Neequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef Jarno het volgende:
Deze kan dus dicht.
"Heslinga-kliek!*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:42 schreef Kreator het volgende:
Heb je nog wat nieuws te melden dan, Heringa. (ofzoiets).
Ik heb er geen zin an.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:42 schreef Jarno het volgende:
WEL WEL WEL.
(c) (r) /me.quote:
Hel-slinks-ga was het toch?quote:
Ja, dat wist ik wel, ik wilde even kijken of jij het wist.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:42 schreef yvonne het volgende:
"Heslinga-kliek!*
Google kent het nietquote:
Zie boven jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:44 schreef zarGon het volgende:
Pleonasme.
quote:
Alleen "hel" is ook goed.quote:
Oh, wacht.quote:
Die gebruik ik al 3 jaar niet.quote:
U kunt niet 2x achter elkaar een bericht plaatsen binnen een normale tijd. Wacht AUB totdat onze 386sx 25 databaseserver er weer zin in heeftquote:
Ik ga niet in zo'n homotopic posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme wat onoverzichtelijk zo.
Hela hela, ze hebben wel keistoere en ubersnelle Dell-My-First-Servers hangen he. Dat dat hele Replique dan weer zo enorm bagger is dat het zelfs Big Blue nog op z'n knietjes kan krijgen, dat kun je Breuls moeilijk aanrekenen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
U kunt niet 2x achter elkaar een bericht plaatsen binnen een normale tijd. Wacht AUB totdat onze 386sx 25 databaseserver er weer zin in heeft
Er stond eerst een wesp. Alles beter dan een wesp.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet in zo'n homotopic posten.
Plaatjes
Er staat heul geen plaatje!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef Kreator het volgende:
En kun je die OP even wijzigen in Goftedomme, Yvonne? En het plaatje deleten. Ik voel me nu zo vies en newbie.
Is dat synoniem voor 'hij mept haar de kamer en keuken rond' ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef yvonne het volgende:
Joepie, de Bokito's naast me hebben weer een "gesprek"
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ze gaan wel naar de kerk en roken niet!
Zo te horen hè, zij hemquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat synoniem voor 'hij mept haar de kamer en keuken rond' ?
Wat een homo.quote:
Homo'squote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet in zo'n homotopic posten.
Plaatjes
Nee, in dat topic met kutnewbies als Misstique 'die vindt dat ze overal mag posten, dus ook daar'quote:
Potsen ja!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
Komop potsen trage homo's.
Je bedoelt dat topic waar Mystiek anaal uitgelikt wordt door Hietweef Krea?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, in dat topic met kutnewbies als Misstique 'die vindt dat ze overal mag posten, dus ook daar'
Ja jeweets. Datzelfde topic waar ene TALIN en Joene nietstoevoegde posts plaatsen om erbij te horen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Jarno het volgende:
Je bedoelt dat topic waar Mystiek anaal uitgelikt wordt door Hietweef Krea?
*ril*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:58 schreef Kreator het volgende:
Anaal uitlikken is voor homo's trouwens.
Dat kun je toch zelf weghalen?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, in dat topic met kutnewbies als Misstique 'die vindt dat ze overal mag posten, dus ook daar'
Oh My Motherfucking God.quote:
Dit kan ik bevestigend confirmeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Oh My Motherfucking God.
Jij behoort toch niet tot de olbies click?
Mijn vader neukt jouw moeder?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh My Motherfucking God.
Krijg een gezwel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigend confirmeren.
En nu optiefen.
Ik blijf het niet vragen hoor.quote:
Ja, en de hoer vindt het nog lekker ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vader neukt jouw moeder?
Groetjes,
Jezus.
Foei, je mag niet om een ban vragen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik blijf het niet vragen hoor.
Yvonne, ban die sukkel.
Fout. Teringnewbies als JIJ mogen dat niet. Wij wél.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Foei, je mag niet om een ban vragen.
Dat, en: sterf!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Fout. Teringnewbies als JIJ mogen dat niet. Wij wél.
Waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik blijf het niet vragen hoor.
Yvonne, ban die sukkel.
Hihihi. Ik ben lekker een newbie, and I don't give a fuck.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Fout. Teringnewbies als JIJ mogen dat niet. Wij wél.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef yvonne het volgende:
Hoi, ik ben een mislukte oldbie.
En daar ben ik loeitrots op
Sorry, ik wist niet dat het een mongooltje was. My bad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom?
Het is een ex-EIL, waarom nog meer straffen?
Inderdaad ik ben al thuisloos!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom?
Het is een ex-EIL, waarom nog meer straffen?
Gasfles vergeet je.quote:
Right back at ya!quote:
Ik kan het aloude nekschot wel weer eens erin slingeren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gasfles vergeet je.
Nou ja, dat was meer Harrie-stylo
stylo
Oja, dat heethoofd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef yvonne het volgende:
Harrie-stylo
Doodverwensing, ban.quote:
Sure!quote:
+3 Constructief. Tevens onverwachts!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja joh, flikker me door een bushokje heen
Huillie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Foei, je mag niet om een ban vragen.
Kan, Dolfijntje was gister hier, leuk nieuws hè?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan het aloude nekschot wel weer eens erin slingeren?
Dol-fijn yvonne. Dol-fijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan, Dolfijntje was gister hier, leuk nieuws hè?
Die was hier vd week nog, op verzoek. Maar de homo heeft een sociaal leven ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef yvonne het volgende:
Leeft Uierz eik nog?
Vorige week nog wel anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef yvonne het volgende:
Leeft Uierz eik nog?
Of Korsakov.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die was hier vd week nog, op verzoek. Maar de homo heeft een sociaal leven ofzo.
Bedankt, toch niet zo tering newbie after all.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
+3 Constructief. Tevens onverwachts!
Wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bedankt, toch niet zo tering newbie after all.
yups hij is alleen zn account kwijt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef yvonne het volgende:
Leeft Uierz eik nog?
Is ie er toch op vooruit gegaan!quote:
Hou je bek nou toch eens als grote mensen praten!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yvonne: Heb je gisteren een mail gehad van 2609 in naam van Moemoe.nl?
Jullie waren stil!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hou je bek nou toch eens als grote mensen praten!
Ja, en nee, hij wilde weg, mooi, opgelost, slotjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yvonne: Heb je gisteren een mail gehad van 2609 in naam van Moemoe.nl?
Kop een trein, val door een bushokje met scherpe randjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Flauw hoor hij toont toch berouw. Het was toch een lief mailtje?
Van een strontvervelende usert ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Flauw hoor hij toont toch berouw. Het was toch een lief mailtje?
ow.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef Jarno het volgende:
Yvonne je praat toch niet tegen die kutnewbie?!.
Deed jij anders ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef Jarno het volgende:
Yvonne je praat toch niet tegen die kutnewbie?!.
Ik heb er niks tegen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef Kreator het volgende:
Wat is er mis met hongaren.
Op zich.quote:
Op alles na, niks!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef Kreator het volgende:
Nep hongaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef Kreator het volgende:
Dat is die Karrel_nogwattes. Als we 'm negeren gaat -ie vast snel weg!quote:
Iets horen wat je leestquote:
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is die Karrel_nogwattes. Als we 'm negeren gaat -ie vast snel weg!.
Bij twijfel doet de OLDBIEFAQ wonderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
Ik ben even vergeten of Shao nou tof was of niet.
Help me ff.
En oh ja, ik ben Sokolsky niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee het was geen trein. Het was een vliegtuig.
Wat doe je hier nou nog? Niemand moet je, je loopt alleen maar in de weg en je irriteert mensen. Nu zal dat laatste geen nieuwe ervaring zijn voor je, maar je komt een beetje over als het debiele neefje dat iedereen wel heeft en dat per sé met de grote mensen aan tafel wil zitten, ipv aan de kindertafel waar hij thuis hoort. Dat, en je kwijlt een beetje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee het was geen trein. Het was een vliegtuig.
Shasokquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
Ik ben even vergeten of Shao nou tof was of niet.
Help me ff.
Ik wou net voorstellen om even te gaan vloeken en tieren in het FB topic van ONZ.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:27 schreef Kreator het volgende:
Het irriteert me mateloos dat ik van Jogy een slotje gewoon kan hebben. Wat zou dat toch zijn, dat die homo dat voor elkaar krijgt.
Heb je een doekje? Ik hou er van las ik vernedert word. Doet me denken aan vroeger troen me vader, net als de jouwe, me aftuigde met een riem.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat doe je hier nou nog? Niemand moet je, je loopt alleen maar in de weg en je irriteert mensen. Nu zal dat laatste geen nieuwe ervaring zijn voor je, maar je komt een beetje over als het debiele neefje dat iedereen wel heeft en dat per sé met de grote mensen aan tafel wil zitten, ipv aan de kindertafel waar hij thuis hoort. Dat, en je kwijlt een beetje.
Nee, die vond zichzelf niet welkom. Totaal anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En oh ja, ik ben Sokolsky niet.
Ben je een buitenlander en heb je gewoon álles tegen in het leven, of hoe zit dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heb je een doekje? Ik hou er van las ik vernedert word. Doet me denken aan vroeger troen me vader, net als de jouwe, me aftuigde met een riem.
Hoe zit dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben je een buitenlander en heb je gewoon álles tegen in het leven, of hoe zit dat?
Oh, wacht!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:30 schreef Kreator het volgende:
je verdient het over een tijdje wel om hier mee te kletsen.
Goed nieuws U!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
De sollicitante met guitige blik en gheyle ogen krijgt vandaag wel een baan aangeboden.
Bedankt voor de tip! Maar voor de PUB ben ik toch echt te oud. Ik ben Karl Noten niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:30 schreef Kreator het volgende:
...nee maar ff serieus Karrel. Het is voor jou natuurlijk ook heel moeilijk om met zo'n fysieke en mentale achterstand mee te komen met je leeftijdsgenoten, maar je moet het niet gaan forceren. Je moet gewoon op je eigen niveau beginnen. No hard feelings, je verdient het over een tijdje wel om hier mee te kletsen. Tot ziens!
Groetjes,
De Krea.
Moest jij niet ergens anders zijn op dit moment? Op de A15, op 2cm afstand van een naderende truck, ofzo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Maar voor de PUB ben ik toch echt te oud. Ik ben Karl Noten niet.
Ben er ook content mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
Goed nieuws U!
Alleen als ik jouw handje vast mag houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moest jij niet ergens anders zijn op dit moment? Op de A15, of 2cm afstand van een naderende truck, ofzo?
Homo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Alleen als ik jouw handje vast mag houden.
Ik hoef geen coole oldbie te zijn. Dus nee, ik durf dat niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:35 schreef Kreator het volgende:
Hey Jarno,
Ik durf te wedden dat jij net als ik, als coole oldbies zijnde, wel eens 2 schroevendraaiers in het stopcontact hebt gestoken die met een ijzerdraadje aan je zaakje hingen. Karrel durft dat niet, denk ik.
Zeker. Homofoob!quote:
Waarom post je hier dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik hoef geen coole oldbie te zijn. Dus nee, ik durf dat niet.
Omdat ik dacht dat het een gewone SC was.quote:
Pics... Of is het daar nog te vroeg voor?quote:
Denken dat ik ga huilen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:38 schreef Jarno het volgende:
Karrel, het is nog niet te laat je fout in te zien (dit in tegenstelling tot je ouders) en gewoon af te druipen. Echt, op een huilende kutnewbie straks zit niemand te wachten.
Ga gewoon. Nu.
Met oldies in de tt en Jarno als TS moet je beter wetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het een gewone SC was.
Als ik dan aangevallen word ben ik des te meer verbeten.
Het geeft niet, je bent niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Denken dat ik ga huilen...![]()
Iedereen maakt fouten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Met oldies in de tt en Jarno als TS moet je beter weten
Geeft niet. Beginnersfoutje. Leestip: [Fok Wiki FAQ] Oldbiesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Omdat ik dacht
Te vroeg nog.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
Pics... Of is het daar nog te vroeg voor?
Er is echt helemaal niks verkapt aan hoor?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Vekapt god-allemachtig-wij-zijn-zo-cool-want-wij-spammen-al-minstens-vijf-jaar-op-fok-en-voelen-ons-beter-dan-al-die-kutnoobs-met-hun-wannabe-oldbie-gedrag topic.![]()
*wacht op zijn nekschot*![]()
bedankt, jij laat mij ineens zo goed voelenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Vekapt god-allemachtig-wij-zijn-zo-cool-want-wij-spammen-al-minstens-vijf-jaar-op-fok-en-voelen-ons-beter-dan-al-die-kutnoobs-met-hun-wannabe-oldbie-gedrag topic.![]()
Sorrie, het is een vloek en een gave. Ik kan iemand in zijn gezicht spugen omdat ik ruzie zoek en nog kijken ze me aan alsof ik net 10 euro in hun handen heb gestopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:27 schreef Kreator het volgende:
Het irriteert me mateloos dat ik van Jogy een slotje gewoon kan hebben. Wat zou dat toch zijn, dat die homo dat voor elkaar krijgt.
Je denkt echt dat je wat bent he? Ik ga echt niet huilen omdat iemand die denkt dat hij wat betekend omdat hij zijn hele leven al op een forum schrijft mij minderwaardig vindt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het geeft niet, je bent niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn.
Maareuh... Zelfs een jesters ftoo gaat lukken U, of is dat echt wishfull thinking?quote:
Bijna inzichtvol.... Het is niet eens verkapt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Vekapt god-allemachtig-wij-zijn-zo-cool-want-wij-spammen-al-minstens-vijf-jaar-op-fok-en-voelen-ons
-beter-dan-al-die-kutnoobs-met-hun-wannabe-oldbie-gedrag topic.![]()
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je wat bent he?
Newbie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wake up call: Schrijven op een forum draagt niks bij aan je maatschappelijke status!
Boehoe, Boze meneertjes en mevrouwtjes, wat gaan jullie mij aandoen dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft niet. Beginnersfoutje. Leestip: [Fok Wiki FAQ] Oldbies
Als je nu weggaat, zullen we je niet maandenlang achtervolgen.
misschien heb je gewoon goedsmakend spuug?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, het is een vloek en een gave. Ik kan iemand in zijn gezicht spugen omdat ik ruzie zoek en nog kijken ze me aan alsof ik net 10 euro in hun handen heb gestopt.
Voor 10 euro wil ik best ruzie met je maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:44 schreef jogy het volgende:
Sorrie, het is een vloek en een gave. Ik kan iemand in zijn gezicht spugen omdat ik ruzie zoek en nog kijken ze me aan alsof ik net 10 euro in hun handen heb gestopt.
omdat niemand het doet stapt * TALIN naar voren om je het genadeschot te geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nuja, ik zou van het weekend wat vaker om mij heenkijken als ik jou was. Ik bedoel er verder niks mee hoor. Maar toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Boehoe, Boze meneertjes en mevrouwtjes, wat gaan jullie mij aandoen dan?
Oh ja inderdaad. Onze premier schrijft ook op Fok! Sterker nog hij IS Jarno!quote:
I dare you. Kom maar op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nuja, ik zou van het weekend wat vaker om mij heenkijken als ik jou was. Ik bedoel er verder niks mee hoor. Maar toch.
Sterk punt. Hulde daarvoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:47 schreef Kreator het volgende:
*RUIS*
Oh, we komen zeker. Maar dat merk je vanzelf wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
I dare you. Kom maar op.
dat laat ie doen door andere inlikkende newbeesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
I dare you. Kom maar op.
Ik zal zorgen dat ik taart en koffie klaar heb. Zaterdag is mijn vriendin jarig kom dan maar even langs. Kunnen jullie gelijk socializen met andere mensen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, we komen zeker. Maar dat merk je vanzelf wel.
Mits ze zaterdag haalt wel ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zaterdag is mijn vriendin jarig
oeh oeh vertel!, welk topic?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:49 schreef Jarno het volgende:
Krea, heb jij dat topic nog toen we die newbie even hadden 'bezocht' en die toen huilend op FOK! zijn excuses heeft aangeboden aan ons en de rest van de wereld?.
Ja, dat was geweldig. Die blik op z'n kop toen we voor de deur stonden. 'hoe weten jullie waar ik woon???? Ik meende het niet...!!!'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:49 schreef Jarno het volgende:
Krea, heb jij dat topic nog toen we die newbie even hadden 'bezocht' en die toen huilend op FOK! zijn excuses heeft aangeboden aan ons en de rest van de wereld?.
...oh wacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:51 schreef Kreator het volgende:
haha... ff de search gebruiken.
Uiteindelijk is alles ruis.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:47 schreef Kreator het volgende:
*RUIS*
Ga ik van uit. Zonder mijn vriendin heb ik geen leven meer en heb ik alle tijd om te bedenken wat ik met de mensen doe die er voor gezorgd hebben dat ze er niet meer is.quote:
Mja.quote:
Gevonden?quote:
Nou, dáár heb je d'r in ieder geval niet voor nodig hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zonder mijn vriendin heb ik geen leven meer
Heel makkelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, dáár heb je d'r in ieder geval niet voor nodig hoor.
Je kan de oldbies natuurlijk ook opzoeken in de apenheul. Dan laten ze je woonkamer tenminste heel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik taart en koffie klaar heb. Zaterdag is mijn vriendin jarig kom dan maar even langs. Kunnen jullie gelijk socializen met andere mensen!
ze staan hier ook alweer als aasgieren in de rij....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijd voor lunch.
Blijven toch leuke grapjes....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, dáár heb je d'r in ieder geval niet voor nodig hoor.
Lunch was goed, doch eenvoudig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijd voor lunch.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef TALIN het volgende:
[..]
ze staan hier ook alweer als aasgieren in de rij....
bestelde laatst bij een eetgelegenheid in Glasgow een Nazi Goehring.... voden ze niet leuk.. damn die 3 duvels die ik net achter mn kiezen had
U.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef HeLLuM het volgende:
Hallo Karel.
Hoi en doei! Ik laat jullie alleen. Have fun en tot zaterdagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef HeLLuM het volgende:
Hallo Karel.
Nondeju. Hoe doe je dat?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef HeLLuM het volgende:
Ik ben de beste.
Iedereen buitenwesten er valt niemand meer te testen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef HeLLuM het volgende:
Ik ben de beste.
Vrouwen en kinderen eerst, Rudi Karel. Doei.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Iedereen buitenwesten er valt niemand meer te testen!
duvelduvelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Iedereen buitenwesten er valt niemand meer te testen!
Nope.quote:
Altijd al geweten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef HeLLuM het volgende:
Ik ben de beste.
SOFORT!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:48 schreef Joene het volgende:
Beffen !
Euh... waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:48 schreef Joene het volgende:
Beffen !
heb je weer geen flosdraad bij je ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:48 schreef Joene het volgende:
Beffen !
Tijd om je koeien weer te 'melken' zeker?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:48 schreef Joene het volgende:
Beffen !
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef just me het volgende:
[..]
heb je weer geen flosdraad bij je ?
Slijmbalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef just me het volgende:
Arma!!!!! zou je me alsjeblieft (voor woensdag 15-08) nog 'n keer met m'n laptop willen helpen? Ik heb hem nodig in Spa omdat ik daar de centjes voor de groep moet bijhouden en ik zou er zoooooo graag excell op willen hebben
*hééél lief kijkt*
Melkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Tijd om je koeien weer te 'melken' zeker?
Wat is er mis mee dan? Excel installeren lukt jou ook nog wel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef just me het volgende:
Arma!!!!! zou je me alsjeblieft (voor woensdag 15-08) nog 'n keer met m'n laptop willen helpen? Ik heb hem nodig in Spa omdat ik daar de centjes voor de groep moet bijhouden en ik zou er zoooooo graag excell op willen hebben
*hééél lief kijkt*
Lijkt me ook vermoeiend, een uur lang....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan ook geen uur mijn kont keren he?
Staat dat er niet op?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef just me het volgende:
*hééél lief kijkt*
Niet meer, misschienquote:
tsss zo dom ben ik nou toch ook niet? Jouw eigen Merel kon het op de pc ook niet vindenquote:
er was een tijd dat ik je aardig vond maar door deze opmerking...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet meer, misschien.
c:\program files\microsoft office\officexx\excel.exequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef just me het volgende:
[..]
tsss zo dom ben ik nou toch ook niet? Jouw eigen Merel kon het op de pc ook niet vinden
kan het ergens verborgen staan??
[..]
er was een tijd dat ik je aardig vond maar door deze opmerking...![]()
Logisch, want iets wat op de laptop staat, hoeft niet op de PC te staanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef just me het volgende:
[..]
tsss zo dom ben ik nou toch ook niet? Jouw eigen Merel kon het op de pc ook niet vinden
whehehehquote:er was een tijd dat ik je aardig vond maar door deze opmerking...![]()
ik bedoelde ook laptopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Logisch, want iets wat op de laptop staat, hoeft niet op de PC te staan.
[..]
wheheheh.
oldbies.nl?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Jarno het volgende:
Ik heb even een leuke, algemene .nl domeinnaam nodig. Help ff.
Humor... of serieus?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Jarno het volgende:
Ik heb even een leuke, algemene .nl domeinnaam nodig. Help ff.
vindjij.nlquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme, soms heb je nog wel eens wat aan die Heatwave ook.
Ja ik ben toch niet achterlijk, daar heb ik allang naar gezocht. Staat er niet op, wat ik je brom!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
c:\program files\microsoft office\officexx\excel.exe. Zoek daar eens (xx is afhankelijk van je versie).
He dat was mijn stichting alquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz.
http://www.pijpenvoorvrede.nl/
?
Dan staat het er niet opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik ben toch niet achterlijk, daar heb ik allang naar gezocht. Staat er niet op, wat ik je brom!
Ik wil mijn échte domein (achternaam.com) verhuizen en kan/moet even een (gratis) .nl domein meebestellen om een pakket te kunnen kiezen. Zoek dus iets algemeens, waar ik een beetje op kan kloten, test-sites op kan dumpen, wat bestanden op kwijt kan...quote:
Ouch, 98. geen idee of OO daarop draait nog.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef just me het volgende:
Het is een oude laptop waar Monno 98SE op geinstalleerd heeft en heel af en toe kan ik internetten maar ook dat lukt niet altijd
Ik zal 'ns zoeken naar Open Office (maar eigenlijk moet ik verder mijn kast uitruimen)
Merel heb je nog interesse in een trouwaankondiging van je vader en moeder? Ik heb nog een hele stapel gevonden
Jullie zouden mij nog opzoeken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Kreator het volgende:
Zo. Ik ga vakantie vieren met mijn sexverslaafde collega-vrouwtje. Tot ooit.
Oh ik wil er wel eentje hebben eigenlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef just me het volgende:
Merel heb je nog interesse in een trouwaankondiging van je vader en moeder? Ik heb nog een hele stapel gevonden
dat.vindjij.nlquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil mijn échte domein (achternaam.com) verhuizen en kan/moet even een (gratis) .nl domein meebestellen om een pakket te kunnen kiezen. Zoek dus iets algemeens, waar ik een beetje op kan kloten, test-sites op kan dumpen, wat bestanden op kwijt kan...
quote:
Kekke Domein Naam wel dat vindjij.nlquote:
Hoop doet leven...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jullie zouden mij nog opzoeken...
Check deze maar.... http://web.archive.org/we(...)rede.nl/opening.htmlquote:
dat.vindjij.nl voor uploads.quote:
J. ouwe Macnerd , dan mag je me zo een geile imac schenken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Jarno het volgende:
Joene, bedankt. Als ik er rijk van word zal ik aan je denken..
LoLz....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef TALIN het volgende:
schoppenaars.nl ( verkapte kijk mij origineel zijn )
quote:Hoi ik ben Piet, van 10 tot 20 cm. in 3,6 seconden...
20" of 24" ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Joene het volgende:
[..]
J. ouwe Macnerd , dan mag je me zo een geile imac schenken.
Wat, twee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Joene het volgende:
[..]
J. ouwe Macnerd , dan mag je me zo een geile imac schenken.
*print post*quote:
ik ben zo blij met mn Chineesje en Vietnamees:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz....
Doet me denken aan slechte pickup lines.
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1. Netherlands, The 547 84.8 % 2. United Kingdom 57 8.8 % 3. Belgium 15 2.3 % 4. United States 15 2.3 % 5. Germany 2 0.3 % 6. Luxembourg 2 0.3 % 7. Vietnam 1 0.2 % 8. Greece 1 0.2 % 9. Chile 1 0.2 % 10. China 1 0.2 % |
dacht ik alquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ik wil er wel eentje hebben eigenlijk
LoLz... Rip weer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef TALIN het volgende:
[..]
ik ben zo blij met mn Chineesje en Vietnamees:
[ code verwijderd ]
je coolheid wat doe jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef yvonne het volgende:
Hoi, ik ben een mislukte oldbie.
En daar ben ik loeitrots op
Goftedomme!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
Ook leuk, hosters die niet meewerken aan verhuizingen en een lock op je domein gooien.
Grmbl.
Wie?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goftedomme!
Had Jarneau dat ge-emmer nou ook niet laatst?
McGurgelquote:
Dan maar ff http://op-de-koffie-bij.ome-les.comquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:25 schreef Jarno het volgende:
Ikvinddatdieprutserszsmdielockervanafmoetenpleuren.nl!!!
Je bent en blijft toch wel errug lief!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Jummie, als je er echt niet uitkomt kan ik wel een versie Office op mijn server knallen. Ik heb 97, 2000 en XP vast nog wel ergens liggen. Office XP is 350 MB ofzo. Is wel te doen. Alleen red ik dat nu ff niet.
Eh, in principe wel ja. Maar dat geldt eigenlijk voor elke 'general purpose' computer. In dagelijks taalgebruik duidt men met 'PC' een desktop / tower aan waar een MS OS op draait, en met 'Mac' een zelfde iets, maar dan met Macintosh OS. Vreemd genoeg ligt bij laptop de OS scheiding niet zo duidelijk vast, al hebben Apple gebruikers meer de neiging om het over een 'iBook' te hebben dan over een laptop.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Een laptop is toch ook gewoon een "Personal Computer"?.
Nee, bij mij hadden ze 'gewoon' de hele zone-file vernueckt. En vertikten ze het om het te fixen zonder dat ik daar een change-order voor zou inschieten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goftedomme!
Had Jarneau dat ge-emmer nou ook niet laatst?
Goeiemorgen !quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:57 schreef Armageddon het volgende:
Ow, goeiemorgen!
Inderdaad. Gelukkig zijn ze makkelijk terug te vinden door hun "Oldbies Automatisering BV." tag!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:56 schreef Armageddon het volgende:
Godverdomme wat zitten er toch een stel uberkneuzen hier op dit forum.
Hier heb je er weer één, A.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig zijn ze makkelijk terug te vinden door hun "Oldbies Automatisering BV." tag!![]()
Moet je nou.quote:
Check!quote:
Hehheequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:09 schreef Jarno het volgende:
Wat doet het al!
Het is bijna net zo een kekke domein naam als , watbenjedan.nlquote:
Zal wel zoiets ultiems sufs als Lelystad oid zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen. Iemand een idee waar die pinda woont? Dan ga ik hem vanmiddag even op z'n lelijke porum stompen.
Dat FOK! tv is idd strontvervelend. Blije harses van die gek de hele tijd in beeld enzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik wacht wel tot de volgende onzin meet. Dan schakel ik hem uit en douw die camera van hem in z'n hol. Dit film ik en zet ik op GS. Iedereen blij.
Altijd hetzelfde met die buitenlandersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat FOK! tv is idd strontvervelend. Blije harses van die gek de hele tijd in beeld enzo.
Immer die ganze tag arbeiten. oder so etwas.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen mislukte oldbies. Het is weer weekend.
ergens in september meeten we in Grunn, komt SunChaser ook *hinthint*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik wacht wel tot de volgende onzin meet. Dan schakel ik hem uit en douw die camera van hem in z'n hol. Dit film ik en zet ik op GS. Iedereen blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |