Door eigen ploeg verwijderd. Doe eens een gok...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef Frutsel het volgende:
...Rasmussen , al is dat geen doping (vooralsnog)
...
HOUDT JE GRAFTYFUSKOP en blijf ON TOPIC ipv iedere keer te whinen.. je wilt gewoon je gelijk halen, dat heb je nu en nou je GRAFSMOEL dichtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef gravis het volgende:
Neem een voorbeeld aan de belgische ploegen .... wij winnen CLEAN ;
Lotto gaat de tour winnen en won 2 etappes
Q-Step gaat de Groene trui winnen en pakt nu al 4 etappes ... daar komen er nog bij.
BELGIE IS TOP !!!!
![]()
Zonder doping kan het dus ook hoor.
Ik ben zo opgelucht dat dieChicken Rasmussen
eruit ligt man .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand geloofde mij , maar zie ... wie laatst lacht , best lacht .![]()
al vind ik het héél erg jammer voor renners als Boogerd, wat een einde in mineur.
Zo'n renner verdiende beter ... nu ja , ik zou die Rasmussen de keel dicht knijpen mocht ik Boogerd zijn.![]()
Wiens kloon is ditquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef gravis het volgende:
Je ziet toch dat Evans een mens is van vlees en bloed .... das pas mooi zo iemand die wint.
en ach ik herhaal we hebben al een troostprijs met GROEN en een ritje of 7 ... wat wil je nog meer.?
Ik begin ook te twijfelen of 't wel echt is. Zo dom is niemand. Zelfs belgen niet.quote:
Kan iemand deze kloon even bannen zodat we weer On Topic kunnen. Het gaat hier niet over schone rennersquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Cadel het volgende:
Héél juist, Cadel is the best man. Eindelijk eens een propere winnaar.
Mooi van Theo om hem eruit te gooien, al denk ik toch dat het onder druk was hoor. Ik denk dat Rabo eruitvliegt. Rasmussen is idd een lafaard, net als Vino en Moreni walgelijke bedriegers.
Goeie raad voor Rasmussen ga naar de hoogste berg in de Dolomieten en spring eraf.
En deze kloon ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:17 schreef gravis het volgende:
Rabobank![]()
![]()
Mart Smeets mag jullie inlichten op welke schitterende wijze een belgische ploeg de tour wint.
En een andere belgische ploeg het groen wint .
Dat was vanmiddag al.. jongen, blijf bij de feiten, ga lekker met jezelf ergens spelen ofzo.. Domme bokito.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef gravis het volgende:
bedankt hoor Rabobank het IOC dreigt met uitsluiting wielersport op de Olympische Spelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |