Dan woon jij vast in de buurt van Enschede want neem aan dat je naar het Plein bent geweest.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Zonet nog een klein rondje ikea, mediamarkt en prenatal gedaan, en daarna naar de Mac.. Toch ruim 2 uur op de woonboulevard geweest.
goed gegoktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dan woon jij vast in de buurt van Enschede want neem aan dat je naar het Plein bent geweest.
Ik ga straks als je bevallen bent heel goed kijken of ik kleine Deepfreeze bij Ikae ziequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
goed gegokt
Altijd leuk zo'n rondje westermaat. Alleen wel vaak druk..
Haha he jammer dat had ik eigenlijk wel verwachtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Eh, hoe ga je dat mini-freezje herkennen tussen alle ikea bezoekers. Heb nog geen pinguinpakje ofzo
Nee hoor, helemaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Topic 313 lijkt me wel een leuk topic om in te bevallen, want PR is zwaar fan van Donald Duck en het nummerbord van Donald Duck is 313
Nee hoor, helemaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Topic 313 lijkt me wel een leuk topic om in te bevallen, want PR is zwaar fan van Donald Duck en het nummerbord van Donald Duck is 313
Is het zo erg??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef _Flash_ het volgende:
Wat heeft een man het toch makkelijk eigenlijk.
Toen ik lag te bevallen gaf Micha me wel zijn hand, maar ik vond het zielig voor hemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:09 schreef YPPY het volgende:
Wacht maar, tot je hand aan gort wordt geknepen en je wordt uitgescholden.![]()
Dat deed ik natuurlijk niet.
Gewoon lekker laten zeuren... Geniet op je eigen manier en baal er ook maar eens "lekker" van!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef klein_spookje het volgende:
Flash en deepfreeze, wat spannend!! heerlijk over een paar uur hebben jullie je kind in de armen.
Wat een heerlijk idee toch!
Heel veel succes en zet hem op!
Ik moet zo naar de bedrijfsarts is een goede dag vandaag. Heb mega last van mijn rug. Want op de iets betere dagen voel ik me altijd wat schuldig. Maar ja als ik dan iets oppak en dan op mijn hurken zit en omhoog moet dan moet ik me echt op takelen aan bv de kast of trap of iets anders waar ik aan kan steunen. Dat word tcoh ook wat ingewikkeld omdat te doen met een baby op mijn werk.
Er is 1 collega heeft al een dochter van eind 20 en die heeft een geweldige zwangerschap gehad. En die vind het maar raar dat ik niet werk en dat ik niet GEWOON geniet. En ik kan haar maar niet aan haar verstand brengen dat ik juist wel wil genieten en dat het echt niet leuk is zeven dagen thuis te zijn en niets te kunnen met je kind, niet wandelen, naar de boerderij of strand op een goede dag naar de speeltuin. Dat ik echt niet alleen maar lekker lig te zonnen enz. Dat het niet leuk is dat je iedere keer hulp moet vragen aan je man voor het huishouden en dat je niet eens normaal in de babykamer kan helpen en teuten.
En als ze dat dan eens tegen mij zou zeggen of vragen wat er is ipv achter mijn rug om net als de vorige keer bah
Zo zeur modes uit amen.
Die van mij lacht steeds dat 'ie zich nog zo'n nephand moet gaan halen waar ik dan in mag knijpenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:18 schreef Noli. het volgende:
....
(Over knijpen.. mijn husb heeft na de geboorte van Hanne nog een week last gehad van z'n hand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |