abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52693783
Ik ben naar het gemeentehuis geweest, moest even wachten en kon het zo meenemen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52694023
We gaan vandaag de bedankkaartjes opsturen Of toch al de adressen schrijven.
pi_52703188
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:28 schreef YPPY het volgende:
Ik ben naar het gemeentehuis geweest, moest even wachten en kon het zo meenemen.
Dat kan natuurlijk ook, maar mijn geboorteplaats is zo'n 60 km rijden en het gemeentehuis is alleen op ochtenden open (lekker handig!), dus dat is hier geen optie. Nee hoor, ik bel morgen wel weer even.

Leuk, Leonieke! Wij hebben ook al bedankjes gekocht, omdat ik ze zo leuk vond Maar ik zeg niet wat, want er lezen hier toekomstige genodigden mee (wel lastig hoor!)
  zondag 26 augustus 2007 @ 18:29:12 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_52704038
Gewoon bellen.

En hopen dat het uittreksel klopt, die van mij is niet correct en ik ben bang dat ik die nooit meer correct krijg Ik ben volgens het uittreksel namelijk in het ziekenhuis geboren, maar volgens de overlevering gewoon thuis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52712232
Zoals beloofd (een hele tijd terug ): ons bedankingskaartje
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:24:14 #181
43556 miss_dynastie
pi_52760499
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef leonieke het volgende:
Zoals beloofd (een hele tijd terug ): ons bedankingskaartje
Leuk!
Een neef had laatst op zijn bruiloft 's avonds al kaartjes met foto's als bedankje en het is erg leuk om dat in het plakboek naast de trouwkaart te doen
pi_52760555
's avonds kan ook, maar dan moet je een heel dure fotograaf betalen (1500 euro is hier blijkbaar een gemiddelde prijs heb ik van collega's vernomen, of eerder: helemaal niet duur) en dat wilden we eigenlijk niet doen.
Een vriend van de familie heeft foto's genomen en gefilmd. Foto's zien er heel goed uit fotoalbum moeten we wel nog maken (maar die van vorig jaar moet ook nog gemaakt worden ).

Maar idd, kaartjes de dag zelf geven, scheelt wel een hoop werk
pi_52760678
Leuk kaartje, Leonie!
pi_52760702
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:31 schreef Fannetje het volgende:
Leuk kaartje, Leonie!
Thx Heeft mijn man ineen geknutseld
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:33:41 #185
43556 miss_dynastie
pi_52760727
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:26 schreef leonieke het volgende:
Maar idd, kaartjes de dag zelf geven, scheelt wel een hoop werk
O nee, zo bedoelde ik het niet hoor, ik vond het alleen een leuk idee om je gasten ook een foto te geven en grappig om te zien dat het vaker voor komt. Van mij had ie ook per post gemogen hoor
pi_52760829
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

O nee, zo bedoelde ik het niet hoor, ik vond het alleen een leuk idee om je gasten ook een foto te geven en grappig om te zien dat het vaker voor komt. Van mij had ie ook per post gemogen hoor
Oh, ik had het ook niet verkeerd geïnterpreteerd ofzo, maar in België is het wel redelijk standaard om die foto al de dag zelf te geven. Maar ons kaartje kostte maar 70 euro (voor 150 stuks ofzo) en dat vind ik toch iets beter dan een fotograaf te moeten betalen, want volgens mij maakt hij niet zoiets zonder dat je er extra moet voor betalen.

(en echt, ik vind de bedragen waar ze hier mee goochelen gewoon veel te hoog )
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:09:12 #187
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52765514
Toen ik op Jamaica getrouwd was, hadden we ook op het feest een foto als bedankje voor de gasten.

Maar dat was redelijk simpel; er zaten een paar dagen tussen thuiskomst en feest en ik had zelf de negatieven.
Mooie enveloppen met daarop tekst en de foto daarin Werd destijds erg goed ontvangen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52802597
Pluisje alvast een fijne vakantie met je gezin!

OMG wij zijn de eerst volgende in de rij.....AAAAAAHHHH nog 4 weken!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:00:27 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_52805059
Ik had hier een aantal bedankjes klaarliggen voor bepaalde mensen die veel voor ons gedaan hebben, maar door alle heisa om andere dingen heen is het daar nog niet van gekomen en ik vind het zo raar om het nu nog te versturen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52805159
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:00 schreef Troel het volgende:
Ik had hier een aantal bedankjes klaarliggen voor bepaalde mensen die veel voor ons gedaan hebben, maar door alle heisa om andere dingen heen is het daar nog niet van gekomen en ik vind het zo raar om het nu nog te versturen
volgens de etiquette is het 6 weken

wij vegen de etiquette aan ons broek De kaartjes waren toen zelfs nog niet af. Gewoon eventueel bijvermelden dat het door omstandigheden wat uitgesteld is geweest maar daarom niet minder gemeend is
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2007 @ 11:43:05 #191
43556 miss_dynastie
pi_52806199
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:00 schreef Troel het volgende:
Die mensen kennen en snappen die heisa wel, neem ik aan, en zullen het vast alleen maar leuk vinden
Je kan ook nog drie maanden wachten en zeggen dat je dacht dat de etiquette 6 maanden was i.p.v. 6 weken
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:50:14 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_52806390
Nouja, we sturen die bedankjes over het algemeen naar een aantal mensen: fotograaf die de dierenfoto's gemaakt heeft, dominee, ambtenaar. Op de dominee na weten ze natuurlijk niet van die heisa
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 12:06:17 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52806847
Stuur maar op hoor

Als mensen ernaar vragen kun je toch zeggen dat het wat later is geworden vanwege je gezondheidsproblemen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:17:14 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_52807153
Nou ja, ik kijk wel. Als ik ze nog tegenkom tijdens het opruimen stuur ik ze nog op, tenslotte hebben we de drie personen waar het om gaat toch ook al heel erg persoonlijk bedankt en mail gestuurd en dergelijke, dus het zou extra zijn zeg maar
Iedereen die aanwezig was heeft natuurlijk op een van de dagen zelf heeft natuurlijk al een bedankje mee kunnen nemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52810919
Ow bedankkaartjes zijn bij ons voor de mensen die een cadeau gegeven hebben
pi_52824550
Zo, wij kunnen weer iets van ons lijstje afstrepen.

Na veel positieve recensies te hebben gelezen over fotograaf Corrine Ponsen, zijn we daar vandaag op visite geweest. Ze heeft echt ontzettend mooie foto's en we zijn allebei heel enthousiast. Het is wel wat duurder dan we gepland hadden, maar ach, je trouwt maar één keer he?

Grappig hoe dat gaat trouwens, want van onze allereerste begroting klopt al geen snars meer... alles wordt stiekempjes aan steeds duurder en duurder...
pi_52831737
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Fannetje het volgende:
Zo, wij kunnen weer iets van ons lijstje afstrepen.

Na veel positieve recensies te hebben gelezen over fotograaf Corrine Ponsen, zijn we daar vandaag op visite geweest. Ze heeft echt ontzettend mooie foto's en we zijn allebei heel enthousiast. Het is wel wat duurder dan we gepland hadden, maar ach, je trouwt maar één keer he?

Grappig hoe dat gaat trouwens, want van onze allereerste begroting klopt al geen snars meer... alles wordt stiekempjes aan steeds duurder en duurder...
Wat fijn dat je een fotograaf hebt gevonden die goed bij jullie past En idd, je trouwt (normaalgezien ) maar één keer

En van dat duurder worden... het zal blijven komen hoor
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:47:56 #198
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52832243
Bij ons werd alles juist steeds goedkoper

Maar dat is omdat we begonnen met het 'standaardlijstje' qua dagindeling en benodigdheden, en daar steeds meer onze eigen draai aan gaven (lees: dingen eraf haalden waar we het geld niet voor over hadden).
pi_52833857
Wij hebben gisteren de datum geprikt bij de gemeente. Het wordt vrijdag 22 augustus om 15.00 uur
Nu dus een concept gastenlijst opstellen en een locatie kiezen voor het feest
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:47:44 #200
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52834836
De een na laatste vrijdag van augustus in het Stadhuis van Delft
Ik heb een trend gezet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')