MAAR BETERE OP!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:35 schreef Leandra het volgende:
Deze is veel te vroeg![]()
Ik ga wel ff in de FB vragen of ze m'n kunnen sluiten![]()
![]()
Vanzelfsprekend, met zo'n TTquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup.
Dit wordt dus duidelijk een topic van niveau.
Maar wel te vroegquote:
Nu maar hopen dat eventuele modjes nachtelijke humor weten te waarderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel te vroeg![]()
Kolere zeg... ik zit inmddels al ruim 2 uur te schateren van t lachen achter m'n PC om al die FB, SC en COS perikelen...... geweldige DGK avond![]()
Oei, wie hebben we nog over... Ik heb zojuist gemeld dat de mijne dicht kan. En die OP van mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, moet er niet ook iemand gaan zeiken dat Disana's COS moet blijven!?
Anders is iedereen voor die van HiDi en sluiten ze die van Disana gewoon...
Ik denk niet dat het geloofwaardig overkomt als IK de FB binnenren om voor JOUW topic te pleitenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, wie hebben we nog over... Ik heb zojuist gemeld dat de mijne dicht kan. En die OP van mij![]()
Ik ook hoor, 't is alleen een beetje ingewikkeld aan het worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel te vroeg![]()
Kolere zeg... ik zit inmddels al ruim 2 uur te schateren van t lachen achter m'n PC om al die FB, SC en COS perikelen...... geweldige DGK avond![]()
En ik kan natuurlijk ook niet ineens meer gaan roepen dat ik bij nader inzien vind dat HiDiHo voordringt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het geloofwaardig overkomt als IK de FB binnenren om voor JOUW topic te pleiten![]()
Vooral niet aangezien ik al heb zitten gillen dat die van HiDi beter is![]()
Och, technisch gezien was dat de bedoelingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik kan natuurlijk ook niet ineens meer gaan roepen dat ik bij nader inzien vind dat HiDiHo voordringt...
Nou, dan hebben we ons mooi in de nesten gewerkt........
Ja, en dat allemaal net terwijl ik verontwaardigd had lopen doen in de FB dat die van jou open moest blijvenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik kan natuurlijk ook niet ineens meer gaan roepen dat ik bij nader inzien vind dat HiDiHo voordringt...
Nou, dan hebben we ons mooi in de nesten gewerkt........
Staat het niet in de policy dat topics niet zomaar gesloten worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal net terwijl ik verontwaardigd had lopen doen in de FB dat die van jou open moest blijven
En dat Gert de edits dan terugleest en ziet dat Disana haar OP helemaal compleet had voor jij m kopieerde en zij m weer verwijderdequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, technisch gezien was dat de bedoeling![]()
Idee: 9
Uitvoering: 3![]()
I smell BIG trouble. En ik heb het natuurlijk weer allemaal gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat Gert de edits dan terugleest en ziet dat Disana haar OP helemaal compleet had voor jij m kopieerde en zij m weer verwijderde![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |