ik neem geen nieuwe telefoon meer denk ik bij het verlengen van m'n abonnement.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:15 schreef covie het volgende:
[..]
Vandaar! Ja ik betaal echt maximaal ¤25,- per maand. En dan moest ik echt veel bijbetalen.
je brengt jezelf er wel weer makkelijk vanaf hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef covie het volgende:
omg heb ik een duitser aan de tel. Lult echt een heel verhaal. En bij de laatste zin eindigde hij echt alsof ie een vraag stelde.
Ik kan best een beetje duits maar dit ging echt te ver![]()
Heb maar gevraagd of ie me even een mailtje wilde sturen![]()
Dan is het voor mij nu tijd om te stoppen want ik rook nu ongeveer 7 jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik had dat hoe dan ook altijd met de eerste peuk van de dag
En toch 7 jaar gerookt
ik zou nu bijna 8 jaar rokenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef covie het volgende:
[..]
Dan is het voor mij nu tijd om te stoppen want ik rook nu ongeveer 7 jaar![]()
Ik heb het trouwens niet elke ochtend, maar wel als ik zoals vandaag heel laat ga roken.
Ja mag hij het hele verhaal gaan typen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je brengt jezelf er wel weer makkelijk vanaf he
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ja mag hij het hele verhaal gaan typen.
Ik wilde best in engels praten maar dat kon hij niet.
Nou als ik in een andere taal moet praten dan hij ook!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flesquote:
quote:
Een kusje omdat je geen koekjes hebt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze er niet zijn.![]()
Kusje dan?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in Oreo's. En laten we die nou net in huis hebben. Met ladingen chocolade eromheen.
die duitser uiteraard.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:21 schreef covie het volgende:
[..]
schiet je nou mij neer of die duitser?![]()
En gelijk heb je, die Duitsers denken dat wij Nederlanders ons altijd maar aanpassen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ja mag hij het hele verhaal gaan typen.
Ik wilde best in engels praten maar dat kon hij niet.
Nou als ik in een andere taal moet praten dan hij ook!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet zo generaliserend hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En gelijk heb je, die Duitsers denken dat wij Nederlanders ons altijd maar aanpassen.
En in de Lounge braaf wauwelen over thee hmmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in Oreo's. En laten we die nou net in huis hebben. Met ladingen chocolade eromheen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een kusje omdat je geen koekjes hebt?![]()
Uhm oke voor deze keer.
Limburgersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als Limburger mag je dat niet.
DR_Fquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En in de Lounge braaf wauwelen over thee hmm
Ouwe snaaidoos
Komt mijn manager net binnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
de betaalde verveling begint weer toe te slaan
Krijg jij betaald dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
de betaalde verveling begint weer toe te slaan
Immer!quote:
jazekerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Krijg jij betaald dan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef covie het volgende:
[..]
Komt mijn manager net binnen hehehe...
En hoe gaat het zo alleen?
"Ja druk, maar ik red het wel aardig"
Als zij al oud is wat ben jij dan wel niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En in de Lounge braaf wauwelen over thee hmm
Ouwe snaaidoos
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker
16 netto 't uur
en nee, dat is geen grap
[..]
![]()
Verkeerde post gequote....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als zij al oud is wat ben jij dan wel niet?![]()
Pics?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker
16 netto 't uur
en nee, dat is geen grap
[..]![]()
ik begrijp enkel niet waarom iemand mij dat betaalt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef covie het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Dan mag je niet eens klagen over betaalde verveling![]()
Moet je nagaan dat ik nu alleen ben, maar dat we hier normaal met 3 man zitten.
Dus ik doe min of meer werk voor 3 en heb het, wel iets drukker, maar nog steeds tijd zat over.
ik heb een nagel afgebeten en die hangt nu om m'n lipquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Verkeerde post gequote....![]()
[..]
Pics?![]()
ga hier werken 14.gif.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik krijg maar een hongerloontje.
Wat is het oneerlijk verdeeld op deze wereld.
Ik neem me een mok capp.![]()
Whehe...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik begrijp enkel niet waarom iemand mij dat betaalt.
Maar goed, dat zal mij ook een zorg zijn
[..]
ik heb een nagel afgebeten en die hangt nu om m'n lip
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef covie het volgende:
[..]
Komt mijn manager net binnen.
En hoe gaat het zo alleen?
"Ja druk, maar ik red het wel aardig"
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik krijg maar een hongerloontje.
Wat is het oneerlijk verdeeld op deze wereld.
Ik neem me een mok capp.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Deed ik ook pas...
OAdin zo van: "WTF heb jij aan je lip hangen...??[afbeelding] "
Nee joh gekkie...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarvoor krijg ik klappen?![]()
Oh, ik wel....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelen met nagels
vroeger kon ik ook m'n tenen in m'n mond doen, maar dat red ik bij lange na niet meer
Nu wordt het smerig, je tenen in je mond.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelen met nagels
vroeger kon ik ook m'n tenen in m'n mond doen, maar dat red ik bij lange na niet meer
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelen met nagels
Jonger dan jijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als zij al oud is wat ben jij dan wel niet?![]()
nee, dat is ook smerig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch niet zo moeilijk?
Geen idee waarom ik mijn teen in mijn mond moet doen, maar ik kan t wel.
Teennagel bijten daar begin ik niet aan![]()
Ik ben daar al een beetje afgehaakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
dat 'geen reet te doen op je werk' topic begint een beetje laffe KSC trekjes te krijgen
nee he, ik dacht net, ik ga nog eens kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ben daar al een beetje afgehaakt.![]()
Vond het niet zo interessant meer.
Als ik eerst een beetje rek en strek kan ik m nog in mijn nek leggen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat is ook smerig.
Maar ik krijg m'n voet uberhaupt al niet eens meer in de buurt van m'n hoofd
Hier kan toch geen topic tegenopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee he, ik dacht net, ik ga nog eens kijken.
Maar het is vrij onboeiend
Dit topic daarentegen
keurig, ik kom bij lange na niet in de buurtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef covie het volgende:
[..]
Als ik eerst een beetje rek en strek kan ik m nog in mijn nek leggen!![]()
Sowieso een kuttopicreeks.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
dat 'geen reet te doen op je werk' topic begint een beetje laffe KSC trekjes te krijgen
Dat zou ik ook doen met zo'n salaris.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ga hier werken 14.gif.
Ik ga hier over 3 weken weg
ik heb geen keusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen met zo'n salaris.![]()
100%quote:
Puick idee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nagelbijters
OA, zullen we een pro-nagelbijt-topic maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |