Nee mensen die zich naar een wannebee soapster noemen, die spooren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Godver wat heb ik een schijthekel aan mensen die "vriend" zeggen tegen onbekende..
Fons?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef psv het volgende:
[..]
Nee mensen die zich naar een wannebee soapster noemen, die spooren?
LudoSanders is geen soapster lul, maar een karakter gespeeld door een soapsterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef psv het volgende:
[..]
Nee mensen die weinig posts hebben maar die zich gedragen als stoere mensen op een forum en dan ook nog eens sporen met twee o's schrijven, die sporen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef psv het volgende:
[..]
Fons Spoorenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef psv het volgende:
[..]
Je weed wad hij bedoeldt tog?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
HET IS EEN FRIKADEL VERDOMME!
Daarom is een hamburger ook lekkerder en geliefder onder de normale bevolkingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
Yeah right???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee mensen die weinig posts hebben maar die zich gedragen als stoere mensen op een forum en dan ook nog eens sporen met twee o's schrijven, die sporen?
Morgen weer pallets sorteren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef psv het volgende:
[..]
Yeah right???
Niet iedereen is werkeloos, en heeft alle tijd vd wereld om in alle onozele topics te reageren he
Ikke?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef koemleit het volgende:
En daarbij welke mongool eet ze nou met ketchup.
psvquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef koemleit het volgende:
En daarbij welke mongool eet ze nou met ketchup.
Ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef koemleit het volgende:
En daarbij wie eet ze nou met ketchup.
Eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
psv
Hij is trouwens een schande voor de club
Nee tomaten plukkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen weer pallets sorteren?
Frikadellen...... die laat je toch zeker altijd links liggenquote:
Keeij, snap da wel, je bent anders als dat je je voor doet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:43 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
LudoSanders is geen soapster lul, maar een karakter gespeeld door een soapster
Het is frikaNdel, jij zegt zeker ook patatje pinda in plaats van frietje sate! Zelfs van Dale is het met me eens, of hou jij van gehaktballen!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
Yepquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef psv het volgende:
[..]
Keeij, snap da wel, je bent anders als dat je je voor doet?
Frikadellen wel, ja. Frikandellen daarintegen niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Frikadellen...... die laat je toch zeker altijd links liggen![]()
Frikandellen laat ik altijd rechts liggen.... ook niet te vretenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Frikadellen wel, ja. Frikandellen daarintegen niet.![]()
Frikandel in je oogkas.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Frikandellen laat ik altijd rechts liggen.... ook niet te vreten![]()
Dan heb jij nog nooit een goede frikandel gehad!! Met Hela curry uiteraard! Ik zou ze echt gaan missen mocht ik ooit eens naar het buitenland emigreren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Frikandellen laat ik altijd rechts liggen.... ook niet te vreten![]()
Zelfde verhaal als met die shoarma turken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef cerror het volgende:
Frietchinezen zijn trouwens witwassers van Triade-geld.
Niet allemaal zeg je? Wel allemaal zeg ik je.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een goede frikandel gehad!! Met Hela curry uiteraard! Ik zou ze echt gaan missen mocht ik ooit eens naar het buitenland emigreren.
[afbeelding]
zwaar werk zeker?quote:
FrikaNdel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
Balen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:02 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik niet lekker....
Juist, een Frikadel is een gehaktstaafachtigding, een frikandel zo'n bruine slachtafvalworst.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:13 schreef captainkid het volgende:
[..]
FrikaNdel!
Jij zegt zeker ook friet tegen patat?![]()
Frikadel als in gehaktstaafding ken ik niet, je bedoelt zeker een viandel?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Juist, een Frikadel is een gehaktstaafachtigding, een frikandel zo'n bruine slachtafvalworst.
It has been spoken!
Lekker met honden vlees ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef --- het volgende:
Wie gaat er dan ook een frikandel halen bij een sjinees. Retard
Officieel is het frikadel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:13 schreef captainkid het volgende:
[..]
FrikaNdel!
Jij zegt zeker ook friet tegen patat?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ben chinees maar ook PSVer.. want nu?
moet ik je nu gaan neerbeuken?
fri·ka·del (de ~, ~len)quote:
idd http://www.wessanenfoodservice.nl/search.xhtml?merk=&productgroep=Frikandellen&bereidingswijze=quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:02 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
fri·ka·del (de ~, ~len)
1 [Belg., inf.] gehaktbal
fri·kan·del (de ~ (m.), ~len)
1 snack, bestaande uit een rolletje gehakt vlees => berenlul
Stil maar dus
Drank is lekker hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef Tommmm het volgende:
LOL!
ah ik houw zow van dat woord....ook al is het zooown klote woord....
want kom op ey....iedere megool zegt tegenwoordig bij het minst grappige iets al LOL
de hele betekenis van het woord LOL vervaagt zowat....
MAAR WTF KAN MIJ DAT SCHELE!
Dat lijken wel honden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:41 schreef TeenWolf het volgende:
[afbeelding]
een kijkje in een Chinees frikandellenfabriek.
Kut hè, die molens....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:18 schreef Tommmm het volgende:
LOL!
ah ik houw zow van dat woord....ook al is het zooown klote woord....
want kom op ey....iedere megool zegt tegenwoordig bij het minst grappige iets al LOL
de hele betekenis van het woord LOL vervaagt zowat....
MAAR WTF KAN MIJ DAT SCHELE!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:00 schreef Flashwin het volgende:
mensen die frikandellen halen bij de chinees![]()
![]()
psv-fans!
Inderdaad: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/293/quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Juist, een Frikadel is een gehaktstaafachtigding, een frikandel zo'n bruine slachtafvalworst.
It has been spoken!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:00 schreef Flashwin het volgende:
mensen die frikandellennederlandse snacks halen bij de chinees![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef daReaper het volgende:
Klapmongool, bestel dan ook gewoon een frikandel met mayo en ketchup, als je dat zo graag wilt. Speciaal = mayo, curry en uitjes. Die chinees heeft het al moeilijk genoeg met z'n inburgeringscursus
En wat heijnen zegt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef Toewan het volgende:
[..]
Het is frikaNdel, jij zegt zeker ook patatje pinda in plaats van frietje sate! Zelfs van Dale is het met me eens, of hou jij van gehaktballen!!
En voor de topicstarter een frikandel speciaal moet met HELA curry, niet met ketchup! Geen smerige Heinz curry maar Hela gewurz curry.
quote:pa·tat (de ~)
1 in reepjes gesneden en vervolgens in gesmolten vet of olie gebakken aardappels => friet, frieten, patates frites
quote:friet (de ~, ~en)
1 patat
ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:26 schreef Aresdreams het volgende:
En nu heb ik honger van het lezen van dit topic
half 2 pas eetpauze WTF doe jij voor werk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, ik nog 2 uur
ach ja, dan maar wat anders doen
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=FRIKANDELquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef De_Ananas het volgende:
Ehh idioot, speciaal is altijd met curry!
quote:Patat speciaal
Patat speciaal is friet met mayonaise, (curry)ketchup en uien. In Nederland wordt de curry soms vervangen door tomatenketchup maar meestal kan er gekozen worden tussen beide soorten. De term friet speciaal is ook in België bekend. In Bergen op Zoom wijkt men hiervan af door aan het "frietje speciaal" ook nog pindasaus toe te voegen, wat elders bekend staat als "oorlog".
zitten en monteurs uitschelden? begin normaal pas om half 10, en is me lunch lekker op het midden van de werkdagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef heijnen het volgende:
[..]
half 2 pas eetpauze WTF doe jij voor werk?
Ongetwijfeld door iemand uit het mislukte zuiden van Nederland geschreven.quote:
Lezen is tog niet zo moeilijk, meeste friettenten in eindhoven zijn in handen van chinezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:00 schreef Flashwin het volgende:
mensen die frikandellen halen bij de chinees![]()
psv-fans!
Euh jij vergeet de uitjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef daReaper het volgende:
Klapmongool, bestel dan ook gewoon een frikandel met mayo en ketchup, als je dat zo graag wilt.
Een friettent een chinees noemen omdat ie gerunt wordt door chinezen vind ik nou niet bepaald logica... De meeste Italianen in NL worden gerund door Turken, maar ik haal m'n pizza toch ook niet bij de Turk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:42 schreef psv het volgende:
[..]
Lezen is tog niet zo moeilijk, meeste friettenten in eindhoven zijn in handen van chinezen.
En om een half uur te gaan rijden om ergens een frikandel speciaal te gaan kopen bij een hollandse friettent is geen optie.
En wie zegt dat ik een psv fan ben???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |