Als er 2 dellen in huis zijn, dan zijn het Amanda en Nadia wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misselijk neukertje die Lieke, gatver wat een blonde del!

De anderen doen net zo weinigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Die met die staart heb ik nou nog nooit iets anders zien doen dan wat leip moven.

Gaat goed met jou. Steeds meer recht voor zijn raap meningen in plaats van onderbouwde analyses. (Ga het nou niet alsnog onderbouwen, hoeft echt niet)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misselijk neukertje die Lieke, gatver wat een blonde del!

Sloeries lopen in hun blote reet met hele korte jurkjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:23 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Als er 2 dellen in huis zijn, dan zijn het Amanda en Nadia wel.![]()

Ja, jammer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat goed met jou. Steeds meer recht voor zijn raap meningen in plaats van onderbouwde analyses. (Ga het nou niet alsnog onderbouwen, hoeft echt niet)![]()

Viel mij ook opeens op. Misschien omdat hij vanavond wat steun heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat goed met jou. Steeds meer recht voor zijn raap meningen in plaats van onderbouwde analyses. (Ga het nou niet alsnog onderbouwen, hoeft echt niet)![]()

Dag Ruud,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]

http://dgk.servehttp.com/help.htm#adsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef farscapevr6 het volgende:
hoe kon je ook alweer doorzappen over de tv kanalen hidiho?

Sylvia???????????? wie is dat??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
Sinds het vertrek van Sylvia is het grote bagger in het huis. De redaktie vond het nodig d'r de toneelhaak te geven. Nu zitten ze met de gebakken peren en kunnen ze de situatie niet meer aan. RTL zal deze wanprestaties toch hoop ik niet pikken.

Slappe meeloperquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef akveor het volgende:
Nog zo'n zielig persoon die uit zichzelf niet klaarspeelt
[afbeelding]

quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Ruud,
Ik zat de eerste negen pagina's te lezen, ik dacht "Laat ik mij ook even in de strijd werpen en mij aanpassen".

+ indrukkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef farscapevr6 het volgende:
hoe kon je ook alweer doorzappen over de tv kanalen hidiho?

Is er de laatste weken uberhaupt nog wel iets interressant gebeurt in DGK? Ik hou van leuke spelletjes en discussies en zie al dagen weken maanden niets leuks meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef ericahysterica het volgende:
wat een suffe vertoning dat gehup rond een draaitafel ik snap niet wat mensen daaraan vinden

Wilde ik ook net tikkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Viel mij ook opeens op. Misschien omdat hij vanavond wat steun heeft.![]()

Die gastjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Suffe chaotische bedoeling is het er nu. cool doen en cool gevonden worden![]()

quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gastjes.![]()
Allemaal dezelfde manier van nonchalant slungelig bewegen, met "coole" handgebaartjes en "coole" kreetjes, en een geforceerde "having a good time"-uitdrukking op hun gezicht. Allemaal in dezelfde soort kleding. Het is net een soort gezellig met elkaar marcheren in uniform rn strijdliederen zingen, alleen dan net een tikkie anders.

Gut is dat echt waar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
terwijl Amanda's moeder speciaal haar telefoonnummer heeft veranderd zodat amanda niet kon bellen

quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:28 schreef Giggio het volgende:
maten? die weet Brian toch ook al?

Ik erger me kapot... Sylvia krijgt een toneelhaak en dan krijg je Nadia en nix ervoor terug... hoe wrang is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:26 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Sylvia???????????? wie is dat??
O boooooooooooooooooooring syl bedoel je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was ik toen blij met die toneelhaak, de volgende komt snel voor dennix denk ik of die anabole bouwvakker likke![]()

Amanda zei net tegen brian dat ze eerst dj-les geven en daarna een feestje.... ik voelde het al aankomen (zie quote)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:00 schreef Kailany het volgende:
Hebben we nu alles gehad voor vandaag? Ongelooflijke saaiheid, ruzie en gejank... nu nog feestje vanavond?

Egotrippen. Zeer oppervlakkig wereldje waar de DJs van nu in levenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gastjes.![]()
Allemaal dezelfde manier van nonchalant slungelig bewegen, met "coole" handgebaartjes en "coole" kreetjes, en een geforceerde "having a good time"-uitdrukking op hun gezicht. Allemaal in dezelfde soort kleding. Het is net een soort gezellig met elkaar marcheren in uniform rn strijdliederen zingen, alleen dan net een tikkie anders.

Nadia brengt 10 keer meer dan Sylvia. Of het nu leuk is of niet, er wordt over haar een hoop gesproken op de streams, en daar gaat het volgens mij om. Sylvia had het ongeveer één keer in de week een kwartiertje over "haar gevoel".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me kapot... Sylvia krijgt een toneelhaak en dan krijg je Nadia en nix ervoor terug... hoe wrang is dat?

Voor mij heeft ze nu al gewonnen, al wil ze niet in een string.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
Tamara eindelijk aan de lijn. Kinderstemmetje. Ze zit in de auto.
Modellenwerk en dansen
Leek haar wel leuk om mee te doen
Maten 85 borst, taille 62 heup 92
Is al bezig met catwalk gebeuren, fotografie
Is tot september beschikbaar
Kijkt elke dag DGK
Wil misschien miljonair worden
Wil niet in string
Lengte 1.74
Favo miljonair is Brian, maar Amanda is ook leuk
Amanda vertelt het verhaal achter de naam Tamara. Ze wist er al van via Hyves, mensen lieten er berichtjes achter.

eerste wordt ze schoonmaaksterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
Tamara eindelijk aan de lijn. Kinderstemmetje. Ze zit in de auto.
Modellenwerk en dansen
Leek haar wel leuk om mee te doen
Maten 85 borst, taille 62 heup 92
Is al bezig met catwalk gebeuren, fotografie
Is tot september beschikbaar
Kijkt elke dag DGK
Wil misschien miljonair worden
Wil niet in string
Lengte 1.74
Favo miljonair is Brian, maar Amanda is ook leuk
Amanda vertelt het verhaal achter de naam Tamara. Ze wist er al van via Hyves, mensen lieten er berichtjes achter.

quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:29 schreef ericahysterica het volgende:
amanda : en je lengtussssssss?

Of 1000 x over Barcelona.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nadia brengt 10 keer meer dan Sylvia. Of het nu leuk is of niet, er wordt over haar een hoop gesproken op de streams, en daar gaat het volgens mij om. Sylvia had het ongeveer één keer in de week een kwartiertje over "haar gevoel".

Mwah, met dat stemmetje? Ik denk ook niet dat ze nog voor opschudding kan zorgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij heeft ze nu al gewonnen, al wil ze niet in een string.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |