Sylvia was een type wat niet op de voorgrond trad. Maar die mij wel mooie momenten heeft gegeven. Ik genoot van de plagerijtjes van Huub. Blind over de rand van het vijvertje lopen.... kleine vertederende dingetjes.... Barcelona was soms saai toch had ze normale gespreken op een normale toon. In tegen stelling tot een Nadia, een nix, een Amandadie constant valse emoties in hun communicatie stoppen... Zo onvolwassen.... Dat mis ik hier... volwassen mensen die een gesprek weten te voeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nadia brengt 10 keer meer dan Sylvia. Of het nu leuk is of niet, er wordt over haar een hoop gesproken op de streams, en daar gaat het volgens mij om. Sylvia had het ongeveer één keer in de week een kwartiertje over "haar gevoel".
tijd voor wat 30+ en 40+ peoplequote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia was een type wat niet op de voorgrond trad. Maar die mij wel mooie momenten heeft gegeven. Ik genoot van de plagerijtjes van Huub. Blind over de rand van het vijvertje lopen.... kleine vertederende dingetjes.... Barcelona was soms saai toch had ze normale gespreken op een normale toon. In tegen stelling tot een Nadia, een nix, een Amandadie constant valse emoties in hun communicatie stoppen... Zo onvolwassen.... Dat mis ik hier... volwassen mensen die een gesprek weten te voeren.
Sylvia was wel saai maar ze was de enige stabiele factor daar...dat gaf wel een beetje rust in de tent, ze neutraliseerde het geheel een beetjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia was een type wat niet op de voorgrond trad. Maar die mij wel mooie momenten heeft gegeven. Ik genoot van de plagerijtjes van Huub. Blind over de rand van het vijvertje lopen.... kleine vertederende dingetjes.... Barcelona was soms saai toch had ze normale gespreken op een normale toon. In tegen stelling tot een Nadia, een nix, een Amandadie constant valse emoties in hun communicatie stoppen... Zo onvolwassen.... Dat mis ik hier... volwassen mensen die een gesprek weten te voeren.
Ze heeft de afgelopen dagen voor veel opschudding gezorgd: Pluspunten dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah, met dat stemmetje? Ik denk ook niet dat ze nog voor opschudding kan zorgen.
Het lijkt er meer op dat Amanda het niet kon hebben dat Lieke leuk met haar hondjes kon omgaan. Of ze was gewoon jaloers omdat de hondjes meer naar Lieke kwamen dan naar Amanda. Dus dan maar naar huis sturen en Lieke de schuld geven en buiten propartioneel zwart maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:39 schreef farceman het volgende:
20:53 - Bewijsmateriaal verzamelen
Amanda heeft de afgelopen uren meer tijd doorgebracht met haar honden dan ooit tevoren in De Gouden Kooi. De 19-jarige lijkt toch gegrepen door het commentaar van Lieke. In de Chill Room speelt ze en vertroetelt ze de beestjes op en top. Ondertussen legt Brian alles vast met zijn digitale camera. Zijn ze hier bezig met het verzamelen van het benodigde bewijsmateriaal?
Bron: 10
da's dan wel een grappig en leuk berichtje van tien.
Ze vinden ook dat Lieke meer om honden gaf dan Amand a, erg benieuwd hoe ze dit in uitzending verwerken
rtl houdt wel van mietjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:43 schreef Giggio het volgende:
Staat die Kennix nu al een half uur met dat rietje te spelen?
My God donderstraal dat mietje er toch uit...
tja, zal je wel onzeker van worden he, mensen die wel normaal in hun vel zitten en t niet hoeven te hebben van naar t volmaakte streven,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef T-lex het volgende:
Met veel oogschaduw op lijkt Lieke nog meer op een kerel.![]()
Dacht ff dat Natrasha weer in da house was.![]()
Maar zoals ik Amanda en Brian zag, was de spanning eruit. Nou ja, van mij mag ze komen. Lijkt me sowieso een vreselijke vertoning, die contestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft de afgelopen dagen voor veel opschudding gezorgd: Pluspunten dus.![]()
Ik kan het ook niet anders zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat Amanda het niet kon hebben dat Lieke leuk met haar hondjes kon omgaan. Of ze was gewoon jaloers omdat de hondjes meer naar Lieke kwamen dan naar Amanda. Dus dan maar naar huis sturen en Lieke de schuld geven en buiten propartioneel zwart maken.
Ik vond Sylvia meer verknipt dan bijvoorbeeld Amanda. Op de leeftijd van Amanda, gecombineerd met haar capaciteit kun je het gedrag verwachten dat je bij haar ziet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef T-lex het volgende:
Met veel oogschaduw op lijkt Lieke nog meer op een kerel.![]()
Dacht ff dat Natrasha weer in da house was.![]()
eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zoals ik Amanda en Brian zag, was de spanning eruit. Nou ja, van mij mag ze komen. Lijkt me sowieso een vreselijke vertoning, die contest![]()
Bomen knuffelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond Sylvia meer verknipt dan bijvoorbeeld Amanda. Op de leeftijd van Amanda, gecombineerd met haar capaciteit kun je het gedrag verwachten dat je bij haar ziet.
Syliva heeft brains, maar heeft op haar dertigste ook nog geen fuck bereikt. Het enige waar ze mee bezig was was een soort van bomen en dolfijnen knuffelen en de hele dat goed luisteren naar haar chakraas.
Niet dat ik het haar nu zo kwalijk neem, er zal vast een reden zijn waarom het is zoals het is. Maar om haar nu als perfecte tante af te schilderen, dat gaat mij een tikkie te ver.
Het was van het begin af duidelijk dat Huub en Lieke Amanda wilden pakken middels die hondjes. Dat hebben ze zelf uitgesproken. Amanda wil het gewoon voorkomen en laat ze nu weg halen. Verstandig van dat meisje. Lieke lokte dit incident willens en wetens zelf uit en heeft nu eigenlijk pech. Ze vond die hondjes namelijk top en moet het nu zonder stellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat Amanda het niet kon hebben dat Lieke leuk met haar hondjes kon omgaan. Of ze was gewoon jaloers omdat de hondjes meer naar Lieke kwamen dan naar Amanda. Dus dan maar naar huis sturen en Lieke de schuld geven en buiten propartioneel zwart maken.
kotsende Nadiaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Kailany het volgende:
Wat mogen we nu weer niet zien? behalve jaap in het zwembad...
Amanda begon de namen van deelnemers te noemen wie favorieten waren voor haar en Brianquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:46 schreef Kailany het volgende:
Wat mogen we nu weer niet zien? behalve jaap in het zwembad...
SERIEUS?????quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het was van het begin af duidelijk dat Huub en Lieke Amanda wilden pakken middels die hondjes. Dat hebben ze zelf uitgesproken. Amanda wil het gewoon voorkomen en laat ze nu weg halen. Verstandig van dat meisje. Lieke lokte dit incident willens en wetens zelf uit en heeft nu eigenlijk pech. Ze vond die hondjes namelijk top en moet het nu zonder stellen.
ok.. thnx for the info... heb niet gehoord door die herrie....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:48 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Amanda begon de namen van deelnemers te noemen wie favorieten waren voor haar en Brian![]()
Klopt. Net gekeken .quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mooi meisje...oei de rest wat in De Kooi zit verbleekt bij haar
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan ruilen ze Kennix toch om met: ..... MOI ! ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies en die is nu weg en de febo blijkt niet in staat er weer een normale groep van te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sylvia was wel saai maar ze was de enige stabiele factor daar...dat gaf wel een beetje rust in de tent, ze neutraliseerde het geheel een beetje
De twee intens verdrietige dames zoeken steun bij elkaar.quote:
De psycholoog denkt dat de kritiek één op één te maken heeft met het aanwezige vetpercentage, of zou het ook gedrag kunnen zijn dat de kritische noot rechtvaardigt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:48 schreef DrsH het volgende:
Ik vrees dat er hier enkele heren zitten wiens vrouwen vet boven de 80 kg zitten en derhalve al hun frustratie uiten op een afgetrainde bewoonster van DGK, sneu hoor mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals eerder gezegd.... Amanda is zich niet bewust dat ze in een spel zit. En als Amanda niet in een spel zit dan mag niemand een spel spelen. Stuur Amanda naar huis en je krijgt weer niveau want zij houdt alles op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het was van het begin af duidelijk dat Huub en Lieke Amanda wilden pakken middels die hondjes. Dat hebben ze zelf uitgesproken. Amanda wil het gewoon voorkomen en laat ze nu weg halen. Verstandig van dat meisje. Lieke lokte dit incident willens en wetens zelf uit en heeft nu eigenlijk pech. Ze vond die hondjes namelijk top en moet het nu zonder stellen.
Vanmiddag deed je nog op een vrij (voor jou ongewoon) platte manier hetzelfde door te stellen dat alle vrouwen hier wel lelijk moeten zijn en hangborsten hebben, of soortgelijks in die trant.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De psycholoog denkt dat de kritiek één op één te maken heeft met het aanwezige vetpercentage, of zou het ook gedrag kunnen zijn dat de kritische noot rechtvaardigt?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef SIRA het volgende:
Dennix het feestvarken zit er ook weer gezellig bij (hint: helemaal rechts..)
[afbeelding]
Past geheel in mijn onderzoek ik wilde even zien wie er reageerdequote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De psycholoog denkt dat de kritiek één op één te maken heeft met het aanwezige vetpercentage, of zou het ook gedrag kunnen zijn dat de kritische noot rechtvaardigt?
Laat me raden, scofieldm, en neemmijnietblablabla ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:48 schreef DrsH het volgende:
Ik vrees dat er hier enkele heren zitten wiens vrouwen vet boven de 80 kg zitten en derhalve al hun frustratie uiten op een afgetrainde bewoonster van DGK, sneu hoor mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ze er een mogelijkheid in zagen om door middel van de hondjes Amanda over de zeik te krijgen is absoluut waar, maar het gelul waarmee Amanda cs de tegenpartij aanvalt slaat helemaal nergens op. Het welbehagen van de hondjes is door Huub en Lieke nooit aangetast.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Behalve Jaapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Desii het volgende:
Als ik het goed zie, zijn ze nu allemaal aan het drinken...
Zou daar de bespreking (streamlock) vanmiddag over gegaan zijn... .nog één laatste knallende vechtpartij en dan de stekker eruit.![]()
heb je huub al zien drinken dan? alcoholisch dan hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Desii het volgende:
Zou daar de bespreking (streamlock) vanmiddag over gegaan zijn... .nog één laatste knallende vechtpartij en dan de stekker eruit.![]()
Das niet mis dat is een score van 50%quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Laat me raden, scofieldm, en neemmijnietblablabla ?
Moet wel he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb je huub al zien drinken dan? alcoholisch dan he![]()
YEAHHHH!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Desii het volgende:
Die gast heeft ADHDquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
Als deze figuur met de staart niet stilstaat, loopt ie alleen maar telkens als een eend rond
[afbeelding]
nix loert ook al naar 'mquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:55 schreef schatje het volgende:
Lekker ding waar Nadia mee aan het babbelen is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Laat me raden, scofieldm, en neemmijnietblablabla ?
Moet wel he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou naar RTL 5 gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
YEAHHHH!!!
want in de gids staat vanaf 17 augustus vermoedelijk TIEN = RTL8
zonder DGK in de programmering... die gaat dan wel naar RTL5 of 7... maar ook daar niet te vinden
eindelijk.. van mij mogen.... het MOET stoppen!!!!
Geef BB7 er maar voor terug met een begin en een eind.... dit is zo niet meer te pruimen....
zit alleen maar af te geven... ach... weer eens wat anders dan de buren terroriseren met mijn muziek....
Ik moet het met je eens zijn, al schrijf ik zelf meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef RSie het volgende:
vind het inmiddels hier op het forum triester geworden dan in de Kooi.
ben een weekje weg geweest en ben verbaasd over het niveau wat er hier inmiddels heerst!
waar je mee omgaat naar kijkt wordt je mee besmetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef RSie het volgende:
ben een weekje weg geweest en ben verbaasd over het niveau wat er hier inmiddels heerst!
Dat heb je mij niet horen zeggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond Sylvia meer verknipt dan bijvoorbeeld Amanda. Op de leeftijd van Amanda, gecombineerd met haar capaciteit kun je het gedrag verwachten dat je bij haar ziet.
Syliva heeft brains, maar heeft op haar dertigste ook nog geen fuck bereikt. Het enige waar ze mee bezig was was een soort van bomen en dolfijnen knuffelen en de hele dat goed luisteren naar haar chakraas.
Niet dat ik het haar nu zo kwalijk neem, er zal vast een reden zijn waarom het is zoals het is. Maar om haar nu als perfecte tante af te schilderen, dat gaat mij een tikkie te ver.
Leg uit, te hoog/te laag?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef RSie het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb je huub al zien drinken dan? alcoholisch dan he![]()
overdag nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef RSie het volgende:
Dat waren niet mijn woorden. Iedereen had kritiek op "hangtieten". Ik stelde dat ik het fenomeen hangtieten voluit geaccepteerd had als mooi omdat de meeste vrouwen boven de dertig de potloodtest niet konden doorstaan en je ze dus maar beter kunt accepteren dan er continu kritisch op kunt zijn. Daarnaast gaf ik inderdaad aan dat meeste vrouwelijke streamers boven de 30 ook falen bij die potloodtest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag deed je nog op een vrij (voor jou ongewoon) platte manier hetzelfde door te stellen dat alle vrouwen hier wel lelijk moeten zijn en hangborsten hebben, of soortgelijks in die trant.
echt he, het contrast tussen nu en een weekje of 2 geleden is echt groot.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet het met je eens zijn, al schrijf ik zelf mee![]()
Follow the leaders, folllow...... oi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen...
En mij interresseert het niet wat ze buiten heeft bereikt ik doel alleen op het belang van een volwassen iemand in de groep. Die niet perse partij kiest. Dingen los van elkaar kan zien en mensen wakker kan schudden.
Dat groepje van 6 gedraagd zich als een stel NSB-ers..... follow the leader.... ipv te relativeren want dat kunnen ze duidelijk niet.
Believe it or not maar er bestaan werkelijk vrouwen die en mooi zijn en diepgang hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Klopt. Net gekeken .
Maar goed, we hebben al geleerd dat achter een leuk koppie heel veel leegheid kan zitten
Je posting stijl is veranderd. Jammer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat waren niet mijn woorden. Iedereen had kritiek op "hangtieten". Ik stelde dat ik het fenomeen hangtieten voluit geaccepteerd had als mooi omdat de meeste vrouwen boven de dertig de potloodtest niet konden doorstaan en je ze dus maar beter kunt accepteren dan er continu kritisch op kunt zijn. Daarnaast gaf ik inderdaad aan dat meeste vrouwelijke streamers boven de 30 ook falen bij die potloodtest.
De streamers associeren hangtieten met lelijk, ik dus niet. Ik stelde wel dan toch dat patroon volgt wat streamers doen dat je dan een omgekeerd evenredig effect krijgt te zien. Hoe lelijker de vrouw hoe mooier de inhoud. Ze zijn ouder, rijper, weten meer, etc.
Hou mij ten goede, de juiste teksten kan ik ook niet meer terug halen, maar het was kritiek van mij op de voortdurende kritiek van streamers op Nadia en Amanda's uiterlijk. Een soort van "op de plaats zetten".
Als je mij dus wil citeren, dan graag even goed doen en niet zomaar wat roepen en eventuele foutjes rechtvaardigen door de woorden "soortgelijks in die trant"
Heb je het nu over de buik van jaap?quote:
twee ogen blind?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
Het elastiek om Nicky's nek zat echt superstrak volgens Amanda. Drie banden helemaal gekneld om z'n nek, da's gewoon sickness.
Natuurlijk niet, dat geloof ik ook wel. Maar goed, de regel was dat Lieke er niet aan mocht komen. Ze deed het willens en wetens. Maar ok, het is natuurlijk ook het spel, elkaar over "de zeik" krijgen. Het is haar gelukt, iedereen weer blij, vooral wij!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ze er een mogelijkheid in zagen om door middel van de hondjes Amanda over de zeik te krijgen is absoluut waar, maar het gelul waarmee Amanda cs de tegenpartij aanvalt slaat helemaal nergens op. Het welbehagen van de hondjes is door Huub en Lieke nooit aangetast.
Maar die gaan niet in DGKquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Believe it or not maar er bestaan werkelijk vrouwen die en mooi zijn en diepgang hebben![]()
Je weet hoe (dom) ze is: als ze eenmaal in standje eigenwijs gaat, is ze onmogelijk tot rede te brengen.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je het nu over de buik van jaap?![]()
Ik niet want de hondjes zijn weg... was er nog iets om te lachen moeten ze weer DGK uit.... Triest en kortzichtig van Amanda.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat geloof ik ook wel. Maar goed, de regel was dat Lieke er niet aan mocht komen. Ze deed het willens en wetens. Maar ok, het is natuurlijk ook het spel, elkaar over "de zeik" krijgen. Het is haar gelukt, iedereen weer blij, vooral wij!
Het is pas het vermelden waard als ze hem niet gebruiktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef StephanL het volgende:
Amanda gebruikt haar kont.
ja inderdaad schande! ik zou hier niet meer posten hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef RSie het volgende:
Goed zo, geef er nog een tikkie overheen, een oordeel! Niet eens dat jij vindt dat het veranderd is, maar simpelweg "Het is veranderd"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je posting stijl is veranderd. Jammer.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:04 schreef ruby het volgende:
Gut, Amanda staat weer dom te blaten als een kip kut zonder kop klit.
Om het toch maar even te nuanceren: de COSsen verlopen prima, alleen vandaag is het een tandje minder. Gaat wel weer over, hoop ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:01 schreef RSie het volgende:
[..]
echt he, het contrast tussen nu en een weekje of 2 geleden is echt groot.
zijn de mensen die op normale manier Commentaar op streams hadden samen met Natasia gestopt met DGK??
dat is waar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is pas het vermelden waard als ze hem niet gebruikt
Dat komt misschien omdat Nadia en Amanda niets anders doen. Het lijkt wel een obsessie zo bezig zijn zij met het uiterlijk van hunzelf en anderen. Wie de bal kaatst kan de bal terug verwachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou mij ten goede, de juiste teksten kan ik ook niet meer terug halen, maar het was kritiek van mij op de voortdurende kritiek van streamers op Nadia en Amanda's uiterlijk.
Nee die hebben een te drukke job en een te druk sociaal leven om hun leven tijdelijk on hold te kunnen zettenquote:
Ja, helaas weet ik dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet hoe (dom) ze is: als ze eenmaal in standje eigenwijs gaat, is ze onmogelijk tot rede te brengen.
Ik heb nog nooit zo'n dom trutje gezien, levert wel leuke streams op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:04 schreef ruby het volgende:
Gut, Amanda staat weer dom te blaten als een kip zonder kop.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:05 schreef droomkoningin het volgende:
whehehe... amanda: "ik ben geen moordenaar, ik doe nooit iets naar met beestjes!"
maar ik heb wel 2 bontjassen
Of de bond voor dierenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Misschien moet ik de politie maar bellen want er zit een "moordenaar" in de Kooi.
Heb ik al gedaan, ze zijn onderwegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Misschien moet ik de politie maar bellen want er zit een "moordenaar" in de Kooi.
Maar ook zeer tenenkrommend zo op z'n tijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n dom trutje gezien, levert wel leuke streams op.![]()
en die is daar Kennix nix van onder de indrukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:09 schreef schatje het volgende:
Nadia kijkt de hele tijd naar Dennis. Ze wil hem jaloers maken.
Apart, iemand schreef eerder ook al dat het spel veel beter zou verlopen als zij er niet meer zou zijn. Kan best eens kloppen. Zelf vind ik Nadia het meest irritant als Amanda tenminste niet zoals nu in haar recalcitrante stand staat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja, helaas weet ik dat.Ze zat er naast neem ik aan? Ik heb zo een hekel aan dat domme kind. Deze week op plaats 1 bij meest irritante bewoners voor mij.
Het huis zou best eens een heel andere sfeer kunnen krijgen zonder Amanda. Stukken beter. Zelfs Brian kan nog wel eens normaal opschieten met H&L maar Dellie never. Zit vol met haat dat nergens op gebaseerd is.
hoezo dan? kun je dat beter onderbouwen dan 'triester' en 'niveauloosheid'. waarom wil je dat eigenlijk zonodig kwijt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef RSie het volgende:
ja inderdaad schande! ik zou hier niet meer posten hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed zo, geef er nog een tikkie overheen, een oordeel! Niet eens dat jij vindt dat het veranderd is, maar simpelweg "Het is veranderd"
Debiel kind dat het is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:09 schreef schatje het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja inderdaad schande! ik zou hier niet meer posten hoor
beter voor em, blijft ie scherp.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:12 schreef SIRA het volgende:
Huub kreeg weer een telefoontje dat ie niet meer mocht drinken
De rest mag gewoon lekker doordrinken.
als ik heeeeeel eerlijk ben..... vind ik het ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n dom trutje gezien, levert wel leuke streams op.![]()
Nou ik denk anders ook best wel dat het lukt hoor,hij zal hem ook wel een lekker ding vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:09 schreef schatje het volgende:
Belachelijk tendentieus stukje. Soms gaan ze echt veel te ver.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
Alsof de veiligheid ook maar ooit in het geding was. Lekker gekleurd weer kutredaktie.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
beter voor em, blijft ie scherp.
laat de rest maar eens door t lint gaan
Maar gelukkig maar heel somsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk tendentieus stukje. Soms gaan ze echt veel te ver.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik denk anders ook best wel dat het lukt hoor,hij zal hem ook wel een lekker ding vinden
Stuur maar een voorbinddildo het huis in, Nadia scheurt de verpakking eraf en gaat er onmiddellijk mee aan de slagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wanneer gaan ze samen een keer "los" , zonder Brian of Dennis?
[afbeelding]
Wie hebben ze ingehuurd voor het schrijven van die stukjes? Vast niet Joep uit Tilburg, want daar kon ik wel om lachen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
Alsof de veiligheid ook maar ooit in het geding was. Lekker gekleurd weer kutredaktie.
[afbeelding]
Die laatste zinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:15 schreef farceman het volgende:
Wanneer stopt Huub nu een secht met die drank?
Hoe vaak moet hij nu nog gewaarschuwd worden door familie en febo?
Gewoon nooit meer drank voor Huub klaar, anders is het echt wachten op een exit
Lieke doet je echt wat hé.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef ScofieldM het volgende:
Moet je zien hoe overdreven lieke erbij staat fakewijf/vent![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stuur maar een voorbinddildo het huis in, Nadia scheurt de verpakking eraf en gaat er onmiddellijk mee aan de slag
Wat een belachelijk verhaal. En dat Aantijgingen van Lieke richting Nicky en Juicyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
hij wordt in principe nu toch goed geholpen door de febo??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:15 schreef farceman het volgende:
ik zie nix al richting de glijmiddel lopenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stuur maar een voorbinddildo het huis in, Nadia scheurt de verpakking eraf en gaat er onmiddellijk mee aan de slag
aan mijn lijf geen polonaise met NatteNaadje.... voor jou AmanDel...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
ik ben er uit,,,,,,,,,,,jij bent hopenloos verliefd op Lieke maar je kunt haar niet krijgen !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:18 schreef ScofieldM het volgende:
Staat lieke daar nou als een groupie te bouncen bij Brian die aan de knoppen staat, trouwens die DJ's gaan nog het meest uit hun dak met Brian dan die andere wannabee DJ's![]()
Brian bleef gelukkig rustigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Die laatste zinwe wachten rustig op een exit van die kabouter
![]()
Ja, men neemt hem iedere keer in bescherming door drank te verbieden. Anders had hij er vermoedelijk al 10 keer uitgelegen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:18 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij wordt in principe nu toch goed geholpen door de febo??
hij zit 24 uur per dag in een huis waar altijd alcohol is en verder is er weinig te doen, komt ook nog eens bij dat ie een aardige hang heeft om richting een gewoontedrinker (geen alcoholist) te gaan.
zoiets niet in je 1tje redden is niet erg en goed voor em dat ze em daar in bijstaan![]()
Ja dat zal het zijn heb je daar zo lang over nagedacht?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben er uit,,,,,,,,,,,jij bent hopenloos verliefd op Lieke maar je kunt haar niet krijgen !![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is het maandagochtend 12.00 uur![]()
jaja... hij heeft al één handje los... Go Kennix Go Kennixquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef Giggio het volgende:
durft Kennix het al aan zijn rietje los te laten?
mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, men neemt hem iedere keer in bescherming door drank te verbieden. Anders had hij er vermoedelijk al 10 keer uitgelegen.
Ik zag al gelijk dat hij vd herenliefde wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:23 schreef ScofieldM het volgende:
Die gozer ziet Nada wel zitten geloof ik![]()
ja eigenlijk wel .........maar na jouw 36e post van vandaag over Lieke,was ik eruit dat het geen toeval kon zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn heb je daar zo lang over nagedacht?![]()
Hij zit in ieder geval te kijken alsof hij in geen maanden een vrouw heeft gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:23 schreef ScofieldM het volgende:
Die gozer ziet Nada wel zitten geloof ik![]()
whahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef Giggio het volgende:
[quote]Op woensdag 8 augustus 2007 22:23 schreef StephanL het volgende:
Kan die dennis niet een keer dat jasje uit doen, jesus, lijkt wel of die er mee getrouwd is.
[/quote
nee, want dan moettie zijn rietje loslaten en dat is nog net iets teveel gevraagd voor Kennix
Amanda ruikt waarschijnlijk de gleuf van Nadiaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:25 schreef tutjehola het volgende:
Amanda ligt haar poot op tijdens het dansen zoals mijn hond doet als hij een teef ruikt.
Die vallen in het niet bij de 1000 andere postings over Amanda en Nadia hoor. Ik vind het best bescheiden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel .........maar na jouw 36e post van vandaag over Lieke,was ik eruit dat het geen toeval kon zijn![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:25 schreef tutjehola het volgende:
Amanda licht haar poot op tijdens het dansen zoals mijn hond doet als hij een teef ruikt.
Hé buurman, ook hier op FOK?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
YEAHHHH!!!
want in de gids staat vanaf 17 augustus vermoedelijk TIEN = RTL8
zonder DGK in de programmering... die gaat dan wel naar RTL5 of 7... maar ook daar niet te vinden
eindelijk.. van mij mogen.... het MOET stoppen!!!!
Geef BB7 er maar voor terug met een begin en een eind.... dit is zo niet meer te pruimen....
zit alleen maar af te geven... ach... weer eens wat anders dan de buren terroriseren met mijn muziek....
Een hok met konijnen en een angsthaas.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef ScofieldM het volgende:
Nix stond te dansen met Amanda, 1 blik richting Brian en weg was ie![]()
hij is op brian, vanmiddag klapte hij per ongeluk uit de school. de lieke-aversie heeft te maken jaloezie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben er uit,,,,,,,,,,,jij bent hopenloos verliefd op Lieke maar je kunt haar niet krijgen !![]()
Thanks dacht ik ook jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vallen in het niet bij de 1000 andere postings over Amanda en Nadia hoor. Ik vind het best bescheiden.
En dat is dan Willem, als hij Nixs ruikt in haar hoogtij dagenquote:
Dat jij een gesprek kunt volgen met die takkeherrie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef ericahysterica het volgende:
nada mijn ogen zijn glazig
amanda mijn ogen zijn glaziger
nada de mijne je kunt het eigenlijk niet zien omdat we allebei hetzelfde ophebben![]()
23 september rond ik mijn dgk cursus gelijktijdigmeerderestreamstegelijkbeluisteren en hoe luisterikbetertijdenstakkeherrie en die cursus ga ik met succes afronden.!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat jij een gesprek kunt volgen met die takkeherrie.![]()
hij staat acher de draaitafel dus wordt een beetje lastigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:32 schreef tipsch het volgende:
kan iemand niet even die schoenen van mooiboy cappen? (ziet er NIET uit)
Huub heeft wel gelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:31 schreef T-lex het volgende:
HAHAHA, Huub heeft weer op z'n flikker gekregen dat tie niet mag drinken. En daar is Huubje het niet mee eens. "Brian mag wel drinken...BOE FUCKING HOE!"
nee, ik bedoel die andere, met die half lange soldatenbroekquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:33 schreef SIRA het volgende:
[..]
hij staat acher de draaitafel dus wordt een beetje lastig
Laat me raden: Binnen een jaar je cursus met succes afgerond en je studieschuld van 10000 euro wordt kwijtgescholden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
23 september rond ik mijn dgk cursus gelijktijdigmeerderestreamstegelijkbeluisteren en hoe luisterikbetertijdenstakkeherrie en die cursus ga ik met succes afronden.!
Ik ben het laatste jaar zooooooooooo gegroeid![]()
![]()
NU AL ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:35 schreef SIRA het volgende:
ze moeten gaan, jammer zeg
Hmm, vermoedelijk wordt ze er halverwege getoneelhaakt van die cursus en krijgt ze geld toe?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat me raden: Binnen een jaar je cursus met succes afgerond en je studieschuld van 10000 euro wordt kwijtgescholden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat me raden: Binnen een jaar je cursus met succes afgerond en je studieschuld van 10000 euro wordt kwijtgescholden.
Ja, zijn sorry-ass in allerlei bochten in een wanhopige poging om er een beetje bij te horen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:35 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis draait echt SUPERgoed !!!
Fijn dat de redactie ook nog eens met ons meeleest en onze oortjes ook eens rust gunt. laat die bende zichzelf nu even lekker gaan vernietigen. Ik zeg, ik hou dur vanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
NU AL ?Ik dacht dat ze 2 uur bleven? Maar perfecte tijd voor een leuke stemming! Ook al verwacht ik die niet..
De stemming is toch goed?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
NU AL ?Ik dacht dat ze 2 uur bleven? Maar perfecte tijd voor een leuke stemming! Ook al verwacht ik die niet..
nou ja 40+ 89 kg hangtieten en blubberdijen dus dat zit er dik inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmm, vermoedelijk wordt ze er halverwege getoneelhaakt van die cursus en krijgt ze geld toe?
hee slet, je stelde me gisteren 'n vraag over borsthaar en daarna was je weg?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:35 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis draait echt SUPERgoed !!!
Wanneer ga je weer logeren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmm, vermoedelijk wordt ze er halverwege getoneelhaakt van die cursus en krijgt ze geld toe?
Doet ze wel eens anders dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:04 schreef ruby het volgende:
Gut, Amanda staat weer dom te blaten als een kip zonder kop.
Nee, ik las net bij VOL dat hij daar een ban heeft voor 48 uur. Vandaar dat hij hier nu bezig is, ondanks dat hij daar schreef dat hier teveel Huub/Lieke fans voor hem zaten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik date/chat niet met mannen met borsthaar...............quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee slet, je stelde me gisteren 'n vraag over borsthaar en daarna was je weg?![]()
dat komt goed uit, gladjakker, ik ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik date/chat niet met mannen met borsthaar...............
je bent hier van harte welkomquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou ja 40+ 89 kg hangtieten en blubberdijen dus dat zit er dik in
Ben jij serieus Dennis fan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik date/chat niet met mannen met borsthaar...............
Dat gaat de kranten halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is pas het vermelden waard als ze hem niet gebruikt
Hmm, ik lees niet dat mannen met borsthaar niet in zijn....ik heb plenty plenty. Ik vermoed dat ik, gezien deze trent, verplicht thuis moet blijven tot aan het einde der dagen!quote:
ja nou ja .......bij vol heb je al gauw een ban hoor ik heb er zelfs 1 en heb er nooit gepostquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, ik las net bij VOL dat hij daar een ban heeft voor 48 uur. Vandaar dat hij hier nu bezig is, ondanks dat hij daar schreef dat hier teveel Huub/Lieke fans voor hem zaten.![]()
Nou niet afgeven op VOL hé, zij houden net als wij van DGK.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of de bond voor dieren![]()
Laat VOL het maar niet horen![]()
Al in zijn paddestoel gekeken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
Lieke is Huub kwijt.
ja en dan heb ik net nog niet eens over mijn kassablonde pipopluksel mijn snor en mijn zweetvoeten, de rest zal ik je maar besparen. Maar toch fijn dat je mij welkom heet als host van FOK!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
je bent hier van harte welkomAardige zin overigens, Het er dik in zitten icm 89 kilo!!
Ik doelde eigenlijk meer op je nick.....kan nooit goed gaan op welke cursus dan ook.
hans nijman doet een moord voor een zak minisnickers, zou kunnen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Huub stiekem vertrokken in de kofferbak met die gasten?
Nee hoor, ik hou wel van Libelle lezersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou niet afgeven op VOL hé, zij houden net als wij van DGK.![]()
Ik heb er eentje bij Nowlive, na ongeveer drie postings.....ik had iets negatiefs over Huub. Met pek en veren weg gejaagd. Daarna na Vol, na tien postings, waaronder een paar negatieve over Huub weg gevlucht vanwege pek en veren. Nu Fok, even checken, staan er al mensen klaar met pek en veren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja nou ja .......bij vol heb je al gauw een ban hoor ik heb er zelfs 1 en heb er nooit gepost![]()
Doet me denken aan de tijd dat Fok op zijn gat lag en wij daar met open armen werden ontvangen voor een behoorlijke tijd. Was best leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou niet afgeven op VOL hé, zij houden net als wij van DGK.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja nou ja .......bij vol heb je al gauw een ban hoor ik heb er zelfs 1 en heb er nooit gepost![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hans nijman doet een moord voor een zak minisnickers, zou kunnen!
Ik heb toch echt liever dat COSsers op het uiterlijk van de miljonairs afgeven dan op dat van zichzelfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dan heb ik net nog niet eens over mijn kassablonde pipopluksel mijn snor en mijn zweetvoeten, de rest zal ik je maar besparen. Maar toch fijn dat je mij welkom heet als host van FOK!![]()
De vuiligheid die bij haar van binnen zit, zie je ook echt aan de buitenkantquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:46 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, Amanda ziet er weer ongewassen uit.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb toch echt liever dat COSsers op het uiterlijk van de miljonairs afgeven dan op dat van zichzelfSterker nog, ik hoef dat allemaal niet zo nodig te weten want ik vind de meesten zo ook wel aardig genoeg
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee slet, je stelde me gisteren 'n vraag over borsthaar en daarna was je weg?![]()
Misschien namen ze je niet serieusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij Nowlive, na ongeveer drie postings.....ik had iets negatiefs over Huub. Met pek en veren weg gejaagd. Daarna na Vol, na tien postings, waaronder een paar negatieve over Huub weg gevlucht vanwege pek en veren. Nu Fok, even checken, staan er al mensen klaar met pek en veren?
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij Nowlive, na ongeveer drie postings.....ik had iets negatiefs over Huub. Met pek en veren weg gejaagd. Daarna na Vol, na tien postings, waaronder een paar negatieve over Huub weg gevlucht vanwege pek en veren. Nu Fok, even checken, staan er al mensen klaar met pek en veren?
Waaruit maar weer blijkt dat FOK! het meest tolerant is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo gedeformeerd, met hier bedoelde ik hier dus.....niet het forumquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dan heb ik net nog niet eens over mijn kassablonde pipopluksel mijn snor en mijn zweetvoeten, de rest zal ik je maar besparen. Maar toch fijn dat je mij welkom heet als host van FOK!![]()
T'is inderdaad beter dat hij niet drinkt. Maar laten ze die lellebel van een amandel dan ook een alcoholverbod geven, dat wijf zuipt volgens mij de godganse dag. En hoe oud is die tuthola ook al weer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:15 schreef farceman het volgende:
Nadia is groter dan Dennis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef schatje het volgende:
Nadia is breder dan Dennis.
Precies, het is wel genoeg geweest met dat verantwoording roepen hoe de cossers eruit zien die commentaar leveren op het uiterlijk van Nadia en Amanda.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb toch echt liever dat COSsers op het uiterlijk van de miljonairs afgeven dan op dat van zichzelfSterker nog, ik hoef dat allemaal niet zo nodig te weten want ik vind de meesten zo ook wel aardig genoeg
![]()
Met pek en veren niet, maar ik heb wel af en toe de neiging om een dwangbuis voor je te pakkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is avond na avond hetzelfde aan het worden. En Jaap zit er maar voor spek en bonen bij in het spel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef ericahysterica het volgende:
nadaniksgeilalarm
Het idee om Neemmijnietserieus hier met pek en veren te verjagen, staat me best aanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Fok forummers zijn relaxed.![]()
Ja, het wordt nu wel erg eentonig met die twee. En dan ook nog die domme gesprekken erbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Oooooowneee he , krijgen we weer dat dagelijks klefgezeik. Kom op redactie , doe er iets aan!
Die naam heb ik alleen maar hier genomen (ter bescherming tegen pek en veren)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien namen ze je niet serieus![]()
pek en veren en de kooi uitjagen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Oooooowneee he , krijgen we weer dat dagelijks klefgezeik. Kom op redactie , doe er iets aan!
Zucht van verlichting.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, het is wel genoeg geweest met dat verantwoording roepen hoe de cossers eruit zien die commentaar leveren op het uiterlijk van Nadia en Amanda.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
Nadia is het zat dat jaloerse gedrag van Dennis.
Serieusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die naam heb ik alleen maar hier genomen (ter bescherming tegen pek en veren)
Had ook nog kunnen zijn: Dennis : "Waar mag ik vanavond aan zitten skattie". Nadia: "Aan je haar skattie".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef ericahysterica het volgende:
dennis: waar gaan we dan zitten skattie![]()
Ja hallo.....hier ben ik het dus niet mee eens! Dat begrijp jij natuurlijk ook wel. Er moet hier toch iemand zijn met een spiegeltje zo af en toe. Ik offer mij graag opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, het is wel genoeg geweest met dat verantwoording roepen hoe de cossers eruit zien die commentaar leveren op het uiterlijk van Nadia en Amanda.
Nadia is vervelender dan Dennix.....tja, ik weet het eigenlijk niet zeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef schatje het volgende:
Nadia is breder dan Dennis.
Kijk, het kaf gaat zich scheiden van het korenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het idee om Neemmijnietserieus hier met pek en veren te verjagen, staat me best aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |