abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 juli 2007 @ 23:34:30 #1
8781 crew  Frutsel
pi_51837330
Vorige net dicht gemaakt zag ik... dus hier maar weer verder

Astana
Cofidis
Rasmussen , al is dat geen doping (vooralsnog)

En Moreni die 's ochtends nog staakt voor een schone tour wordt zes uur later gearresteerd voor dopinggebruik
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:35:22 #2
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_51837376
Doping moet gewoon getolereerd worden. Kijken wie het verst durft te gaan. Eigen schuld als je er dood bij neervalt
pi_51837397
Rasmussen heeft daarnaast gelogen over 15 en 16 Juni dat hij zei dat hij in Mexico was. Rabobank weet natuurlijk meer over de doping....
pi_51837423
Die belg die hier post is wel een sneu ventje trouwens. Net of die belgen allemaal clean zijn. Ik ga hem straks zo hard uitlachen als Boonen eruit moet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51837549
Ik kan me niet voorstellen dat hij er alleen uitgegooid is over 'liegen'.

Wellicht heeft de leiding van de Tour een dealtje gemaakt met de Rabo ploeg? Iets in de trend van: "zeggen jullie maar dat hij gelogen heeft, anders moeten we nóg een doping geval naar buiten brengen".

De tour winnen op deze manier is ook niks aan lijkt me..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:40:15 #6
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_51837622
Dag TDF
A.F.C. Ajax
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:42:22 #7
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_51837715
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef Frutsel het volgende:
...
Rasmussen , al is dat geen doping (vooralsnog)
...
Door eigen ploeg verwijderd. Doe eens een gok...
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_51837815
Ik vind de Tour de France wel met de dag minder aantrekkelijk worden. Hoop dat alle renners eruit worden gegooid en we morgen kunnen genieten van een twee uur lange bezichting van een lege snelweg in Frankrijk + schitterende kerkjes uit de dertiende eeuw in gothische stijl.
pi_51837885
Neem een voorbeeld aan de belgische ploegen .... wij winnen CLEAN ;

Lotto gaat de tour winnen en won 2 etappes
Q-Step gaat de Groene trui winnen en pakt nu al 4 etappes ... daar komen er nog bij.
BELGIE IS TOP !!!!

Zonder doping kan het dus ook hoor.

Ik ben zo opgelucht dat die Chicken Rasmussen eruit ligt man .
Niemand geloofde mij , maar zie ... wie laatst lacht , best lacht .

al vind ik het héél erg jammer voor renners als Boogerd, wat een einde in mineur.
Zo'n renner verdiende beter ... nu ja , ik zou die Rasmussen de keel dicht knijpen mocht ik Boogerd zijn.
pi_51838228
beste gravis durf je daar echt je handen voor in het vuur te steken? hoop echt stellig dat Contador de Tour nu wint.
pi_51838299
Gravis, ga eens weg man. Belgenpijper.

Festina-ploeg in 1998. Doping gevonden bij ==> Willy Voet de Belgische teamverzorger.
Telekom ==> Jef D'Hondt

Michel Pollentier (Flandria-Velda)
Christophe Brandt (Lotto-Domo)

En dit kom ik als leek tegen na een paar seconden googlen. Belgen en clean kan niet in één regel.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:54:14 #12
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51838324
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef gravis het volgende:
Neem een voorbeeld aan de belgische ploegen .... wij winnen CLEAN ;

Lotto gaat de tour winnen en won 2 etappes
Q-Step gaat de Groene trui winnen en pakt nu al 4 etappes ... daar komen er nog bij.
BELGIE IS TOP !!!!

Zonder doping kan het dus ook hoor.

Ik ben zo opgelucht dat die Chicken Rasmussen eruit ligt man .
Niemand geloofde mij , maar zie ... wie laatst lacht , best lacht .

al vind ik het héél erg jammer voor renners als Boogerd, wat een einde in mineur.
Zo'n renner verdiende beter ... nu ja , ik zou die Rasmussen de keel dicht knijpen mocht ik Boogerd zijn.
HOUDT JE GRAFTYFUSKOP en blijf ON TOPIC ipv iedere keer te whinen.. je wilt gewoon je gelijk halen, dat heb je nu en nou je GRAFSMOEL dicht

Zo, dat is eruit...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51838359
Je ziet toch dat Evans een mens is van vlees en bloed .... das pas mooi zo iemand die wint.
en ach ik herhaal we hebben al een troostprijs met GROEN en een ritje of 7 ... wat wil je nog meer.?
pi_51838382
Topic 20 en still counting.
De beste reallife soap allertijden.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51838420
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef gravis het volgende:
Je ziet toch dat Evans een mens is van vlees en bloed .... das pas mooi zo iemand die wint.
en ach ik herhaal we hebben al een troostprijs met GROEN en een ritje of 7 ... wat wil je nog meer.?
Wiens kloon is dit
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51838467
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Wiens kloon is dit
Ik begin ook te twijfelen of 't wel echt is. Zo dom is niemand. Zelfs belgen niet.
pi_51838678
De Stand is nu de volgende :

1 CONTADOR geel
2 EVANS 1'53''
3 LEIPHEIMER 2'49''
4 SASTRE 6'02''
5 ZUBELDIA 6'29''

Evans pakte in de tijdrit in Albi meer dan een minuut op Contador en zelfs nog meer op Leipheimer .... en die tijdrit was bergop ... nu is hij vlak en dus in het voordeel van EVANS ! ... Hij wint de tour man.

En Tom Boonen pakt groen , en in parijs pakt hij nog een ritje hoor.
pi_51838730
bij welke sport zou er geen doping worden gebruikt (op topniveau)? ik geloof echt niet dat dat alleen bij wielrennen gebeurt hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Byte_Me op 26-07-2007 00:27:36 ]
pi_51839081
Héél juist, Cadel is the best man. Eindelijk eens een propere winnaar.
Mooi van Theo om hem eruit te gooien, al denk ik toch dat het onder druk was hoor. Ik denk dat Rabo eruitvliegt. Rasmussen is idd een lafaard, net als Vino en Moreni walgelijke bedriegers.
Goeie raad voor Rasmussen ga naar de hoogste berg in de Dolomieten en spring eraf.
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:16:55 #20
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51839425
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Cadel het volgende:
Héél juist, Cadel is the best man. Eindelijk eens een propere winnaar.
Mooi van Theo om hem eruit te gooien, al denk ik toch dat het onder druk was hoor. Ik denk dat Rabo eruitvliegt. Rasmussen is idd een lafaard, net als Vino en Moreni walgelijke bedriegers.
Goeie raad voor Rasmussen ga naar de hoogste berg in de Dolomieten en spring eraf.
Kan iemand deze kloon even bannen zodat we weer On Topic kunnen. Het gaat hier niet over schone renners
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51839471
Rabobank

Mart Smeets mag jullie inlichten op welke schitterende wijze een belgische ploeg de tour wint.
En een andere belgische ploeg het groen wint .
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:19:56 #22
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51839577
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:17 schreef gravis het volgende:
Rabobank

Mart Smeets mag jullie inlichten op welke schitterende wijze een belgische ploeg de tour wint.
En een andere belgische ploeg het groen wint .
En deze kloon ook
pi_51839967
bedankt hoor Rabobank het IOC dreigt met uitsluiting wielersport op de Olympische Spelen !

en nu ga ik lekker slapen , en dromen van GEEL EN GROEN .... dag vriendjes en vriendinnetjes het was een leuk verhaal , bedankt nu gaan we slapen ....tot morgen ... allemaal !!!

kloon ... ... stelletje idioten. dachten jullie echt de tour te kunnen winnen ... kom nou !!!
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:30:56 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51840009
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef gravis het volgende:

bedankt hoor Rabobank het IOC dreigt met uitsluiting wielersport op de Olympische Spelen !
Dat was vanmiddag al.. jongen, blijf bij de feiten, ga lekker met jezelf ergens spelen ofzo.. Domme bokito.
pi_51840087
fijn laat die hele kutsport maar opdonderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')