en waar is hij een mengeling van dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind mengelingen wel mooi
Matt leblanc ed
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:14 schreef -Magnolia- het volgende:
Mannen:
Griekenland/ Italië/ Nieuw-Zeeland en Amerika...
![]()
Vrouwen heb ik geen verstand vannederland
Dank u!quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
BraziliëStelletje crackhoeren, tienermoeders, en AIDSpatientjes
Dan nog liever een mes in mijn rug![]()
(..)
=voor mij nederland.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef masmax het volgende:
Suriname!
Zou dat nou eigenlijk gewoon een foto moeten zijn ? dan is tie wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bewerkt zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:16 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Victoria Silvstedt
ik blijf volhouden dat Franse meiden het mooist zijn.....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:43 schreef ajf het volgende:
Aangezien ik zelf voor 1/4 Spanjaard ben zeg ik dat Spaanse meiden het mooist zijn![]()
Shit zei ik Spaanse? Ik bedoelde Fransequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik blijf volhouden dat Franse meiden het mooist zijn.....![]()
je gaat hier meestal naar die spaanse ? maar die is nou op vakantie tot uh , 2... uhm 20 januarie ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Shit zei ik Spaanse? Ik bedoelde Franse![]()
![]()
![]()
oww ok, dan is het goed....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Shit zei ik Spaanse? Ik bedoelde Franse![]()
![]()
![]()
boh zeg ze was wel goed natquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef amvrosios het volgende:
[..]
je gaat hier meestal naar die spaanse ? maar die is nou op vakantie tot uh , 2... uhm 20 januarie ?
en dan komt ze terug ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |