Die telt niet want hoort niet officieel bij haar naam. Dat ze hem gebruikt in haar pseudoniem is wat anders. Hij staat overigens voor Kathleen. Naar een oma ofzoquote:
quote:Joanne Kathleen Rowling was born on July 31, 1965, in Chipping Sodbury, near Bristol, England.
En toch heb ik dat ergens gelezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:04 schreef ChrisJX het volgende:
Enne: http://www.mugglenet.com/jkr/biography.shtml
[..]
Gevonden hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En toch heb ik dat ergens gelezen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:10 schreef ScottTracy het volgende:
Buikgriep?
Keios +1quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:25 schreef Keios het volgende:
the prodigy, fat of the land
Dan blijft dat de schrijfster van HP Joanne Kathleen Rowling heet. Als schrijvers een pseudoniem gebruiken, wordt dat hun naam als je naar een boek refereert.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Miko, ze hadden zelfs een wielerploeg die ze sponsorde...
Ah oke, dat wist ik echt nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dan blijft dat de schrijfster van HP Joanne Kathleen Rowling heet. Als schrijvers een pseudoniem gebruiken, wordt dat hun naam als je naar een boek refereert.
Peter Gabrielquote:September '77
Port Elizabeth weather fine
It was business as usual
In police room 619
Oh Biko, Biko, because Biko
Oh Biko, Biko, because Biko
Yihla Moja, Yihla Moja
-The man is dead
Sinds wanneer heb ik een webcam?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Leuk jullie allen weer te zien trouwens.![]()
niet letterlijk natuurlijk numbnutquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik een webcam?
Tjah, en dat is de verkeerde richting.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef wyccie het volgende:
Dat is een materiaal. Formica tafeltjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |