Stoken en bemoeien zegt ook veel over haar karakter ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldig nu, die Nadia.......soms heeft ze wel karakter.
Waar maakte Brian Nada voor uit? "Opdonderden vieze snol" zoiets?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
Brian "je gaat niet met Nadia praten. We gaan het nu uitpraten"
oi.... Amanda lacht
Nadia "flipt ie door?"
Amanda "beetje wel"
Nu wordt Nadia boos![]()
![]()
ALLE BALLEN OP BRIAN![]()
![]()
ja maar als je met Brian neukt ben je toch ook een achterlijke sletquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat erg dat Brian steeds slet of hoer roept als hij kwaad op zijn neukertje is
volgens mij is Amanda nu héél sceptisch, hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Meganog het volgende:
Ongelooflijk wat Amanda van Brian accepteert.
Nou, ik ben op het punt waarbij hij een probleem heeft als 'ie mij tegenkomt.quote:
Ja erg lelijk als je van die hangtieten hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:43 schreef Sug4r het volgende:
Wat een lelijk decolleté heeft Nadia in dit gevalletje wat ze aanheeft
want?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef Rotterdammert het volgende:
Terecht dat Brian boos word
Nee, dit vond ik wel karakter, Brian even zeggen waar het op staat. Ze had ook gelijk naar mijn smaak.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Stoken en bemoeien zegt ook veel over haar karakter ja.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldig nu, die Nadia.......soms heeft ze wel karakter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |