daarna als hij warm word gaat het lekje dichtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah okee. Dan maak ik mij geen zorgen. Hij knalt echt alleen maar bij een koude start.
Ik denk niet dat het dat laatste isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:51 schreef T42 het volgende:
[..]
daarna als hij warm word gaat het lekje dichtof je ontsteking staat fout maar dan loopt hij nie lekker
idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
Leuk is dat he, HPoi, als je het echte oude blokje hebt!
Dat zijn echt de leuke ontdekkingen
mijn blokje is al weer afgeschrevenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:02 schreef HPoi het volgende:
[..]
idd.Je komt ook mindere dingen tegen in de loop der tijd. (die ik dan repareer) Maar het is erg leuk om te weten dat het orginele blok nog leeft en in mijn kever zit.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:09 schreef Anthraxx het volgende:
Onze auto komt volgens het serie nummer uit 1976 en de motor is ook nog origineel. Op de papieren staat dat hij in 1977 is toegelaten. Waarschijnlijk een jaar in de showroom gestaan
![]()
.
2e hands half in onderdelen en zelf inelkaar gezet (voor 1e keer) hij loopt wel goed maar perst alle olie uit de luchtfilterquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef HPoi het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Was het een 2dehands of een gereviseerde of een nieuwe?
heb er nog nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, we zitten er over te denken om de ontsteking te vervangen door een elektronische. Dan heb je dit gezeik ook nooit meer.
euh heb je mijn kever al ooit gezien? ik gooi er alleen olie in om de 20kmquote:Op maandag 29 september 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Jij maakt het dus gewoon regelmatig zelf schoon en stelt het regelmatig zelf af?.
als onderhoud dan héquote:Op maandag 29 september 2008 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb wel foto's gezien. Maar alleen olie?Dat is wel netjes.
Hoewel wij er echt flink kilometers mee maken. Dit weekend alleen al ruim 600 kilometer mee gereden. Dus misschien dat het daaraan ligt (we hebben er nu sinds April al meer dan 7500 Km mee opzitten).
mijn blok is nix waard daaromquote:Op maandag 29 september 2008 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat snap ik. Als je een auto had die alleen op Olie zou rijden dan was je waarschijnlijk allang gelynched
.
Olie gooien wij ongeveer om de 1000 km er bij. We peilen bij elke tankbeurt maar hij heeft niet echt veel nodig. Waar komen al die verschillen zo vandaan eigenlijk?
tsja, als alles er toch gelijk weer uitvliegt.quote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef T42 het volgende:
mijn blok is bj 20071600tje. loopt goed alleen alles viegt er vanboven uit ofzo
en ik gooi er alleen de goedkoopste kruidvat olie in! geen idee wat het is daar moet hij het maar mee doen
Ik maak wel even een foto morgen van die bladzijdequote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef HPoi het volgende:
Er zijn inderdaad meer mensen die er 15W40 ingooien, maar het is niet aan te bevelen en ik heb nog nooit gehoord dat dit in een officieel VW document staat.Maar als het er staat dan staat het er.
![]()
Ben benieuwd wat je garage ervan zegt.Veel succes met je kver volgende week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |