Leg je haar wel weer terug in de wieg na de seks?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
mn vriendin wast haar haar met zwitsal baby shampoo
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben gebruiker
Zwitsal is gewoon veel milder dan andere aggresieve shampoos
Aangezien ik soms 2 tot 3x per dag mijn haar was is het wel nodig
Waarom in 's hemelsnaam douche je 2-3x per dag???!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:19 schreef Little_Meanie het volgende:
Telkens als ik douch (2 tot 3x per dag) moet ik mijn haar wassen want in mijn haar zit gel dus dat moet eruit gewassen worden.
Ik schat dat hij een neuroot is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef rameijer het volgende:
[..]
Waarom in 's hemelsnaam douche je 2-3x per dag???!!!![]()
Of heb je een beroep waarbij je lichaamssappen uitwisselt met anderen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:19 schreef Little_Meanie het volgende:
Telkens als ik douch (2 tot 3x per dag) moet ik mijn haar wassen want in mijn haar zit gel dus dat moet eruit gewassen worden.
1) voor het gaan werkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef rameijer het volgende:
[..]
Waarom in 's hemelsnaam douche je 2-3x per dag???!!!![]()
Of heb je een beroep waarbij je lichaamssappen uitwisselt met anderen?
mijn ervaring is dat Zwitsal het nog vetter maakt, welke shampoo gebruik je nu, want ik heb ook vet haar..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:05 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb vrij vettig haar. Een paar jaar terug heb ik noodgedwongen een weekje met Zwitsal mijn haar moeten wassen, het ontvet bepaald niet. Het ruikt wel heel lekker!
Ik wissel steeds van shampoo. Als ik maanden achter elkaar dezelfde shampoo gebruik, dan lijkt het ook niet meer te werken tegen de vettigheid. Wel kies ik steeds voor een shampoo speciaal voor vet haar. Over het algemeen switch ik tussen Andrelon, Dove, en Herbal essences.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat Zwitsal het nog vetter maakt, welke shampoo gebruik je nu, want ik heb ook vet haar..
3x per dag je haar wassen is slééécht, ooit in je opgekomen om het gewoon alleen uit te spoelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:01 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
[..]
1) voor het gaan werken
2) na het werken en voor het uitgaan (stappen)
3) na het uitgaan (stappen)
Of een kapsel te nemen waarbij je er niet 3 keer per dag gel in hoeft te smeren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef Marloes het volgende:
[..]
3x per dag je haar wassen is slééécht, ooit in je opgekomen om het gewoon alleen uit te spoelen?
Hoe vaak was je je haar dan?? Want als je je haar bijv. elke dag wast wordt het ook veel sneller vet... En ik weet ook niet of die shampoos speciaal voor vet haar nou zo nuttig zijn, ik kan me herinneren dat die nogal agressief zijn en dus slecht voor je hoofdhuid...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik wissel steeds van shampoo. Als ik maanden achter elkaar dezelfde shampoo gebruik, dan lijkt het ook niet meer te werken tegen de vettigheid. Wel kies ik steeds voor een shampoo speciaal voor vet haar. Over het algemeen switch ik tussen Andrelon, Dove, en Herbal essences.
Ze hadden me beloofd dat het na de puberteit minder zou worden![]()
Ik was het iedere dag, ja. Ik gekoof dat ik in de afgelopen 5 jaar 6 of 7 keer een dag over heb geslagen, en in al die gevallen heb ik op die betreffende dag kritiek daarop gekregen, in de trant van "ieuw, jij mag je haar ook wel eens een keer wassen, dat is zo te zien al lang niet meer gebeurd!"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:22 schreef Marloes het volgende:
[..]
Hoe vaak was je je haar dan?? Want als je je haar bijv. elke dag wast wordt het ook veel sneller vet... En ik weet ook niet of die shampoos speciaal voor vet haar nou zo nuttig zijn, ik kan me herinneren dat die nogal agressief zijn en dus slecht voor je hoofdhuid...
welke van Herbal Essence gebruik je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik was het iedere dag, ja. Ik gekoof dat ik in de afgelopen 5 jaar 6 of 7 keer een dag over heb geslagen, en in al die gevallen heb ik op die betreffende dag kritiek daarop gekregen, in de trant van "ieuw, jij mag je haar ook wel eens een keer wassen, dat is zo te zien al lang niet meer gebeurd!"Als tiener moest ik het soms twee keer op een dag wassen. Als ik het 's ochtends waste, kreeg ik 's avonds te horen dat het echt vies vettig was.
Milde shampoos als Zwitsal helpen niet. Ik heb kort haar met ontelbaar veel weerborstels, dus ik moet het sowieso iedere dag nat maken. Maar de kapster zei twee weken terug nog dat ze zelden zulk sterk, gezond haar zag als dat van mij, dus vind ik het wel prima zo.
Nou ik voel het gewoon niet fijn aanvoelen als het niet gewassen is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap ook de logica niet van drie keer wassen om de gel eruit te halen...goed warm water moet haast alles in elk geval zodaig verwijderen, dat je het niet meer ziet!
Wat schijnt er slecht aan te zijn dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:23 schreef Liebe het volgende:
Mild? Zwitsal?
Zwitsal is niet bepaald mild, ook niet voor babies. Het schijnt ook juist slecht te zijn voor babies. Zelf ben ik er allergisch voor.
3x per dag douchen is ook slecht voor je huid.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef Marloes het volgende:
[..]
3x per dag je haar wassen is slééécht, ooit in je opgekomen om het gewoon alleen uit te spoelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |