de Afa kan het hebben, de Bravo puilt bij zoiets al snel uit zoals bij Molokoquote:
Ik heb m ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:46 schreef foowout het volgende:
whaaaaa.
raad eens wat ik in me brievenbus kreeg 10 min geleden?
een enevelop met daarin me llowloggers bandje
wel grappig want ik dacht dat ik dus nooit dat ding zou krijgen
Ik zit ook al te huh-en.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef Ascaroth het volgende:
Heb ik de naamsverandering van de Alpha niet meegekregen ofzo?
Programma Buitenbiosquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:18 schreef linebear het volgende:
okbummer...
wil 300 nog wel een keer zien
quote:Grolsch Llowlog-polsbandjes voor festivalgangers
Grolsch wil tijdens het Lowlands-festival op 17 tot 19 augustus niet alleen fysiek aanwezig zijn. De sponsor geeft daarom aan 2.000 bezoekers via de Grolsch Llowlog de kans om hun mooiste Lowlands-momenten te regisseren en vervolgens te laten registreren in een persoonlijk videoweblog.
De bezoekers krijgen een Llowlog-polsbandje, dat is voorzien van een RFID-chip. Zodra de drager contact zoekt met een van de vijf aanwezige camerateams, wordt er gefilmd. Zo worden van 2.000 mensen gedurende het gehele festival snapshots genomen die uiteindelijk worden samengevoegd tot twee à drie minuten durende festivalfilmpjes.
De filmpjes worden al tijdens Lowlands naar de persoonlijke Llowlife-accounts gestuurd. Vanuit deze Hyves-achtige accounts kunnen de filmpjes verder worden verspreid naar bijvoorbeeld thuisblijvers. Een sneak preview van een aantal opgenomen ‘takes’ is tijdens het festival al te bekijken. Op het Lowlands-festivalterrein kunnen de polsbandjes namelijk worden gescand en de filmpjes alvast worden bekeken op een groot LED-scherm.
Hoofd sponsoring en evenementen Joost Smit van Grolsch: ‘De Grolsch Llowlog onderstreept het dynamische en eigentijdse van het merk Grolsch, dat al jaren actief is op het gebied van muziek. Grolsch geeft met de Grolsch LLowlogs een compleet nieuwe invulling aan festivalbeleving.’
Om kans te maken op een van de gratis 2.000 persoonlijke videoweblogs moeten Lowlands-bezoekers voor 8 augustus een Llowlife-profiel aangemaakt hebben op de muziekportal: www.grolschmusic.nl of www.lowlands.nl en de minst originele reden opgeven waarom juist zij een festivalfilm moeten kunnen maken.
Zelfde hier, ook met twee stof bandjes voor je tent/jas/rugzak. Yay.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef Dupje het volgende:
Ik heb m ook. [Llowlog bandje]
Na een uur heb ik t echt wel gezien hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef Roellio het volgende:
Mijn tent stond vorig jaar volgens mij om 15:00 u. al.
Was overigens wel jammer. Ik vind persoonlijk de rij 1 van de leukste dingen!
Mits droog is de rij de ultieme voorpret!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef Roellio het volgende:
Was overigens wel jammer. Ik vind persoonlijk de rij 1 van de leukste dingen!
Vrijdagochtend met de auto, we komen rond 8:30 dan aan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef Cybey het volgende:
Hoe en wanneer gaan jullie naar Lowlands? Gaan jullie donderdag al of vrijdag pas? Auto of OV?
Donderdag, met OV.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef Cybey het volgende:
Hoe en wanneer gaan jullie naar Lowlands? Gaan jullie donderdag al of vrijdag pas? Auto of OV?
Maar, dan altijd net 1x minder zin dan dat ik hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Had ik hier al vermeld dat ik het meeste zin heb van iedereen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar, dan altijd net 1x minder zin dan dat ik heb.
Gewoon, zoals ik het zeg. Ik heb altijd 1x meer zin dan dat jij hebt, dus kun je nooit meer de meeste zin hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Interessant, vertel meer..
Donderdag, met de auto. We vertrekken 's ochtends, met z'n 4enquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef Cybey het volgende:
Vorig jaar moesten wij lang wachtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:15 schreef tomttt het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik met het OV ga. Rijden er vanaf station 't Harde op donderdag veel bussen naar het terrein? Hoe lang moet je ongeveer wachten op een bus?
Dan huur je hem toch thuis, je komt toch zeker niet naar lowlands om film te kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef linebear het volgende:
he shit... 300 valt tijdens Killers / Basement Jaxx
Vrijdagochtend om een uur of 05.30 vertrek ik uit de omgeving Rotterdam met auto en caravan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef Cybey het volgende:
JA! wat een bende was dát zeg.. Wij hadden precies hetzelfde, wij zaten ook zo'n beetje vooraan. Maar goed dat er een mannetje of twee was om alles in goede banen te leidenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten wij lang wachten
Wij staan zo *hier* ........................................... en de bus *daar*
dus wij staan .................................................................... *daar*
stoptie ........ *hier*
En dat zo'n 5 x achter elkaar. En we zaten in het "vak" te wachten voor de pendelbussen, oftewel we waren als eerste!!
Dat klinkt niet echt bestquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij staan zo *hier* ........................................... en de bus *daar*
dus wij staan .................................................................... *daar*
stoptie ........ *hier*
En dat zo'n 5 x achter elkaar. En we zaten in het "vak" te wachten voor de pendelbussen, oftewel we waren als eerste!!
Naar de film op Lowlands is anders best tof! Publiek dat actief meedoet enzo!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan huur je hem toch thuis, je komt toch zeker niet naar lowlands om film te kijken.
Dat dacht ik ook... Zeker met zo'n film als 300 moet dat kunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
Naar de film op Lowlands is anders best tof! Publiek dat actie meedoet enzo!
Goed uitgelegdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
stoptie ........ *hier*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |