Dat zijn dj's die niet in de alpha draaienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef De_Brandweer het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij alpha dj's?
Donderdag met de auto: om 8 uurquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef Cybey het volgende:
Hoe en wanneer gaan jullie naar Lowlands? Gaan jullie donderdag al of vrijdag pas? Auto of OV?
Ik! Vandaag m`n bandje binnen gekregen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef Dupje het volgende:
Llowloggers @ fok:
BloodyLotte
foowout
Dupje
Wie nog meer?
2 jaar geleden stond ie ook op Lowlands..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:27 schreef Manggis het volgende:
Ik kende die Patrick Wolf nog niet, hij schijnt harstikke hot te zijn in de UK, en goeie liveshows te geven
http://www.youtube.com/watch?v=CFsBxEQC8cE
Het begon leuk, maar Amiina is toffer. Of Björk. Ijsland rockt gewoon hard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Lelijke wijven.Maar wel chille muziek.
Ze hebben LSD op, kan niet anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:43 schreef Dupje het volgende:
Wat is dat voor vage muziek btw op NL2 nu?
Now in cinema's near you!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik weet niet of ze donderdag ook al filmen. Donderdag is er genoeg te filmen. Lotte in de rij, lotte op de brug, het drama dat tent opzetten heet, lotte dronken bij de tent.
Da's de tweede keer dat ze o.a. een Nederlands optreden afzegt.quote:I'm Sick , Gigs Cancelled
Hello everybody ,
Ive have literally been around the whole world in two weeks from London to Japan around Australia and then to LA and Vegas then back to LA for a 17 hour video shoot , and now I'm back in London eating my mums chicken soup cause im afraid the travelling has caught up with me . I've got sinusitis and strep throat ( i don't even know what that is ) and have been advised to take a couple of weeks off by a doctor in LA and a doctor here .Before anyone starts trying to accuse me of neglecting my fans I want to apologise and say how sorry I am , but I cant risk causing any permanent damage . I hope people can understand and arent too angry
my doctors note
The cancelled gigs are as follows
Oya Festival - Norway
Way Out West Festival - Gothenburg -Sweden
Sagres - Portugal
Lowlands Festival - Biddinghuizen -Holland
I should be better by V festival so once again I'm sorry and I'll see you at V
Kutquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:47 schreef Breuls het volgende:
Lily Allen valt af.
[..]
Da's de tweede keer dat ze o.a. een Nederlands optreden afzegt.
Arcade Firequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:49 schreef BloodyLotte het volgende:
JA MAAR WAT IS DIT NOU? Met die vioolchick enzo?
Arcade Fire. De bekendste indieband ooit, en per definitie dus geen indieband?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:49 schreef BloodyLotte het volgende:
JA MAAR WAT IS DIT NOU? Met die vioolchick enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |