En je kan hem als poolstick gebruikenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijne kan panfluit spelen, Vader Jacob neuriën en de afwas doen.
hmm , breng me nou niet op idee-en hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
tjah ik heb weleens zoals nu dat mijn vriendin op de bank ligt te slapen, en als ik dan FOK zat ben en naar bed wil dan ren ik op haar af en al roflcopterend ram ik haar dan een paar keer hard met mijn slappe lid op het hoofd, meestal is dit kunstje wel perfect om iemand meteen weer wakker te krijgen,...
Wat het verder voor invloed op je sexleven heeft zal ik maar buiten beschouwing laten
Je doet je naam in elk geval eer aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
tjah ik heb weleens zoals nu dat mijn vriendin op de bank ligt te slapen, en als ik dan FOK zat ben en naar bed wil dan ren ik op haar af en al roflcopterend ram ik haar dan een paar keer hard met mijn slappe lid op het hoofd, meestal is dit kunstje wel perfect om iemand meteen weer wakker te krijgen,...
Wat het verder voor invloed op je sexleven heeft zal ik maar buiten beschouwing laten
Slootje springenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En je kan hem als poolstick gebruiken![]()
Bungeedumpenquote:
Ik 3x om m'n nek leggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:23 schreef BossFight het volgende:
Kan hem over mijn schouder gooien.
mwoah beetje gay is het wel, maar oke dan maarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:26 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Mag het ook iemands anders penis zijn? Dan kan ik er best veel mee namelijk![]()
gay?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
mwoah beetje gay is het wel, maar oke dan maar
een lichtjaar overbruggenquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
een lichtjaar overbruggen(als je dan klaarkomt duurt het minstens een jaar voordat het zaad loost)
quote:
gonzoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:34 schreef Berenanus het volgende:
Nou ik kan er serieus 2!
Heb nog niet gekeken of ze er tussen staan.
Maar ze staan op film + half campzone en al mijn vrienden hebben het gezien toen ik onder invloed was
Maar ik kan..
De Tomaat
Trek je zak over je piemel heen omhoog. Zodat je je piemel niet meer ziet maar alleen een huge zakDe naam tomaat komt omdat ik van nature rood ben
De Muppet
Pak je penix en je zak en draai het zaakje om, zodat je slurf beneden ligt en je zak met je 2 eieren boven. De naam komt van een of andere muppet die er ook zo uitziet (ongeveer) Je ballen zijn de ogen en de slurf is de slurf van de muppet.
TADAA!!
hoax, gij heeft een vagijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn penis kan koken
zomg how gayquote:
Beetje hippe colbertjes hoop ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef remlof het volgende:
Ik hang er mijn colbertjes aan als ik m'n kleerkast opruim.
Ook een paarse?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef mcwops het volgende:
ik kan er een lama mee nadoen.
afbinduh ftwquote:
Zo eentje die aan alle kanten in je posting komt kijken?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zo eentje die aan alle kanten in je posting komt kijken?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ow, ik dacht dat dit een penismutilatietopic was
Als je een beetje kunt roflcopteren, moet dat lukken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]ja alleen lijkt die me moeilijk te simuleren
Die is wel fokking cool zegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef mcwops het volgende:
kleurtjes doen t ook goed![]()
[afbeelding]
geeft een hele nieuwe dimensie aan de naam zwelgjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
Die is wel fokking cool zeg![]()
Je zou 't maar hebben
![]()
Wat men met scheermesjes en stukken touw al wel niet kan doen met een penisquote:
hier staan er meer, moet je ff kijkenquote:Penis Of Fortune
"Get together with your partner and compose a list of fantasies/desires/etc. Try not to make it too long (6 or 8 is a good number). Take a circular piece of paper/cardboard/something softer and fashion an opening in it large enough to accomodate the penis. Get him to swing it around in circles (gyrating in a crabwalking position helps - think of the limbo) until it lands on a choice, and proceed from there."
b0gquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wat men met scheermesjes en stukken touw al wel niet kan doen met een penis
Ik wist nog eens niet bijvoorbeeld dat je het in plakjes kon snijden![]()
Dat heeft pijn gedaan....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef mcwops het volgende:
[afbeelding]
Whehehehehequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:17 schreef Henk-B het volgende:
-laat dat maar aan je aanstaande vriendin zien ipv aan ons-
Dit truukje!
Omg de pijn die hij heeft moeten lijden!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef mcwops het volgende:
[afbeelding]
remlof kende dat truukje nog niet, hij dacht dat hij ze allemaal kende en dat vond hij nogal een prestatie. Nu is hij de hele nacht bezig om dat truukje te leren. BEDANKT!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Whehehehehe
Leuk opsomtopic woeiiiii!!!!![]()
ziekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef mcwops het volgende:
[afbeelding]
Hehehequote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:50 schreef LamstraalASD het volgende:
ik kan het hele alfabet:
Als ik hem op het toetsenbord leg dan komt hij van de A tot de Z
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat typte je met je piel he? Geef maar toe!![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:22 schreef Under_Score het volgende:
De olifant
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
wtfquote:
http://bash.org/?670375quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:50 schreef LamstraalASD het volgende:
ik kan het hele alfabet:
Als ik hem op het toetsenbord leg dan komt hij van de A tot de Z
| 1 2 | <JonTG> wait, shit |
Die is idd wel heel goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:52 schreef Thomass het volgende:
[..]
http://bash.org/?670375
[ code verwijderd ]
quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaquote:
Picsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef remlof het volgende:
Ik hang er mijn colbertjes aan als ik m'n kleerkast opruim.
Ben echt trots op je!quote:
* Paddokingnr1 heeft meelijde met de vriendinnen/vrouwen die jij heb gehad/gaat krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:34 schreef Berenanus het volgende:
Nou ik kan er serieus 2!
Maar ze staan op film + half campzone en al mijn vrienden hebben het gezien toen ik onder invloed was
Maar ik kan..
De Tomaat
Trek je zak over je piemel heen omhoog. Zodat je je piemel niet meer ziet maar alleen een huge zakDe naam tomaat komt omdat ik van nature rood ben
De Muppet
Pak je penix en je zak en draai het zaakje om, zodat je slurf beneden ligt en je zak met je 2 eieren boven. De naam komt van een of andere muppet die er ook zo uitziet (ongeveer) Je ballen zijn de ogen en de slurf is de slurf van de muppet.
TADAA!!
Alleen? Of met zijn tweetjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kan meatspinnen
Hoezo, voel je je op je pik getrapt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:47 schreef amvrosios het volgende:
heeft dit klote topic nou nog steeds geen slotje
Op CZ heette deze nog de paprikaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:34 schreef Berenanus het volgende:
Nou ik kan er serieus 2!
Maar ik kan..
De Tomaat
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:55 schreef Sunaebo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
The icebreaker![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |