Nobody you know.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wie mag jij dan wel niet wezen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ohja, CG: prima als je 'm niet wilt volposten, maar als je je bericht edit, zie ik ook niet dat je wat heb toegevoegd en zit ik op een reactie van je te wachten...
Ik hoor net dat jij een kloon bent. En je hebt de oldbie trigger getriggerd. You are fucked girl. You are fucked.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kut, Krea, loopt die nog steeds vrij rond?
Ja klopt.. dat had ik ook kunnen doen.. Maar ach.. ben er niet zo bij deze morgen he.. dan krijg je dat soort rare praktijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kutoldbies ook altijd.
Braaf CG!Als je geen zin hebt om een nieuwe te openen, kan je het gewoon zeggen, er is vanzelf iemand die wat wil zeggen en er eentje opent.
Maar zet dat dan wel in je sluitpost, anders verwachten mensen misschien dat je er wél eentje gaat openen.
Vraag me toch af waar je steeds mee bezig bent deze week dat je steeds zo moe bent..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja klopt.. dat had ik ook kunnen doen.. Maar ach.. ben er niet zo bij deze morgen he.. dan krijg je dat soort rare praktijken
Ik vraag t me ook afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar je steeds mee bezig bent deze week dat je steeds zo moe bent..
quote:
Ohja, natuurlijk! De barman!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Maarja morgen uitslapen en vanaaf uitzicht op een lekkerding
quote:
Fuck, dat is waar ook...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je dan eerst even je inbox wilt legen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Fuck, dat is waar ook...Geef me 5 minuutjes!
![]()
Ben ik even blij dat ik me aan die 5 minuten heb gehouden!quote:
Adners had ik um niet kunnen versturen he!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik me aan die 5 minuten heb gehouden!
Nee, daarom was het wel handig dat ik op tijd klaar was...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Adners had ik um niet kunnen versturen he!
Anders had ik nog wel even gewacht hoor.. Geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, daarom was het wel handig dat ik op tijd klaar was...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Toppie!Dan ga ik zo nog maar even wat ruimen, want het zit nu alweer bijna vol...
Dan ben ik nog wel even bezig!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ja ga eens aan de grote schoonmaak in augustus
nee, maar heb um zelf ook volgehad.. dus ik ken t probleemquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan ben ik nog wel even bezig!Enig idee hoeveel berichten er in een inbox passen?
En dan ben je daar net even lekker in pagina 8 aan het ruimen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, maar heb um zelf ook volgehad.. dus ik ken t probleemHet is ook irritant verwijderen, immers hij dan telkens terug naar t begin van de inbox springt
![]()
Ik wil gweoon een bericht kunnen lezen.. die zeggen verwijderen en dan doorspringen naar t vorige/volgende bericht!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En dan ben je daar net even lekker in pagina 8 aan het ruimen...
Ga maar lekker klagen in Feedback!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil gweoon een bericht kunnen lezen.. die zeggen verwijderen en dan doorspringen naar t vorige/volgende bericht!!!![]()
Geef dat eens door S_S jij werkt daar nu immers
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ga maar lekker klagen in Feedback!
Neuh.. Is gewoon de plaats om te reageren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt er ook last van he..
Waarvan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt er ook last van he..
Het lastige van een volle inbox te legen ..quote:
Genoeg mensen die willen neuken, je kan er vanuit gaan dat de meeste dat wel willen hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:51 schreef PushyGurl het volgende:
bah wie wil er nou neuken
De last is het grootst dat 'ie steeds volgegooid wordt, niet dat dat kutding verspringt als ik 'm wil legen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lastige van een volle inbox te legen ..
Ga klagen in FBquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De last is het grootst dat 'ie steeds volgegooid wordt, niet dat dat kutding verspringt als ik 'm wil legen!
Dat kan jij niet eens! Hadden we t laatst toch al eens overquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Neuh, ik zorg gewoon dat niemand mij meer een PM wil sturen!
Dat is waar ook...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan jij niet eens! Hadden we t laatst toch al eens over
In het geval, je bent een vrouw.... JA.... Dan komt er een lijstje van gegadigden. (Ik niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat als je "ik " zegt? krijg je dan een lijstje met gegadigden?
nee, eerst leeftijd en maten vermelden!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wel handig dat niemand je eerst wil leren kennen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
In het geval, je bent een vrouw.... JA.... Dan komt er een lijstje van gegadigden. (Ik niet.)
In het geval, je bent een man... NEE... Dan heb je geen lijstje.
hey hierboven werd wat anders gezegd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
nee, eerst leeftijd en maten vermelden!
ja maar die vind ik weer TE makkelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
hey hierboven werd wat anders gezegd.![]()
uhm. oke dan vergeet ik dat lijsje maar. ben slecht in foto's posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
ja maar die vind ik weer TE makkelijk.
een foto zou zelfs nog beter zijn dan slechts leeftijd en maten. maar met slechts die kan je alo een lijstje met gegadigden krijgen. echter dan kan je nog niet meteen een afspraak maken. do's en dont's moeten natuurlijk nog even besproken worden en dan moeten beide partijen goedkeuring geven.
Hoe kun je daar slecht in zijn??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm. oke dan vergeet ik dat lijsje maar. ben slecht in foto's posten.![]()
mailen mag ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm. oke dan vergeet ik dat lijsje maar. ben slecht in foto's posten.![]()
Sta niet graag met foto's op internet .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe kun je daar slecht in zijn??
Maakt ook niet uit, ben meer voor de "gezelligheid" op fok.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:03 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
mailen mag ook
en zonder foto zijn er hier vast genoeg te vinden hoordie zullen in de komende uren vast reageren
gezelligquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
Maakt ook niet uit, ben meer voor de "gezelligheid" op fok.![]()
haar PM systeem zal wel overbelast raken vandaagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Vrouwen die zeggen seks te willen, worden op Fok! binnen no time overspoeld met daarbij passende voorstellen..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
Overdag is hier niet veel te doen geloof ik.Mensen zijn dan saai aan het werk.
geloof me, dat maakt hier geen verschil!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn eerste post hier was een vraag geen bevestiging van "ja ik wil "
mag dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zou niet weten wat werk is. ben net in mijn vakantie weer opstraat gezet.
Blijkbaar is vakantie nemen een stout iets.
foei!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat gene wat ik tussen het fokken door doe
quote:
Maar maar het was geen vraag om spermdonoren hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:39 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
geloof me, dat maakt hier geen verschil!
Als je via uitzendburea werkt ja.quote:mag dat?![]()
en dan krijg je het antwoord maar het kan toch ook veilig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar het was geen vraag om spermdonoren hoor.
[..]
Als je via uitzendburea werkt ja.
@Bengeltje : Tnxquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
1 woordje maakt dat niet zomaar ff goed
je kan et welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
@Bengeltje : Tnx
@ U_T_N: Dit beter??![]()
![]()
Slechts een voorbode voor wat er kan gebeuren als je het zegt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn eerste post hier was een vraag geen bevestiging van "ja ik wil "
niet dat ik er niet van hou, dat is weer een ander verhaal.
Ik zou niet weten wat werk is. ben net in mijn vakantie weer opstraat gezet.
Blijkbaar is vakantie nemen een stout iets.
Top antwoord! U mag door voor de barman!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat gene wat ik tussen het fokken door doe
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Top antwoord! U mag door voor de barman!
Veilig is een must natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
en dan krijg je het antwoord maar het kan toch ook veilig.
oh, dat is wel kut. en nu weer op zoek?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Slechts een voorbode voor wat er kan gebeuren als je het zegt...
Wie is de barman?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Top antwoord! U mag door voor de barman!
Ik geloof dat CG daar nogal van in de wolken is?quote:
positief eerste gesprek? of nog geen gevoel bij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veilig is een must natuurlijk.![]()
Ergens een eerste gesprek gehad. Anders gewoon weer verder via
uitzendbureau, maar dan ergens anders.
[..]
Dan zal ik maar op mijn woorden gaan letten.
Ligt er maar weer helemaal aan, wat je met hem wil gaan doen he?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Die barman is leuk jahHij zei zaterdag dat ie er donderdag weer zou zijn.. dus moet ik er wel even langs he
In iedergeval z'n naam te weten komenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ligt er maar weer helemaal aan, wat je met hem wil gaan doen he?
Gesprek ging zelfs super, maar kan mijn gevoel zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
positief eerste gesprek? of nog geen gevoel bij?
moet je zeker doen want het is hier levensgevaarlijk hoor
Vertel eens wat meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Die barman is leuk jahHij zei zaterdag dat ie er donderdag weer zou zijn.. dus moet ik er wel even langs he
dan help ik je hopen dat dat wat gaat worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gesprek ging zelfs super, maar kan mijn gevoel zijn.
Er werd gezegd dat ze gingen kijken bij welk filiaal ik het beste paste. 2 keuzes.
Hoor het wel binnen 2wkn.
Levensgevaarlijk?Vertel, wat voor dingen gebeuren hier dan allemaal?
Tja... Het is "uberhaupt de vraag of je wel iets met een barman wil, behalve een one night stand.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In iedergeval z'n naam te weten komenDan nog of ie al bezet is
Maar zal niet veel inzitten.. immers hij moet werken he.![]()
Ik kan je wel even drie foto's van hem pm-en als je wiltquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer.Kan je niet stiekem een foto van hem maken?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan je wel even drie foto's van hem pm-en als je wilt
Vertel eens wat meer:
Zaterdagaaf.. ik ging uti met vriendin. Hij kwam op gegeven moment aan de draaibar (die niet draait) werken. Zei heel vrolijk hoi en vroeg hoe t ging. Kort gepraat. Maar terwijl hij werkte toch wel aardig wat oogcontact gemaakt enzo.. Maar weet niet wat zijn bedoelingen daarachter waren. Watn ze zijn daar gewoon erg gezellig, dus hoeft niks te betkeenen.. maar toen ik naar huis ging zei ie dus wel gewoon echt uit zichzelf dat ie er donderdag weer was. Miss kleine hint. Daar ga ik vanaaf dus miss achterkomen
Ik zal je zo even sturen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ja laat zien.
Een draaibar die niet draait. oke.![]()
Weet hij je naam? Als hij die zich herinnert is toch ook een hint.
Volgende keer dan eens proberen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal je zo even sturen..
Nee denk niet dat hij die weet.. of hij moet toevallig aan iemand gevraagd hebben die t zich zou kunnen herinneren haha..
Tnxquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgende keer dan eens proberen.Leuke foto's iig.
bengeltje kijk uit voor je het weet is je mailboxje volquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
sorryquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Een paar weken? Je bent ruim 3 maanden weggeweest!
De oude garde heb ik weggejaagd, sorry...
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ik zal julie wel laten weten hoe t ging.. goed of slecht
Gelijk gapen bij een nieuwe garde.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:10 schreef GewoneMan het volgende:
so heej... ik post een paar weken niet en ineens wisseling van de wacht alle oude posters zijn pleite en de nieuwe garde is volop aan het posten
sexy_sadie how are you doing (K) (de enige die ik "ken")
[..]
bengeltje kijk uit voor je het weet is je mailboxje vol![]()
is die barman bezet? ooooh jammer voor jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:29 schreef Cuegirllie het volgende:
`Gelijk maar even update; Leuke avond gehad, maar bezet
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:29 schreef Cuegirllie het volgende:
`Gelijk maar even update; Leuke avond gehad, maar bezet
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..](beetje late reactie) Dat is balen zeg.
Gelukkig zit er meer vis in de zee.
Hij zit wel op de goede plek, kan goed flirten.quote:
quote:
Ga dan nog even verder, van alleen "in je kut" raak ik niet opgewonden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef Rechterbal het volgende:
In je kut! MOEHHAHAHA
Hey dat lijkt wel op general.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
Normaal is dom ouwehoeren over alles en niks. En af en toe gaat t een keer over sex
dat heb ik tenminste tot nu toe geconstateerd
Meestal wel. best wel al een poosje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is hier erg gezellig hoor![]()
Maar je bent meestal in general SC te vinden?
ja sorry voor mijn newbie aktie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mensen die denken dat de SC over het onderwerp van het subforum moet gaan...
Was niet zozeer voor jou bedoeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja sorry voor mijn newbie aktie.
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Was niet zozeer voor jou bedoeld.
Ik ook .. gezelligquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ook .. gezelligGaan we samen happen
![]()
Leuk he!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn zo met zijn twee.
brb, moet even wat te drinken halen.
Ja ik ook.. hmm miss is hij niet helemaal helderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan links toch echt onze nicknamen zien, jij ook?![]()
Dat verklaart dat hij de linker niet ziet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja ik ook.. hmm miss is hij niet helemaal helder![]()
Ik stelde me voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan links toch echt onze nicknamen zien, jij ook?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat verklaart dat hij de linker niet ziet.![]()
Dat is aardig van je.quote:
Zal ik ook maar eens doen dan..quote:
Ik ben inmiddels 18, en ik zit een een stinkhol in Polen te wachten tot ik morgen kan bergbeklimmen op de Zakopanenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is aardig van je.![]()
Vertel eens wat meer, je bent 17 bijna 18. en wat nog?
Oja Bengeltje aangenaam, word ook wel eens kortaf B genoemd. * Bengeltje handje geeft.
En je hebt een leuke koekiesmonster als avatar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik ook maar eens doen dan..
Ik ben Cuegirllie.. en uh 21.. en verder niet veel interessants
owja afkorting.. CG in SC of Cue
Is dat leuk? Waarom zit je in een stinkhol.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:02 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 18, en ik zit een een stinkhol in Polen te wachten tot ik morgen kan bergbeklimmen op de Zakopanen![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En je hebt een leuke koekiesmonster als avatar.![]()
Ervaring is erg handig jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
Buiten dat moet je wel ervaring hebben, wil je tot internet seks komen.![]()
Oefenen, blijven oefenen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef Rechterbal het volgende:
Vuile loeder! het is omdat ik een onervaren internetsexman ben he!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:bestaat niet..
Niet bij de mannen en niet bij de vrouwen .. Gezocht opzowel Loeder als Vuile Loeder
Doe jij dat even lieverd, jij kan zo goed vrouwen overhalen,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:36 schreef heixei het volgende:
Nou, hierheen halen zou ik zeggen en kijken wat er gebeurt!
jij wil haar neuken.. of internetsex dan.. doe je best zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:36 schreef heixei het volgende:
Nou, hierheen halen zou ik zeggen en kijken wat er gebeurt!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet t al.. ze heeft geen fobo![]()
Dan vind ik dat ze al afgekeurd is hoor
Je moet eisen stellen stellen he..quote:
Psst dat was rechterbal, niet heixei.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij wil haar neuken.. of internetsex dan.. doe je best zou ik zeggen![]()
Jij wil toch ook wel???quote:
Ik heb er stukjes van gezien, vond het nu niet echt het kijken waard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff zit even die astrix en obelix film te kijken.. vind de tekenfilm toch echt veeeel en veeel leuker
Het is gelukkig wel t verhaal van de tekenfilms.. maar het is zooooo nep!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:46 schreef heixei het volgende:
Oh, is ie in't frans? Laatst een keer een Asterix&Obelix-film op tv gezien, althans, een klein stukje. Apartmaar vond het wel grappig.
Gratis drank.. wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:49 schreef Rechterbal het volgende:
Bah, polen zijn te gastvrij. Ik zeg dat ik NIET wil dat ze alles voor me betalen, zeg ik dat ik zin heb om naar de kroeg te gaan, krijg ik 50 zlt in me handen geduwd.
Dat is hier +- 20 bier.
Anders is het zo makkelijk hè.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil niet?Wat is het met die mannen van vandaag, zo onduidelijk.
'En nee, ik zit niet bij rijke'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gratis drank.. wat wil je nog meer![]()
Jij dist mij altijdquote:
neuken natuurlijk, oh wacht je vroeg het niet aan mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:48 schreef Bengeltje het volgende:
Hey heixei.
Cuegirllie en ik zijn er iig.
Te doen? uhm ja altijd wel, maar wat zou je graag willen?
En dat ben je niet, want?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:02 schreef erodome het volgende:
GDV GVD GVD, ik hoor nu op solar te zitten, soms is het leven hard, erg hard!!!!!
Er moeten dingen geregeld worden wbt werk, die moeten echt af......quote:
Da's minder, maar ja, werk gaat voor het meisje. Troost je, ik heb ook gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Er moeten dingen geregeld worden wbt werk, die moeten echt af......
Dus ipv lekker te feesten zit mijn liefje nu boven heel hard te werken....
Ja, dat soort berichtjes zijn altijd leukquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:01 schreef erodome het volgende:
Ach ja, je moet er wat voor over hebben je man straks gewoon lekker thuis te hebben ipv elke dag naar zijn werk en dan nog het eigen werk erbovenop he
Maar balen blijft het wel, zeker als je dan een berichtje krijgt van het is zo tof, jammer dat jullie er niet zijn
Ik denk 't. Tja, ik wil altijd wel, en jij?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Jah toch wel? hij heeft ook een gat hoor waar je wat kan instoppen
Juist wel en dan is het verstandig juist niet hier te gaan zitten posten, posten en neuken gaat minder goed samenquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist wel en dan is het verstandig juist niet hier te gaan zitten posten, posten en neuken gaat minder goed samen
Ik wil ook wel, maar ondertussen post ik hier. Doe ik toch iets verkeerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist wel en dan is het verstandig juist niet hier te gaan zitten posten, posten en neuken gaat minder goed samen
hij is goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Hey U_T_N... Hoe issie ermee dan?
Hee Einstein, je inbox zit vol.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ging dat maar.. doorneuken hier is niet echt een optie.. niet veel lekkere kerels ..
En doorwerken.. moet er wel werk zijn he
huh? Oke.. sorry.. effe legenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Hee Einstein, je inbox zit vol.
Heb je Linkerbal nu al gevonden??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:20 schreef Rechterbal het volgende:
fap*
Is hij nu al die tijd aan het zoeken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je Linkerbal nu al gevonden??
Linker zonder rechter is wel oke??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Tja sommigen hebben dat.. maar rechterbal zonder linkerbal, vind ik wel zielig.
Dat topic is al van 2006. en het klopt wel zo'n beetje wat erin staat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Misschien is dit een topic voor 'm: [vrouwen] Hoe denken jullie over een man met 1 bal?
Hey, dozen, doe dan lief en zeg lekkere dozen jah.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nee dozen, een topic voor hém, niet voor jullie!
Wie noem jij een doos!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nee dozen, een topic voor hém, niet voor jullie!
Oe die is goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
http://www.x-toys.nl/imag(...)ket_clear_purple.jpg
Deze
Had 'm is kapot.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
jah? Dat weet ik nog niet.. gaan we zo eens uittesten
Heb jij um?
Neuj, heb het ding toch echt wel een poosje gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
.....
Die dingen gaan soms zooo snel kapot.. niet leuk meer
Ging ie snel kadoek?
Ik heb wel iets waar je mee mag spelenquote:
Zal hier eens vragen of iemand er een probleem mee heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb wel iets waar je mee mag spelen![]()
Heeft geen last van slijtage![]()
Lol,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Je van mij met ajf's dingejte spelen hoorBeviel erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |