Nee mensen die zich naar een wannebee soapster noemen, die spooren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Godver wat heb ik een schijthekel aan mensen die "vriend" zeggen tegen onbekende..
Fons?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef psv het volgende:
[..]
Nee mensen die zich naar een wannebee soapster noemen, die spooren?
LudoSanders is geen soapster lul, maar een karakter gespeeld door een soapsterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef psv het volgende:
[..]
Nee mensen die weinig posts hebben maar die zich gedragen als stoere mensen op een forum en dan ook nog eens sporen met twee o's schrijven, die sporen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef psv het volgende:
[..]
Fons Spoorenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef psv het volgende:
[..]
Je weed wad hij bedoeldt tog?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
HET IS EEN FRIKADEL VERDOMME!
Daarom is een hamburger ook lekkerder en geliefder onder de normale bevolkingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
Yeah right???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee mensen die weinig posts hebben maar die zich gedragen als stoere mensen op een forum en dan ook nog eens sporen met twee o's schrijven, die sporen?
Morgen weer pallets sorteren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef psv het volgende:
[..]
Yeah right???
Niet iedereen is werkeloos, en heeft alle tijd vd wereld om in alle onozele topics te reageren he
Ikke?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef koemleit het volgende:
En daarbij welke mongool eet ze nou met ketchup.
psvquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef koemleit het volgende:
En daarbij welke mongool eet ze nou met ketchup.
Ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef koemleit het volgende:
En daarbij wie eet ze nou met ketchup.
Eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
psv
Hij is trouwens een schande voor de club
Nee tomaten plukkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Morgen weer pallets sorteren?
Frikadellen...... die laat je toch zeker altijd links liggenquote:
Keeij, snap da wel, je bent anders als dat je je voor doet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:43 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
LudoSanders is geen soapster lul, maar een karakter gespeeld door een soapster
Het is frikaNdel, jij zegt zeker ook patatje pinda in plaats van frietje sate! Zelfs van Dale is het met me eens, of hou jij van gehaktballen!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
Yepquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef psv het volgende:
[..]
Keeij, snap da wel, je bent anders als dat je je voor doet?
Frikadellen wel, ja. Frikandellen daarintegen niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Frikadellen...... die laat je toch zeker altijd links liggen![]()
Frikandellen laat ik altijd rechts liggen.... ook niet te vretenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Frikadellen wel, ja. Frikandellen daarintegen niet.![]()
Frikandel in je oogkas.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Frikandellen laat ik altijd rechts liggen.... ook niet te vreten![]()
Dan heb jij nog nooit een goede frikandel gehad!! Met Hela curry uiteraard! Ik zou ze echt gaan missen mocht ik ooit eens naar het buitenland emigreren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Frikandellen laat ik altijd rechts liggen.... ook niet te vreten![]()
Zelfde verhaal als met die shoarma turken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef cerror het volgende:
Frietchinezen zijn trouwens witwassers van Triade-geld.
Niet allemaal zeg je? Wel allemaal zeg ik je.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:01 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een goede frikandel gehad!! Met Hela curry uiteraard! Ik zou ze echt gaan missen mocht ik ooit eens naar het buitenland emigreren.
[afbeelding]
zwaar werk zeker?quote:
FrikaNdel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:44 schreef P8 het volgende:
Balen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:02 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik niet lekker....
Juist, een Frikadel is een gehaktstaafachtigding, een frikandel zo'n bruine slachtafvalworst.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:13 schreef captainkid het volgende:
[..]
FrikaNdel!
Jij zegt zeker ook friet tegen patat?![]()
Frikadel als in gehaktstaafding ken ik niet, je bedoelt zeker een viandel?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Juist, een Frikadel is een gehaktstaafachtigding, een frikandel zo'n bruine slachtafvalworst.
It has been spoken!
Lekker met honden vlees ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef --- het volgende:
Wie gaat er dan ook een frikandel halen bij een sjinees. Retard
Officieel is het frikadel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:13 schreef captainkid het volgende:
[..]
FrikaNdel!
Jij zegt zeker ook friet tegen patat?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |