catfight is ladies onlyquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
En wat zou ze dan kunnen doen?
De politie bellen?![]()
Ach gut, had ze jouw paard beledigd?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
Wat ging er ook al weer vooraf aan die posting. Was het niet zo dat jij toen zo nodig de halve SC op z'n kop moest zetten met een scheld posting mijn kant op (1 waar de honden geen brood van lusten en me pm nog een week lang voor uit elkaar klapte)?
Ja ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Iemand die die posting nog heeft???
Zou die graag online zien nu we het erg toch over hebben.
Dit berichtje bevestigt je sorryquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee kutwijf, nog wakker ?
Ga lekker aan de warme melk en niet neuken, neem wat dadels en wat oordruppels. Zielige frust![]()
PM hoer en achterklap hoerIk heb sorry gezegd en je bent te dom om dat te accepteren. Zorg dat je een ui naast je bed legt en Gert op tijd meld dat Kleinzuske een ban moet hebben. Doe het wel via PM, dan komt het zeker goed. Vegateef
![]()
quote:
[SC # 217] En deze keer zonder stomme gifs!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Iemand die die posting nog heeft???
Zou die graag online zien nu we het erg toch over hebben.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
[SC # 217] En deze keer zonder stomme gifs!
Even terug gezocht.
ok ok ok ok ok okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had die hele valse kutveulen door het slijk gehaald, in de SC. Dat mag niet heb ik vernomen. Dat moet via PM
![]()
Gelukkig kreeg het gefrustreerde paard steun van prospera , de eend likker en kreeg ik de volle laag. Het was een heerlijke avond. ( geen kus)![]()
sorry, na Nadalquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het neuken?
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ok ok ok ok ok ok
Je kunt het niet laten hè
Hou eens op![]()
ok ok ok ok
Jij weet van geen ophouden he. Ga je eens normaal gedragen ofzo en hou op met allerlei mensen aan te valle ndie nu eenmaal toevallig een andere mening hebben dan jij of zich anders uiten. Alleen een stommeling denkt dat iedereen op dit fora precies het zelfde is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
Hee kutwijf, nog wakker ?
Ga lekker aan de warme melk en niet neuken, neem wat dadels en wat oordruppels. Zielige frust![]()
PM hoer en achterklap hoerIk heb sorry gezegd en je bent te dom om dat te accepteren. Zorg dat je een ui naast je bed legt en Gert op tijd meld dat Kleinzuske een ban moet hebben. Doe het wel via PM, dan komt het zeker goed. Vegateef
![]()
Je mag nooit een user door het slijk halen en jij doet dat toch niet? Je reageert alleen op post en niet op usersquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat hele valse kutveulen door het slijk gehaald, in de SC. Dat mag niet heb ik vernomen. Dat moet via PM
![]()
Gelukkig kreeg het gefrustreerde paard steun van prospera , de eend likker en kreeg ik de volle laag. Het was een heerlijke avond. ( geen kus)![]()
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij weet van geen ophouden he. Ga je eens normaal gedragen ofzo en hou op met allerlei mensen aan te valle ndie nu eenmaal toevallig een andere mening hebben dan jij of zich anders uiten. Alleen een stommeling denkt dat iedereen op dit fora precies het zelfde is.
Overigens doet schelden geen pijn hoor![]()
Dat was een wannabee verhaalquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het neuken?
En toch stop je er niet mee. Jou zouden ze eens een ban aan je reet moeten plakken. Graag voor een week ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:Ik heb dat hele valse kutveulen door het slijk gehaald, in de SC. Dat mag niet heb ik vernomen. Dat moet via PM
![]()
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je mag nooit een user door het slijk halen en jij doet dat toch niet? Je reageert alleen op post en niet op users![]()
Watvoor volle laag kreeg je, ik heb je alleen maar met volle respect behandeld.
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
En toch stop je er niet mee. Jou zouden ze eens een ban aan je reet moeten plakken. Graag voor een week ofzo.
een soort stoere leugenquote:
Ik ken ze.quote:
maar nu ga ik echtquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ken ze.
Wel gezellig trouwens dat de modjes weg zijn![]()
De mensen die dat het hardst roepen zijn zelf de gene die vaak in de persoonlijke aanval gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef Talitha het volgende:
Zolang we maar niet persoonlijk worden hè.
![]()
En jij zegt dat schelden jou geen pijn doet, maar je gaat toch op een lafhartige en geniepige manier om een ban zeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
De mensen die dat het hardst roepen zijn zelf de gene die vaak in de persoonlijke aanval gaan.
Allemaal praatjes, maar truste in je kartonnen huisje in die steegquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
maar nu ga ik echt![]()
![]()
Tennis in bed kijken en dan wilde sex ( als Nadal wint) geen leugen![]()
Truste schoonheid![]()
Bedoel je mij?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
De mensen die dat het hardst roepen zijn zelf de gene die vaak in de persoonlijke aanval gaan.
Lees de vorige Cos maar eens, dan piep je wel andersquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedoel je mij?![]()
Persoonlijk vind ik het nu wel wat ver gaan allemaal. Tis hier verdorie toch geen pestshow?![]()
Welnee, ik zeur helemaal niet om een ban. Dan zou ik iemand moeten gaan pm'en. Dat is me te veel werk voor zo iemand.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:46 schreef APK het volgende:
En jij zegt dat schelden jou geen pijn doet, maar je gaat toch op een lafhartige en geniepige manier om een ban zeuren.
Nou Nouquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
En jij zegt dat schelden jou geen pijn doet, maar je gaat toch op een lafhartige en geniepige manier om een ban zeuren.
Vind ik ook. Wilde hem eigenlijk temmen maar hij was al dicht. Wist niet of dat dan zin had.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
Lees de vorige Cos maar eens, dan piep je wel anders![]()
Het is hier een FB-show zonder modjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bedoel je mij?![]()
Persoonlijk vind ik het nu wel wat ver gaan allemaal. Tis hier verdorie toch geen pestshow?![]()
Die heb ik gelezen. Daarom zeg ik het ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees de vorige Cos maar eens, dan piep je wel anders![]()
Gaat die COS niet over COS dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen. Daarom zeg ik het ook.![]()
Ja waar zijn alle vaste modjes en inval modjes?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Het is hier een FB-show zonder modjes![]()
Het leek meer een cursus 'hoe leer ik schelden in 30 minuten'.quote:
Fiets was gestolen bij het stationquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja waar zijn alle vaste modjes en inval modjes?
Staan ze met lekke fietsbanden?
Ik heb nog een half uurtjequote:Op zondag 12 augustus 2007 01:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het leek meer een cursus 'hoe leer ik schelden in 30 minuten'.![]()
Tis een zelfstudie-cursus.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
Kan bij deze COS het DGK/ gedeelte even uit de TT gehaald worden?? Het is zo wel erg dubbelop
http://forum.fok.nl/topic/1062665 inmiddels niet meer van belang... het onderstaande nog wel:
En deze kan dicht wegens te laat/dubbel: [COS # 2263]Koken?Dennix bested liever.
En damn... de FB nalezen kost inmiddels meer tijd dan de SC nalezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[SC # 248] Gezelligheid troef
Mag dicht
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
In de hoop dat er nog een mod van welk subforum dan ook nog tevoorschijn komt, even een paar FB verzoekjes op herhaling....
ik wilde het net zeggen...quote:
Volgens mij ben je er wel redelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoo als het goed is zijn we weer redelijk up to date
Als ik nog dingen vergeten ben meldt het dan even!!
Ik heb al wat posts ge-edit maar dat is nu allemaal al verleden tijd. Nu nog eens editen heeft ook geen zin meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er wel redelijk.
Tenzij je nog even wat scheld postings enzo wil weg swabberen (en wat mensen) maar dat is geheel aan jou.
Bedankt trouwens voor deze rappe reactie [afbeelding]
Voor mijn tere zieltje: [FB # 12] 2 Feedback or not 2 Feedback Deze ook even weg ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb al wat posts ge-edit maar dat is nu allemaal al verleden tijd. Nu nog eens editen heeft ook geen zin meer.En ik heb maar ruimte voor 2 extra man/vrouw in mijn bed dus welke users ik dan mee neem weet ik nog niet
![]()
Heb je ook alles gevolgd in de COS?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb al wat posts ge-edit maar dat is nu allemaal al verleden tijd. Nu nog eens editen heeft ook geen zin meer.En ik heb maar ruimte voor 2 extra man/vrouw in mijn bed dus welke users ik dan mee neem weet ik nog niet
![]()
Voor de mensen die verrot gescholden werden is het vast nog geen verleden tijdquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Linkjes?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je ook alles gevolgd in de COS?
Ik zie wel een COS met een Topic report daar ga ik nu even kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je ook alles gevolgd in de COS?
Beetje laat Mod, wacht ff ik kan er ook eentje tegenaan gooienquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie wel een COS met een Topic report daar ga ik nu even kijken.
Kan je eigenlijk nog topic's reporten die al dicht zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
Beetje laat Mod, wacht ff ik kan er ook eentje tegenaan gooien![]()
COS 2264quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Linkjes?
Je maakt nu misbruik van een mod die misschien wel moe is en naar bed wil. Misbruik omdat jij jezelf ook meermaals en veelvuldig schandalig hebt misdragen tegenover anderen, niet in de laatste plaats mij. Je hebt alleen maar het geluk gehad dat onze eigen mods wat coulanter waren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor mijn tere zieltje: [FB # 12] 2 Feedback or not 2 Feedback Deze ook even weg ofzo?
Ik zou eerst maar is bedenken hoe je ze thuis krijgt. Met z'n 3 op een fiets is krapjes.
Maar ik zou toch wel graag zien dat er met de hele zooi van dit weekend wat word gedaan, zeker omdat dit niet de eerste keer is dat sommige mensen wel erg uit de band springen...
ONZ modden is makkelijkerquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
COS 2264 heb ik gehad nu.
Noem jij het maar schijnheilig gehuilebalk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
Je maakt nu misbruik van een mod die misschien wel moe is en naar bed wil. Misbruik omdat jij jezelf ook meermaals en veelvuldig schandalig hebt misdragen tegenover anderen, niet in de laatste plaats mij. Je hebt alleen maar het geluk gehad dat onze eigen mods wat coulanter waren.
Ik ben een nachtbraker maar dat doet er niet toe, die reactie gaat gewoon te ver. Het is jammer dat ik zo laat kom binnenvallen nu krijg ik de sfeer niet goed mee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt nu misbruik van een mod die misschien wel moe is en naar bed wil. Misbruik omdat jij jezelf ook meermaals en veelvuldig schandalig hebt misdragen tegenover anderen, niet in de laatste plaats mij. Je hebt alleen maar het geluk gehad dat onze eigen mods wat coulanter waren.
Ik hoef alleen maar te denken aan hoe lang jij ongestraft bezig bent geweest om te kunnen zeggen dat je wel kunt uitdelen maar niet kunt innen. Erg schijnheilig, dit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Noem jij het maar schijnheilig gehuilebalk.
Als ik jou een hak zet krijg ik meteen van minstens 2 modden een pm dat dat niet mag en een paar andere mensen krijgen waarschuwingen voor bannen.
Maar kleinzusje mag wel even zonder reden 3 mensen totaal verrrot schelden zonder dat er wat gebeurt? Vergeet niet dat dit al de 2de keer is dat ik zulke teksten van haar over me heen krijg. En vergeet niet dat bv BQ helemaal niet eens aanwezig was.
Dus ja misschien vind jij het overdreven, maar ik niet. En ik maak geen misbruik van wie dan ook. SF kan opstaan en weglopen wanneer ie dat wil. Klaar
Is ook niet nodig, het was out of the blue.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben een nachtbraker maar dat doet er niet toe, die reactie gaat gewoon te ver. Het is jammer dat ik zo laat kom binnenvallen nu krijg ik de sfeer niet goed mee.![]()
Precies, het is gisteren al gebeurd en als het al een kwestie is, dan is het volgens mij veel redelijker tegenover jou om hem door de reguliere mods af te laten handelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben een nachtbraker maar dat doet er niet toe, die reactie gaat gewoon te ver. Het is jammer dat ik zo laat kom binnenvallen nu krijg ik de sfeer niet goed mee.![]()
Zijn wij het nu met elkaar eensch!?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, het is gisteren al gebeurd en als het al een kwestie is, dan is het volgens mij veel redelijker tegenover jou om hem door de reguliere mods af te laten handelen![]()
Ik kan prima innen, ook de vorige keer. Weet je wat vals is? Doen alsof er niks gebeurt is terwijl Kz soms zomaar uit het niks begint te schelden en mensen daar bij betrekt die er niks mee te maken heeft. Die er situaties bij haalt die er niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Ik hoef alleen maar te denken aan hoe lang jij ongestraft bezig bent geweest om te kunnen zeggen dat je wel kunt uitdelen maar niet kunt innen. Erg schijnheilig, dit.
Feit is dat ik wist dat het topic getemt was en dat ik er dus van uit ging dat er redelijk snel iemand af zou gaan op die tem en wat hier stond. Vervolgens komt er 2 dagen niemand, ik zie iemand online en ik pm die persoon. Zelfs zonder iets te insuineren maar gewoon om te vragen te kijken naar het geen hier staat.quote:
Behoorlijk eens, zou ik zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn wij het nu met elkaar eensch!?![]()
![]()
Ik inventariseer gewoon alles dat ik tegenkom en dan zien we wel verderquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, het is gisteren al gebeurd en als het al een kwestie is, dan is het volgens mij veel redelijker tegenover jou om hem door de reguliere mods af te laten handelen![]()
Klets niet. Je verwijst naar een post in de FB en naar een COS. Dan verwacht je dus wel degelijk actie van FB. Je had ook kunnen wachten op de terugkomst van onze vaste mods, maar ik schat zo in dat je je kansen bij FB groter achtte.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Feit is dat ik wist dat het topic getemt was en dat ik er dus van uit ging dat er redelijk snel iemand af zou gaan op die tem en wat hier stond. Vervolgens komt er 2 dagen niemand, ik zie iemand online en ik pm die persoon. Zelfs zonder iets te insuineren maar gewoon om te vragen te kijken naar het geen hier staat.
Meer niet, niet minder.
Maar je hebt al een post uit de FB weggehaald voor Veulen. Het probleem is dat die dingen een geschiedenis hebben en dus niet per se ongeschikt zijn voor de FB. Maar ik loof je voor je inzet, dat weer welquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik inventariseer gewoon alles dat ik tegenkom en dan zien we wel verderIs voor mij n collega's ook wel zo prettig
![]()
Waar zitten die gasten eigenlijk de laatste tijd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
de terugkomst van onze vaste mods, .
Nee, niet voor Veulen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je hebt al een post uit de FB weggehaald voor Veulen. Het probleem is dat die dingen een geschiedenis hebben en dus niet per se ongeschikt zijn voor de FB. Maar ik loof je voor je inzet, dat weer wel![]()
Ik vind het niet zo geweldig dat de FB post is verwijderd omdat het een kwestie is tussen verschillende users (niet met mij) die de mods misschien anders zouden beoordelen als FB onderwerp.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, niet voor Veulen!Ik werd enkel gewezen op dingen. Ik mod omdat ik zelf vind dat er iets moet gebeuren, niet omdat in dit geval Veulen vind dat er iets moet gebeuren.
Goh ik wist niet dat jij mijn pm's kon lezen... Toch knapquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
Klets niet. Je verwijst naar een post in de FB en naar een COS. Dan verwacht je dus wel degelijk actie van FB. Je had ook kunnen wachten op de terugkomst van onze vaste mods, maar ik schat zo in dat je je kansen bij FB groter achtte.
Tja. Duidelijk, Veulen. Je hebt prima werk verricht...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goh ik wist niet dat jij mijn pm's kon lezen... Toch knap![]()
En verder verwijs ik inderdaad naar iets omdat daar om gevraagd word. Dat kun je best zelf ook lezen want dat staat gewoon op de vorige blz. Verder bepaal ik niet wat hij er mee doet.
En natuurlijk, ik ben een ecowistisch (hoe je dat ook schrijft) en verwijs ook naar de dingen die mij raken. Maar er is geen wet die zegt dat alles wat aangewezen word ook verdwijnen moet.
Ik die post ge-edit omdat het totaal niets met Feedback te maken had. Enkel een post vol met scheldwoorden en verwensingen. Zo gaan we niet met elkaar om. Los gezien van de geschiedenis tussen die 2 users.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo geweldig dat de FB post is verwijderd omdat het een kwestie is tussen verschillende users (niet met mij) die de mods misschien anders zouden beoordelen als FB onderwerp.
Maar goed, iedereen doet om zijn eigen redenen goed zijn best, en jou valt niets te verwijten![]()
Prima, het is aan jou om dat te beoordelen. Ik houd erover opquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik die post ge-edit omdat het totaal niets met Feedback te maken had. Enkel een post vol met scheldwoorden en verwensingen. Zo gaan we niet met elkaar om. Los gezien van de geschiedenis tussen die 2 users.
Dat heerst al dagen.... ik heb er ook al last vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn wij het nu met elkaar eensch!?![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
Maar ik zou toch wel graag zien dat er met de hele zooi van dit weekend wat word gedaan, zeker omdat dit niet de eerste keer is dat sommige mensen wel erg uit de band springen...
Zelfde! slaap lekker straks!quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima, het is aan jou om dat te beoordelen. Ik houd erover opAlvast welterusten gewenst
![]()
Donder toch op met je scanman-achtige verkapte banaanvragen.quote:
Pm heeft kleinzusje niet en die topic report was al door iemand gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:33 schreef APK het volgende:
Donder toch op met je scanman-achtige verkapte banaanvragen.
Als je een echt wijf bent los je dit soort zaken zelf op ipv PM's of topic reports te sturen.
Heb jij idd helemaal niet nodig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Veulen het volgende:
Pm heeft kleinzusje niet en die topic report was al door iemand gemaakt.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
En toch stop je er niet mee. Jou zouden ze eens een ban aan je reet moeten plakken. Graag voor een week ofzo.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
Tenzij je nog even wat scheld postings enzo wil weg swabberen (en wat mensen) maar dat is geheel aan jou.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
Kan je eigenlijk nog topic's reporten die al dicht zijn?
(Vast ene stomme vraag)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
ik zie iemand online en ik pm die persoon.
Nou kijk....quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef Copycat het volgende:
Waar gaat dit in hemelsnaam allemaal over.
Een storm in een paar goedgevulde glazen wijn, dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:39 schreef Mike1964 het volgende:
Dat dus.., niets dus....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:01 schreef akveor het volgende:
BERICHT VERWIJDERD
Sorry verkeerde topic
En mag er een spatie tussen het # teken en de 2quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Peter6000 het volgende:
KAN ER MET SPOED WAT AAN DAT EERSTE HAAKJE GEDAAN WORDEN.![]()
Wat is je-weet-wel weer vreselijk prominent aanwezig he.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En mag er een spatie tussen het # teken en de 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |