en w'rom dan wel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi, ik ben nog steeds boos op steve.
Ja dat hoor ik nu al een jaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Adelante het volgende:
die komen in oktober, voorzien van leopard enzo
koop een hutje op de heiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik nu al een jaar
En aangezien ik een 'computerhok' en dus een desktop PC en een iMac moet opofferen om een kind te kunnen parkeren, wil ik een krachtigere laptop dan een macbook, maar wel minimaal net zo... portable.
Die stonden vast in Cupertino, Stevie's Ass te licken dat ze em zo mee mochten nemen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:37 schreef JoMo0 het volgende:
De heren van Engadget hebben hem
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi heur.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:39 schreef magnifor het volgende:
Ik heb mijn iMac over een paar weekjes. Moet eerst wachten tot mijn school opengaat zodat ik een schoolverklaring kan vragen voor studentenkorting (ben mijn schoolpasje kwijt).
Overigens koop ik mijn iMac bij een Mac reseller.![]()
how come so cheap?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, iWork '08 helemaal toppie..
Ugh, iLife '08
3 dagen wachten..
Wel voor ¤71,40 dan..
Toen ik mijn MacBook kocht vroegen ze naar mijn schoolpas. Had ik niet dus toen zeiden ze dat je een schoolverklaring nodig had zodat ik kon laten zien dat ik op school zat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:45 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nooit iets van een schoolverklaring gehoord?.
Ik zit helaas niet op een hogeschool of universiteit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
via http://www.surfspot.nl/apple kun je korting krijgen. Je moet dan wel een studentnummer en wachtwoord hebben..
Zie post erboven..quote:
Heb mijn macbook destijds bij een reseller gekocht. Dus niet online.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef nietzman het volgende:
Malle boel, ik kon 'm zo bestellen en hij is ook al onderweg. Misschien dat ze het nog gewoon aan m'n account hebben gekoppeld.
Mijn vriendin werkt op de universiteit. Krijgt ze dan ook korting?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik zit helaas niet op een hogeschool of universiteit.
geldt voor medewerkers en studentenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt op de universiteit. Krijgt ze dan ook korting?![]()
*inlogt op retetraag surfspot*quote:
Wie korting wil, moet pijn lijden..quote:
Erg mooi!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:37 schreef JoMo0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi heur.
Ik heb laatst een draadloze gekocht omdat me dat wel interessant leek. Maar ik zou nu waarschijnlijk weer eentje met een draadje kopen. Het voordeel van een wireless toetsenbord is wat mij betreft minimaal en de nadelen zijn best ernstig (batterijen en geen USB-ports).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zal ik dat nieuwe Wireless of gekabeld toetsenbord kopen en wat is het verschil tussen een Internationale Keyboard layout en de NL'se?
¤45,22 of ¤72.59
crumpler of incasequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik moet een tas hebben voor mijn mbp maar kan niks vinden
wie weet nog een mooie leren redelijk modieuze laptoptas? Anders ben in straks genoodzaakt hem in een vaio tas te gaan vervoeren
Ja, dat vind ik eerlijk gezegd behoorlijk bizar. Ik hoop dat ze nog met een pro-versie komen ofzo, die wel compleet is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mwoah, denk dat ik idd voor de draadversie ga. Dat dat Numpad ontbreekt op dat wireless ding is ook wel gaar eigenlijk..
Ja, dat werd tijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:03 schreef JoMo0 het volgende:
Trouwens was het iemand al opgevallen dat de USB poorten nu 2.0 zijn.
Mijn idee!quote:
Ik gok het verschil tussen home / end / page up / page down en cryptische symbolen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zal ik dat nieuwe Wireless of gekabeld toetsenbord kopen en wat is het verschil tussen een Internationale Keyboard layout en de NL'se?
¤45,22 of ¤72.59
CL is CAS Latency. Hoe hoger deze waarde, hoe meer vertraging het geheugen heeft. Lager is dus beter.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat 't CL4 of CL5 doet met geheugen?![]()
Maakt 't nog uit welke in de iMac gaat?
ik heb er zelf één gemaakt van leer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik moet een tas hebben voor mijn mbp maar kan niks vinden
wie weet nog een mooie leren redelijk modieuze laptoptas? Anders ben in straks genoodzaakt hem in een vaio tas te gaan vervoeren
ja zon tas heb ik ook nog wel liggen, dan ga ik wel een skin kopen. Beschermt dat de laptop wel goed?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
ik heb er zelf één gemaakt van leer.
Moet je wel iemand kennen met een leernaaimachine.![]()
En je hebt alsnog een skin nodig.
[afbeelding]
Leu, gaat Au3, nu zo'n fancy alu tikplankje kopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
Lo.
Ze wil er een van jou voor d'r verjaardag, zegt ze net.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Leu, gaat Au3, nu zo'n fancy alu tikplankje kopen?
Verder ben ik eruit met die verschillende toetsenbordlayouts van verschillende landen..
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304933#English
Ik wil ook nog een tikplankje voor m'n verjaardag..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze wil er een van jou voor d'r verjaardag, zegt ze net.![]()
Vet, ik begin er maandag met werken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
Was vanavond bij A-Mac langsgeweest voor een verjaardagskado en vroeg naar de nieuwe iMac; volgens de verkoper komt ie volgende week binnen in hun assortiment.
Ow wacht, lage saldo..
in Utrecht?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vet, ik begin er maandag met werken.
Ben benieuwd of hij die week binnenkomt, kan ik 'm meteen even proberen.![]()
Mijn huidige Wireless Keyboard is nog vernaggelder dan ik dacht. Naast het missen van home / end / page up / page down (dat zijn bij mij dus symbolen), mis ik ook een delete / return / shift / option / capslock / tab. Dat zijn dus allemaal symbolen. Alsof ze denken dat ik geen Hollands kan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Leu, gaat Au3, nu zo'n fancy alu tikplankje kopen?
Verder ben ik eruit met die verschillende toetsenbordlayouts van verschillende landen..
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304933#English
Ik vind dat in jouw geval niet eens zo'n rare aanname.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef Geqxon het volgende:
Alsof ze denken dat ik geen Hollands kan.![]()
Ja, tof! Enjoy!quote:
How come dat hoger dan op sommige sites duurder is dan lager?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
CL is CAS Latency. Hoe hoger deze waarde, hoe meer vertraging het geheugen heeft. Lager is dus beter.
Dit ziet er inderdaad mooi uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:37 schreef JoMo0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi heur.
667 MHz extra geheugen?quote:U kunt voor uw iMac 667 MHz extra DDR2SDRAM (PC2-5300) kopen.
Misschien is dat ook geheugen wat op een hogere kloksnelheid werkt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
How come dat hoger dan op sommige sites duurder is dan lager?
Nee, m'n MBPquote:
Nondeju. Toch tof.quote:
Thanks voor de minireview.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Tsja, iLife '08...
iPhoto
Events:
Best handig, leuke iCandy, vooral het skimmen is gaaf. Maar ik maak nogal wat random foto's met m'n mobiel, en die zijn vaak geen eigen event waard, maar passen samen ook niet logisch in een event. Ik wou dat er een optie was "geen event" ofzo.
Foto's inporteren:
Eindelijk previews van de foto's die je wilt importeren, en de mogelijkheid om alleen een paar foto's te importeren. Een soort van Fotolader ingebouwd in iPhoto dus. Mocht ook wel eindelijk.
Andere nieuwe features:
Eeeeeh.... ja je kan nieuwe kalenders en fotoboeken bestellen. Kon je al scheve foto's recht maken? Oh en je kan bewerkingen tussen foto's copy-pasten. Lijkt verder alleen iets sneller op te starten
iMovie
Wil niet installeren op mijn iBook G4. En ook al zou het wel draaien, ik heb geen digitale videocamera.
iDVD
Ik heb geen Superdrive, maar goed. Magic iDVD lijkt redelijk te werken, maar is net iets té simpel. Als je meerdere filmpjes in je venster sleept, kan je de volgorde daarna niet eens meer veranderen! De normale modus heb ik nog niet geprobeerd.
Garageband
Niet geprobeerd, ik heb niets met muziek maken.
iWeb
- Nieuwe themes, zoals gewoonlijk een paar heel lelijk, een paar best mooi.
- Nog steeds geen ingebouwde FTP-client, een aanpassing maken aan je site zonder .Mac betekent het hele kreng exporteren naar een map, en die zelf gaan uploaden.
-Van foto's die je nu zelf in je pagina's sleept en verkleint maakt hij nu wel zelf kleine versies. Nooit meer 2 MB downloaden voor een plaatje op postzegelformaat!
-Fotogallerij en vooral diavoorstelling zien er nu wel acceptabel uit zonder .Mac.
-Youtube(yay!) en Google Maps(tsja) invoegen werkt prima.
Ik vind iWeb het gebruiken nog steeds niet waard zonder .Mac, dus dan zou ik alleen iPhoto intensief gebruiken. Die paar kleine verbeteringetjes zijn mij de ¤ 79 niet waard. Maar als je meer programma's zou gebruiken is het misschien wel de moeite waard.
tvp
Thanks!quote:
Ah ja! Daar keek ik even overheenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien is dat ook geheugen wat op een hogere kloksnelheid werkt?
Ikzelf gebruik het niet omdat ik het zo traag vind, en omdat ik een aantal knoppen op de remote mis. Maar de vernieuwde Front Row ziet er wel weer erg mooi uit, ik hoop dat hij wat sneller werkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Jarno het volgende:
Front Row is nou typisch iets wat ik nog nooit echt gebruikt heb.
In de iWeb help staat dit:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thanks!
Wat zijn nu nog de verschillen tussen een .Mac website en een extern domein voor zover jij kunt zien?
En met .Mac kan je natuurlijk zo'n megageile .Mac Web Gallery maken.quote:De volgende voorzieningen zijn alleen beschikbaar wanneer u uw website op .Mac publiceert:
Wachtwoordbeveiliging
Blog- en foto-opmerkingen (wat bedoelen ze hiermee, reacties op je blogs?)
Zoeken in blogs
Teller
Diavoorstellingen met extra's
Maar eigenlijk toch nog wel veel geld voor een stom tikplankjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Neh, maar ik had me net bedacht dat het 50 euro kostende wired toetsenbord niet eens zo'n gek verjaardagskado was. Van m'n ouders dan he.
Wat had je besteld?quote:
Ow, foto's van de setup...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een nieuwe 20"..
De lijm in de verpakking is nog nat.
Tot nu toe, ja. Ti's misschien even wennen, maar ik vind 'm best relaxed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
En kan je even zeggen of het nieuwe typplankje fijner typt dan de ouwe..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |