abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52451913
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:49 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Nou nee, ik doe al mee sinds BB5, en daar hadden we zelfs een userspel waarbij users elkaar iedere dag plus en min punten mochten geven, uiteraard met argumentatie.
Dat was erg leuk, het forum draait om de users.

DGK is zeg maar een gezamenlijk ding waardoor er users zijn, maar als iedereen alleen maar over DGK zou posten, en niet over elkaar, zou het wel erg saai worden.
Dan heb ik dit hele subforum altijd verkeerd begrepen
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:21:19 #277
128220 Peter6000
pi_52452127
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan heb ik dit hele subforum altijd verkeerd begrepen
min 2
pi_52454577
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:21 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

min 2
Sta ik nu op -713?
  FOK!Babe vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:50:24 #279
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52456291
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Sta ik nu op -713?
+723
Vanwege de kekke offtopic meuk in FB en uw guitige avatarst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Babe vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:26:10 #280
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52460378
styl haar

Wie trapt 'm een ander subforum in?
pi_52460686
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
styl haar

Wie trapt 'm een ander subforum in?
Dank je! En op naar lifestile
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52468965
Paddy
Ik ben net online en las de SCs terug. Ik zag dat je niet wist wie ik was en graag wat info wil. Nou kunnen Mods en Ads mij via PM wel bereiken, maar users niet
Liever geef ik in de FB antwoord op vragen dan achter de schermen, maar ik begrijp dat dat niet zo gewenst is als je namen wilt noemen.
Tevens kun je in mijn postgeschiedenis kijken om een indruk te krijgen van verschillende Cossen waar ik en anderen in gepost hebben. Ik ben begonnen in COS # 208.
Tevens heb ik vele OPs gemaakt, dus dat maakt het zoeken makkelijk. Dan kijk je even in mijn geschiedenis bij Cossen en zie je meteen KZ staan.
Ook kennen Gert, Yvonne, Avonne en Day me een beetje.
Ik word ook wel modlikker, Adslet, kutwijf , Fbslet, Coshoer of SC slet genoemd. Maar daar heb ik geen problemen mee. Zelf heb ik het woord: kutwijf afgelopen weekend wat vaak laten vallen, maar heb daar meestal wel alternatieven voor ( andere benamingen).
Ik heb een grote liefde voor een aantal posters, maar heb er met weinig prive contact. Tevens hou ik erg van sport.
Wil je feedback dan ben je van harte welkom het liefs hier dus
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52469344
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Paddy
Ik ben net online en las de SCs terug. Ik zag dat je niet wist wie ik was en graag wat info wil. Nou kunnen Mods en Ads mij via PM wel bereiken, maar users niet
Liever geef ik in de FB antwoord op vragen dan achter de schermen, maar ik begrijp dat dat niet zo gewenst is als je namen wilt noemen.
Tevens kun je in mijn postgeschiedenis kijken om een indruk te krijgen van verschillende Cossen waar ik en anderen in gepost hebben. Ik ben begonnen in COS # 208.
Tevens heb ik vele OPs gemaakt, dus dat maakt het zoeken makkelijk. Dan kijk je even in mijn geschiedenis bij Cossen en zie je meteen KZ staan.
Ook kennen Gert, Yvonne, Avonne en Day me een beetje.
Ik word ook wel modlikker, Adslet, kutwijf , Fbslet, Coshoer of SC slet genoemd. Maar daar heb ik geen problemen mee. Zelf heb ik het woord: kutwijf afgelopen weekend wat vaak laten vallen, maar heb daar meestal wel alternatieven voor ( andere benamingen).
Ik heb een grote liefde voor een aantal posters, maar heb er met weinig prive contact. Tevens hou ik erg van sport.
Zoek je een date?
pi_52470119
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Paddy
-knip-

Het enige wat ik zag dat mensen het over KZ hadden en dat ik dacht dat het een onderdeel was van DGK Dus moest eerst vragen wie of wat er met KZ werd bedoeld. Dat het een afkorting was van een username kreeg ik later te horen.

Niets om uitgebreide PM contacten over te moeten onderhouden. Stalk...euh ..observeren heb ik uiteraard meteen gedaan nadat ik dus hoorde wat KZ betekende.

Heb meteen de douche aangezet om de stofdeeltjes uit mijn geliefde mep....euh hulpstuk te halen .
Wist je dat dit voorwerp voor meerdere doeleinden gebruikt kan worden dan alleen het stof uit matten kloppen?

Ik ga er gewoon vanuit dat je een voorbeeldige user bent vanaf nu
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_52472933
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 02:03 schreef paddy het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat je een voorbeeldige user bent vanaf nu
Er zijn anderen geweest die je uit je slaap hebben gehouden lees ik
ps. mn sig staat nog gewoon ongedit op het forum, dus mocht je je vervelen
pi_52473068
pi_52473268
paddy
Ik heb even wat vrijwilligerswerk gedaan, omdat Peter6000 er niet was. Heb wat inleestopics voor je geupt en het COSmeldhoekje aangepast ( meestal het klusje van Leandra)
veel plezier
pi_52473407
[DGK] Streamverslagen
verdwaalde Cosser, post mag weg
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:57:29 #289
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52473462
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK] Streamverslagen
verdwaalde Cosser, post mag weg
Check
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:35:06 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52475281
Hoi mensen, even een update na een dikke week niet op internet te hebben gezeten: vorige week vrijdagnacht ben ik tijdens het uitgaan van een trap gevallen en met m'n hoofd op het beton terechtgekomen. In de loop van zaterdag kwam ik weer bij op de intensive care. Er zijn wat dingen stuk in m'n hoofd. Vanochtend ben ik thuisgekomen. Tijdelijk, want morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik hoop eind volgende week weer een beetje aktief mee te kunnen gaan doen hier. Voorlopig heb ik vooral een enorme ruis in m'n hoofd, knallende koppijn en de aandachtscurve van een gieter.
Ik ga later vandaag alles bijlezen, misschien tot dan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_52475605
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
Hoi mensen, even een update na een dikke week niet op internet te hebben gezeten: vorige week vrijdagnacht ben ik tijdens het uitgaan van een trap gevallen en met m'n hoofd op het beton terechtgekomen. In de loop van zaterdag kwam ik weer bij op de intensive care. Er zijn wat dingen stuk in m'n hoofd. Vanochtend ben ik thuisgekomen. Tijdelijk, want morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik hoop eind volgende week weer een beetje aktief mee te kunnen gaan doen hier. Voorlopig heb ik vooral een enorme ruis in m'n hoofd, knallende koppijn en de aandachtscurve van een gieter.
Gertje toch! Dat klinkt wel ernstig. Zo'n harde kop heb je dus blijkbaar toch niet.

Fijn dat je even komt laten weten hoe het met je gaat. Doe rustig aan ( ik zou niet teveel gaan bijlezen ) en tot snel weer.

edit: En laat je de zustertjes een beetje met rust?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_52475777
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
Hoi mensen, even een update na een dikke week niet op internet te hebben gezeten: vorige week vrijdagnacht ben ik tijdens het uitgaan van een trap gevallen en met m'n hoofd op het beton terechtgekomen. In de loop van zaterdag kwam ik weer bij op de intensive care. Er zijn wat dingen stuk in m'n hoofd. Vanochtend ben ik thuisgekomen. Tijdelijk, want morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik hoop eind volgende week weer een beetje aktief mee te kunnen gaan doen hier.
Eh, nee, hoor.
quote:
Voorlopig heb ik vooral een enorme ruis in m'n hoofd, knallende koppijn en de aandachtscurve van een gieter.
Da's mooi kut, man.
quote:
Eh, nee, hoor.

Volgens mij ga jij lekker niet achter de pc zitten en gewoon languit op de bank enzo.
Anders krijg je gewoon een ban.

Toch
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_52475811
Gert
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:10:23 #294
128220 Peter6000
pi_52475865
Gert, sterkte met je hoofd.
Ik ga ervan uit dat de dingen die stuk zijn weer gerepareerd kunnen worden????

En neem in plaats van 250 topics doorlezen gewoon kontakt op met de gastmoderatrice PADDY, die kan je bijpraten en doorverwijzen naar een interessante discussie over de gang van zaken in de COS.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:36:34 #295
6941 APK
Factual, I think.
pi_52476298
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:10 schreef Peter6000 het volgende:

En neem in plaats van 250 topics doorlezen gewoon kontakt op met de gastmoderatrice PADDY, die kan je bijpraten en doorverwijzen naar een interessante discussie over de gang van zaken in de COS.
Dat helpt echt tegen knallende koppijn.
Gert, ga lekker over het strand banjeren oid en beterschap.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52476496
paddy, avonne, SF of Petre
er is weer een COS jostie de boel aan het verkloten
pi_52476872
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:10 schreef Peter6000 het volgende:
Gert, sterkte met je hoofd.
Ik ga ervan uit dat de dingen die stuk zijn weer gerepareerd kunnen worden????

Ammehoela! Die gaat op de bank zoals Smoophy zegt. Hersenschudding lijkt het me en wil je niet je hele leven iedere keer hoofdpijn hebben? Zou ik toch maar rust nemen.

@GertFOK! komt wel weer hoor.

Avonne was degene die het allemaal goed aanpakte hoor
pi_52476928
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:46 schreef kleinzusje het volgende:
paddy, avonne, SF of Petre
er is weer een COS jostie de boel aan het verkloten
Ik zal gaan kijken. Als er al niet iemand bezig is.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:05:30 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52477902
Gert, beterschap en heel veel sterkte
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52477903
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:12 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zal gaan kijken. Als er al niet iemand bezig is.
Avonne was al bezig, las ik. Maar hij luisterde niet. En ik ben vandaag ik een heerlijke modlikhelp bui
TVP mag niet Paddy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')