quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ben chinees maar ook PSVer.. want nu?
moet ik je nu gaan neerbeuken?
fri·ka·del (de ~, ~len)quote:
idd http://www.wessanenfoodservice.nl/search.xhtml?merk=&productgroep=Frikandellen&bereidingswijze=quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:02 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
fri·ka·del (de ~, ~len)
1 [Belg., inf.] gehaktbal
fri·kan·del (de ~ (m.), ~len)
1 snack, bestaande uit een rolletje gehakt vlees => berenlul
Stil maar dus
Drank is lekker hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef Tommmm het volgende:
LOL!
ah ik houw zow van dat woord....ook al is het zooown klote woord....
want kom op ey....iedere megool zegt tegenwoordig bij het minst grappige iets al LOL
de hele betekenis van het woord LOL vervaagt zowat....
MAAR WTF KAN MIJ DAT SCHELE!
Dat lijken wel honden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:41 schreef TeenWolf het volgende:
[afbeelding]
een kijkje in een Chinees frikandellenfabriek.
Kut hè, die molens....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef Tommmm het volgende:
LOL!
ah ik houw zow van dat woord....ook al is het zooown klote woord....
want kom op ey....iedere megool zegt tegenwoordig bij het minst grappige iets al LOL
de hele betekenis van het woord LOL vervaagt zowat....
MAAR WTF KAN MIJ DAT SCHELE!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:00 schreef Flashwin het volgende:
mensen die frikandellen halen bij de chinees![]()
![]()
psv-fans!
Inderdaad: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/293/quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Juist, een Frikadel is een gehaktstaafachtigding, een frikandel zo'n bruine slachtafvalworst.
It has been spoken!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:00 schreef Flashwin het volgende:
mensen die frikandellennederlandse snacks halen bij de chinees![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef daReaper het volgende:
Klapmongool, bestel dan ook gewoon een frikandel met mayo en ketchup, als je dat zo graag wilt. Speciaal = mayo, curry en uitjes. Die chinees heeft het al moeilijk genoeg met z'n inburgeringscursus
En wat heijnen zegt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
HET IS EEN FRIKADEL VERDOMME!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef Toewan het volgende:
[..]
Het is frikaNdel, jij zegt zeker ook patatje pinda in plaats van frietje sate! Zelfs van Dale is het met me eens, of hou jij van gehaktballen!!
En voor de topicstarter een frikandel speciaal moet met HELA curry, niet met ketchup! Geen smerige Heinz curry maar Hela gewurz curry.
quote:pa·tat (de ~)
1 in reepjes gesneden en vervolgens in gesmolten vet of olie gebakken aardappels => friet, frieten, patates frites
quote:friet (de ~, ~en)
1 patat
ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:26 schreef Aresdreams het volgende:
En nu heb ik honger van het lezen van dit topic
half 2 pas eetpauze WTF doe jij voor werk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, ik nog 2 uur
ach ja, dan maar wat anders doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |