Hoog links interlectueel niveau, weet je toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Waarom is Wilders geen serieuze optie? Jullie praten elkaar wel allemaal na hierzo.
Nou onwijs.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hoog links interlectueel niveau, weet je toch?
* Het_hupt mompelt over tunnelvisies, demoniseren, etc. Je snapt het plaatje welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Nou onwijs.
Ik durf te wedden dat er hier niemand is die mij kan uitleggen waarom Geert Wilders absoluut geen serieuze optie is. Alsof het zo'n drama is om zo'n jostiboek als de Koran te verbieden. Andere boeken zijn in het verleden ook gewoon verboden (geweest), en daar is ook nooit een Derde Wereldoorlog over uitgebroken. Als dat in dit geval wel gebeurt, dan heeft Wilders eigenlijk gewoon helemaal gelijk wat betreft moslims...
Ik vrees dat Wilders zijn eigen doodvonnis getekend heeft, maar daar hoef je geen visionair voor te zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:55 schreef Lyrebird het volgende:
Zou Sidekick dan echt een visionair zijn, of hebben we hier te maken met wishful thinking?
[..]
dit zegt inderdaad misschien meer over de Nederlandse bevolking dan over Wildersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt zo verrassend?
Dat is een weddenschap die je makkelijk wint. Je kan de relativiteitstheorie niet aan een aap uitleggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:19 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik durf te wedden dat er hier niemand is die mij kan uitleggen waarom Geert Wilders absoluut geen serieuze optie is.
Een self-fulfilling prophecy is natuurlijk geen sterk argument. Als de overheid alle inwoners zou verbieden om kinderen te hebben omdat wij allen ziek, aggresief en geweldadig volk zijn, en als straf de baby's te vermoorden, dan zouden we ook in opstand komen, met elk middel dat we kunnen gebruiken. Dat de overheid dan kan zeggen van, zie je wel, geweldadig volk, die zouden nooit kinderen mogen hebben, dan is dat een self-fulfilling prophecy geweest en betekenisloos. Nu overdrijf ik om het punt duidelijk te maken, maar ook bij een verbod op de Koran raak je ook heel veel normale hardwerkende mensen met een bepaalde levensovertuiging waarin ze niemand kwaad doen, en zo jaag je hen wel tegen je in het harnas.quote:Alsof het zo'n drama is om zo'n jostiboek als de Koran te verbieden. Andere boeken zijn in het verleden ook gewoon verboden (geweest), en daar is ook nooit een Derde Wereldoorlog over uitgebroken. Als dat in dit geval wel gebeurt, dan heeft Wilders eigenlijk gewoon helemaal gelijk wat betreft moslims...
Het is geen self-fulfilling prophecy. Dat je dat denkt vind ik werkelijk schokkend. Eigenlijk ga je er al vanuit dat hier de Derde Wereldoorlog uitbreekt als hier de Koran verboden wordt. Erg vreemd, eigenlijk suggereer je dat moslims hoe dan ook hun zin moeten krijgen, anders wordt het hommeles. Precies wat Wilders overigens al beweert.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:42 schreef Sidekick het volgende:
Een self-fulfilling prophecy is natuurlijk geen sterk argument.
Jep, en Sidekick suggereert dat dat een self-fulfilling prophecy is, mits de Koran in NL wordt verboden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef Monidique het volgende:
Jij hebt het over een Derde Wereldoorlog, hoor.
Hij heeft het over het gelijk van Wilders.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Jep, en Sidekick suggereert dat dat een self-fulfilling prophecy is, mits de Koran in NL wordt verboden.
Je weet toch hoe het hier in Nederland gaat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Het is geen self-fulfilling prophecy. Dat je dat denkt vind ik werkelijk schokkend. Eigenlijk ga je er al vanuit dat hier de Derde Wereldoorlog uitbreekt als hier de Koran verboden wordt. Erg vreemd, eigenlijk suggereer je dat moslims hoe dan ook hun zin moeten krijgen, anders wordt het hommeles. Precies wat Wilders overigens al beweert.
Weer over hoe geweldig Arabische dictaturen omgaan met fundamentalisten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:53 schreef Arcee het volgende:
Interessante discussie net bij Nova.
[afbeelding]
Hans Jansen.
Wat zei die dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:53 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Hans Jansen.
Misschien moet je nog eens lezen wat ik schreef, want je snapt het niet. Of het WO3 wordt of 'hommeles' maakt niets uit, en nee, moslims hoeven niet altijd hun zin te krijgen. Het gaat om onaanvaardbare overheidsbemoeienis dat dermate vrijheidsbeperkend is dat ook normale mensen in opstand komen, en terecht zelfs volgens onze geldende moraal, je weet wel, die humanistische Westerse moraal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Het is geen self-fulfilling prophecy. Dat je dat denkt vind ik werkelijk schokkend. Eigenlijk ga je er al vanuit dat hier de Derde Wereldoorlog uitbreekt als hier de Koran verboden wordt. Erg vreemd, eigenlijk suggereer je dat moslims hoe dan ook hun zin moeten krijgen, anders wordt het hommeles. Precies wat Wilders overigens al beweert.
Niks typisch. Ik ben het op dat gebied gewoon met Wilders eens. Maar dat zul je vast al wel doorgehad hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij heeft het over het gelijk van Wilders.
Typisch.
Ik heb ook niet het idee dat jij er veel van begrijpt. Laten we het daar maar ophouden, voordat je weer vergelijkingen met apen erin uit de kast trekt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien moet je nog eens lezen wat ik schreef, want je snapt het niet.
Tsja, daarbij vergeleken zakte die stuitend domme politica Ellen Vogelaar volledig door het ijs.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:53 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Hans Jansen.
Jammer dat je niet op mijn inhoudelijke stuk wil reageren. Dan houdt het inderdaad op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:56 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat jij er veel van begrijpt. Laten we het daar maar ophouden, voordat je weer vergelijkingen met apen erin uit de kast trekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |