Mijn zus heeft het ooit meegemaakt in een restaurant in disneyland parijsquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:36 schreef Troel het volgende:
Wel gewoon je toestel meenemen hoor, ik denk dat het geen probleem is. Daarnaast lijkt het me echt super om ergens te eten en je krijgt mee dat iemand een ander ten huwelijk vraagt op zo'n manier
Nou ik vind de broekpakken wel tegenvallen hoor,ben er iig nog niet veel tegen gekomen. Waarschijnlijk ook omdat ik een maatje meer heb.Heb nu een adres gevonden (nog vlakbij de deur ook) daar hebben ze veel aparte dingen en ze ontwerpen ook en maken op maat.Het is niet een echt bruidmodezaak maar maken er wel bruidsmode,ga er binnenkort eens langs.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je hebt ook standaard broekpakken tegenwoordig
Ik zou gewoon beginnen met zoeken op de bekende merken. Bruidsjurk in google levert een heleboel hits op. Je kan zelf dingen gaan zoeken en dan naar een naaister gaan, die zijn er ook idioot veel.
En start alvast met afspraken maken bij de bruidsmodehuizen
Tofquote:Op zondag 9 september 2007 09:31 schreef draaijer het volgende:YOEHOE mijn lieve schat heeft "JA" gezegd.
Gisteren een 7-gangen diner met wijn arrangement genoten in Kasteel Heemstede. Wat een fantastische ambiance, smaak en service..
De 2e gang was echt fantastisch gemaakt door de chef kok. De ring was verwerkt op prachtig verwerkt en afgedekt bord. Mijn vriendin is in tranen uitgebarsten en dat maakt je toch wel erg trots.![]()
Ik kan iedereen die een fantastisch restaurant zou willen bezoeken, Kasteel Heemstede ten zeerste aanraden. Ik heb nog nergens zo'n fantastische ambiance genoten.ik ben zooooooooooo blij
Ja, maar dat ga je niet op teletekst zettenquote:Op zondag 9 september 2007 20:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ook al van verschillende mensen die geen daggast zijn gehoord dat ze ook naar onze bruiloft zelf komen kijken. Ik vind dat juist leuk, ook wel een eer dat mensen speciaal voor ons een dag/middag vrij nemen of daar te komen kijken!
Maar ik zal ze daarna niet uitnodigen voor het diner, dat is gewoon alleen voor de daggasten. Ik neem aan dat ze dat ook wel snappen.
Ik moet zeggen dat ik 25 euro voor een bedrijf met 20 werknemers ook wel een beetje karig vind...
google is je vriend toch? en voor mensen die niet internetten kunnen verkoopsters in goede kledingwinkels daar vast wel uitleg over geven. en als je het echt niet weet kan je het altijd het bruidspaar zelf nog vragen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Ben je niet bang dat de helft niet weet wat de dresscode inhoudt Bianca?
De kaart met de dresscode is 'maar' 10 keer verstuurd. Het is een lang verhaal maar de dresscode staat er alleen voor één stel genodigden op die anders rustig in trainingsbroek met Feyenoordtrui verschijnen en dat vonden wij niet echt leuk bij de huwelijksvoltrekking en bij het diner. De ontvangers van de andere 9 kaarten weten dat ook...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Ben je niet bang dat de helft niet weet wat de dresscode inhoudt Bianca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |