Neequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef Jarno het volgende:
Deze kan dus dicht.
"Heslinga-kliek!*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:42 schreef Kreator het volgende:
Heb je nog wat nieuws te melden dan, Heringa. (ofzoiets).
Ik heb er geen zin an.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:42 schreef Jarno het volgende:
WEL WEL WEL.
(c) (r) /me.quote:
Hel-slinks-ga was het toch?quote:
Ja, dat wist ik wel, ik wilde even kijken of jij het wist.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:42 schreef yvonne het volgende:
"Heslinga-kliek!*
Google kent het nietquote:
Zie boven jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:44 schreef zarGon het volgende:
Pleonasme.
quote:
Alleen "hel" is ook goed.quote:
Oh, wacht.quote:
Die gebruik ik al 3 jaar niet.quote:
U kunt niet 2x achter elkaar een bericht plaatsen binnen een normale tijd. Wacht AUB totdat onze 386sx 25 databaseserver er weer zin in heeftquote:
Ik ga niet in zo'n homotopic posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme wat onoverzichtelijk zo.
Hela hela, ze hebben wel keistoere en ubersnelle Dell-My-First-Servers hangen he. Dat dat hele Replique dan weer zo enorm bagger is dat het zelfs Big Blue nog op z'n knietjes kan krijgen, dat kun je Breuls moeilijk aanrekenen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
U kunt niet 2x achter elkaar een bericht plaatsen binnen een normale tijd. Wacht AUB totdat onze 386sx 25 databaseserver er weer zin in heeft
Er stond eerst een wesp. Alles beter dan een wesp.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet in zo'n homotopic posten.
Plaatjes
Er staat heul geen plaatje!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef Kreator het volgende:
En kun je die OP even wijzigen in Goftedomme, Yvonne? En het plaatje deleten. Ik voel me nu zo vies en newbie.
Is dat synoniem voor 'hij mept haar de kamer en keuken rond' ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef yvonne het volgende:
Joepie, de Bokito's naast me hebben weer een "gesprek"
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ze gaan wel naar de kerk en roken niet!
Zo te horen hè, zij hemquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat synoniem voor 'hij mept haar de kamer en keuken rond' ?
Wat een homo.quote:
Homo'squote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet in zo'n homotopic posten.
Plaatjes
Nee, in dat topic met kutnewbies als Misstique 'die vindt dat ze overal mag posten, dus ook daar'quote:
Potsen ja!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
Komop potsen trage homo's.
Je bedoelt dat topic waar Mystiek anaal uitgelikt wordt door Hietweef Krea?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, in dat topic met kutnewbies als Misstique 'die vindt dat ze overal mag posten, dus ook daar'
Ja jeweets. Datzelfde topic waar ene TALIN en Joene nietstoevoegde posts plaatsen om erbij te horen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Jarno het volgende:
Je bedoelt dat topic waar Mystiek anaal uitgelikt wordt door Hietweef Krea?
*ril*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:58 schreef Kreator het volgende:
Anaal uitlikken is voor homo's trouwens.
Dat kun je toch zelf weghalen?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, in dat topic met kutnewbies als Misstique 'die vindt dat ze overal mag posten, dus ook daar'
Oh My Motherfucking God.quote:
Dit kan ik bevestigend confirmeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Oh My Motherfucking God.
Jij behoort toch niet tot de olbies click?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |