En bij ons werkt het andersom. Eerst dacht ik bijvoorbeeld dat ik geen dure fotograaf wilde, geen bruidstaart.. 65-70 avondgasten..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:47 schreef pluisje het volgende:
Bij ons werd alles juist steeds goedkoper
Maar dat is omdat we begonnen met het 'standaardlijstje' qua dagindeling en benodigdheden, en daar steeds meer onze eigen draai aan gaven (lees: dingen eraf haalden waar we het geld niet voor over hadden).
Ik had in het andere topic al gejuichd, maar nogmaals gefeliciteerd met het bespreken van de datum. Precies 4 maanden na ons, leuk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:12 schreef octopussy het volgende:
Wij hebben gisteren de datum geprikt bij de gemeente. Het wordt vrijdag 22 augustus om 15.00 uur![]()
Nu dus een concept gastenlijst opstellen en een locatie kiezen voor het feest
Thanksquote:Op maandag 3 september 2007 18:04 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd, Pure-Poison!
Gefeliciteerd, Pure-Poison!
Wat wordt de datum?
Wat je zoal moet regelen zal je vanzelf wel duidelijk worden, maar hier even een lijstje grote dingen:
* Datum vastleggen bij de gemeente
* Bedenken hoe je het wil vieren
* Getuigen/ceremoniemeester vragen
* Feest/receptielocatie vastleggen
* Dinerlocatie vastleggen
* Gastenlijst opstellen
* Jurk/pak uitzoeken
* Fotograaf zoeken
* Dj/band zoeken als je een avondfeest geeft
* Ringen uitzoeken
* Kaarten uitzoeken
* Bedankjes uitzoeken
En dan zijn er nog allerlei kleine dingetjes.
Tip: wordt lid van trouwshop forum of trouwforum, daar vind je heel veel nuttige informatie.
http://www.trouwshop.com/_forum/
http://www.trouwforum.nl
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:09 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
ThanksDatum wordt 01-08-2008
![]()
Mijn vriend wilde graag 8-8-8 maar ik zei al,dat zit vol.Zat het dus ook.We hebben 1-8-8 al gereserveerd staan dus dat zit goed,maar er was idd al veel weg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
das nog voor mij
![]()
gefeliciteerd![]()
Ik hoop trouwens wel voor je dat die datum vrij is voor de locatie waar jullie gaan trouwen. Voor het stadhuis in Delft hadden we helemaal niet meer veel keuze voor augustus!
Ze weet dat we vandaag uit eten gaan, omdat we dat hebben afgesproken om te vieren dat we ruim 6 jaar wat hebben. Ze weet niet dat we naar een prachtig kasteel gaan wat ook een Michelin Sterren Restaurant is. Dat kasteel was haar al eens opgevallen vanwege de schoonheid en entourage. Beide wisten we niet dat het een top restaurant is.quote:
Ik weet niet of ze het in zo'n establishment zouden kunnen appriciëren als we een foto laten maken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:05 schreef leonieke het volgende:
Wow draaijer wat een leuk idee![]()
Zal de eigenaar stiekem een foto nemen van haar reactie?
Tuurlijk wel, wel bij zoiets speciaals. Veel plezier!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het in zo'n establishment zouden kunnen appriciëren als we een foto laten maken.
We'll see. Ik kan het toestel uiteraard wel even meenemen
Tja, je hebt ook standaard broekpakken tegenwoordigquote:Op woensdag 5 september 2007 11:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik wil niet trouwen in een "standaard" trouwjurk,een broekpak lijkt me heel gaaf of een hele aparte jurk.Iemand andressen/tips/websites met voorbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |