Door eigen ploeg verwijderd. Doe eens een gok...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef Frutsel het volgende:
...Rasmussen , al is dat geen doping (vooralsnog)
...
HOUDT JE GRAFTYFUSKOP en blijf ON TOPIC ipv iedere keer te whinen.. je wilt gewoon je gelijk halen, dat heb je nu en nou je GRAFSMOEL dichtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef gravis het volgende:
Neem een voorbeeld aan de belgische ploegen .... wij winnen CLEAN ;
Lotto gaat de tour winnen en won 2 etappes
Q-Step gaat de Groene trui winnen en pakt nu al 4 etappes ... daar komen er nog bij.
BELGIE IS TOP !!!!
![]()
Zonder doping kan het dus ook hoor.
Ik ben zo opgelucht dat dieChicken Rasmussen
eruit ligt man .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand geloofde mij , maar zie ... wie laatst lacht , best lacht .![]()
al vind ik het héél erg jammer voor renners als Boogerd, wat een einde in mineur.
Zo'n renner verdiende beter ... nu ja , ik zou die Rasmussen de keel dicht knijpen mocht ik Boogerd zijn.![]()
Wiens kloon is ditquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef gravis het volgende:
Je ziet toch dat Evans een mens is van vlees en bloed .... das pas mooi zo iemand die wint.
en ach ik herhaal we hebben al een troostprijs met GROEN en een ritje of 7 ... wat wil je nog meer.?
Ik begin ook te twijfelen of 't wel echt is. Zo dom is niemand. Zelfs belgen niet.quote:
Kan iemand deze kloon even bannen zodat we weer On Topic kunnen. Het gaat hier niet over schone rennersquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Cadel het volgende:
Héél juist, Cadel is the best man. Eindelijk eens een propere winnaar.
Mooi van Theo om hem eruit te gooien, al denk ik toch dat het onder druk was hoor. Ik denk dat Rabo eruitvliegt. Rasmussen is idd een lafaard, net als Vino en Moreni walgelijke bedriegers.
Goeie raad voor Rasmussen ga naar de hoogste berg in de Dolomieten en spring eraf.
En deze kloon ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:17 schreef gravis het volgende:
Rabobank![]()
![]()
Mart Smeets mag jullie inlichten op welke schitterende wijze een belgische ploeg de tour wint.
En een andere belgische ploeg het groen wint .
Dat was vanmiddag al.. jongen, blijf bij de feiten, ga lekker met jezelf ergens spelen ofzo.. Domme bokito.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef gravis het volgende:
bedankt hoor Rabobank het IOC dreigt met uitsluiting wielersport op de Olympische Spelen !
ja dat wist ik ook wel hoor werd gelinkt aan verhaal van Vino ... maar nu met Rasmussen zal wel de spreekwoordelijke druppel zijn !!! ach aan nederlanders iets uitleggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al.. jongen, blijf bij de feiten, ga lekker met jezelf ergens spelen ofzo.. Domme bokito.
Zie je ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Belgen en clean. Bij welke ploeg reed Moreni? Cofidis komt oorspronkelijk uit België.
http://www.cofidis.be/
Belgen die denken dat ze clean zijn. [afbeelding]
idioot mannetje , cofidis belgisch ?... rabo belgisch ? ....man man man ... ik zou me schamen .... hahahahaha....quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pleurislul, teringlijer of kutbelg zijn ook mogelijk nieuwe nicknames.
Je noemt mij een idoot mannetje terwijl je zelf alle dopingschuld op Nederland afschuift. De Belgen zijn als het ware de uitvinders van de doping.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef gravis het volgende:
[..]
idioot mannetje , cofidis belgisch ?... rabo belgisch ? ....man man man ... ik zou me schamen .... hahahahaha....
Rabobank is Nederlands en Cofidis is Frans hoor !!! Je weet toch vanwaar FORTIS komt ??? de sponsor van uw ploeg !
how low can you go ?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef gravis het volgende:
Neem een voorbeeld aan de belgische ploegen .... wij winnen CLEAN ;
Ik vrees dat de media zich nu op Contador gaat storten. Die lijkt me ook vraagtekens oproepen. Dan maar Evans, die rijdt voor het Belgische Lotto en Belgische ploegen zijn zonder twijfel clean en weten exact wat de renners uitvoeren als ze op eigen houtje aan het trainen zijn. Ik pleit er dan ook voor om volgend jaar enkel Belgische ploegen toe te laten in de Tour.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:17 schreef dirkvis het volgende:
Maarre, die Contador is toch spijtoptant....mag toch rijden omdat hij "kroongetuige" in de zaal Fuentes is....hij had toch bekend dat hij "zaken" deed met Fuentes....en deze man rijdt op de 2e plaats? Kun je ook zo je vraagtekens bij zetten
Komaan he zeg gaan we zo beginnen ...ouwe koeien ... zoetemelk , ik hoor gisteren zelfs van Jans Koerts op de NOS dat iedereen het deed , dus ja ik geef toe ...toen deden de belgen NATUURLIJK mee !!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:50 schreef De_Brok het volgende:
Volgens mij was die Vandenbroeke ook een Belg. Die reed ook niet bepaald clean.
Nieuwe koeien dan? Koeien van begin dit jaar. Ok, geen harde bewijzen, maar wel weer een gevalletje waar rook is...quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:46 schreef gravis het volgende:
Komaan he zeg gaan we zo beginnen ...ouwe koeien
ach er word er op los geluld ook hoor nu. Maar ik weet ook dat belgie niet dopingvrij is ... las je mijn vorige post wel ???quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nieuwe koeien dan? Koeien van begin dit jaar. Ok, geen harde bewijzen, maar wel weer een gevalletje waar rook is...
http://www.wielernieuws.be/nieuws/dossier/2#9230
ja maar kijk daar ga je weer ... heeft in het verleden met jef gewerkt .... nee he .... ik zeg toch 90% van peloton nam enkele jaren terug .quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Colplay het volgende:
Natuurlijk zat het er van Rasmussen aan te komen, alleen werd hij door iedereen veroordeeld voor er feiten waren. Daar ging het mij om. Er zijn geen garanties over wie er wel en niet schoon zijn. Ook in de Belgische ploegen wordt gebruikt. Dat weet ik 100 procent zeker, zeker bij Quick Step, gezien de reputatie van Lefevere. Museeuw is daar natuurlijk het beste voorbeeld van en het is niet toevallig dat die ploeg ook de meeste ritten in deze ronde wint. Vooral de zege van Vasseur is verdacht. Een 35-jarige die ineens een behoorlijke sprinter verslaat terwijl hij zelf nauwelijks kan sprinten. jaja.
En Evans wordt door sommige renners ook verdacht omdat hij bij Telekom met D'Hondt heeft gewerkt en we hebben de afgelopen tijd kunnen zien waar dat toe leidt, dus ik zou mijn handen niet voor hem in vuur steken. Zolang iemand niet betrapt is blijf ik deze renner geloven. Sommigen zullen dat naief noemen, maar dat is het geen waar ik mij maar aan vast hou anders kan ik net zo goed stoppen met het volgen van wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |