abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 juli 2007 @ 23:34:30 #1
8781 crew  Frutsel
pi_51837330
Vorige net dicht gemaakt zag ik... dus hier maar weer verder

Astana
Cofidis
Rasmussen , al is dat geen doping (vooralsnog)

En Moreni die 's ochtends nog staakt voor een schone tour wordt zes uur later gearresteerd voor dopinggebruik
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:35:22 #2
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_51837376
Doping moet gewoon getolereerd worden. Kijken wie het verst durft te gaan. Eigen schuld als je er dood bij neervalt
pi_51837397
Rasmussen heeft daarnaast gelogen over 15 en 16 Juni dat hij zei dat hij in Mexico was. Rabobank weet natuurlijk meer over de doping....
pi_51837423
Die belg die hier post is wel een sneu ventje trouwens. Net of die belgen allemaal clean zijn. Ik ga hem straks zo hard uitlachen als Boonen eruit moet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51837549
Ik kan me niet voorstellen dat hij er alleen uitgegooid is over 'liegen'.

Wellicht heeft de leiding van de Tour een dealtje gemaakt met de Rabo ploeg? Iets in de trend van: "zeggen jullie maar dat hij gelogen heeft, anders moeten we nóg een doping geval naar buiten brengen".

De tour winnen op deze manier is ook niks aan lijkt me..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:40:15 #6
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_51837622
Dag TDF
A.F.C. Ajax
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:42:22 #7
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_51837715
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef Frutsel het volgende:
...
Rasmussen , al is dat geen doping (vooralsnog)
...
Door eigen ploeg verwijderd. Doe eens een gok...
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_51837815
Ik vind de Tour de France wel met de dag minder aantrekkelijk worden. Hoop dat alle renners eruit worden gegooid en we morgen kunnen genieten van een twee uur lange bezichting van een lege snelweg in Frankrijk + schitterende kerkjes uit de dertiende eeuw in gothische stijl.
pi_51837885
Neem een voorbeeld aan de belgische ploegen .... wij winnen CLEAN ;

Lotto gaat de tour winnen en won 2 etappes
Q-Step gaat de Groene trui winnen en pakt nu al 4 etappes ... daar komen er nog bij.
BELGIE IS TOP !!!!

Zonder doping kan het dus ook hoor.

Ik ben zo opgelucht dat die Chicken Rasmussen eruit ligt man .
Niemand geloofde mij , maar zie ... wie laatst lacht , best lacht .

al vind ik het héél erg jammer voor renners als Boogerd, wat een einde in mineur.
Zo'n renner verdiende beter ... nu ja , ik zou die Rasmussen de keel dicht knijpen mocht ik Boogerd zijn.
pi_51838228
beste gravis durf je daar echt je handen voor in het vuur te steken? hoop echt stellig dat Contador de Tour nu wint.
pi_51838299
Gravis, ga eens weg man. Belgenpijper.

Festina-ploeg in 1998. Doping gevonden bij ==> Willy Voet de Belgische teamverzorger.
Telekom ==> Jef D'Hondt

Michel Pollentier (Flandria-Velda)
Christophe Brandt (Lotto-Domo)

En dit kom ik als leek tegen na een paar seconden googlen. Belgen en clean kan niet in één regel.
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:54:14 #12
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51838324
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef gravis het volgende:

Lotto gaat de tour winnen en won 2 etappes
Q-Step gaat de Groene trui winnen en pakt nu al 4 etappes ... daar komen er nog bij.
BELGIE IS TOP !!!!

Zonder doping kan het dus ook hoor.

Ik ben zo opgelucht dat die Chicken Rasmussen eruit ligt man .
Niemand geloofde mij , maar zie ... wie laatst lacht , best lacht .

al vind ik het héél erg jammer voor renners als Boogerd, wat een einde in mineur.
Zo'n renner verdiende beter ... nu ja , ik zou die Rasmussen de keel dicht knijpen mocht ik Boogerd zijn.
HOUDT JE GRAFTYFUSKOP en blijf ON TOPIC ipv iedere keer te whinen.. je wilt gewoon je gelijk halen, dat heb je nu en nou je GRAFSMOEL dicht

Zo, dat is eruit...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51838359
Je ziet toch dat Evans een mens is van vlees en bloed .... das pas mooi zo iemand die wint.
en ach ik herhaal we hebben al een troostprijs met GROEN en een ritje of 7 ... wat wil je nog meer.?
pi_51838382
Topic 20 en still counting.
De beste reallife soap allertijden.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51838420
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef gravis het volgende:
Je ziet toch dat Evans een mens is van vlees en bloed .... das pas mooi zo iemand die wint.
en ach ik herhaal we hebben al een troostprijs met GROEN en een ritje of 7 ... wat wil je nog meer.?
Wiens kloon is dit
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51838467
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Wiens kloon is dit
Ik begin ook te twijfelen of 't wel echt is. Zo dom is niemand. Zelfs belgen niet.
pi_51838678
De Stand is nu de volgende :

1 CONTADOR geel
2 EVANS 1'53''
3 LEIPHEIMER 2'49''
4 SASTRE 6'02''
5 ZUBELDIA 6'29''

Evans pakte in de tijdrit in Albi meer dan een minuut op Contador en zelfs nog meer op Leipheimer .... en die tijdrit was bergop ... nu is hij vlak en dus in het voordeel van EVANS ! ... Hij wint de tour man.

En Tom Boonen pakt groen , en in parijs pakt hij nog een ritje hoor.
pi_51838730
bij welke sport zou er geen doping worden gebruikt (op topniveau)? ik geloof echt niet dat dat alleen bij wielrennen gebeurt hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Byte_Me op 26-07-2007 00:27:36 ]
pi_51839081
Héél juist, Cadel is the best man. Eindelijk eens een propere winnaar.
Mooi van Theo om hem eruit te gooien, al denk ik toch dat het onder druk was hoor. Ik denk dat Rabo eruitvliegt. Rasmussen is idd een lafaard, net als Vino en Moreni walgelijke bedriegers.
Goeie raad voor Rasmussen ga naar de hoogste berg in de Dolomieten en spring eraf.
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:16:55 #20
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51839425
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Cadel het volgende:
Héél juist, Cadel is the best man. Eindelijk eens een propere winnaar.
Mooi van Theo om hem eruit te gooien, al denk ik toch dat het onder druk was hoor. Ik denk dat Rabo eruitvliegt. Rasmussen is idd een lafaard, net als Vino en Moreni walgelijke bedriegers.
Goeie raad voor Rasmussen ga naar de hoogste berg in de Dolomieten en spring eraf.
Kan iemand deze kloon even bannen zodat we weer On Topic kunnen. Het gaat hier niet over schone renners
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51839471
Rabobank

Mart Smeets mag jullie inlichten op welke schitterende wijze een belgische ploeg de tour wint.
En een andere belgische ploeg het groen wint .
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:19:56 #22
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51839577
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:17 schreef gravis het volgende:
Rabobank

Mart Smeets mag jullie inlichten op welke schitterende wijze een belgische ploeg de tour wint.
En een andere belgische ploeg het groen wint .
En deze kloon ook
pi_51839967
bedankt hoor Rabobank het IOC dreigt met uitsluiting wielersport op de Olympische Spelen !

en nu ga ik lekker slapen , en dromen van GEEL EN GROEN .... dag vriendjes en vriendinnetjes het was een leuk verhaal , bedankt nu gaan we slapen ....tot morgen ... allemaal !!!

kloon ... ... stelletje idioten. dachten jullie echt de tour te kunnen winnen ... kom nou !!!
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:30:56 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51840009
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef gravis het volgende:

bedankt hoor Rabobank het IOC dreigt met uitsluiting wielersport op de Olympische Spelen !
Dat was vanmiddag al.. jongen, blijf bij de feiten, ga lekker met jezelf ergens spelen ofzo.. Domme bokito.
pi_51840087
fijn laat die hele kutsport maar opdonderen.
pi_51840162
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat was vanmiddag al.. jongen, blijf bij de feiten, ga lekker met jezelf ergens spelen ofzo.. Domme bokito.
ja dat wist ik ook wel hoor werd gelinkt aan verhaal van Vino ... maar nu met Rasmussen zal wel de spreekwoordelijke druppel zijn !!! ach aan nederlanders iets uitleggen
Ik probeerde het deze middag ook al , toen dachten jullie dat het binnen was !

DOEIIIII
pi_51840235
Belgen en clean. Bij welke ploeg reed Moreni? Cofidis komt oorspronkelijk uit België.

http://www.cofidis.be/

Belgen die denken dat ze clean zijn.
pi_51840396
Jammer van Rasmussen, 'maar de tour gaat door'. Vind dat er veel te veel drama van wordt gemaakt (deze tour). Wat in de avondetappe ook wel bleek; er zijn maar enkele renners die 'clean' zijn.
Morgen gewoon weer verder met de Tour. En wielrennen blijft één van de mooiste sporten
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_51840785
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Belgen en clean. Bij welke ploeg reed Moreni? Cofidis komt oorspronkelijk uit België.

http://www.cofidis.be/

Belgen die denken dat ze clean zijn. [afbeelding]
Zie je ... stomme hollander ... het is niet omdat Cofidis ook in Belgie bestaat dat het ook belgisch is hé !!!

Cofidis, Le Crédit par Téléphone (vaak afgekort tot Cofidis) is een Franse wielerploeg. De ploeg bestaat sinds 1997 en is opgericht door ploegleider Cyrille Guimard, die de ploeg echter na een jaar verliet. Tegenwoordig is Alain Bondue manager . De sponsor Cofidis is een Franse kredietbank.

je hebt ook www.rabobank.be .... is rabo dan Belgisch volgens u ???
.... ach jullie zijn de discussie niet waard ... jullie zijn er enkel op uit om belgen te pakken ...

maar dat lukt dus niet hoor
Onze teams zullen de tour uitrijden en WINNEN !!!

pi_51841151
had rasmussen nou maar gewoon een sombrero opgezet voor de training van 15 en 16 juni dan was er niets aan de hand geweest
pi_51841300
Jij bent er slechts op uit om op Nederlanders te hakken, gravis.

Ik ga je echt vierkant uitlachen als een Belg wordt betrapt.
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:21:35 #32
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51841513
Je kan je naam beter veranderen in grafzerk
pi_51841705
Vino is ook zijn ritoverwinningen kwijt , dus wint Evans en Kirchen een rit.
is dat nu ook zo met Rasmussen ? ... wel dan winnen Leipheimer en Mayo plots een rit.

getekend GRAFZERK !!!
pi_51841811
edt : doe dat maar niet

[ Bericht 78% gewijzigd door Frutsel op 26-07-2007 08:10:40 ]
pi_51842061
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pleurislul, teringlijer of kutbelg zijn ook mogelijk nieuwe nicknames.
idioot mannetje , cofidis belgisch ?... rabo belgisch ? ....man man man ... ik zou me schamen .... hahahahaha....

Rabobank is Nederlands en Cofidis is Frans hoor !!! Je weet toch vanwaar FORTIS komt ??? de sponsor van uw ploeg !

how low can you go ?

[ Bericht 3% gewijzigd door gravis op 26-07-2007 01:53:51 ]
pi_51842141

[ Bericht 100% gewijzigd door gravis op 26-07-2007 01:53:04 ]
pi_51842177
.sorry ging even iets fout bij het posten ... domme belg dat ik ben hé !
pi_51842395
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef gravis het volgende:

[..]

idioot mannetje , cofidis belgisch ?... rabo belgisch ? ....man man man ... ik zou me schamen .... hahahahaha....

Rabobank is Nederlands en Cofidis is Frans hoor !!! Je weet toch vanwaar FORTIS komt ??? de sponsor van uw ploeg !

how low can you go ?
Je noemt mij een idoot mannetje terwijl je zelf alle dopingschuld op Nederland afschuift. De Belgen zijn als het ware de uitvinders van de doping.
pi_51843972
Volgens mij was die Vandenbroeke ook een Belg. Die reed ook niet bepaald clean.
pi_51844165
En 1 van Vlaanderens grootste, Museeuw heeft ook bekend....

Maarre, die Contador is toch spijtoptant....mag toch rijden omdat hij "kroongetuige" in de zaal Fuentes is....hij had toch bekend dat hij "zaken" deed met Fuentes....en deze man rijdt op de 2e plaats? Kun je ook zo je vraagtekens bij zetten
pi_51844266
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef gravis het volgende:

Museeuw
VDB
http://www.volkskrant.nl/(...)renners_aangetroffen

Jij durft dus kennelijk wel je hand in het vuur te steken voor Belgische ploegen? Overigens is het geval Rasmussen ook nog steeds geen gevalletje doping. Wel een verdacht zaakje natuurlijk.
pi_51844456
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:17 schreef dirkvis het volgende:
Maarre, die Contador is toch spijtoptant....mag toch rijden omdat hij "kroongetuige" in de zaal Fuentes is....hij had toch bekend dat hij "zaken" deed met Fuentes....en deze man rijdt op de 2e plaats? Kun je ook zo je vraagtekens bij zetten
Ik vrees dat de media zich nu op Contador gaat storten. Die lijkt me ook vraagtekens oproepen. Dan maar Evans, die rijdt voor het Belgische Lotto en Belgische ploegen zijn zonder twijfel clean en weten exact wat de renners uitvoeren als ze op eigen houtje aan het trainen zijn. Ik pleit er dan ook voor om volgend jaar enkel Belgische ploegen toe te laten in de Tour.
pi_51844482
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:50 schreef De_Brok het volgende:
Volgens mij was die Vandenbroeke ook een Belg. Die reed ook niet bepaald clean.
Komaan he zeg gaan we zo beginnen ...ouwe koeien ... zoetemelk , ik hoor gisteren zelfs van Jans Koerts op de NOS dat iedereen het deed , dus ja ik geef toe ...toen deden de belgen NATUURLIJK mee !!!
En daarbij er staat geen nationaliteit op domheid , zowel nederlanders als belgen pakken...of pakten ... en ja zullen nog pakken , want er zullen er nog enkelen komen hoor.

En daarbij waar maak jij je zo druk in het is een Deen die gepakt is en de ploeg rabo schijnt er niet van te weten. Rabo heeft correct gehandeld door hem uit de tour te zetten.
Astana das de schande van deze tour !

Gisteren reageerde ik wat ruw en arrogant mijn excuses daarvoor , ik was zo kwaad dat mijn favoriete sport waar ik elke minuut live naar keek me WEERAL bedrogen heeft !!!

Dus bij deze SORRY HOOR ! ! !

Ik hoop nu dat Evans die 1.53 kan dichtrijden op Contador , want die heeft ook geen onbeschreven blad !
nu heeft het wielrennen nood aan een menselijke held, iemand die al die aanvallen uiteindelijk niet meer aankon omdat het bovennatuurlijk was. En geloof me als Contador het haalt hebben we een nieuwe armstrong, want de amerikanen staan véél verder op gebied van doping (gen-doping en zo ) , dus ik zie liever nu niet weer discovery te winnen ... stel u voor dat ze nu 1 en 2 hebben op het podium ...komaan he zeg !!!
pi_51844487
Wie behoorde eigenlijk allemaal tot de 'men in black' waar de UCI het half juni opeens over had?
Rasmussen en Vinokourov voelden zich toen gelijk aangesproken en schoten in de verdediging.
Vinokourov inmiddels positief getest, en Rasmussen heeft zoveel leugens opgehangen dat hij natuurlijk ook niet meer geloofwaardig was.

2 down ....
pi_51844511
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:46 schreef gravis het volgende:
Komaan he zeg gaan we zo beginnen ...ouwe koeien
Nieuwe koeien dan? Koeien van begin dit jaar. Ok, geen harde bewijzen, maar wel weer een gevalletje waar rook is...

http://www.wielernieuws.be/nieuws/dossier/2#9230
pi_51844951
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:49 schreef alpeko het volgende:

[..]

Nieuwe koeien dan? Koeien van begin dit jaar. Ok, geen harde bewijzen, maar wel weer een gevalletje waar rook is...

http://www.wielernieuws.be/nieuws/dossier/2#9230
ach er word er op los geluld ook hoor nu. Maar ik weet ook dat belgie niet dopingvrij is ... las je mijn vorige post wel ???

de rotte appels moeten eruit , als blijkt dat Boonen neemt dan zou ik even hard zijn hoor ... hoewel ik voor hem toch wel 7 vingers in het vuur durf te steken !
Kijk ze hebben het allemaal gedaan in het verleden of toch 90% van het peloton als je dat nog niet doorhebt ben je blind ... enkelen geven toe anderen zoals godefroot en consoorten blijven de lippen stijf houden. Pas op Zabel geloof ik ook niet hoor als hij zegt maar 1 jaartje gebruikt tez hebben ...komop zeg.
tot de festina-bom nam IEDEREEN lekker doping met z'n allen.

Daarna zijn er mensen beginnen twijfelen en bang worden , of puur om de ethiek !

Nu op deze moment is het omgekeerd , ik denk dat nu nog zo'n 25% doping neemt , en nu ga ik een stoute uitspraak doen ... vooral die spaanse en amerikaanse ploegen.
Zie maar in Amerika vallen ze dood op het sportveld ( zei een correspondente op tv gisteren uit de states) .
Die amerikanen waren maar wat vlug om dopingzondaar Basso in de armen te sluiten ... datt zou de nieuwe supermens worden met wat gen-doping.

1 oplossing .... gepakt = Levenslange schorsing !!!
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:14:52 #47
67205 Colplay
How you doin??
pi_51844971
Natuurlijk zat het er van Rasmussen aan te komen, alleen werd hij door iedereen veroordeeld voor er feiten waren. Daar ging het mij om. Er zijn geen garanties over wie er wel en niet schoon zijn. Ook in de Belgische ploegen wordt gebruikt. Dat weet ik 100 procent zeker, zeker bij Quick Step, gezien de reputatie van Lefevere. Museeuw is daar natuurlijk het beste voorbeeld van en het is niet toevallig dat die ploeg ook de meeste ritten in deze ronde wint. Vooral de zege van Vasseur is verdacht. Een 35-jarige die ineens een behoorlijke sprinter verslaat terwijl hij zelf nauwelijks kan sprinten. jaja.

En Evans wordt door sommige renners ook verdacht omdat hij bij Telekom met D'Hondt heeft gewerkt en we hebben de afgelopen tijd kunnen zien waar dat toe leidt, dus ik zou mijn handen niet voor hem in vuur steken. Zolang iemand niet betrapt is blijf ik deze renner geloven. Sommigen zullen dat naief noemen, maar dat is het geen waar ik mij maar aan vast hou anders kan ik net zo goed stoppen met het volgen van wielrennen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51845136
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Colplay het volgende:
Natuurlijk zat het er van Rasmussen aan te komen, alleen werd hij door iedereen veroordeeld voor er feiten waren. Daar ging het mij om. Er zijn geen garanties over wie er wel en niet schoon zijn. Ook in de Belgische ploegen wordt gebruikt. Dat weet ik 100 procent zeker, zeker bij Quick Step, gezien de reputatie van Lefevere. Museeuw is daar natuurlijk het beste voorbeeld van en het is niet toevallig dat die ploeg ook de meeste ritten in deze ronde wint. Vooral de zege van Vasseur is verdacht. Een 35-jarige die ineens een behoorlijke sprinter verslaat terwijl hij zelf nauwelijks kan sprinten. jaja.

En Evans wordt door sommige renners ook verdacht omdat hij bij Telekom met D'Hondt heeft gewerkt en we hebben de afgelopen tijd kunnen zien waar dat toe leidt, dus ik zou mijn handen niet voor hem in vuur steken. Zolang iemand niet betrapt is blijf ik deze renner geloven. Sommigen zullen dat naief noemen, maar dat is het geen waar ik mij maar aan vast hou anders kan ik net zo goed stoppen met het volgen van wielrennen.
ja maar kijk daar ga je weer ... heeft in het verleden met jef gewerkt .... nee he .... ik zeg toch 90% van peloton nam enkele jaren terug .
Nu enkel de klootzakken en de meelopers , de wannabees !!!

Gij spreekt te veel over het verleden man , dat is er en kan niks aan gedaan worden , we moeten kijken naar de toekomst de sport terug aantrekkelijk maken voor de jeugd.
En dat doe je niet door de sport slecht te praten door steeds weer in het verleden te zitten vissen.

Ik herhaal ... propere lei voor alleman , en nultollerantie ! ... 1 keer gesnapt = levenslang.

en niet als er eentje van Lotto gepakt wordt natrappen en zeggen ja maar 7 jaar geleden deed het een van rabobank ook hoor.

.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:27:41 #49
67205 Colplay
How you doin??
pi_51845276
Ik zeg ook niet dat Evans gebruikt, alleen dat iedereen elkaar verdacht loopt te maken. Boonen voorop met zijn uitspraak dat hij alleen Evans in de top van het klassement vertrouwt. Oftewel de rest is volgens onze Belgische vriend dopinggebruiker. Dus dat is ook niet met een schone lei beginnen. Ik hoop echt dat het na deze ronde kan.

Voor nu hoop ik maar dat de hele top 10 schoon is en dat Contador de ronde wint. Dat is een mooie renner voor de toekomst en eentje die zelf heeft geprobeerd aan te vallen en niet af wil wachten.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:27:53 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51845285
Ik vraag me af of Rasmussen ook uit de Tour gezet zou zijn als hij een Fransman was geweest.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')