Gelijk heeft iequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Tommmm het volgende:
maak liever iets over : uit welk land komen de lekkerste mensen?
franse meiden en lichaams beharingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:39 schreef La_Vita het volgende:
Zweden en Frankrijk
spaans => zwart haar en lichaamsbeharingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Spanjaarderessen zijn ook lekker!
ik heb geen snor hoor.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:52 schreef Mopst3r het volgende:
WTF, Frankrijk? Alle Franse ''meisjes'' hebben toch snorren? YUCK!!
ik hoop dat je iig goed aangepast mbt ontharingquote:
ja zeker...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je iig goed aangepast mbt ontharing_!
ok dan mag je blijvenquote:
zeker de Scandinavische die er op vakantie zijnquote:
Blondquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
zeker de Scandinavische die er op vakantie zijn
Hoeft niet persé hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:23 schreef Golradir het volgende:
Als 't maar blank is.
klopt, lichtgeel mag ook...quote:
simpsons pronquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:09 schreef El_Rolando het volgende:
Zweden.
quote:
quote:PeZu - woensdag 8 augustus 2007 @ 23:40
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:39 schreef La_Vita het volgende:
Zweden en Frankrijk
franse meiden en lichaams beharing
quote:Mopst3r - woensdag 8 augustus 2007 @ 23:52
WTF, Frankrijk? Alle Franse ''meisjes'' hebben toch snorren? YUCK!!
Ok, even een kort overzichtje van Franse vrouwen met plaatje en youtube filmpje.quote:MouzurX - woensdag 8 augustus 2007 @ 23:54
Ik heb dus nog nooit een lekker wijf in de winkel gehad die frans praatte dus ty but no ty
Zweden/Noorwegen
dat zeg ik...Frankrijk....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:01 schreef pwned het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, even een kort overzichtje van Franse vrouwen met plaatje en youtube filmpje.
Melissa Theuriau
[afbeelding]
Alizee
[afbeelding]
Laetitia Casta
[afbeelding]
Mooie vrouwen bestaan overal op de wereld.
en waar is hij een mengeling van dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind mengelingen wel mooi
Matt leblanc ed
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:14 schreef -Magnolia- het volgende:
Mannen:
Griekenland/ Italië/ Nieuw-Zeeland en Amerika...
![]()
Vrouwen heb ik geen verstand vannederland
Dank u!quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
BraziliëStelletje crackhoeren, tienermoeders, en AIDSpatientjes
Dan nog liever een mes in mijn rug![]()
(..)
=voor mij nederland.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef masmax het volgende:
Suriname!
Zou dat nou eigenlijk gewoon een foto moeten zijn ? dan is tie wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bewerkt zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:16 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Victoria Silvstedt
ik blijf volhouden dat Franse meiden het mooist zijn.....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:43 schreef ajf het volgende:
Aangezien ik zelf voor 1/4 Spanjaard ben zeg ik dat Spaanse meiden het mooist zijn![]()
Shit zei ik Spaanse? Ik bedoelde Fransequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik blijf volhouden dat Franse meiden het mooist zijn.....![]()
je gaat hier meestal naar die spaanse ? maar die is nou op vakantie tot uh , 2... uhm 20 januarie ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Shit zei ik Spaanse? Ik bedoelde Franse![]()
![]()
![]()
oww ok, dan is het goed....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Shit zei ik Spaanse? Ik bedoelde Franse![]()
![]()
![]()
boh zeg ze was wel goed natquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef amvrosios het volgende:
[..]
je gaat hier meestal naar die spaanse ? maar die is nou op vakantie tot uh , 2... uhm 20 januarie ?
en dan komt ze terug ?
Ssst. Nu heb je m'n geheim verklaptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef amvrosios het volgende:
[..]
je gaat hier meestal naar die spaanse ? maar die is nou op vakantie tot uh , 2... uhm 20 januarie ?
en dan komt ze terug ?
Hee, je weet tochquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww ok, dan is het goed....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:49 schreef Paramnesia het volgende:
Geen enkel land, halfbloedjes zijn het lekkerst
Met die 2 zou ik wel een beschuitje willen etenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:47 schreef Gewas het volgende:
Nederland, Duitsland, Zweden en Noorwegen.
[afbeelding]
Wat hij zegt. Alleen dan Tsjechië.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:54 schreef Aoristus het volgende:
vm Joegoslavie, Czechie
Ehm, Frans Amerikaans?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en waar is hij een mengeling van dan?
Hij is : Frans , Iers , brits , nederlands en italiaanse voorouders.quote:
De meeste mooie die ik zie zijn niet eens Nederlands.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
Goddank voor de mooie breezersletjes bij de bushalte in Nederland
Nee van die negerinnen in witte afhangende broek waar je de zwarte tanga dwars door heen ziet en als ze bukken om hun treinkaartje te pakken de neiging hebt hem er even doorheen te flossenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De meeste mooie die ik zie zijn niet eens Nederlands.
Gek, de meesten bukken juist om een treinkaartje te verdienenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee van die negerinnen in witte afhangende broek waar je de zwarte tanga dwars door heen ziet en als ze bukken om hun treinkaartje te pakken de neiging hebt hem er even doorheen te flossen
Half-Indo'squote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:58 schreef zarGon het volgende:
Scandinavia en halfbloedjes.
whehe.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Gek, de meesten bukken juist om een treinkaartje te verdienen
Kijken, kijken, niet naaien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:23 schreef katerwater het volgende:
Enkel berberse meisjes natuurlijk![]()
En daarna afkalven op de wc?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:31 schreef katerwater het volgende:
[..]
Als ik naast haar zit, moet ik altijd op mn tanden bijten![]()
Gelukkig mag kijken![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:49 schreef Paramnesia het volgende:
Geen enkel land, halfbloedjes zijn het lekkerst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |