Leg je haar wel weer terug in de wieg na de seks?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
mn vriendin wast haar haar met zwitsal baby shampoo
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben gebruiker
Zwitsal is gewoon veel milder dan andere aggresieve shampoos
Aangezien ik soms 2 tot 3x per dag mijn haar was is het wel nodig
Waarom in 's hemelsnaam douche je 2-3x per dag???!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:19 schreef Little_Meanie het volgende:
Telkens als ik douch (2 tot 3x per dag) moet ik mijn haar wassen want in mijn haar zit gel dus dat moet eruit gewassen worden.
Ik schat dat hij een neuroot is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef rameijer het volgende:
[..]
Waarom in 's hemelsnaam douche je 2-3x per dag???!!!![]()
Of heb je een beroep waarbij je lichaamssappen uitwisselt met anderen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:19 schreef Little_Meanie het volgende:
Telkens als ik douch (2 tot 3x per dag) moet ik mijn haar wassen want in mijn haar zit gel dus dat moet eruit gewassen worden.
1) voor het gaan werkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef rameijer het volgende:
[..]
Waarom in 's hemelsnaam douche je 2-3x per dag???!!!![]()
Of heb je een beroep waarbij je lichaamssappen uitwisselt met anderen?
mijn ervaring is dat Zwitsal het nog vetter maakt, welke shampoo gebruik je nu, want ik heb ook vet haar..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:05 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb vrij vettig haar. Een paar jaar terug heb ik noodgedwongen een weekje met Zwitsal mijn haar moeten wassen, het ontvet bepaald niet. Het ruikt wel heel lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |