Hallo Liess,quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef Liess het volgende:
Bij welke mod mag ik een klacht indienen?
Dat kan bij mij, zolang de rest van de mods afwezig isquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef Liess het volgende:
Bij welke mod mag ik een klacht indienen?
Checkquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
Zou iemand er voor mij maandag van willen maken
[DGK] De uitzending van maandag 13 augustus 2007
Ik kan het topic niet terugvinden waarin Danny het er zelf over heeft... dat de banner niet verwijderd kan worden omdat de roulatie door Google wordt bepaald. Maar je zou best eens gelijk kunnnen hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:54 schreef APK het volgende:
Ik denk dat ze achter de schermen snel iets aan die Peugeot banner moeten doen.
Ze zijn hier -begrijpelijk- niet zo blij met addblockers en zo'n topic gaat meteen op slot.![]()
Geef het een week en die ad is weg, komt er weer een nieuw, hij is irritant maar ja danny kan moeilijk heel degoogle banner stoppen, kost behoorlijk watquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet terugvinden waarin Danny het er zelf over heeft... dat de banner niet verwijderd kan worden omdat de roulatie door Google wordt bepaald. Maar je zou best eens gelijk kunnnen hebben.
Dat zou ik ook nooit van Danny verlangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geef het een week en die ad is weg, komt er weer een nieuw, hij is irritant maar ja danny kan moeilijk heel degoogle banner stoppen, kost behoorlijk wat
Een week is veel te lang.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
Geef het een week en die ad is weg, komt er weer een nieuw, hij is irritant maar ja danny kan moeilijk heel degoogle banner stoppen, kost behoorlijk wat
Ik moet trouwens zeggen dat ik maar weinig problemen hebquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit van Danny verlangenMaar als je hele systeem vastloopt, dan is het geen grap meer, en wil je er toch even iets aan doen als je wilt Fokken.
En je ziet de Peugeot banner welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik maar weinig problemen heb
Ja, laatst hoorde ik ook iedereen erover klagen en had ik ook geen problemenquote:
Ik heb ook firefox en het is zo verholpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:15 schreef ppi het volgende:
Dit lijkt te helpen voor Firefox gebruikers:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/433
Met dank aan
Die Peugeot banner...
Die ik nu ban naast veel andere K reclame![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |