Nobody you know.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wie mag jij dan wel niet wezen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ohja, CG: prima als je 'm niet wilt volposten, maar als je je bericht edit, zie ik ook niet dat je wat heb toegevoegd en zit ik op een reactie van je te wachten...
Ik hoor net dat jij een kloon bent. En je hebt de oldbie trigger getriggerd. You are fucked girl. You are fucked.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kut, Krea, loopt die nog steeds vrij rond?
Ja klopt.. dat had ik ook kunnen doen.. Maar ach.. ben er niet zo bij deze morgen he.. dan krijg je dat soort rare praktijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kutoldbies ook altijd.
Braaf CG!Als je geen zin hebt om een nieuwe te openen, kan je het gewoon zeggen, er is vanzelf iemand die wat wil zeggen en er eentje opent.
Maar zet dat dan wel in je sluitpost, anders verwachten mensen misschien dat je er wél eentje gaat openen.
Vraag me toch af waar je steeds mee bezig bent deze week dat je steeds zo moe bent..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja klopt.. dat had ik ook kunnen doen.. Maar ach.. ben er niet zo bij deze morgen he.. dan krijg je dat soort rare praktijken
Ik vraag t me ook afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar je steeds mee bezig bent deze week dat je steeds zo moe bent..
quote:
Ohja, natuurlijk! De barman!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Maarja morgen uitslapen en vanaaf uitzicht op een lekkerding
quote:
Fuck, dat is waar ook...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je dan eerst even je inbox wilt legen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Fuck, dat is waar ook...Geef me 5 minuutjes!
![]()
Ben ik even blij dat ik me aan die 5 minuten heb gehouden!quote:
Adners had ik um niet kunnen versturen he!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik me aan die 5 minuten heb gehouden!
Nee, daarom was het wel handig dat ik op tijd klaar was...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Adners had ik um niet kunnen versturen he!
Anders had ik nog wel even gewacht hoor.. Geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, daarom was het wel handig dat ik op tijd klaar was...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Toppie!Dan ga ik zo nog maar even wat ruimen, want het zit nu alweer bijna vol...
Dan ben ik nog wel even bezig!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ja ga eens aan de grote schoonmaak in augustus
nee, maar heb um zelf ook volgehad.. dus ik ken t probleemquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan ben ik nog wel even bezig!Enig idee hoeveel berichten er in een inbox passen?
En dan ben je daar net even lekker in pagina 8 aan het ruimen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, maar heb um zelf ook volgehad.. dus ik ken t probleemHet is ook irritant verwijderen, immers hij dan telkens terug naar t begin van de inbox springt
![]()
Ik wil gweoon een bericht kunnen lezen.. die zeggen verwijderen en dan doorspringen naar t vorige/volgende bericht!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En dan ben je daar net even lekker in pagina 8 aan het ruimen...
Ga maar lekker klagen in Feedback!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil gweoon een bericht kunnen lezen.. die zeggen verwijderen en dan doorspringen naar t vorige/volgende bericht!!!![]()
Geef dat eens door S_S jij werkt daar nu immers
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ga maar lekker klagen in Feedback!
Neuh.. Is gewoon de plaats om te reageren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt er ook last van he..
Waarvan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt er ook last van he..
Het lastige van een volle inbox te legen ..quote:
Genoeg mensen die willen neuken, je kan er vanuit gaan dat de meeste dat wel willen hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:51 schreef PushyGurl het volgende:
bah wie wil er nou neuken
De last is het grootst dat 'ie steeds volgegooid wordt, niet dat dat kutding verspringt als ik 'm wil legen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lastige van een volle inbox te legen ..
Ga klagen in FBquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De last is het grootst dat 'ie steeds volgegooid wordt, niet dat dat kutding verspringt als ik 'm wil legen!
Dat kan jij niet eens! Hadden we t laatst toch al eens overquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Neuh, ik zorg gewoon dat niemand mij meer een PM wil sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |