quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef leonieke het volgende:
Wat ik me trouwens onlangs zat af te vragen: weet iemand hoe het met Mutz is?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed geloof ik, sprak haar pas nog op MSN
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Doe je haar eens de groetjes als je haar nog eens spreekt?
Is goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef leonieke het volgende:
Doe je haar eens de groetjes als je haar nog eens spreekt?
Ja doeiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi
Op wiens hoofd heb je ermee geslagen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:26 schreef es70 het volgende:
De vorm van mijn koekepan is een beetje veranderd.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:26 schreef es70 het volgende:
De vorm van mijn koekepan is een beetje veranderd.
Op mijn hoofdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op wiens hoofd heb je ermee geslagen?
Niemands hoofd, ik heb ermee op de aanrecht/gootsteen geslagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op wiens hoofd heb je ermee geslagen?
Waarom heb je dat gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Niemands hoofd, ik heb ermee op de aanrecht/gootsteen geslagen.
Wat overigens wel weer goed spul is, want daar zie je niks aan.
En waarom heb je dat gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Niemands hoofd, ik heb ermee op de aanrecht/gootsteen geslagen.
Wat overigens wel weer goed spul is, want daar zie je niks aan.
Omdat ik heel boos was op de inhoud en op mijn gasstelquote:
Vertel, nu wil ik alle details horenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik heel boos was op de inhoud en op mijn gasstel.
Mijn schoonouders hadden een pak 'Aunt Jemima' meegenomen uit Canada (pancakemix). Pancakes zijn, in tegenstelling tot pannekoeken, wél lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vertel, nu wil ik alle details horen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hadden een pak 'Aunt Jemima' meegenomen uit Canada (pancakemix). Pancakes zijn, in tegenstelling tot pannekoeken, wél lekker.
Mix klaargemaakt, bakken maar...
Het ging niet goed. Onderkant verbrand, bovenkant nog slap. Elke gasstand geprobeerd, maakte geen reet uit
. Dan begint mijn bloed al een beetje te koken
. Gasstel dat steeds uitfloept om de een of andere reden en kinderen die ruziën in de kamer. Na een halve bak beslag in de vorm van niet te eten pancakes in de vuilnisbak gekiepert te hebben en de kinderen gevraagd te hebben of er soms iemand prijs stelde op een koekepan in zijn nek is het me met veel gegvd uiteindelijk gelukt om voor iedereen een portie van die krengen op het bord te krijgen.
Ergens in dat proces was ik zo boos dat ik een portie mislukte pancakes met wat flinke klappen in de gootsteen heb laten belanden, met wat schade voor de pan dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |