Als je een beetje kunt roflcopteren, moet dat lukken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]ja alleen lijkt die me moeilijk te simuleren
Die is wel fokking cool zegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef mcwops het volgende:
kleurtjes doen t ook goed![]()
[afbeelding]
geeft een hele nieuwe dimensie aan de naam zwelgjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
Die is wel fokking cool zeg![]()
Je zou 't maar hebben
![]()
Wat men met scheermesjes en stukken touw al wel niet kan doen met een penisquote:
hier staan er meer, moet je ff kijkenquote:Penis Of Fortune
"Get together with your partner and compose a list of fantasies/desires/etc. Try not to make it too long (6 or 8 is a good number). Take a circular piece of paper/cardboard/something softer and fashion an opening in it large enough to accomodate the penis. Get him to swing it around in circles (gyrating in a crabwalking position helps - think of the limbo) until it lands on a choice, and proceed from there."
b0gquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wat men met scheermesjes en stukken touw al wel niet kan doen met een penis
Ik wist nog eens niet bijvoorbeeld dat je het in plakjes kon snijden![]()
Dat heeft pijn gedaan....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef mcwops het volgende:
[afbeelding]
Whehehehehequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:17 schreef Henk-B het volgende:
-laat dat maar aan je aanstaande vriendin zien ipv aan ons-
Dit truukje!
Omg de pijn die hij heeft moeten lijden!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef mcwops het volgende:
[afbeelding]
remlof kende dat truukje nog niet, hij dacht dat hij ze allemaal kende en dat vond hij nogal een prestatie. Nu is hij de hele nacht bezig om dat truukje te leren. BEDANKT!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Whehehehehe
Leuk opsomtopic woeiiiii!!!!![]()
ziekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef mcwops het volgende:
[afbeelding]
Hehehequote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:50 schreef LamstraalASD het volgende:
ik kan het hele alfabet:
Als ik hem op het toetsenbord leg dan komt hij van de A tot de Z
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat typte je met je piel he? Geef maar toe!![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:22 schreef Under_Score het volgende:
De olifant
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
wtfquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |