Een elastiekje om haar nek, mag dat ook? Dat kan Lieke namelijk wel regelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geweldig, ik hoop dat ze een paar bakstenen aan haar enkels bindt en de vijver in springt
VRA in drievoud.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef mahe het volgende:
ja rekening man ook hij
Nix ook al?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blij dat ik nog even ben blijven hangen.![]()
![]()
![]()
Dennis PARA, Brian PARA![]()
Stoken en bemoeien zegt ook veel over haar karakter ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldig nu, die Nadia.......soms heeft ze wel karakter.
Waar maakte Brian Nada voor uit? "Opdonderden vieze snol" zoiets?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
Brian "je gaat niet met Nadia praten. We gaan het nu uitpraten"
oi.... Amanda lacht
Nadia "flipt ie door?"
Amanda "beetje wel"
Nu wordt Nadia boos![]()
![]()
ALLE BALLEN OP BRIAN![]()
![]()
ja maar als je met Brian neukt ben je toch ook een achterlijke sletquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat erg dat Brian steeds slet of hoer roept als hij kwaad op zijn neukertje is
volgens mij is Amanda nu héél sceptisch, hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Meganog het volgende:
Ongelooflijk wat Amanda van Brian accepteert.
Nou, ik ben op het punt waarbij hij een probleem heeft als 'ie mij tegenkomt.quote:
Ja erg lelijk als je van die hangtieten hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:43 schreef Sug4r het volgende:
Wat een lelijk decolleté heeft Nadia in dit gevalletje wat ze aanheeft
want?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef Rotterdammert het volgende:
Terecht dat Brian boos word
Nee, dit vond ik wel karakter, Brian even zeggen waar het op staat. Ze had ook gelijk naar mijn smaak.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Stoken en bemoeien zegt ook veel over haar karakter ja.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldig nu, die Nadia.......soms heeft ze wel karakter.
roflquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef ricofromrio het volgende:
hij gooide het glas naar de puma volgens mij
Nadia probeert tussen die 2 te komen, overduidelijk.... dan kan ze vervolgens of met Brian (als het haar lukt) en ander met Amanda het bed induiken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef T-lex het volgende:
Mannie is gewoon een zuiger, die gaat gewoon net zo lang door tot ze je over de zeik heeft.
En die Nadia moet d'r bek houden. Waar bemoeit die sloerie zich mee.
maar anders snapt AmanDel het niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou, ik ben op het punt waarbij hij een probleem heeft als 'ie mij tegenkomt.
Als je zo gaat praten tegen vrouwen/meisjes krijg je bij mij de brommerhelm op je harses !!!
ja ze is nu zo moedig als een leeuw!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:50 schreef Marrije het volgende:
mannie heeft weer teveel gedronken zeker?
omg... moesten we dat nog extra zien?quote:
Beter zichzelf weer een keer tegen zijn schjmoel slaan, levert weer een leuk filmpje op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef Desii het volgende:
Waar gaat dit gesprek over... Brian kan beter ff weggaan, even afkoelen.
Sorry hoor, maar op dit soort momenten heb ik ECHT medelijden met dat meissie..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar anders snapt AmanDel het niet...
Hij is ook wel erg belachelijk bezig hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij is Amanda nu héél sceptisch, hoor
ze lacht hem af en toe gewoon uit
Mwuah, ik vond zijn ex Tamara anders geen achterlijke sletquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef mahe het volgende:
[..]
ja maar als je met Brian neukt ben je toch ook een achterlijke slet![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef waxmask het volgende:
Mannie gaat weer in de "sla me aub niet schatje"modus.....
Geef 'm is ongelijk. Zo'n hoer als Amanda moet je nou eenmaal hard aanpakken. Iets anders verstaat ze gewoon niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef SIRA het volgende:
Amanda mag niet met Nadia praten, wat een sukkel zeg
[afbeelding]
en het ergste is, ze luistert ook nog
Nee ze is totaal flabbergasted door het gelul van Brian.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is Amanda aangeschoten? Ze lijkt zo afwezig
In Brians wereld is Brian feilloos en zo niet, dan ligt het aan een ander.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja Brian, dat jij flipt is jouw probleem, niet Amanda's
ik hoop toch op een meer intellectuele reden: 1 kandidaat het huis uitgewerkt en de tweede de maand ernaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:50 schreef Kailany het volgende:
[..]
Nadia probeert tussen die 2 te komen, overduidelijk.... dan kan ze vervolgens of met Brian (als het haar lukt) en ander met Amanda het bed induiken....![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry... even een pauzemomentje wegens de vele schrikmomenten die Brian bij ons veroorzaakt.
Ze vraagt zich nog steeds af waar die Veluwe ligtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:53 schreef eeff het volgende:
[..]
Nee ze is totaal flabbergasted door het gelul van Brian.
Geen wonder.
Zeker, hij heeft zichzelf al zo vaak schouderklopjes gegeven als hij geen spullen kapot maakte tijdens zijn woede...griezelig gewoonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
Brrrr... wat een engerd is het toch.
Zonder camera's had hij haar verrot geslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |