Dan heb ik dit hele subforum altijd verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou nee, ik doe al mee sinds BB5, en daar hadden we zelfs een userspel waarbij users elkaar iedere dag plus en min punten mochten geven, uiteraard met argumentatie.
Dat was erg leuk, het forum draait om de users.
DGK is zeg maar een gezamenlijk ding waardoor er users zijn, maar als iedereen alleen maar over DGK zou posten, en niet over elkaar, zou het wel erg saai worden.
min 2quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb ik dit hele subforum altijd verkeerd begrepen![]()
+723quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je! En op naar lifestilequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
styl haar
Wie trapt 'm een ander subforum in?
Zoek je een date?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Paddy
Ik ben net online en las de SCs terug. Ik zag dat je niet wist wie ik was en graag wat info wil. Nou kunnen Mods en Ads mij via PM wel bereiken, maar users niet![]()
Liever geef ik in de FB antwoord op vragen dan achter de schermen, maar ik begrijp dat dat niet zo gewenst is als je namen wilt noemen.
Tevens kun je in mijn postgeschiedenis kijken om een indruk te krijgen van verschillende Cossen waar ik en anderen in gepost hebben. Ik ben begonnen in COS # 208.
Tevens heb ik vele OPs gemaakt, dus dat maakt het zoeken makkelijk. Dan kijk je even in mijn geschiedenis bij Cossen en zie je meteen KZ staan.
Ook kennen Gert, Yvonne, Avonne en Day me een beetje.
Ik word ook wel modlikker, Adslet, kutwijf , Fbslet, Coshoer of SC slet genoemd. Maar daar heb ik geen problemen mee. Zelf heb ik het woord: kutwijf afgelopen weekend wat vaak laten vallen, maar heb daar meestal wel alternatieven voor ( andere benamingen).
Ik heb een grote liefde voor een aantal posters, maar heb er met weinig prive contact. Tevens hou ik erg van sport.
Wil je feedback dan ben je van harte welkomhet liefs hier dus
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Paddy
Ik ben net online en las de SCs terug. Ik zag dat je niet wist wie ik was en graag wat info wil. Nou kunnen Mods en Ads mij via PM wel bereiken, maar users niet![]()
-knip-
Wil je feedback dan ben je van harte welkomhet liefs hier dus
![]()
Er zijn anderen geweest die je uit je slaap hebben gehouden lees ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:03 schreef paddy het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat je een voorbeeldige user bent vanaf nu![]()
Checkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK] Streamverslagen
verdwaalde Cosser, post mag weg![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
Hoi mensen, even een update na een dikke week niet op internet te hebben gezeten: vorige week vrijdagnacht ben ik tijdens het uitgaan van een trap gevallen en met m'n hoofd op het beton terechtgekomen. In de loop van zaterdag kwam ik weer bij op de intensive care. Er zijn wat dingen stuk in m'n hoofd. Vanochtend ben ik thuisgekomen. Tijdelijk, want morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik hoop eind volgende week weer een beetje aktief mee te kunnen gaan doen hier. Voorlopig heb ik vooral een enorme ruis in m'n hoofd, knallende koppijn en de aandachtscurve van een gieter.
Ik ga later vandaag alles bijlezen, misschien tot dan.
Eh, nee, hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
Hoi mensen, even een update na een dikke week niet op internet te hebben gezeten: vorige week vrijdagnacht ben ik tijdens het uitgaan van een trap gevallen en met m'n hoofd op het beton terechtgekomen. In de loop van zaterdag kwam ik weer bij op de intensive care. Er zijn wat dingen stuk in m'n hoofd. Vanochtend ben ik thuisgekomen. Tijdelijk, want morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik hoop eind volgende week weer een beetje aktief mee te kunnen gaan doen hier.
Da's mooi kut, man.quote:Voorlopig heb ik vooral een enorme ruis in m'n hoofd, knallende koppijn en de aandachtscurve van een gieter.
Eh, nee, hoor.quote:Ik ga later vandaag alles bijlezen, misschien tot dan.
Dat helpt echt tegen knallende koppijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:10 schreef Peter6000 het volgende:
En neem in plaats van 250 topics doorlezen gewoon kontakt op met de gastmoderatrice PADDY, die kan je bijpraten en doorverwijzen naar een interessante discussie over de gang van zaken in de COS.
Ammehoela! Die gaat op de bank zoals Smoophy zegt. Hersenschudding lijkt het me en wil je niet je hele leven iedere keer hoofdpijn hebben? Zou ik toch maar rust nemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:10 schreef Peter6000 het volgende:
Gert, sterkte met je hoofd.
Ik ga ervan uit dat de dingen die stuk zijn weer gerepareerd kunnen worden????
En neem in plaats van 250 topics doorlezen gewoon kontakt op met de gastmoderatrice PADDY, die kan je bijpraten en doorverwijzen naar een interessante discussie over de gang van zaken in de COS.
Ik zal gaan kijken. Als er al niet iemand bezig is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:46 schreef kleinzusje het volgende:
paddy, avonne, SF of Petre
er is weer een COS jostie de boel aan het verkloten![]()
Avonne was al bezig, las ik. Maar hij luisterde niet. En ik ben vandaag ik een heerlijke modlikhelp buiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zal gaan kijken. Als er al niet iemand bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |