abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:30:48 #1
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_52214231
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_52214339
Het bloed stroomt......
pi_52214341
dank je joost. ik zag net pas dat ik hem vol had gemaakt. ik post nog even mijn laatste bericht.
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef Ericr het volgende:
Koerts heeft overigens nooit iets gemerkt van dopinggebruik in zijn Rabotijd, toch vreemd dat hij wel verklaart dat iedereen gebruikt. Dat hele artikel rammelt verder aan alle kanten, vooral de uitspraken van Koerts zelf dan.

http://www.2cycle.be/forum/showthread.php?s=f28457afd2b38e58b73b3d710d102971&threadid=3981&perpage=20&pagenumber=3

Is een kopie te lezen van het artikel.
vraag: Wanneer gebruikte jij EPO?
Koerts: ''Laten we het niet over periodes hebben''

later:
vraag: Hoelang heb je EPO gebruikt?
Koerts: van 1994 tot 2004

echt snugger is hij ook niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_52221350
Ok wie volgt ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52221954
tsja het lijkt allemaal een kwestie van tijd. Hoewel ik blijf erbij dat er altijd te sjoemelen is. Ik denk dat er volop geexperimenteerd wordt met genetische modificatie zodat de lichaamseigen aanmaak van hormonen geoptimaliseerd kan worden
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_52222170
benieuwd wat de persconferentie van contador inhoud...

Zonder dat er vragen gesteld mogen worden... doet me denken aan dopingbekentenissen eigenlijk :s
pi_52222317
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef flyck het volgende:
benieuwd wat de persconferentie van contador inhoud...

Zonder dat er vragen gesteld mogen worden... doet me denken aan dopingbekentenissen eigenlijk :s
Misschien wel bij een interne controle tegen de lamp gelopen .

Al heb ik neit zoveel vertrouwen in het anti-dopingbeleid van discovery .
pi_52222396
Als hij een persconferentie belegt om zaken te ontkennen weet je al genoeg, als hij het doet om schoon schip te maken zou het me verrassen. Denk eerder dat het iets nietszeggend is, of het WADA moet toch vuurwerk in handen hebben gekregen van Franke.
pi_52222533
hoe laat is de persconferentie?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_52222621
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef Ericr het volgende:
Als hij een persconferentie belegt om zaken te ontkennen weet je al genoeg, als hij het doet om schoon schip te maken zou het me verrassen. Denk eerder dat het iets nietszeggend is, of het WADA moet toch vuurwerk in handen hebben gekregen van Franke.
Ik gok op het ontkennen van iedere betrokkenheid bij Fuentes .
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:29:41 #11
67205 Colplay
How you doin??
pi_52222760
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef One_of_the_few het volgende:
dank je joost. ik zag net pas dat ik hem vol had gemaakt. ik post nog even mijn laatste bericht.
[..]

vraag: Wanneer gebruikte jij EPO?
Koerts: ''Laten we het niet over periodes hebben''

later:
vraag: Hoelang heb je EPO gebruikt?
Koerts: van 1994 tot 2004

echt snugger is hij ook niet.
Heb het interview gisteren ook gelezen en het viel mij ook op ja. Eerst wil hij niet zeggen wannneer en later geeft hij het aan. Wat mij ook opviel was dat hij zei dat hij onder Lefevere niet durfde te gebruiken, terwijl ik Quick-Step van de ploegen ook niet vertrouw. Zeker niet met de gevallen Museeuw en Vandenbroucke.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_52222811
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Misschien wel bij een interne controle tegen de lamp gelopen .

Al heb ik neit zoveel vertrouwen in het anti-dopingbeleid van discovery .
ik denk dat het interne doping beleid bij discovery van hoog niveau is hoor. Anders hadden die al meer positieve plasjes geleverd. (ik zeg niet anti doping he)
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:34:12 #13
67205 Colplay
How you doin??
pi_52222874
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik gok op het ontkennen van iedere betrokkenheid bij Fuentes .
Ik denk dat hij vijf dagen het spul van Fuentes gebruikt heeft een jaar of twee geleden en er daarna mee gestopt is en nu al die clean zegt rond te rijden. Daar is iedereen zo blij mee dat hij nu niet meer geschorst wordt en zijn Tourzege mag houden.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_52222956
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef flyck het volgende:

[..]

ik denk dat het interne doping beleid bij discovery van hoog niveau is hoor. Anders hadden die al meer positieve plasjes geleverd. (ik zeg niet anti doping he)
Daar heb je gelijk in denk ik .
pi_52223097
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef Colplay het volgende:

[..]

Ik denk dat hij vijf dagen het spul van Fuentes gebruikt heeft een jaar of twee geleden en er daarna mee gestopt is en nu al die clean zegt rond te rijdenzegt dat het hij inderdaad AC is maar dat hij niets heeft gekregen (was keuze tussen niets of zelfde als JJ).. Daar is iedereen zo blij mee dat hij nu niet meer geschorst wordt en zijn Tourzege mag houden.
. Met jouw uitleg gaat hij wel schorsing krijgen zoals basso en ullrich.
pi_52223122
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef Colplay het volgende:

[..]

Ik denk dat hij vijf dagen het spul van Fuentes gebruikt heeft een jaar of twee geleden en er daarna mee gestopt is en nu al die clean zegt rond te rijden. Daar is iedereen zo blij mee dat hij nu niet meer geschorst wordt en zijn Tourzege mag houden.
In dat geval had hij nooit in de Tour mogen staan en zal er alles in het werk worden gesteld om hem alsnog zijn Tourzege af te nemen. Basso is al gestraft voor een zelfde feit.

Denk niet dat hij gaat bekennen, maar een ontkenning zie ik eigenlijk ook als een bekentenis. Hij heeft nu al meerdere malen ontkend, waarom nog een persconferentie?
pi_52223164
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef Ericr het volgende:
misschien mag hij de eer aan zichzelf houden.

Maar een persconferentie nu om te melden dat hij niet gebrikt zou wel heel raar zijn. waarom en waarom nu?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_52223169
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:42 schreef Ericr het volgende:

[..]

In dat geval had hij nooit in de Tour mogen staan en zal er alles in het werk worden gesteld om hem alsnog zijn Tourzege af te nemen. Basso is al gestraft voor een zelfde feit.

Denk niet dat hij gaat bekennen, maar een ontkenning zie ik eigenlijk ook als een bekentenis. Hij heeft nu al meerdere malen ontkend, waarom nog een persconferentie?
of een positieve plas in de tour , eigenlijk kan alles .p
pi_52223194
quote:

[..]

inderdaad.

Straks gaat hij zweren op zijn hond

Heeft hij een hond eigenlijk?
And that is the news.''
pi_52223256
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

inderdaad.

Straks gaat hij zweren op zijn hond

Heeft hij een hond eigenlijk?
anders gebruiken ze de naam van de hond als codenaam. (wat natuurlijk een verdediging kan zijn).
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:48:11 #21
67205 Colplay
How you doin??
pi_52223299
quote:

[..]

Zabel mocht met deze verklaring gewoon starten in de Tour hoor. Deed niemand moeilijk over. En terwijl het toch heel ongeloofwaardig klonk dat hij maar dagen gebruikt heeft.
pi_52223318
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef Colplay het volgende:

[..]

Zabel mocht met deze verklaring gewoon starten in de Tour hoor. Deed niemand moeilijk over. En terwijl het toch heel ongeloofwaardig klonk dat hij maar dagen gebruikt heeft.
Dat was verjaard, dat van contador niet..
And that is the news.''
pi_52223348
Hij heeft toch een gehandicapt broertje? Kan hij diet niet als excuus ergens voor gebruiken ?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:56:05 #24
67205 Colplay
How you doin??
pi_52223566
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:48 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat was verjaard, dat van contador niet..
Maar hadden ze hem toch wat meer onder druk kunnen zetten om niet te starten of zo.
pi_52223824
Net gelezen: Kasjetsjkin loopt tegen bloeddoping-lamp
Bloeddoping is blijkbaar wel populair bij Astana...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')