Door eigen ploeg verwijderd. Doe eens een gok...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef Frutsel het volgende:
...Rasmussen , al is dat geen doping (vooralsnog)
...
HOUDT JE GRAFTYFUSKOP en blijf ON TOPIC ipv iedere keer te whinen.. je wilt gewoon je gelijk halen, dat heb je nu en nou je GRAFSMOEL dichtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef gravis het volgende:
Neem een voorbeeld aan de belgische ploegen .... wij winnen CLEAN ;
Lotto gaat de tour winnen en won 2 etappes
Q-Step gaat de Groene trui winnen en pakt nu al 4 etappes ... daar komen er nog bij.
BELGIE IS TOP !!!!
![]()
Zonder doping kan het dus ook hoor.
Ik ben zo opgelucht dat dieChicken Rasmussen
eruit ligt man .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand geloofde mij , maar zie ... wie laatst lacht , best lacht .![]()
al vind ik het héél erg jammer voor renners als Boogerd, wat een einde in mineur.
Zo'n renner verdiende beter ... nu ja , ik zou die Rasmussen de keel dicht knijpen mocht ik Boogerd zijn.![]()
Wiens kloon is ditquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef gravis het volgende:
Je ziet toch dat Evans een mens is van vlees en bloed .... das pas mooi zo iemand die wint.
en ach ik herhaal we hebben al een troostprijs met GROEN en een ritje of 7 ... wat wil je nog meer.?
Ik begin ook te twijfelen of 't wel echt is. Zo dom is niemand. Zelfs belgen niet.quote:
Kan iemand deze kloon even bannen zodat we weer On Topic kunnen. Het gaat hier niet over schone rennersquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Cadel het volgende:
Héél juist, Cadel is the best man. Eindelijk eens een propere winnaar.
Mooi van Theo om hem eruit te gooien, al denk ik toch dat het onder druk was hoor. Ik denk dat Rabo eruitvliegt. Rasmussen is idd een lafaard, net als Vino en Moreni walgelijke bedriegers.
Goeie raad voor Rasmussen ga naar de hoogste berg in de Dolomieten en spring eraf.
En deze kloon ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:17 schreef gravis het volgende:
Rabobank![]()
![]()
Mart Smeets mag jullie inlichten op welke schitterende wijze een belgische ploeg de tour wint.
En een andere belgische ploeg het groen wint .
Dat was vanmiddag al.. jongen, blijf bij de feiten, ga lekker met jezelf ergens spelen ofzo.. Domme bokito.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef gravis het volgende:
bedankt hoor Rabobank het IOC dreigt met uitsluiting wielersport op de Olympische Spelen !
ja dat wist ik ook wel hoor werd gelinkt aan verhaal van Vino ... maar nu met Rasmussen zal wel de spreekwoordelijke druppel zijn !!! ach aan nederlanders iets uitleggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al.. jongen, blijf bij de feiten, ga lekker met jezelf ergens spelen ofzo.. Domme bokito.
Zie je ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Belgen en clean. Bij welke ploeg reed Moreni? Cofidis komt oorspronkelijk uit België.
http://www.cofidis.be/
Belgen die denken dat ze clean zijn. [afbeelding]
idioot mannetje , cofidis belgisch ?... rabo belgisch ? ....man man man ... ik zou me schamen .... hahahahaha....quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pleurislul, teringlijer of kutbelg zijn ook mogelijk nieuwe nicknames.
Je noemt mij een idoot mannetje terwijl je zelf alle dopingschuld op Nederland afschuift. De Belgen zijn als het ware de uitvinders van de doping.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef gravis het volgende:
[..]
idioot mannetje , cofidis belgisch ?... rabo belgisch ? ....man man man ... ik zou me schamen .... hahahahaha....
Rabobank is Nederlands en Cofidis is Frans hoor !!! Je weet toch vanwaar FORTIS komt ??? de sponsor van uw ploeg !
how low can you go ?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef gravis het volgende:
Neem een voorbeeld aan de belgische ploegen .... wij winnen CLEAN ;
Ik vrees dat de media zich nu op Contador gaat storten. Die lijkt me ook vraagtekens oproepen. Dan maar Evans, die rijdt voor het Belgische Lotto en Belgische ploegen zijn zonder twijfel clean en weten exact wat de renners uitvoeren als ze op eigen houtje aan het trainen zijn. Ik pleit er dan ook voor om volgend jaar enkel Belgische ploegen toe te laten in de Tour.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:17 schreef dirkvis het volgende:
Maarre, die Contador is toch spijtoptant....mag toch rijden omdat hij "kroongetuige" in de zaal Fuentes is....hij had toch bekend dat hij "zaken" deed met Fuentes....en deze man rijdt op de 2e plaats? Kun je ook zo je vraagtekens bij zetten
Komaan he zeg gaan we zo beginnen ...ouwe koeien ... zoetemelk , ik hoor gisteren zelfs van Jans Koerts op de NOS dat iedereen het deed , dus ja ik geef toe ...toen deden de belgen NATUURLIJK mee !!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:50 schreef De_Brok het volgende:
Volgens mij was die Vandenbroeke ook een Belg. Die reed ook niet bepaald clean.
Nieuwe koeien dan? Koeien van begin dit jaar. Ok, geen harde bewijzen, maar wel weer een gevalletje waar rook is...quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:46 schreef gravis het volgende:
Komaan he zeg gaan we zo beginnen ...ouwe koeien
ach er word er op los geluld ook hoor nu. Maar ik weet ook dat belgie niet dopingvrij is ... las je mijn vorige post wel ???quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nieuwe koeien dan? Koeien van begin dit jaar. Ok, geen harde bewijzen, maar wel weer een gevalletje waar rook is...
http://www.wielernieuws.be/nieuws/dossier/2#9230
ja maar kijk daar ga je weer ... heeft in het verleden met jef gewerkt .... nee he .... ik zeg toch 90% van peloton nam enkele jaren terug .quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Colplay het volgende:
Natuurlijk zat het er van Rasmussen aan te komen, alleen werd hij door iedereen veroordeeld voor er feiten waren. Daar ging het mij om. Er zijn geen garanties over wie er wel en niet schoon zijn. Ook in de Belgische ploegen wordt gebruikt. Dat weet ik 100 procent zeker, zeker bij Quick Step, gezien de reputatie van Lefevere. Museeuw is daar natuurlijk het beste voorbeeld van en het is niet toevallig dat die ploeg ook de meeste ritten in deze ronde wint. Vooral de zege van Vasseur is verdacht. Een 35-jarige die ineens een behoorlijke sprinter verslaat terwijl hij zelf nauwelijks kan sprinten. jaja.
En Evans wordt door sommige renners ook verdacht omdat hij bij Telekom met D'Hondt heeft gewerkt en we hebben de afgelopen tijd kunnen zien waar dat toe leidt, dus ik zou mijn handen niet voor hem in vuur steken. Zolang iemand niet betrapt is blijf ik deze renner geloven. Sommigen zullen dat naief noemen, maar dat is het geen waar ik mij maar aan vast hou anders kan ik net zo goed stoppen met het volgen van wielrennen.
ja natuurlijk ... cofidis is eruit , en met festina deden ze het toch ook .quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vraag me af of Rasmussen ook uit de Tour gezet zou zijn als hij een Fransman was geweest.
Daar was bewezen dopinggebruik, dat is nu niet het geval. De Franse media zijn er bovenop gedoken en zouden dat bij een Franse renner niet in die vorm gedaan hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:33 schreef gravis het volgende:
[..]
ja natuurlijk ... cofidis is eruit , en met festina deden ze het toch ook .
Want hoewel ik echt wel geloof dat Rasmussen gebruikt heeft: hij heeft nog steeds GEEN positief plasje ingeleverd. Tot nu toe is hij gewoon een lul die tegenn de ploegleiding gelogen heeft en verder niets. Alleen maar indirecte bewijzen. Dus dat is wel een verschil met Cofidis en Astana.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:33 schreef gravis het volgende:
[..]
ja natuurlijk ... cofidis is eruit , en met festina deden ze het toch ook .
En ik moet zeggen ik vind Contador ook een supergoed renner , maar ja daar gaan we weer he .... en je zou het hem gunnen he weer zo iemand al armstrong diie als mirakel de tour wint niet ver van Lourdes btw. pppfffff ...
1) kwam al in opspraak
2) rijd voor een amerikaanse ploeg .... die zijn het echte onkruid ,
ik vertrouw die Bruyneel niet dat is volgens mij een schijnheilig ventje.
mah ja ik zeg zelf propere lei dus ja , Contador of Evans ... ik toch liever Evans hoor.
1 ) Dat zeg ik toch zelf ook Astana is de enige krapuleuze ploeg en ik verdenk de amerikanen ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef Colplay het volgende:
[..]
1 ) Tot nu toe is hij gewoon een lul die tegenn de ploegleiding gelogen heeft en verder niets. Alleen maar indirecte bewijzen. Dus dat is wel een verschil met Cofidis en Astana.
2 ) Vind de manier van rijden van Evans niet zo spannend.
3 ) En waar baseer je je uitspraak van die Amerikaanse ploegen op. Wie is er uit de ploeg van Bruyneel ooit gepakt?
Indurain won er ook een hoop...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:27 schreef gravis het volgende:
[..]
1 ) Dat zeg ik toch zelf ook Astana is de enige krapuleuze ploeg en ik verdenk de amerikanen ook.
Rabobank heeft niks misdaan en Cofidis ook niet ... ze handelden correct en ik hoop dat Boogie de tour uitrijd !
2 ) Kijk dat is dus vragen achter doping . Dus een renner moet niet alleen de beste zijn hij moet ook spektaculeire ontsnappingen op poot zetten . Evans Rijd niet spannend ??? dus slik een pilletje en ga tekeer als een gek ... dan ben je een held. Mensen toch !
3) Ik ben er voor 70% zeker van dat de amerikanen iets (doping) hebben dat niet opspoorbaar is , ze winnen 7 TDF's op rij , dan wint een andere amerikaan (landis ) , nu staan ze op plaats 1 Contador en plaats 3 met Leipheimer ! ... sorry maar ik heb argwaan. Ik veroordeel ze niet he , gewoon ...ik zie liever een mens de tour winnen , iemand waarvan je ziet dat hij afziet , Evans komt boven en kon geen woord zeggen ... Contador komt boven als eerste en het is een spraakwaterval ... van een babbelkick gespreoken.
Nou ja , wie ook wint de tour is net als vorig jaar naar de klote !!!
1. Ik ga er ook van uit dat er bij Astana meer aan de hand is, maar ook dat is nog niet bewezen. Dus moeten we denk ik ook KLoden het voordeel van de twijfel geven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:27 schreef gravis het volgende:
[..]
1 ) Dat zeg ik toch zelf ook Astana is de enige krapuleuze ploeg en ik verdenk de amerikanen ook.
Rabobank heeft niks misdaan en Cofidis ook niet ... ze handelden correct en ik hoop dat Boogie de tour uitrijd !
2 ) Kijk dat is dus vragen achter doping . Dus een renner moet niet alleen de beste zijn hij moet ook spektaculeire ontsnappingen op poot zetten . Evans Rijd niet spannend ??? dus slik een pilletje en ga tekeer als een gek ... dan ben je een held. Mensen toch !
3) Ik ben er voor 70% zeker van dat de amerikanen iets (doping) hebben dat niet opspoorbaar is , ze winnen 7 TDF's op rij , dan wint een andere amerikaan (landis ) , nu staan ze op plaats 1 Contador en plaats 3 met Leipheimer ! ... sorry maar ik heb argwaan. Ik veroordeel ze niet he , gewoon ...ik zie liever een mens de tour winnen , iemand waarvan je ziet dat hij afziet , Evans komt boven en kon geen woord zeggen ... Contador komt boven als eerste en het is een spraakwaterval ... van een babbelkick gespreoken.
Nou ja , wie ook wint de tour is net als vorig jaar naar de klote !!!
Het ging er om dat betwijfeld kon (en kan) worden of iemand die niet op doping betrapt is uit de Tour gezet mag worden. Heeft verder niets met geloven of niet-geloven te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef gravis het volgende:
Net als bij Rasmussen verdenk ik hem ... ik hoop dat ik mis ben hoor ... maar van Rasmussen geloofden jullie me ook niet hé , wel ...
Halloooo ... hoe kan je iemand betrappen als hij zegt in mexico te zitten en die zit in de dolomieten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het ging er om dat betwijfeld kon (en kan) worden of iemand die niet op doping betrapt is uit de Tour gezet mag worden. Heeft verder niets met geloven of niet-geloven te maken.
Maar de verdenkingen van Rasmussen komen vooral door wat hij de afgelopen maanden heeft gedaan. let wel dat pas gisteravond bekend is geworden dat hij niet in Mexico zat. Daarvoor was het wel verdacht wat hij deed, maar waren er alleen nog indirecte bewijzen. En natuurlijk rook en vuur blablabla maar er was geen echt bewijs, wat er nu dan wel is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef gravis het volgende:
En dan nog iets over Contador .... ik ben nu geen dokter hé , maar bij mijn weten worden er bij EPO meer rode bloedcellen aangemaakt waardoor het bloed dikker word en de kans op een klonter vergroot.
Had hij niet een Bloedklonter enkele jaren terug ... Ja dus !!!
Het bloed van een sporter die EPO gebruikt wordt dikker. Het bloed moet door allerlei hele dunne aders in het lichaam. Ook naar de hersenen en het hart. Als het bloed nu heel dik is, kan het niet meer circuleren en het hoopt in de aders. De gevolgen hiervan kunnen heel ernstig zijn. De sporter kan een hartaanval krijgen of een bloedklonter krijgen.
Net als bij Rasmussen verdenk ik hem ... ik hoop dat ik mis ben hoor ... maar van Rasmussen geloofden jullie me ook niet hé , wel ...
Helaas is het een illusie dat je bedrog uit de sport kunt houden. Bedrog is onderdeel van het leven. Je kunt hoogstens de straffen verhogen, maar daarmee verban je de doping niet. Hoogstens het aantal sporters dat zich er aan waagt. En gezien het gemak waarmee Vino 2x over de schreef is gegaan, is het blijkbaar zo dat een renner het risico gepakt te worden klein acht. Ik denk dat we geen idee hebben van welke manieren er zijn om te zorgen niet tegen de lamp te lopen en toch te gebruiken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef gravis het volgende:
En nog iets , onze jeugd kijkt op naar deze sporters ... wil jij ze het voorbeeld geven als je LIEGT dan kom je met alles weg en kan je ooit de tour winnen .... OVER MIJN LIJK .... (grafzerk) ...lol...
Contador is 24 jaar jong ... noemt gij dat het verleden ... sorry maar hij is onze toekomst hoor ... witte trui !!!nquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Contador wordt niet voor niets als kroongetuige van Fuentes genoemd, maar dat speelde jaren geleden. Dat is wat je er zelf ook bijhaalt nu. Maar jij wilde niet naar het verleden kijken. Misschien heeft hij zijn leven wel gebeterd (was toen jonge renner en dus extra gevoelig) en is hij nu schoon. Is nu ook niet gepakt. Dan vind ik het mooi wat hij heeft laten zien en gun ik hem de Tour. Al zou het voor mijn tourspel beter zijn als Evans wint, want die heb ik wel. Maar op basis van de feiten en wat ze de afgelopen dagen hebben laten zien vind ik Contador een mooiere winnaar voor deze verziekte ronde.
dus ons bij neer leggen volgens uw mening ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Helaas is het een illusie dat je bedrog uit de sport kunt houden. Bedrog is onderdeel van het leven. Je kunt hoogstens de straffen verhogen, maar daarmee verban je de doping niet. Hoogstens het aantal sporters dat zich er aan waagt. En gezien het gemak waarmee Vino 2x over de schreef is gegaan, is het blijkbaar zo dat een renner het risico gepakt te worden klein acht. Ik denk dat we geen idee hebben van welke manieren er zijn om te zorgen niet tegen de lamp te lopen en toch te gebruiken.
Maar de reden dat hij op de lijst Fuentes staat komt al van dingen van meer dan een jaar geleden, want toen kwam de lijst uit. Ik wil niet goed praten wat hij gedaan heeft, maar de ene keer heb je het over met een schone lei beginnen, maar Contador moet wel nog gestraft worden voor wat hij voor de vorige tour heeft gedaan. Laat dit dan ook rusten en pak alleen die dingen die dit seizoen of dit kalenderjaar zijn gebeurd. Zie dat dan als een nieuwe start en geef Contador nu het voordeel van de twijfel. Anders begrijp ik niet goed wat je wilt. De zaak Museeuw en alle geruchten rond Patrick Lefevere zijn oude koeien, maar Contador moet wel de Tour uit omdat hij in het verleden verkeerde dingen gedaan heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef gravis het volgende:
![]()
![]()
[..]
Contador is 24 jaar jong ... noemt gij dat het verleden ... sorry maar hij is onze toekomst hoor ... witte trui !!!n
Er bij neer leggen niet. Maar we moeten wel accepteren dat we het niet uit kunnen roeien. Hoeveel renners hebben niet toegegeven doping gebruikt te hebben of zijn geschorst op basis van indirect bewijs maar zijn nooit gepakt bij een controle. Blijkbaar kan nog niet alles opgespoord worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef gravis het volgende:
[..]
dus ons bij neer leggen volgens uw mening ?
Heb jij zelf soms pillen geslikt? Of vergeten, dat kan ook...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef gravis het volgende:
Net op Eurosport was Coucke aan het woord van Davitamon (predictor) .![]()
Hij zegt dat in de structuur die er is in zijn ploeg onmogelijk een geval Rasmussen kan zijn.
Omdat ze steeds aan de ploegleider moeten zeggen waar ze trainen. Als je u verstopt heb je iets te verbergen en vlieg je eruit bij ons , zelfs al gaat het om de kopman.
Natuurlijk , wat in cofidis gebeurt is een individuele aktie van een renner dit kan in elk team voorkomen hé.
Ik ben echt benieuwd wat ons nog te wachten staat, want dit is nog niet het einde hoor ...
Er staat nog een geval klaar denk ik.
Ik hoop echt dat ze die Discovery's eens pakken , want die hebben volgens mij het beste spul. Want dan zag ik liever Rasmussen winnen hoor, deed veel minder erge dingen dan dieArmSTRONGisten
!!!
Lekker geloofwaardig! Als je liegt over je verblijflocatie dan kan het bij iedere ploeg gebeuren. Of hebben ze bij Davitamon een leugendetector?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef gravis het volgende:
Hij zegt dat in de structuur die er is in zijn ploeg onmogelijk een geval Rasmussen kan zijn.
Verder alles goed? Ik hoop dat ze niemand pakken en er verder geen schandelen meer zijn. Deze Tour is al verziekt genoeg. Wie hem wint kan me weinig schelen. Al verdient Contador gezien zijn optreden het het meest natuurlijk... en nee voor hem durf ik ook mijn hand niet in het vuur te steken.quote:Ik hoop echt dat ze die Discovery's eens pakken , want die hebben volgens mij het beste spul. Want dan zag ik liever Rasmussen winnen hoor, deed veel minder erge dingen dan dieArmSTRONGisten
!!!
Nee de ploegleiders gaan overal mee naar toe, zelfs naar de wc. Hierdoor weten ze zeker wat de renners doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig! Als je liegt over je verblijflocatie dan kan het bij iedere ploeg gebeuren. Of hebben ze bij Davitamon een leugendetector?[..]
Verder alles goed? Ik hoop dat ze niemand pakken en er verder geen schandelen meer zijn. Deze Tour is al verziekt genoeg. Wie hem wint kan me weinig schelen. Al verdient Contador gezien zijn optreden het het meest natuurlijk... en nee voor hem durf ik ook mijn hand niet in het vuur te steken.
Is het dan zo moeilijk te snappen voor u , dat ik gewoon een hekel heb aan de ploeg van Armstrong omdat die volgens mij alles omzeilen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb jij zelf soms pillen geslikt? Of vergeten, dat kan ook...
Je begint jezelf aardig te profilieren als iemand met een beetje een zieke geest, maar goed.. dat is mijn mening..![]()
Wat jij wilt, je zal wel verstand van pillen hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:22 schreef gravis het volgende:
[..]
Is het dan zo moeilijk te snappen voor u , dat ik gewoon een hekel heb aan de ploeg van Armstrong omdat die volgens mij alles omzeilen.
Elk team heeft al een dopingzondaar gehad , enkel bij Discovery NOOIT !!! Hoekanda ? zeg niet dat ze zo clean zijn hé ! Het is gewoon algemeen geweten , dat de amerikanen véél verder staan dan ons als het om drugs en doping gaat.
Het was op de VRT onlangs nog te horen in een programma dat ze daar middelen genomen worden die NOG niet opspoorbaar zijn.
eerst was er Armstrong ... EPO was toen nog niet opspoorbaar ... nu hebben ze weer iets
GENDOPING lijkt zo'n "wondermiddel". Bij gendoping worden bijvoorbeeld spiercellen rechtstreeks beïnvloedt door genen aan- of uit te schakelen of doordat synthetische genen aan de spiercellen worden toegevoegd. Het resultaat kan dan zijn dat de spierkracht verdubbelt zonder dat er een vreemd stofje kan worden teruggevonden in het bloed. Een grappig detail is dat het IOC in 2003 de gendoping op de lijst van verboden middelen heeft gezet terwijl er geen test voor is.
Uit proeven met muizen blijkt dat bovenstaand voorbeeld met de spiercellen helemaal niet ondenkbaar is. In de medische wetenschap wordt nu al succes geoogst bij de bestrijding van ernstige spieraandoeningen. Spierdystrofie is een ziekte die waarschijnlijk in de toekomst behandeld kan worden met gentherapie. Bij muizen die werden ingespoten met een gen coderend voor een groeifactor IGF-I groeide de spieren met 15 tot 30 procent. Zelfs als de muizen nauwelijks beweging kregen. Ook het nieuws van vorige week over een transgene marathonmuis die zonder oefening twee keer zo ver liep als zijn gewone broertjes brengt de mogelijkheid van gendoping dichterbij.
het geval rasmussen ligt anders >>> Renners nemen geen epo een dag voor een klassieker of een ronde hoor. Maar in de trainingsopbouw worden anabolica en epo gebruikt. Dat is het probleem
Had ik maar dat spul , dan was die verdomde afwas vlugger gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat jij wilt, je zal wel verstand van pillen hebben![]()
hij heeft wel dopingcontroles ontlopen daar gaat het om he , niet omdat hij ergens anders trainde dan waar hij beweerde hoor !quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:01 schreef floydfan het volgende:
Belachelijke beslissing om Rasmussen uit de Tour te halen.
Een sportman pur sang die voor de Tour waarschijnlijk ergens anders trainde dan hij beweert. Nou en, doet dat iets af van zijn prestatie als wielrenner?
Als ik al zaken deed met Rabobank, dan zei ik nu mijn rekening op.
Je zou trots moeten zijn op een mogelijke winnaar binnen Rabobank, maar nee, men haalt de beste reklame voor het bedrijf eruit alsof het een stuk vuil is.
Wat er nu van Rasmussen over blijft staan ze niet bij stil.
De Tour de France is nu echt de zwaarste tour ter wereld, waar je zelfs een gevangene bent buiten de tour om. Ik zou als ik hun was elke renner een polsbandje om laten doen, zodat ze elke stap kunnen volgen.
Ik vertrouw de mensen van Quickstep evenmin. Hun manager is immers ook bepaald niet van onbesproken gedrag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:00 schreef gravis het volgende:
[..]
Had ik maar dat spul , dan was die verdomde afwas vlugger gedaan![]()
We zullen het toch niet eens worden he, let's shake hands dude !
![]()
Kijk ik betrouw die gasten van discovery niet ...gij wel ...
Ik vertrouwde Rasmussen niet .... jij wel ...
ik denk dat Armstrong net als zabel en museeuw etc... zich dopeerde .... gij niet ...
OK .... we hebben een geheel andere mening ... so be it !!!
greetzzzz
Uhm, vroeger werd er nog meer gebruikt hoor...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:25 schreef patrick37 het volgende:
Ik weet 1 ding
ik heb 32 jaar met veel plezier het wielrennen gevolgd
maar ik ben er klaar mee!
wat een stelletje klootz.kken om de sport zo kapot te maken,bah bah
Alsof er vroeger niet gebruikt werd, je moet je niet zo door bepaalde tendendieuze media laten leiden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:25 schreef patrick37 het volgende:
Ik weet 1 ding
ik heb 32 jaar met veel plezier het wielrennen gevolgd
maar ik ben er klaar mee!
wat een stelletje klootz.kken om de sport zo kapot te maken,bah bah
Stel je voor, dat hij echt niet bekend heeft in Italië geweest te zijn.. en hij kan aantonen dat hij in Mexico was (vliegtickets, afschriften etc.). Dan slaan ze nu wel een flater.. als ze echt enkel baseren op Cassinni, oei oei... Maar die kans is klein, dus we gaan er maar niet vanuit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:14 schreef gravis het volgende:
Rasmussen zelf :
wereld van Michael Rasmussen stortte
woensdagavond helemaal in. "Ik ben ge-
broken. Ik barst hier bijna in tranen
uit", zegt hij aan een Deense krant.
"Rabobank-manager Theo de Rooij heeft
dit op eigen houtje beslist. Zelfs de
andere ploegleiders wisten niets. Het
is de daad van een wanhopig man. Hij
staat op de rand van een zenuwinzin-
king. Mijn baas is gek", zei Rasmussen.
"Ik zat trouwens helemaal niet in Ita-
lië. Ze baseren zich op het verhaal van
een man die denkt dat hij me herkend
heeft. Er is geen enkel bewijs. Dit is
gewoon niet te vatten. Het is complete
waanzin", fulmineert Rasmussen.
Denk dat als die bewijzen er echt waren geweest dat Rabo hem echt niet uit de Tour had genomen, maar had gewacht tot er echt bewijs was dat ie wat gebruikt heeft. Rasmussen was voor de leiding echt niet te handhaven, dus waarschijnlijk waren ze er wel achter gekomen dat ie iets verkeerds heeft gedaan. Rasmussen roept dit alleen maar om zijn imago goed te houden zodat ie kan hopen dat ie straf ontloopt en ooit weer terug kan komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stel je voor, dat hij echt niet bekend heeft in Italië geweest te zijn.. en hij kan aantonen dat hij in Mexico was (vliegtickets, afschriften etc.). Dan slaan ze nu wel een flater.. als ze echt enkel baseren op Cassinni, oei oei... Maar die kans is klein, dus we gaan er maar niet vanuit.
ALS ik De Rooij was dan had ik me hier idd. op vastgebeten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stel je voor, dat hij echt niet bekend heeft in Italië geweest te zijn.. en hij kan aantonen dat hij in Mexico was (vliegtickets, afschriften etc.). Dan slaan ze nu wel een flater.. als ze echt enkel baseren op Cassinni, oei oei... Maar die kans is klein, dus we gaan er maar niet vanuit.
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vraag me af of Rasmussen ook uit de Tour gezet zou zijn als hij een Fransman was geweest.
Heb je laatst Leukemans bij Tour 2007 gezien. Had nog nooit gehoord van whereabouts en het doorgeven waar je de komende 3 maanden bentquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef gravis het volgende:
Omdat ze steeds aan de ploegleider moeten zeggen waar ze trainen. Als je u verstopt heb je iets te verbergen en vlieg je eruit bij ons , zelfs al gaat het om de kopman.
Rasmussen is door zijn sponsor uit de tour gezet, niet door de Tour directie.quote:
Schijnt dat ze zijn bezweken onder de druk van de ASO. Zo'n druk zouden ze niet op een Franse renner hebben uitgeoefend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:46 schreef Chii het volgende:
[..]
Rasmussen is door zijn sponsor uit de tour gezet, niet door de Tour directie.
Wat ik eigenaardig vind is dat dit gebeurt op basis van één enkele getuigenis, maanden later. Als bewijs stelt dat niet veel voor. Er moet meer (discriminerende) informatie zijn om tot zo'n drastische beslissing te komen. Tenzij er echt bezweken is onder druk van de publike opinie...maar dat betwijfel ik.
Persoonlijk vind ik echt dat er harde bewijzen moeten zijn om zo iets te verantwoorden.
Ja heb ik gezien , maar het gaat hem niet om de UCI hé ? die is verrot .... de ploeg zelf weet wel z'n locatie waar hij trainde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je laatst Leukemans bij Tour 2007 gezien. Had nog nooit gehoord van whereabouts en het doorgeven waar je de komende 3 maanden bent![]()
Hij wist niets van die waarschuwingen, als hij dat wel had geweten, dan had Rasmussen niet eens mogen starten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef Mr_Memory het volgende:
Als het zo goed was, waarom liet hij Rasmussen een week geleden dan toch starten![]()
(alleen om de UCI een hak te zetten?)
Waarom dan niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij wist niets van die waarschuwingen, als hij dat wel had geweten, dan had Rasmussen niet eens mogen starten.
Maar goed, hij was gestart, nu was het te laat en hij ging hem nu niet meer uit koers nemen.
Toen gooide Rabo hem buiten.
Prudhomme erg happy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |