abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52233472
@ Davinia. Bij mij komt het overtijd gevoel vooral door de familietrekjes.. Dat "wist" ik dus al vanaf het begin.
Ik en mijn zusje en mijn moeder zijn 2 weken te laat geboren. Ook anderen aan mijn moeders en vaders kant waren na de 40 weken. En dat overdragen is erfelijk. Daarnaast lijkt mijn zwangerschap heel erg op de eerste (mijn) zwangerschap van mijn moeder.
En ik voel me, gezien de omstandigheden, nog goed. Weinig last van gerommel..
Zonet nog een klein rondje ikea, mediamarkt en prenatal gedaan, en daarna naar de Mac.. Toch ruim 2 uur op de woonboulevard geweest.

Hier wordt de kraam gebeld door de VK. En na de bevalling wordt gekeken of die kraamzorg blijft, of dat er voor de andere dagen een nieuwe komt..
pi_52233730
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:23 schreef Deepfreeze het volgende:

Zonet nog een klein rondje ikea, mediamarkt en prenatal gedaan, en daarna naar de Mac.. Toch ruim 2 uur op de woonboulevard geweest.
Dan woon jij vast in de buurt van Enschede want neem aan dat je naar het Plein bent geweest.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:32:03 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52233758
Ja, dat makkt het nog weer leuker, want mijn moeder was enig kind, en ik weet niet hoe oma's zwangerschap van haar is verlopen, en mijn vader komt niet verder dan "je zus en jij waren allebei ongeveer op tijd". Kan je dus geen pijl (peil?) op trekken...
En daarbij heeft mijn moeder voor mij maanden moeten liggen om de een of andere duistere reden (mijn vader houdt een vaag verhaal over antistoffen, maar het woord rhesus doet geen belletje rinkelen, en ik heb de bloedgroep van mijn moeder niet kunnen vinden, ben zelf Apositief) dus is de zwangerschap op zichtzelf ook totaal niet vergelijkbaar.

Verder rommelen we rustig verder. Hier en daar een kramp die voelt als de indalingsween, maar ik vind dat hij alweer is ingedaald... en steeds harde buiken. Ach, ik merk het wel.
Topic 313 lijkt me wel een leuk topic om in te bevallen, want PR is zwaar fan van Donald Duck en het nummerbord van Donald Duck is 313
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52233910
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Dan woon jij vast in de buurt van Enschede want neem aan dat je naar het Plein bent geweest.
goed gegokt
Altijd leuk zo'n rondje westermaat. Alleen wel vaak druk..
pi_52233978
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

goed gegokt
Altijd leuk zo'n rondje westermaat. Alleen wel vaak druk..
Ik ga straks als je bevallen bent heel goed kijken of ik kleine Deepfreeze bij Ikae zie
Liefde
pi_52234243
Eh, hoe ga je dat mini-freezje herkennen tussen alle ikea bezoekers. Heb nog geen pinguinpakje ofzo

Davinia, als je in topic 313 wil bevallen dan mag je wel opschieten, zeker met dit soort off-topic posts

Hmm, vriendlief ligt nu op de bank te slapen... Heeft blijkbaar meer last van de zwangerschap dan ik
pi_52234285
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Eh, hoe ga je dat mini-freezje herkennen tussen alle ikea bezoekers. Heb nog geen pinguinpakje ofzo
Haha he jammer dat had ik eigenlijk wel verwacht Maar ga jij hier niet pronken met kleine pinguin?
Liefde
pi_52235698
Het kraambureau is hier gebeld door Magneet de dag dat ik thuis zou komen uit het ziekenhuis. Ik kwam de 28ste december uit het ziekenhuis en het is wel een beetje raar om in de dagen erna een kraam te hebben maar het hoorde er wel bij. Op nieuwjaarsdag had ik haar toen hard nodig met de stuwing in mijn borsten en het aanleggen wat niet lukte omdat Merlijn niet goed deed happen. Verheug me nu al weer op de dagen (carnaval) als ik weer bevallen ben. Als ze dan 's maandags hier is kan ze de wijk niet uit ivm met rondtrekkende optocht. Lijkt me raar als ik juist die dag zou bevallen. Carnavalsmuziek op de achtergrond.
pi_52236035
pff maneki, dat is schrikken, blij dat je het hartje gehoord hebt!

hier rommelt het wel... maar daar blijft het bij... mn gevoel zegt de ene keer dat het eerder komt, de andere keer dat het nog wel 2,5 week langer duurt... maar ja, zo heb ik er ook geen gevoel bij of we een zoon of dochter krijgen... mn gevoel laat me in de steek....
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:31:42 #60
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52236545
Maneki, jeetje, wat een schrik! Gelukkig zag het er goed uit!

Deepfreeze, sterkte met afwachten nog maar even!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:23:43 #61
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52238006
Maneki

Bedankt ook allemaal voor jullie lieve woorden, ik heb sicko trouwens nog niet gezien Deepfreeze, vanavond maar eens kijken of de videotheek m heeft liggen
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:59:13 #62
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52239014
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Topic 313 lijkt me wel een leuk topic om in te bevallen, want PR is zwaar fan van Donald Duck en het nummerbord van Donald Duck is 313
Nee hoor, helemaal niet
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52239042
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Nee hoor, helemaal niet
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:15:59 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52239438
Freudie en vrouw, van harte gefeliciteerd met Alannah!!

Maneki, gelukkig voel je je weer wat gerustgesteld. Fijn dat je zo snel terecht kon en dat je het hartje hebt gehoord
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:17:17 #65
81237 releaze
best of both worlds
pi_52239473
mn zusje is zwanger van haar eerste en ze had vandaag haar 12 weken echo, en ik en de oma's mochten mee! whoaa wat een geweldige ervaring was dat, en was ik nognieteens de zwangere! mn zusje helemaal gelukkig, die heeft vandaag de hele dag naar haar echo liggen kijken
wat ontzettend bijzonder om te zien, zo klein, zo ver weggestopt en toch 'tastbaar'.... Het was ook een heerlijk actief schepseltje, hij was aan het springen en zwemmen, ze kon moeilijk een goede foto van het kindje maken omdat ie zo actief was handjes, voetjes, beentjes, hoofdje, rompje, alles gezien, alles gezond! zo mooi!

zo, dat moest ik ff kwijt
  donderdag 9 augustus 2007 @ 22:57:39 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52242679
Mooi he! Gefeliciteerd!
pi_52243434
Maneki Gelukkig heb je het hartje gehoord!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:22:50 #68
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52243453
Wow, kom je terug van vakantie zijn er "spontaan" nieuwe zwangeren, super gefeliciteerd ET en Swets, wat spannend zeg! En maneki ook al, wat een spannende dag voor je vandaag, gelukkig klopte het hartje goed, sterkte
Voor alle bijna puffers hier: veel sterkte!
Lekker douchen!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:05:56 #69
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52248221
Zojuist zijn de vliezen volgens ons gebroken. Krampen komen sinds kwart over 5 om de paar minuten. Verloskundige komt er aan.

Het begon tussen half 3 en 3 met slijmprop.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_52248282
Flash, wat spannend. Succes vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:27:00 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52248283
Wauw, Flash! Het is begonnen! Veel succes en geluk!
Spannend, joh!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52248483
Wauw, en deepfreeze maar roepen dat het nog wel even blijft zitten!!! Wel heel fijn, hopen dat het allemaal heel voorspoedig gaat, en lekker thuis....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:22:23 #73
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52248545
succes Flash en deepfreeze!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:29:55 #74
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_52248615
Deepfreeze en Flash, succes!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_52248655
Flash en Deepfreeze succes
Fake it till you make it...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:36:53 #76
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52248676
Volgens kraamzorgmevrouw 1-2 cm, weeen nu om de 3 minuten. Soms hevig, soms wat zachter.
Heb deepfreeze nu onder de douche gezet, kan ik mooi even wat eten

Thanks voor alle support!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_52248696
Dat kan nooit meer lang duren. Wens haar maar succes!!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:44:52 #78
156412 hestria
erg gastvrij
pi_52248740
flash en deepfreeze sucses!

Ik voel me werkelijk kl*te, ik ben harstikke grieperig en loop te hoesten alsof heel me longen eruit moeten. ergste is nog dat door het hoesten mijn slokdarm geprikkelt word en ik dus al 3 keer boven de toilet heb gehangen, en nu dus met een steen in me maag rond loop, bah bah bah wat kan een mens zich beroerd voelen
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:58:47 #79
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_52248943
flash en deepfreeze, veel succes gewenst op deze bijzondere dag!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_52249020
Ik had vanacht gedroomd dat ik moest bevallen. Ik had al een hele dikke buik. Ik vond het doodeng!

Gister hebben we van mijn ouders een videocamera gekregen. Echt zo'n mooie. Die neemt meteen op op harde schijf. Echt een gaaf ding. Ik heb ook maar meteen heel duidelijk gemaakt dat er niet gefilmd wordt tijdens de bevalling.
pi_52249033
Puf ze Deepfreeze.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:06:17 #82
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52249069
Deepfreeze en _Flash_ zet 'm op!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_52249093
Go Deepfreeze en _Flash_
Saartje
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:08:08 #84
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52249104
Wat heeft een man het toch makkelijk eigenlijk.
pi_52249125
Wacht maar, tot je hand aan gort wordt geknepen en je wordt uitgescholden.

Dat deed ik natuurlijk niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52249137
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef _Flash_ het volgende:
Wat heeft een man het toch makkelijk eigenlijk.
Is het zo erg??
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:10:07 #87
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52249140
Flash en deepfreeze, wat spannend!! heerlijk over een paar uur hebben jullie je kind in de armen.
Wat een heerlijk idee toch!
Heel veel succes en zet hem op!

Ik moet zo naar de bedrijfsarts is een goede dag vandaag. Heb mega last van mijn rug. Want op de iets betere dagen voel ik me altijd wat schuldig. Maar ja als ik dan iets oppak en dan op mijn hurken zit en omhoog moet dan moet ik me echt op takelen aan bv de kast of trap of iets anders waar ik aan kan steunen. Dat word tcoh ook wat ingewikkeld omdat te doen met een baby op mijn werk.

Er is 1 collega heeft al een dochter van eind 20 en die heeft een geweldige zwangerschap gehad. En die vind het maar raar dat ik niet werk en dat ik niet GEWOON geniet. En ik kan haar maar niet aan haar verstand brengen dat ik juist wel wil genieten en dat het echt niet leuk is zeven dagen thuis te zijn en niets te kunnen met je kind, niet wandelen, naar de boerderij of strand op een goede dag naar de speeltuin. Dat ik echt niet alleen maar lekker lig te zonnen enz. Dat het niet leuk is dat je iedere keer hulp moet vragen aan je man voor het huishouden en dat je niet eens normaal in de babykamer kan helpen en teuten.
En als ze dat dan eens tegen mij zou zeggen of vragen wat er is ipv achter mijn rug om net als de vorige keer bah

Zo zeur modes uit amen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:11:21 #88
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52249160
flash nu lijkt het nog makkelijkelijk maar als het nog tig uur duurt word je vanzelf uitgeput hoor. En straks als het kind er is mag je heel veel gaan regelen en rennen.
Dus geniet nog even van het makkelijk hebben tot deepfreeze je nodig heeft! En dat merk je wel hoor.
pi_52249166
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:09 schreef YPPY het volgende:
Wacht maar, tot je hand aan gort wordt geknepen en je wordt uitgescholden.

Dat deed ik natuurlijk niet.
Toen ik lag te bevallen gaf Micha me wel zijn hand, maar ik vond het zielig voor hem Dus ik heb niet geknepen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52249187
Owjah Flash en Deepfreeze veel succes natuurlijk

Verse baby
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:18:55 #91
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52249279
Flash en Deepfreeze.

Moge het een voorspoedige bevalling zijn!

(Over knijpen.. mijn husb heeft na de geboorte van Hanne nog een week last gehad van z'n hand )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_52249333
Klein-spookje, niet elke zwangerschap is hetzelfde! Sommigen hebben nergens last van. Anderen kotsen de hele boel onder de gehele zwangerschap. De een heeft geen enkel krampje of pijntje, de ander kan na 20 weken al geen blik bruine bonen meer verzetten. Maak je niet al te druk om de mening van anderen..
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:37:01 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52249581
Flash en Deepfreeze! Sterkte vandaag!
Het is eindelijk begonnen! Jullie kindje komt eraan!

pi_52249763
Flash en Deepfreeze kom maar op met jullie kleine diepvriesflits...

Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat en flash succes met wat je mag/moet doen!!! Manlief had hier rugmasseerdienst. Meer mocht niet van mij...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52250141
Flash en Deepfreese
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52250191
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef klein_spookje het volgende:
Flash en deepfreeze, wat spannend!! heerlijk over een paar uur hebben jullie je kind in de armen.
Wat een heerlijk idee toch!
Heel veel succes en zet hem op!

Ik moet zo naar de bedrijfsarts is een goede dag vandaag. Heb mega last van mijn rug. Want op de iets betere dagen voel ik me altijd wat schuldig. Maar ja als ik dan iets oppak en dan op mijn hurken zit en omhoog moet dan moet ik me echt op takelen aan bv de kast of trap of iets anders waar ik aan kan steunen. Dat word tcoh ook wat ingewikkeld omdat te doen met een baby op mijn werk.

Er is 1 collega heeft al een dochter van eind 20 en die heeft een geweldige zwangerschap gehad. En die vind het maar raar dat ik niet werk en dat ik niet GEWOON geniet. En ik kan haar maar niet aan haar verstand brengen dat ik juist wel wil genieten en dat het echt niet leuk is zeven dagen thuis te zijn en niets te kunnen met je kind, niet wandelen, naar de boerderij of strand op een goede dag naar de speeltuin. Dat ik echt niet alleen maar lekker lig te zonnen enz. Dat het niet leuk is dat je iedere keer hulp moet vragen aan je man voor het huishouden en dat je niet eens normaal in de babykamer kan helpen en teuten.
En als ze dat dan eens tegen mij zou zeggen of vragen wat er is ipv achter mijn rug om net als de vorige keer bah

Zo zeur modes uit amen.
Gewoon lekker laten zeuren... Geniet op je eigen manier en baal er ook maar eens "lekker" van!
Ik ben de vorige zwangerschap de hele tijd, met vlagen kotsmisselijk geweest en dan kwam alles er uit... Hoe vaak ik toen niet gehoord heb dat dat niet kan, dat dat alleen de eerste drie maanden is enzo.... En het is zeker niet fijn als je al geen kant op kunt en bij veel dingen hulp moet vragen... zeker niet als er dan zo gereageerd wordt!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52251167
Deepfreeze
Veel succes met je bevalling! Hopelijk vordert alles snel en is jullie kleintje er gauw.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:18 schreef Noli. het volgende:
....
(Over knijpen.. mijn husb heeft na de geboorte van Hanne nog een week last gehad van z'n hand )
Die van mij lacht steeds dat 'ie zich nog zo'n nephand moet gaan halen waar ik dan in mag knijpen
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:47:51 #98
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52251175
Baby Baby Baby
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52251384
Flash en Deepfreeze succes met puffen!!!

Klein spookje geen zwangerschap is hetzelfde net zoals de bevalling ook bij iedereen anders is, ik vond de zwangerschap ook niet alleen maar leuk en genieten was dan moeilijk, ik voelde me daar vaak schuldig over. Zeker omdat ik in de omgeving dames heb die in de medische molen zitten.
Maar laat die collega lekker zeuren joh!
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:28:26 #100
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52252250
Succes Flash en Deepfreeze!

Hoe maakt Hello_Dolly het eigenlijk?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')