Ja..het is heel simpel...L2Pquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:51 schreef tonks het volgende:
Oh ja gruul clearen doe je in een half uurtje zonder whipes
ik speel helemaal geen WoWquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:34 schreef tonks het volgende:. ik bedoel echt dat je daar 30 minuten over doet geen sarcasme
. en doe niet zo stoer man
.
er wordt toch geen chinees gepraat in de general chat he?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:21 schreef glremme het volgende:
[..]
Skullcrusher is een zeer volle server, en er is bijna altijd wel een instance group. Ik run zelf ook bijna alleen maar 's avonds/'s nachts instances en ik heb nooit problemen gehad. Als je meer info wilt moet je maar op het SC forum kijken op wow-europe, Centril heeft een goede post gemaakt.
Nee alleen wat UEA (vraag glremme maar die is expert met die gasten), maar verder normaal engelsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:41 schreef Game_Error het volgende:
[..]
er wordt toch geen chinees gepraat in de general chat he?
edit, ik kijk net bij de drukte lijst van de servers dat ie word aangegeven al medium, net als mijn trollbane![]()
lol wtfquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef Edwinuss het volgende:
we hadden net een guildmeeting.
Er zijn 4 mensen gekickt omdat ze vet veel ouwehoerde. En omdat iemand de plaats innam op een stoel die bedoeld was voor de leader
Dan neem je die game echt te serieus.
Alsof leatherworking zo'n pretje is. En dan heb je als moonkin ook nog eens helemaal geen echt leuke craftable epicsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Mauro het volgende:
mining levellen sux....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:23 schreef Thrilled het volgende:
Zoo weer nieuwe dag, nieuwe quests, nieuwe levels te halenZit nu te wachen op een group
Gief exp!!11!
Een stoel ingame innemen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef Edwinuss het volgende:
we hadden net een guildmeeting.
Er zijn 4 mensen gekickt omdat ze vet veel ouwehoerde. En omdat iemand de plaats innam op een stoel die bedoeld was voor de leader
Dan neem je die game echt te serieus.
Dat maakt het alleen nog maar meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:53 schreef tonks het volgende:
Note dat edwinuss niet in een end-game guild zit ofzo want hij is pas iets van level 20.
Ik zie dat al echt voor mequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:56 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen nog maar meer![]()
Het is en blijft een spelletje, geen werk of zo. Al zijn er zat die WoW veel te serieus nemen![]()
Doet me denken aan dat fimpje op youtube van de stoelendans in Karazhanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik zie dat al echt voor meZo'n dikke dwarf die op de grootste stoel in dat kamertje zit, en zo'n gnome die eromheen huppelt: "Ga eraf!!" .. na de 20ste keer: /gkick dwarf ..
en dan nog blijven zitten..
Mja dat moet genoeg zijn. Toen wij hem de eerste keer neerlegden waren er ook nog 2 channelers over toen hij uit de Banish kwam. Verder wel een leuk en relatief easy gevecht. Als de transition goed gaat van channelers naar Mag moet het geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarna zijn we voor het eerst naar Magtheridon geweest, lijkt me een leuk gevecht, we kregen zo’n 3,5 van die channelers neer voor Mag uit zijn banish kwam, dat is volgens mij wel genoeg DPS om ‘m down te krijgen of niet ?
Haha wtfquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik zie dat al echt voor meZo'n dikke dwarf die op de grootste stoel in dat kamertje zit, en zo'n gnome die eromheen huppelt: "Ga eraf!!" .. na de 20ste keer: /gkick dwarf ..
en dan nog blijven zitten..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Mauro het volgende:
mining levellen sux....
Nog steeds, lvl 62 op alliance, maar wilde weer ff Horde, veel volwassener dan die kiddies bij Alliance..uitzonderingen daargelatenquote:
Is het ook. Alleen de juiste mines vinden is wat lastiger. 5 rondjes Desolace is ook niet leuk om te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef Tain het volgende:
[..]mining is makkelijk op een rustige server
![]()
Dat is idd het nadeel, in Outland is dat nog veel fijner als je concurrentie hebt van mensen met een epic flying mountquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is het ook. Alleen de juiste mines vinden is wat lastiger. 5 rondjes Desolace is ook niet leuk om te doen
Desolace is zaaaai.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is het ook. Alleen de juiste mines vinden is wat lastiger. 5 rondjes Desolace is ook niet leuk om te doen
Thousand Needlesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord voor je, maar waarom schrijft 90% van de mensen die ik tegenkom exHalted ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:42 schreef Thrilled het volgende:
Ok kheb dus nu zo'n struisvogel mount voor mn blood elf, maar kheb liever een kodoik ben nu alle beginners quests aan het doen in bloodhoof en thunder bluff enzo, maar kan ik ook geen mobs grinden die mn rep verhogen? ben net revered met TB, moet dus nog 21k "exp" voor exhalted.. hints en tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |