelding]
citroenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |